Bitburger is kutbier, nie wiederquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:56 schreef Molo het volgende:
Bitburgertje bij een verduitste pizza, burrpppp
Jouw moederquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
De pizza bewaar ik voor een andere keer, moeders kwam mij net een kliekje brengen.
Kikkererwtencurry, brood en bitterkoekjes pudding vanavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je kunt toch ook een keer vlees eten zonder dat je meteen vega/vegan bent.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een 1-pans ovengerecht van pasta (linguine) gekaramelliseerde uien en zongedroogte tomaten met als toevoeging van mij (want niet vega/vegan) uitgebakken pancettablokjes en grote gebakken gamba's.
Volgens mij eten vegetariërs en vegans geen vlees en dit recept is van origine vegan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:09 schreef Jeroboam het volgende:
Je kunt toch ook een keer vlees eten zonder dat je meteen vega/vegan bent.
Een keertje geen vlees is ook goed voor jou!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij eten vegetariërs en vegans geen vlees en dit recept is van origine vegan.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:16 schreef Jeroboam het volgende:
Een keertje geen vlees is ook goed voor jou!
Absoluut!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vegan is wel echt het lekkerste he, dat verschil proef je.
Je bent altijd welkom om mee te etenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook zo'n moeder zoals @:Karzai .
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een 1-pans ovengerecht van pasta (linguine) gekaramelliseerde uien en zongedroogte tomaten met als toevoeging van mij (want niet vega/vegan) uitgebakken pancettablokjes en grote gebakken gamba's.
Dat ziet er echt lekker uitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:22 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij een pizza met Florentijnse salami en voor de de vrouw een pizza tonijn.
Dochter had pasta carbonara.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een lief aanbodquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom om mee te eten
Wij ook, daarom zijn wij in het land der pizza’squote:
Wat moeders maakt smaakt altijd het lekkerstequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
De pizza bewaar ik voor een andere keer, moeders kwam mij net een kliekje brengen.
Kikkererwtencurry, brood en bitterkoekjes pudding vanavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met of zonder knoflooksaus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizza shoarma met ananas besteld. Alweer![]()
@:probeer
Gezond daggie! Fruit is zo lekker he, zeker als het warm isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
Vanmorgen koffie en twee volkoren crackers met kipfilet en komkommer. Vanmiddag wat watermeloen en een nectarine. Vanavond spaghetti met Cajun garnalen in knoflook en citroen botersaus.
In Florence (vanwege de salamiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:22 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij een pizza met Florentijnse salami en voor de de vrouw een pizza tonijn.
Dochter had pasta carbonara.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Met deze warme dagen zou ik het liefst de hele dag fruit eten en vooral als het heel koud is.. heerlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met of zonder knoflooksaus?
[..]
Gezond daggie! Fruit is zo lekker he, zeker als het warm is
Ananas met knoflooksaus moet ik even aan wennen denkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee, gekookt eitje, 2 beschuit jam vanochtend.
Nu 2 punten pizza van gisteren.
@:FutureFairytale ze doen er altijd 2 bakjes bij
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whiskyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:49 schreef junkiesietze het volgende:
breezer ananas, bestaat dat eigenlijk wel?
OT: geen idee, ga bij mn ouders eten vanavond
Klopt helemaal, en dankjewel!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Florence (vanwege de salami)? Fijne vakantie!!
En dan vanavond alle remmen losquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whisky
Heerlijk, hoop bbq voor je.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef Kanaroe het volgende:
Net spontaan uitgenodigd door vrienden om een hapje te komen eten, denk dat ze de barbecue aanslingeren
Lekker, lekker, en zelf niet hoeven koken is ook heerlijk
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een iets grotere maat gebakken sliptong met daarbij patat van Friethoes en appelcompote.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Hedenavond: tijd voor boterhammen (uiteraard Vloer Volkoren). Twee stuks met daarop drie eieren en er bovenop om te smelten: twee plakken oude kaas. Even geen trek om te koken met dit warme weer. Het was lekker
Ik zat ook al mee te zingenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whisky
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Iced butter pecan latte (uit eigen machine!!!). Veel te veel geld kwijt anders.
Voor lunch maak ik denk ik de minestronesoep op. Voor vanavond heb ik een recept gevonden met garnalen, andouille en bloemkoolrijst.
@moemoequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zat ook al mee te zingen.
Net zilvervliesrijst op met Thaise wokgroenten en vegetarische kipreepjes. Op smaak gemaakt met kurkuma onder andere.
Die gevulde portobello gewoon zo op de barbie? Klinkt zalig!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?
O.T. Inderdaad barbecue bij de vrienden, flat ironsteak (oftewel sukade zonder zeen), met roomkaas en spekjes gevulde portobello's, speklapje en nog een procureur. Goed klaargemaakt en lekker! Alles vergezeld van tomaten, komkommers, sla uit hun eigen moestuin
Daar stamt het wel vanaf inderdaad, wordt veel in de creoolse/cajun keuken gebruikt. Maar andouille is anders gekruid en wordt naar mijn weten niet gemaakt van orgaanvlees nee. Varkensschouder oa.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?
O.T. Inderdaad barbecue bij de vrienden, flat ironsteak (oftewel sukade zonder zeen), met roomkaas en spekjes gevulde portobello's, speklapje en nog een procureur. Goed klaargemaakt en lekker! Alles vergezeld van tomaten, komkommers, sla uit hun eigen moestuin
Ja, onze vriend is van de indirecte warmtetechnieken en kan zijn bbq temperaturen goed regelen, ook deksel op de bbqquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Die gevulde portobello gewoon zo op de barbie? Klinkt zalig!
Maar wat ga je nu vanavond etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunch was eigenlijk mijn avondeten: varkensoester uit de oven in roomsaus met zongedroogde tomaatje. Tomatensalade erbij.
Nu thee en wat kletskoppen.
Soms heb je gewoon wat meer trekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunch was eigenlijk mijn avondeten: varkensoester uit de oven in roomsaus met zongedroogde tomaatje. Tomatensalade erbij.
Nu thee en wat kletskoppen.
Toastjes met de kaasjes (had maar 6 toastjes op vanochtend), mini saucisson d'Ardenne, blokjes boeren belegen, knoflookolijven, Shanghai borrelnootjesquote:
Oh zuid ben ik al lang niet meer geweest, goede soep ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Bij Zuid in Eindhoven gegeten: bouillabaisse en de helaas ongefotografeerde gegrilde tonijn met opperdoezer en ravigotte. Erg smakelijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |