En dan vanavond alle remmen losquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whisky
Heerlijk, hoop bbq voor je.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef Kanaroe het volgende:
Net spontaan uitgenodigd door vrienden om een hapje te komen eten, denk dat ze de barbecue aanslingeren
Lekker, lekker, en zelf niet hoeven koken is ook heerlijk
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een iets grotere maat gebakken sliptong met daarbij patat van Friethoes en appelcompote.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Hedenavond: tijd voor boterhammen (uiteraard Vloer Volkoren). Twee stuks met daarop drie eieren en er bovenop om te smelten: twee plakken oude kaas. Even geen trek om te koken met dit warme weer. Het was lekker
Ik zat ook al mee te zingenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whisky
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Iced butter pecan latte (uit eigen machine!!!). Veel te veel geld kwijt anders.
Voor lunch maak ik denk ik de minestronesoep op. Voor vanavond heb ik een recept gevonden met garnalen, andouille en bloemkoolrijst.
@moemoequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zat ook al mee te zingen.
Net zilvervliesrijst op met Thaise wokgroenten en vegetarische kipreepjes. Op smaak gemaakt met kurkuma onder andere.
Die gevulde portobello gewoon zo op de barbie? Klinkt zalig!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?
O.T. Inderdaad barbecue bij de vrienden, flat ironsteak (oftewel sukade zonder zeen), met roomkaas en spekjes gevulde portobello's, speklapje en nog een procureur. Goed klaargemaakt en lekker! Alles vergezeld van tomaten, komkommers, sla uit hun eigen moestuin
Daar stamt het wel vanaf inderdaad, wordt veel in de creoolse/cajun keuken gebruikt. Maar andouille is anders gekruid en wordt naar mijn weten niet gemaakt van orgaanvlees nee. Varkensschouder oa.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is andouille hetzelfde als andouilette? Zo'n Franse worst met orgaanvlees?
O.T. Inderdaad barbecue bij de vrienden, flat ironsteak (oftewel sukade zonder zeen), met roomkaas en spekjes gevulde portobello's, speklapje en nog een procureur. Goed klaargemaakt en lekker! Alles vergezeld van tomaten, komkommers, sla uit hun eigen moestuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |