quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een 1-pans ovengerecht van pasta (linguine) gekaramelliseerde uien en zongedroogte tomaten met als toevoeging van mij (want niet vega/vegan) uitgebakken pancettablokjes en grote gebakken gamba's.
Dat ziet er echt lekker uitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:22 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij een pizza met Florentijnse salami en voor de de vrouw een pizza tonijn.
Dochter had pasta carbonara.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een lief aanbodquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom om mee te eten
Wij ook, daarom zijn wij in het land der pizza’squote:
Wat moeders maakt smaakt altijd het lekkerstequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
De pizza bewaar ik voor een andere keer, moeders kwam mij net een kliekje brengen.
Kikkererwtencurry, brood en bitterkoekjes pudding vanavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met of zonder knoflooksaus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizza shoarma met ananas besteld. Alweer![]()
@:probeer
Gezond daggie! Fruit is zo lekker he, zeker als het warm isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
Vanmorgen koffie en twee volkoren crackers met kipfilet en komkommer. Vanmiddag wat watermeloen en een nectarine. Vanavond spaghetti met Cajun garnalen in knoflook en citroen botersaus.
In Florence (vanwege de salamiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:22 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij een pizza met Florentijnse salami en voor de de vrouw een pizza tonijn.
Dochter had pasta carbonara.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Met deze warme dagen zou ik het liefst de hele dag fruit eten en vooral als het heel koud is.. heerlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met of zonder knoflooksaus?
[..]
Gezond daggie! Fruit is zo lekker he, zeker als het warm is
Ananas met knoflooksaus moet ik even aan wennen denkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee, gekookt eitje, 2 beschuit jam vanochtend.
Nu 2 punten pizza van gisteren.
@:FutureFairytale ze doen er altijd 2 bakjes bij
Breezer ananas, lekker heur naast je toppertje en dubbele whiskyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:49 schreef junkiesietze het volgende:
breezer ananas, bestaat dat eigenlijk wel?
OT: geen idee, ga bij mn ouders eten vanavond
Klopt helemaal, en dankjewel!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Florence (vanwege de salami)? Fijne vakantie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |