Ja, onze vriend is van de indirecte warmtetechnieken en kan zijn bbq temperaturen goed regelen, ook deksel op de bbqquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Die gevulde portobello gewoon zo op de barbie? Klinkt zalig!
Maar wat ga je nu vanavond etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunch was eigenlijk mijn avondeten: varkensoester uit de oven in roomsaus met zongedroogde tomaatje. Tomatensalade erbij.
Nu thee en wat kletskoppen.
Soms heb je gewoon wat meer trekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunch was eigenlijk mijn avondeten: varkensoester uit de oven in roomsaus met zongedroogde tomaatje. Tomatensalade erbij.
Nu thee en wat kletskoppen.
Toastjes met de kaasjes (had maar 6 toastjes op vanochtend), mini saucisson d'Ardenne, blokjes boeren belegen, knoflookolijven, Shanghai borrelnootjesquote:
Oh zuid ben ik al lang niet meer geweest, goede soep ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Bij Zuid in Eindhoven gegeten: bouillabaisse en de helaas ongefotografeerde gegrilde tonijn met opperdoezer en ravigotte. Erg smakelijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |