CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T hier een kort verslagjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het wat? Beetje goed gevuld hoop ik.
Van de Beek, de notenkraamquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
Eindelijk bij een marktstalletje met delicatessen in Santpoort gevonden. De echte handgeschilde Amsterdamse uien:
[ link | afbeelding ]
Dit verkoopt bijna elke supermarkt toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
Eindelijk bij een marktstalletje met delicatessen in Santpoort gevonden. De echte handgeschilde Amsterdamse uien:
[ link | afbeelding ]
Nee. Is bijna nergens meer te koop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:12 schreef Bzzzzt het volgende:
Dit verkoopt bijna elke supermarkt toch?
En terecht, vies met die zoetstof die Kesbeke verkooptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Is bijna nergens meer te koop.
Is dat lekkerder met de hand geschild?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterkte met het verdrietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
Vandaag alleen nog maar koffie op want het daalt nu en krijg niets door mijn keel..
Vanavond staat in de planning een visje met een salade maar dat zou nog kunnen veranderen.
Heerlijk! Weekendje weg of langer? Geniet ervanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zitten in een huisje aan de kust![]()
Gisteren heerlijk gegeten bij een restaurant vlakbij; een gedeeld voorgerechtje met zalm, rosbief en kroketje met wat (vage) cremesoep. Als hoofdgerecht had ik mosselen 'op Aziatische wijze', veel kerrie en kokosmelksmaken, heel lekker en na hebben we een kaasplankje met Nederlandse biokaasjes gedeeld, met oude port
Heerlijk!
Straks naar een ander restaurant , ben benieuwd wat ik ga eten, weet wel dat ze alles op hout bereiden
Waarom nou weer 2 kipstrips terwijl alles 3 is, daar kan ik echt niet tegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendlunch bij KFC.
3 Double Crunch burgers, 3 patat, 3x Pepsi + 2 kipstrips voor maar 10,50![]()
Toe KitKat en Twix ijs. Dat was dan gelijk 7 euro maar dat eten was gewoon een supergoede deal.
[ link | afbeelding ]
Sterkte gewenst lojandaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
Vandaag alleen nog maar koffie op want het daalt nu en krijg niets door mijn keel..
Vanavond staat in de planning een visje met een salade maar dat zou nog kunnen veranderen.
Sterkte! Klinkt wel als een mooie dag, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef lojanda het volgende:
Gisteren een crematie gehad en dat werd afgesloten met een Brabantse koffietafel. In de avond hebben we geproost op zijn leven en werd afgesloten met een barbecue.. met alleen maar liefde om ons heen
Oh deze zijn inderdaad hemelsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Curiosity het volgende:
Een doos lekkere ijsjes meegenomen bij de toko.
Erg lekker,net als de mango smaak.
[ link | afbeelding ]
Waar aan de kust?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zitten in een huisje aan de kust![]()
Gisteren heerlijk gegeten bij een restaurant vlakbij; een gedeeld voorgerechtje met zalm, rosbief en kroketje met wat (vage) cremesoep. Als hoofdgerecht had ik mosselen 'op Aziatische wijze', veel kerrie en kokosmelksmaken, heel lekker en na hebben we een kaasplankje met Nederlandse biokaasjes gedeeld, met oude port
Heerlijk!
Straks naar een ander restaurant , ben benieuwd wat ik ga eten, weet wel dat ze alles op hout bereiden
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze staat nu in de oven. Ben benieuwd
[ link | afbeelding ]
Moet naar toko🤔😁😋quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Curiosity het volgende:
Een doos lekkere ijsjes meegenomen bij de toko.
Erg lekker,net als de mango smaak.
[ link | afbeelding ]
Mooiste manier wel om het leven en het afscheid ervan te vieren. Hoe triest het toch ook blijft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef lojanda het volgende:
Gisteren een crematie gehad en dat werd afgesloten met een Brabantse koffietafel. In de avond hebben we geproost op zijn leven en werd afgesloten met een barbecue.. met alleen maar liefde om ons heen
Ja. Je bent in de war.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Shiitakes zijn kastanjechampignons of ben ik nu in de war?
Oostvoorne.quote:
Dit ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:01 schreef Blues het volgende:
Vandaag gingen we naar de Biomarkt en kochten daar bij de worstmaker uit Haarlem (Cordemeijer.nl) o.a. 2 verse worsten met funghi porcini en een stukje n'duja (pittige, smeerbare salami) en bij de oesterzwammerij uit Bloemendaal o.a. shiitakes.
Daarmee en met een paar dingen uit dit recept maakte ik deze wraps uit de oven.
Héérlijk!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
.
Dat gaat dus niet door, want die is met vakantie.quote:
Ik dacht kort even dat Blues op vakantie wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want die is met vakantie.
Nu dus maar besteld bij Milano uit Haarlem.
En waar was dat, die poutine?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Starbucks Paiks koffie en pistachio square.
[ link | afbeelding ]
Ik vond poutine op internet dus daarheen. Wilde dat al jarenlang eten maar kon het nergens vinden. Tante Nel in R'dam was er al jaren mee gestopt.
Dit was met verse dunne friet, smaakvolle (goed zout ook) jus en cheese curds en ik heb zo genoten!
[ link | afbeelding ]
Daarbij een kapsalon met zelfde verse friet, maar met zuurkool, thousand island dressing, mozzarella en hun huisgemaakte brisket en ik bestelde extra vlees. 250 gram brisket zat hieronder, zo lekker!! Ook voor het eerst gegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriend vond het ook fantastisch en ging naar binnen om nog beide af te sluiten met een dubbele portie poutine![]()
[ link | afbeelding ]
Toe bij Burger King een Twix Fusion
Met brisket, woooooooquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vond poutine op internet dus daarheen. Wilde dat al jarenlang eten maar kon het nergens vinden. Tante Nel in R'dam was er al jaren mee gestopt.
Dit was met verse dunne friet, smaakvolle (goed zout ook) jus en cheese curds en ik heb zo genoten!
[ link | afbeelding ]
Daarbij een kapsalon met zelfde verse friet, maar met zuurkool, thousand island dressing, mozzarella en hun huisgemaakte brisket en ik bestelde extra vlees. 250 gram brisket zat hieronder, zo lekker!! Ook voor het eerst gegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriend vond het ook fantastisch en ging naar binnen om nog beide af te sluiten met een dubbele portie poutine![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben ook benieuwd…quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar was dat, die poutine?
Ken een zaakje in Den Haag dat het heeft/had (Day Dream Deli in de Molenstraat).
Poutine!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja had het even gezegd alsjeblieftquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar was dat, die poutine?
Ken een zaakje in Den Haag dat het heeft/had (Day Dream Deli in de Molenstraat).
Volgens mij heb ik het er wel eens over gehad hierquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja had het even gezegd alsjeblieft![]()
![]()
Daar was het, en ze hebben het ook in Scheveningen en Delft. Alleen weet niet zeker of menu 1 op 1 is dus daarom deze gekozen want zeker weten dat hier poutine was.
Het ziet er allemaal heerlijk uitquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nu heb ik trek in pindasausquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:32 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kipsaté met mini Turks brood.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond, wegens succes opnieuw, hete kip en daarbij zilvervliesrijst en een salade van komkommer en tomaat.
Wat is dat rode pretje? Een soort compote?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kipballetjes met champignonsaus.
Stoofvleesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
Vanmorgen koffie toast met roomboter en aardbeien jam. Vanmiddag een nectarine kiwi en banaan. Vandaag stoofvlees gemaakt en manlief brengt zo meteen frietjes en een frikandel speciaal mee. Geen friteuse dus halen we de frietjes maar en dan heb je ook niet die vieze verlucht in huisNiet te vergeten hebben we voor bij de frietjes met stoofvlees ook Belze mayonaise
Gelukkig kook je frietjes nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:28 schreef Tegan het volgende:
Kipstukjes met paprika en een paar sneetjes brood.
Geen zin om te koken. Wel zin in frietjes.
Lingonberry van de Ikea.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is dat rode pretje? Een soort compote?
Die ijsjes die je posten van de Toko waren dat waterijsjes?
Recept van Jeroen Meus.. echt heerlijkquote:
Ik moest even googelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:19 schreef foodlover het volgende:
Straks voor meneer een varkensschnitzel, voor mij een San Jacobo, gekookte aardappeltjes en ijsbergsla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |