nu heb ik trek in pindasausquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:32 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kipsaté met mini Turks brood.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond, wegens succes opnieuw, hete kip en daarbij zilvervliesrijst en een salade van komkommer en tomaat.
Wat is dat rode pretje? Een soort compote?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kipballetjes met champignonsaus.
Stoofvleesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
Vanmorgen koffie toast met roomboter en aardbeien jam. Vanmiddag een nectarine kiwi en banaan. Vandaag stoofvlees gemaakt en manlief brengt zo meteen frietjes en een frikandel speciaal mee. Geen friteuse dus halen we de frietjes maar en dan heb je ook niet die vieze verlucht in huisNiet te vergeten hebben we voor bij de frietjes met stoofvlees ook Belze mayonaise
Gelukkig kook je frietjes nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:28 schreef Tegan het volgende:
Kipstukjes met paprika en een paar sneetjes brood.
Geen zin om te koken. Wel zin in frietjes.
Lingonberry van de Ikea.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is dat rode pretje? Een soort compote?
Die ijsjes die je posten van de Toko waren dat waterijsjes?
Recept van Jeroen Meus.. echt heerlijkquote:
Ik moest even googelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:19 schreef foodlover het volgende:
Straks voor meneer een varkensschnitzel, voor mij een San Jacobo, gekookte aardappeltjes en ijsbergsla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |