Sterkte met het verdrietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
Vandaag alleen nog maar koffie op want het daalt nu en krijg niets door mijn keel..
Vanavond staat in de planning een visje met een salade maar dat zou nog kunnen veranderen.
Heerlijk! Weekendje weg of langer? Geniet ervanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zitten in een huisje aan de kust![]()
Gisteren heerlijk gegeten bij een restaurant vlakbij; een gedeeld voorgerechtje met zalm, rosbief en kroketje met wat (vage) cremesoep. Als hoofdgerecht had ik mosselen 'op Aziatische wijze', veel kerrie en kokosmelksmaken, heel lekker en na hebben we een kaasplankje met Nederlandse biokaasjes gedeeld, met oude port
Heerlijk!
Straks naar een ander restaurant , ben benieuwd wat ik ga eten, weet wel dat ze alles op hout bereiden
Waarom nou weer 2 kipstrips terwijl alles 3 is, daar kan ik echt niet tegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendlunch bij KFC.
3 Double Crunch burgers, 3 patat, 3x Pepsi + 2 kipstrips voor maar 10,50![]()
Toe KitKat en Twix ijs. Dat was dan gelijk 7 euro maar dat eten was gewoon een supergoede deal.
[ link | afbeelding ]
Sterkte gewenst lojandaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
Vandaag alleen nog maar koffie op want het daalt nu en krijg niets door mijn keel..
Vanavond staat in de planning een visje met een salade maar dat zou nog kunnen veranderen.
Sterkte! Klinkt wel als een mooie dag, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef lojanda het volgende:
Gisteren een crematie gehad en dat werd afgesloten met een Brabantse koffietafel. In de avond hebben we geproost op zijn leven en werd afgesloten met een barbecue.. met alleen maar liefde om ons heen
Oh deze zijn inderdaad hemelsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Curiosity het volgende:
Een doos lekkere ijsjes meegenomen bij de toko.
Erg lekker,net als de mango smaak.
[ link | afbeelding ]
Waar aan de kust?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zitten in een huisje aan de kust![]()
Gisteren heerlijk gegeten bij een restaurant vlakbij; een gedeeld voorgerechtje met zalm, rosbief en kroketje met wat (vage) cremesoep. Als hoofdgerecht had ik mosselen 'op Aziatische wijze', veel kerrie en kokosmelksmaken, heel lekker en na hebben we een kaasplankje met Nederlandse biokaasjes gedeeld, met oude port
Heerlijk!
Straks naar een ander restaurant , ben benieuwd wat ik ga eten, weet wel dat ze alles op hout bereiden
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze staat nu in de oven. Ben benieuwd
[ link | afbeelding ]
Moet naar toko🤔😁😋quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:54 schreef Curiosity het volgende:
Een doos lekkere ijsjes meegenomen bij de toko.
Erg lekker,net als de mango smaak.
[ link | afbeelding ]
Mooiste manier wel om het leven en het afscheid ervan te vieren. Hoe triest het toch ook blijft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef lojanda het volgende:
Gisteren een crematie gehad en dat werd afgesloten met een Brabantse koffietafel. In de avond hebben we geproost op zijn leven en werd afgesloten met een barbecue.. met alleen maar liefde om ons heen
Ja. Je bent in de war.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Shiitakes zijn kastanjechampignons of ben ik nu in de war?
Oostvoorne.quote:
Dit ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:01 schreef Blues het volgende:
Vandaag gingen we naar de Biomarkt en kochten daar bij de worstmaker uit Haarlem (Cordemeijer.nl) o.a. 2 verse worsten met funghi porcini en een stukje n'duja (pittige, smeerbare salami) en bij de oesterzwammerij uit Bloemendaal o.a. shiitakes.
Daarmee en met een paar dingen uit dit recept maakte ik deze wraps uit de oven.
Héérlijk!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |