Hier ga je geen antwoord op krijgen, zodat hij lekker in zijn droomwereldje kan blijven.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je cijfers van 10 jaar geleden gaat pakken, waarom dan zo selectief? Bovendien is je conclusie onjuist. Het is niet zo dat omdat er onder migrantengroepen een lichte stijging was onder de positieve antwoorden op de vraag of homo's en lesbiennes zo mogen leven als zij willen, dat we meteen kunnen concluderen dat een afnamen van homeacceptatie tien jaar later niet (mede) door deze groepen komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij doet toch aannames? Jij neemt aan dat hij het land niet verlaatquote:
Wel eensch hiermee.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met acceptatie. Jij lijkt te denken dat bepaald gedrag inherent is aan het homo of lesbisch zijn. Dus als dat gedrag wordt bekritiseerd is dat een teken van het niet accepteren van homo's.
Maar zo werkt het uiteraard niet. Er zijn meer dan genoeg homo's en lesbiennes die zich ook ergeren aan bepaalde vormen van extravagant, ordinair of pervers gedrag. Dus volgens jou redenatie accepteren die dan ook homoseksualiteit niet?
In een leren sm-pakje door de straat lopen of half naakt op een boot ordinair staan dansen heeft niets met homoseksualiteit te maken. Als je dat denkt is dat zelfs behoorlijk beledigend voor homo's en lesbiennes. Dit is gewoon vulgair gedrag dat niet in het publiek hoort te worden vertoond, klaar.
Ik accepteer dat er mensen zijn die homo zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef probeer het volgende:
[..]
"Ik accepteer homoseksuelen, zolang ze zich maar gedragen zoals ik geschikt acht."
Moet ik je nog uitleggen hoe dat geen acceptatie is? Of snap je dat stiekem toch zelf ook wel?
Dat niet alleen:quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gaat om tientallen procenten, zoveel import is er niet
Maar het zal niet meehelpen nee
Is dat wel zo? Volgens mij is er genoeg in Hilversum en Huizen. Het Gooi bestaat uit een meer dan wat villawijken bij Blaricum en Laren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 05:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen:
In de Gooi en Vechtstreek was de daling het grootst: van 78 procent naar 49 procent.
Dan hebben we het wel over een regio waar het percentage import bijzonder klein is.
De grootste groep van buitenlandse komaf in Hilversum zijn Marokkanen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 05:14 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Volgens mij is er genoeg in Hilversum en Huizen. Het Gooi bestaat uit een meer dan wat villawijken bij Blaricum en Laren.
Dit is natuurlijk gewoon een slap excuus zoeken.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:12 schreef Discombobulate het volgende:
Vind het ook niet gek als die woke LHBTIQ dragqueen shit aan je opgedrongen wordt.
Voor sommigen is het geen waanbeeld, maar alledaagse werkelijkheid die ze al van jongs af aan voelen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat waanbeelden accepteren niet altijd handig is (en de ander niet beter of gelukkiger maakt).
Het gaat natuurlijk om acceptatie in de breedste zin van het woord. Er zijn blijkbaar groepen homo's die zich goed voelen in een extravagante cultuur die ze met elkaar hebben gecreeerd. Daar doen ze niemand kwaad mee. En die speelt zich vooral af bij hun eigen feestjes en gelegenheden. Dus de gemiddelde Nederlander heeft er eigenlijk nauwelijks last van.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met acceptatie. Jij lijkt te denken dat bepaald gedrag inherent is aan het homo of lesbisch zijn. Dus als dat gedrag wordt bekritiseerd is dat een teken van het niet accepteren van homo's.
Maar zo werkt het uiteraard niet. Er zijn meer dan genoeg homo's en lesbiennes die zich ook ergeren aan bepaalde vormen van extravagant, ordinair of pervers gedrag. Dus volgens jou redenatie accepteren die dan ook homoseksualiteit niet?
In een leren sm-pakje door de straat lopen of half naakt op een boot ordinair staan dansen heeft niets met homoseksualiteit te maken. Als je dat denkt is dat zelfs behoorlijk beledigend voor homo's en lesbiennes. Dit is gewoon vulgair gedrag dat niet in het publiek hoort te worden vertoond, klaar.
Nou dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een slap excuus zoeken.
Je kunt dagen over straat lopen zonder ooit een dragqueen tegen te komen. Verder verplicht ook niemand je naar dragqueen evenementen te gaan of naar programma's te kijken waar ze zijn. Dus wat wordt je precies opgedrongen? Dat kan alleen als je actief in social media krochten er naar op zoek gaat daarnaar om je er vervolgens aan te gaan zitten ergeren.
Ik zie ook niet zo welke enorme problemen dragqueens veroorzaken. Doorgaans zitten ze vooral in hun eigen scene en merk je er niet zoveel van. Maar het wordt er aan de haren bij gesleept als excuus om generiek homofoob gedrag goed te praten.
Gezien de hoeveelheid passief agressieve reacties in dit topic komt dat niet enkel uit de islamhoek.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Homo-acceptatie neemt af door de islamisering van de maatschappij.
Nou idd, het is ronduit bizar wat ik lees.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid passief agressieve reacties in dit topic komt dat niet enkel uit de islamhoek.
Maar ik begrijp dat het voor velen mooi is om zich achter te verschuilen.
Hoe vaak zie je die dan? De meeste van die extravagante types lopen er ook niet de hele dag zo bij. Dat doen ze vooral op hun besloten feestjes. Dus je moet het echt opzoeken om ze te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik accepteer dat er mensen zijn die homo zijn.
Hun compleet overdreven seksuele uitingen hoef ik niet te zien nee.
Dat zijn echt twee verschillende dingen.
Fatsoen Enzo.
Sinds wanneer is dat “pride” een “eigen feestje”?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om acceptatie in de breedste zin van het woord. Er zijn blijkbaar groepen homo's die zich goed voelen in een extravagante cultuur die ze met elkaar hebben gecreeerd. Daar doen ze niemand kwaad mee. En die speelt zich vooral af bij hun eigen feestjes en gelegenheden. Dus de gemiddelde Nederlander heeft er eigenlijk nauwelijks last van.
Een keer per jaar staan ze op een boot om te laten zien dat ze er zijn. Omdat ze nou eenmaal ook deel uitmaken van de homowereld. En de boodschap is dat je ook extravagant mag zijn zonder bang te hoeven zijn voor allerlei vormen van agressie. En dat lijkt voor heel veel mensen toch heel moeilijk te zijn.
Het enige wat ik buiten FOK! van de Pride meekrijg zijn wat korte nieuwsitems, dat die botenparade weer plaats heeft gevonden op een zomerdag. Dus waarom je je daar zo enorm druk om kan maken is me een raadsel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat “pride” een “eigen feestje”?
Je wordt er compleet.. een maand lang, op elke vlak mee geconfronteerd.
Van films tot social media tot fucking games aan toe.
Nee dank je.
Ah nee jij ziet het niet en krijgt het niet mee, okay wat fijn voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het enige wat ik buiten FOK! van de Pride meekrijg zijn wat korte nieuwsitems, dat die botenparade weer plaats heeft gevonden op een zomerdag. Dus waarom je je daar zo enorm druk om kan maken is me een raadsel.
En jij wordt er 'op elk vlak mee geconfronteerd". Wat naar voor je! Pas je wel op dat je sneeuwvlokje niet smelt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ah nee jij ziet het niet en krijgt het niet mee, okay wat fijn voor je.
Inderdaad, het is vooral een incrowd gebeuren, dat af en toe op een Pride event zichzelf een keer manifesteert. Maar daar hoef je niet naartoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij wordt er 'op elk vlak mee geconfronteerd". Wat naar voor je! Pas je wel op dat je sneeuwvlokje niet smelt?
Ik woon in één van de meest woke steden van het land, en het lukt mij uitstekend om er bijzonder weinig van mee te krijgen zonder daar moeite voor te hoeven doen. Je hebt wel gevoel voor drama hoor.
Daar moet inderdaad gewoon plekken voor zijn, maar je gaat niet iedereen ervan overtuigen dat dit open en publiekelijk moet. En kritiek op dat gedrag heeft verder niets te maken met homo-acceptatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om acceptatie in de breedste zin van het woord. Er zijn blijkbaar groepen homo's die zich goed voelen in een extravagante cultuur die ze met elkaar hebben gecreeerd. Daar doen ze niemand kwaad mee. En die speelt zich vooral af bij hun eigen feestjes en gelegenheden. Dus de gemiddelde Nederlander heeft er eigenlijk nauwelijks last van.
Een keer per jaar staan ze op een boot om te laten zien dat ze er zijn. Omdat ze nou eenmaal ook deel uitmaken van de homowereld. En de boodschap is dat je ook extravagant mag zijn zonder bang te hoeven zijn voor allerlei vormen van agressie. En dat lijkt voor heel veel mensen toch heel moeilijk te zijn.
Als zaken in de media breeduit worden gemeten, gaan mensen het natuurlijk merken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij wordt er 'op elk vlak mee geconfronteerd". Wat naar voor je! Pas je wel op dat je sneeuwvlokje niet smelt?
Tja, jij staat er natuurlijk ook niet helemaal neutraal in. Dus zal hier een grote rol spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ik woon in één van de meest woke steden van het land, en het lukt mij uitstekend om er bijzonder weinig van mee te krijgen zonder daar moeite voor te hoeven doen. Je hebt wel gevoel voor drama hoor.
Alsof elke homo of lesbi overdreven seksuele uitingen heeftquote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik accepteer dat er mensen zijn die homo zijn.
Hun compleet overdreven seksuele uitingen hoef ik niet te zien nee.
Dat zijn echt twee verschillende dingen.
Fatsoen Enzo.
Heel erg vies en ordinair. Die Aziatische seksindustrie is oprecht smerig en pervers. Daar willen ook nog wel eens minderjarigen in actief zijn trouwens, daar staat die wereld om bekend. Als je naar plekken zoals Pattaya gaat, bah.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Alsof elke homo of lesbi overdreven seksuele uitingen heeft. En wat vind jij dan van steden als Bangkok, waar je als hetero enorm kunt hoeren en snoeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |