Homo's gedragen zich massaal op een rare manier?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:29 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dat de vrijheid ophoudt wanneer fatsoen eindigt. Ze gedragen zich massaal op een rare manier. Rare manier van lopen en praten.
Geen goddeloze liberaal die mij er van kan overtuigen dat het allemaal maar doodnormaal is. Mensen die op blond vallen in plaats van brunette zijn niet opeens een heel anders. Ale ze op mannen vallen zijn ze wel heel anders.
dat je dit uit je toetsenbord krijgtquote:Op maandag 29 juli 2024 18:29 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dat de vrijheid ophoudt wanneer fatsoen eindigt. Ze gedragen zich massaal op een rare manier. Rare manier van lopen en praten.
Geen goddeloze liberaal die mij er van kan overtuigen dat het allemaal maar doodnormaal is. Mensen die op blond vallen in plaats van brunette zijn niet opeens een heel anders. Ale ze op mannen vallen zijn ze wel heel anders.
Hoe dom ben jij manquote:Op maandag 29 juli 2024 18:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Als ik jou ergens van beschuldig mag je dan ook niet het land uit?
Enige maatstaf die geldt en zou moeten gelden is vluchtgevaarlijkheid
Snap inderdaad ook niet waarom homoseksualiteit in hetzelfde hoekje wordt geplaatst als geslachtsverminking.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:27 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel weer niet zoveel met LHB te maken hebben maar met de andere circusletters.
Maar dan gooien ze het op 1 hoop omdat ze het dan lekker homohaat kunnen noemen en niet hoeven toe te geven dat de mensen niet zitten te wachten op die mentaal gestoorden.
Dat overdreven gedrag wekt inderdaad irritatie op. Ons wordt wijsgemaakt dat het allemaal maar doodnormaal is. Net zo normaal als iemand die op dik, dun of whatever valt.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat je dit uit je toetsenbord krijgt![]()
Wat stoort je precies? Homos lopen en praten anders? Echt wtf
De talloze boh ik zou die chick doen of andere nog onvriendelijke manieren dat te zeggen kun je niets afleiden aan de seksuele voorkeur?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat overdreven gedrag wekt inderdaad irritatie op. Ons wordt wijsgemaakt dat het allemaal maar doodnormaal is. Net zo normaal als iemand die op dik, dun of whatever valt.
Ik zeg alleen maar dat het karakter en de gedragen van de meeste homo's intrinsiek gekoppeld lijken te zijn aan hun seksuele voorkeur. Bij een hetero kun je op basis van hun gedragingen helemaal niets afleiden van hun seksuele voorkeur. Een homo zie je op een kilometer afstand al aankomen. En dat vind ik opvallend voor iets wat blijkbaar doodnormaal is.
Sorry, maar jouw post slaat op poep.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat overdreven gedrag wekt inderdaad irritatie op. Ons wordt wijsgemaakt dat het allemaal maar doodnormaal is. Net zo normaal als iemand die op dik, dun of whatever valt.
Ik zeg alleen maar dat het karakter en de gedragen van de meeste homo's intrinsiek gekoppeld lijken te zijn aan hun seksuele voorkeur. Bij een hetero kun je op basis van hun gedragingen helemaal niets afleiden van hun seksuele voorkeur. Een homo zie je op een kilometer afstand al aankomen. En dat vind ik opvallend voor iets wat blijkbaar doodnormaal is.
Nouja, ik zie zelden heterosexuelen massaal tongen en rondneuken in leren broekjes en ontbloot bovenlichaam op de grachten.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat je dit uit je toetsenbord krijgt![]()
Wat stoort je precies? Homos lopen en praten anders? Echt wtf
Ik zelden koppeltjes van dezelfde sekse hand in hand lopen, laat staan dat ik ze zie tongen. Waar woon jij dat jij dat zo vaak ziet?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja, ik zie zelden heterosexuelen massaal tongen en rondneuken in leren broekjes en ontbloot bovenlichaam op de grachten.
Ik kan accepteren dat iemand anders denkt, natuurlijk. Maar dan moeten ze wel met gegronde redenen komen en niet met bullshit.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk is het wel raar dat we van iedereen acceptatie verwachten maar dat we niet accepteren dat iemand een andere mening heeft.
En met die eindeloze lghtbqgscmd dagen en regenboog vlaggen ben ik er eigenlijk ook wel mee.
Jasey Hardersquote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan accepteren dat iemand anders denkt, natuurlijk. Maar dan moeten ze wel met gegronde redenen komen en niet met bullshit.
Eigenlijk zou iedereen gewoon zijn schouders moeten ophalen ipv "homohaat" of "je moet het accepteren".quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan accepteren dat iemand anders denkt, natuurlijk. Maar dan moeten ze wel met gegronde redenen komen en niet met bullshit.
haha, hij refereert waarschijnlijk naar de Canal Parade (waar hij nooit geweest is). De Volkskrant heeft ooit eens geturfd en zelfs zonder het tongen en rondneuken kom je niet tot massale aantallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zelden koppeltjes van dezelfde sekse hand in hand lopen, laat staan dat ik ze zie tongen. Waar woon jij dat jij dat zo vaak ziet?
https://www.at5.nl/artike(...)l-parade-032-procentquote:Zeldzame strings
Een ontbloot bovenlichaam komt nog wel eens voor: 6,5 procent van de geturfde feestvierders droeg geen bovenkleding. Het was overigens ook heel warm vorig jaar tijdens de Canal Parade. Slechts 48 mensen droegen leren kleding, 20 daarvan stonden op de Mister B. Leatherboat. Een zichtbare string is een ongekende zeldzaamheid tijdens de parade: 0,32 procent droeg zichtbaar een string.
Eens!quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen niet geestelijk 100% zijn als die opdringere mannen niet nodig vinden?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben je verder wel helemaal 100% kerel?
Hoe kan je het hier nu mee eens zijn. Zelfs als je alleen naar logica kijkt klopt het al niet.quote:
Havo/VWO school met heel weinig culturele diversiteit...quote:Op maandag 29 juli 2024 16:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke school waar jij op hebt gezeten.
Op mijn vmbo bouwtechniek had je GEEN leven als je daar homo zou zijn. Gelukkig viel het op de MBO vervolgopleidingen wel mee.
Ik herken wat Confetti schrijft.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:28 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoe kan je het hier nu mee eens zijn. Zelfs als je alleen naar logica kijkt klopt het al niet.
Er zijn nergens opdringerige mannen. Je lult onzin. Hou op.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen niet geestelijk 100% zijn als die opdringere mannen niet nodig vinden?
En waar woon jij dan of bevind je je dat je zo wordt bloot gesteld aan zoveel opdringerige gays?quote:
niet. Die zitten op een zolderkamer bij moeders thuis lekker onzin te verkopen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En waar woon jij dan of bevind je je dat je zo wordt bloot gesteld aan zoveel opdringerige gays?
Ik heb gewoon een auto die ik elke dag kan parkeren op mijn eigen plaats 🙂quote:Op maandag 29 juli 2024 19:38 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ergens wonen waar je kúnt parkeren, schooier. ') ') ')
Ik heb 20 jaar in Amsterdam gewoond.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En waar woon jij dan of bevind je je dat je zo wordt bloot gesteld aan zoveel opdringerige gays?
Misschien in een gay clubanders weet ik het ook niet. Zie zelden iemand dat ik denk ja die is overduidelijk homo.
ben je vaak lastiggevallen? Waar had je precies last van?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar in Amsterdam gewoond.
Ok tja, dat krijg je als je in zo'n stad gaat wonen. Groter aantal mensen = grotere kans om andere sexuele voorkeurs mensen tegen te komen. Hier in Den Bosch zie ik ze nooit.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar in Amsterdam gewoond.
Kom jij hier even scheldend uit de kast.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ben je vaak lastiggevallen? Waar had je precies last van?
Wat was hun aandeel in jouw kutleven?
Bij veel homo's die op tv komen valt het op, maar irl ben ik maar één keer zo'n "stereotype homo" tegengekomen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
nee ik stel wat vragen. Scheld ik in die reactie? Of kan je echt niks hebben en ben je betrapt op liegen?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom jij hier even scheldend uit de kast.
Wij zitten óveral hoor!quote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok tja, dat krijg je als je in zo'n stad gaat wonen. Groter aantal mensen = grotere kans om andere sexuele voorkeurs mensen tegen te komen. Hier in Den Bosch zie ik ze nooit.
Doorgaans merk je bij veel homo's vrij snel dat ze homo zijn maar wat geeft dat in godsnaam? waarom zou een hetero-aura wel goed zijn maar een homo-aura niet?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Bij veel homo's die op tv komen valt het op, maar irl ben ik maar één keer zo'n "stereotype homo" tegengekomen.
Bo jongen, je kunt normaal tegen me praten of niet. Meer smaken heb ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee ik stel wat vragen. Scheld ik in die reactie? Of kan je echt niks hebben en ben je betrapt op liegen?
je weet gewoon niks te zeggen en liegt de boel bij elkaar. Lekker pikkk goed bezigquote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bo jongen, je kunt normaal tegen me praten of niet. Meer smaken heb ik niet.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat waanbeelden accepteren niet altijd handig is (en de ander niet beter of gelukkiger maakt).quote:Op maandag 29 juli 2024 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind anders heel vaak dat ik bij non binaries ook zelf het gevoel heb dat ik ze niet goed kan duiden qua gender. Als het voor hen al verwarrend is, waarom moeten we het dan nog eens extra verwarrend maken door ze dat gevoel te ontzeggen.
Je laatste zin is uit mijn hart gegrepen. Hopelijk krijgen ze er geen last van.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie twee oorzaken:
De toename van de islamisering en aan de andere kant de lgbt community propaganda van met namen de transgenders en de non binairen.
Zie nu ook weer de opening van de olympische spelen.Zo hard willen opvallen en iedereen je eigen verzonnen regeltjes opdringen dat je mensen tegen de borst begint te stuiten.
Ik heb medelijden met homoseksuelen die gewoon normaal willen leven en hier gesodemieter mee krijgen.
Goed hoor knul.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je weet gewoon niks te zeggen en liegt de boel bij elkaar. Lekker pikkk goed bezig
Als je dit zo ziet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je laatste zin is uit mijn hart gegrepen. Hopelijk krijgen ze er geen last van.
Dan duurt het wel lang om ze te vervolgenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lekkere vergelijking ook![]()
Als er een sterke case is lijkt me een dergelijke maatregel prima.
Aannamesquote:Op maandag 29 juli 2024 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij manholy fuck
Jij denkt dat hij nog terugkomt als hij het land mag verlaten
Tering man, trek een boek open ofzo in plaats van de Instagram van zo'n kneus
Ik weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet.
Maar dat is het ook iemand die homo of lesbisch is wil gewoon samen zijn met zijn of haar partner naar keuze en verder een gewoon leventje leven.
Die transgenders non binaire etc figuren willen vooral ergens bij horen en opvallen.
Veruit de meeste trans en non-binaire personen willen ook een normaal leventje lijden... Dankzij de verharding in de maatschappij willen steeds meer trans vrouwen aangezichtschirurgie, om zo minder op te vallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet.
Maar dat is het ook iemand die homo of lesbisch is wil gewoon samen zijn met zijn of haar partner naar keuze en verder een gewoon leventje leven.
Die transgenders non binaire etc figuren willen vooral ergens bij horen en opvallen.
Conservatienicht? Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veruit de meeste trans en non-binaire personen willen ook een normaal leventje lijden... Dankzij de verharding in de maatschappij willen steeds meer trans vrouwen aangezichtschirurgie, om zo minder op te vallen.
Het youtubefilmpje wat je laat zien is van bedenkelijke kwaliteit. De vraag of halfnaakt en kinderen wel samengaan slaat nergens op. Juist op de Utrecht pride, waar ik ook was, zie je weinig halfnaakt. De excessen worden eruit gepikt en als klap op de vuurpijl krijg je die conservatie nicht van De Roze Leeuw ook nog eens.![]()
In de tweede helft van het filmpje vertelt een christelijke gast dat de beelden bij hem agressie opwekken. Wow, dan had hij 20 jaar terug eens bij pride moeten kijken, toen ging het er allemaal een stuk heftiger aan toe.
Ik vergat twee letters. Conservatieve nicht. Deze man is tegen alles wat anders is dan wit en homo of hetero. Hij gebruikt in het interview zelfs het woord 'bontkraagje'. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Conservatienicht? Hoe bedoel je dat?
oh plzquote:Op maandag 29 juli 2024 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergat twee letters. Conservatieve nicht. Deze man is tegen alles wat anders is dan wit en homo of hetero. Hij gebruikt in het interview zelfs het woord 'bontkraagje'. Dat zegt genoeg.
Als je cijfers van 10 jaar geleden gaat pakken, waarom dan zo selectief? Bovendien is je conclusie onjuist. Het is niet zo dat omdat er onder migrantengroepen een lichte stijging was onder de positieve antwoorden op de vraag of homo's en lesbiennes zo mogen leven als zij willen, dat we meteen kunnen concluderen dat een afnamen van homeacceptatie tien jaar later niet (mede) door deze groepen komt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En ook onder die groepen was er eerst een sterke stijging van acceptatie te zien, dus het probleem ligt echt bij een andere factor als er nu weer een sterke daling is.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |