Nee, het is hetgeen hier ook weer prima wordt aangetoond: er is meteen sprake van HAAT en AFKEER, want mensen marcheren niet 100% mee op de gewenste maat.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had.
"90%", ofwel, de meerderheid, van die het niet accepteren zijn voornamelijk conservatief-religieus. Hetgeen ook blijkt uit het laatste SCP rapport aangaande homotolerantie in NL.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
90% van die het niet accepteren zitten stiekem vuistdiep in de kast. Want: Pa scheldt met Kk homo in het verkeerd, of gooit met nog een andere diversiteit aan scheldwoorden, vriendjes noemen het vies flikkertje etc. En op Social Media is het al niet veel beter. Nee dan heb je wegkijkers, ontkenners of stiekemerds.
"Ja, die konden allebei geen man vinden dus toen zijn ze gezellig als vriendinnen in een huis gaan wonen."quote:Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had. Ik had vroeger een basisschoolleraar die homo was. Af en toe ging zijn vriend mee of zagen we die langskomen, maar die werd dan 'de buurman' genoemd. Gaan we weer terug naar dat soort tijden dan?
[ afbeelding ]
Waar heb je het over.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:12 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
"Ja, die konden allebei geen man vinden dus toen zijn ze gezellig als vriendinnen in een huis gaan wonen."
Maar ja, moeten ze maar normaal doen, met hun alfabet˛.
"Ze mogen van mij best homo zijn, maar ze moeten wel normáál doen."quote:Op maandag 29 juli 2024 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
90% van die het niet accepteren zitten stiekem vuistdiep in de kast. Want: Pa scheldt met Kk homo in het verkeerd, of gooit met nog een andere diversiteit aan scheldwoorden, vriendjes noemen het vies flikkertje etc. En op Social Media is het al niet veel beter. Nee dan heb je wegkijkers, ontkenners of stiekemerds.
Ook dit zal er ongetwijfeld tussen zitten. Goede aanvulling !quote:Op maandag 29 juli 2024 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"90%", ofwel, de meerderheid, van die het niet accepteren zijn voornamelijk conservatief-religieus. Hetgeen ook blijkt uit het laatste SCP rapport aangaande homotolerantie in NL.
Vond dit plaatje er wel bij passen.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Ze mogen van mij best homo zijn, maar ze moeten wel normáál doen."
Oftewel, dat je er als niet-homo vooral zo weinig mogelijk van merkt.
Dit idd, het gaat uiteindelijk tegen je keren met al die aandachtsidioten die zich zo overdreven gedragen dat zelfs menig homo er niks meer mee te maken wil hebbenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:36 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon door blijven drammen met pride quatsch het hele jaar door, in iedere vorm van media minimaal een aarsenthousiast en vooral mensen die alle aandacht wel erg overdreven en het wellicht een beetje vies vinden wegzetten als gevaar voor de samenleving. Dan komt het vast goed.
Dus meer dan 50% van de schooljongeren in 't Gooi zijn homo? Right.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
Nee, vroeger had je geen gender. Dat komt omdat gender als zodanig niet bestaat. Het is niets wat sekse niet is.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had.
Waarom zou je daar zoveel mogelijk van moeten merken dan? Ik vond het vroeger ook nogal een bekrompen uitspraak, die getuigde van een wens om homo's in een typisch hetero keurslijf te passen en te doen alsof dat allemaal brave stelletjes worden en parkeerplaatsseks niet bestaat, maar dergelijke uitspraken blijken nu toch best wijs te zijn geweest. Er blijkt namelijk een enorme behoefte in de zogenaamde LGBTQP+ gemeenschap om zich enorm aan te stellen en andere mensen daarmee lastig te vallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Ze mogen van mij best homo zijn, maar ze moeten wel normáál doen."
Oftewel, dat je er als niet-homo vooral zo weinig mogelijk van merkt.
Nee, want in dat geval krijg je door opzoeken/meer doen dan een ander een voorsprong, ipv dat je een achterstand weg aan het werken bent.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met die retoriek hebben mensen die hun school en studie serieus nemen ook een voorrecht tegenover lapzwansen, zij weten dingen die de andere groep moet opzoeken.
Opgepakt in Roemenie voor verkrachting en vrouwenhandel.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Influencers mogen van mij eens een normale job gaan zoeken in plaats van rommel te verspreiden.
Nog nooit van die Andrew Tate gehoord trouwens.
Ik kom vaak in de gay scene en volg vaak Andrew Tate filmpjes maar heb nog nooit een homofobe uitspraak gezien bij hem terwijl ik die vaak genoeg zie buiten.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
https://www.nu.nl/pride/6322043/leraren-zien-homoacceptatie-onder-jongeren-mede-door-andrew-tate-afnemen.html
[..]
Ik vind dit wel zorgelijk, acceptatie van homoseksualiteit onder schooljongeren is in veel regio's is afgelopen 4 jaar tientallen procenten afgenomen, tot onder de 50% vaak.
Men zoekt de oorzaak in dit stuk bij social media, en dan vooral influencers als Andrew Tate en Thierry Baudet. Ook als ik de reacties op nu.nl lees verbaas ik me.
Ik denk dat de oorzaak iets diverser dan social media. Verschillende geloofsovertuigingen spelen ook een rol, en de algemene verharding en polarisering in de samenleving valt ook niet uit te vlakken volgens mij.
Toen ik opgroeide was je geaardheid niet echt een punt in mijn omgeving. Er waren er wel in mijn klas waarvan men vermoedde dat ze homo of lesbisch waren, maar dat was niet echt een ding ofzo, er werd ook niet echt gepest. Dat was dan wel een hele brave school, en op de voetbal (zeker geen brave club) was het wel meer een ding, maar ook daar zijn er gasten uit mijn team later uit de kast gekomen, en die liepen ook daarna nog regelmatig rond op de club, gewoon om te bezoeken.
En heeft diegene het gered? #dtvquote:Op maandag 29 juli 2024 15:14 schreef Triggershott het volgende:
Laatst nog iemand weggebracht naar het ziekenhuis, de halve vloer bij de hoofdingang is veranderd in een mega regenboog pridevlag, bij elke balie heb je een mini-pride-vlaggetje (de medewerkster was een volledig gesluierde moslima maar met een pride vlaggetje voor haar neus neergezet door de lgbtq maffia), op alle tv schermen stond "iedereen is welkom in dit ziekenhuis" (incl regenboogkleuren).
Eindresultaat van deze propaganda-actie: -25 acceptatie.
En weer vrijgelaten na geen bewijsquote:Op maandag 29 juli 2024 15:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Opgepakt in Roemenie voor verkrachting en vrouwenhandel.
Heb je mijn pener niet in je kont gevoeld in de rij voor de bus?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zijn homo's opdringerig dan? Ken er meerdere, nooit last van.
Dat is niet waar, zijn zaak moet nog voorkomen.quote:
Vrijgelaten in afwachting van de rechtszaak. Er is dus nog geen uitspraak gedaan over schuld of niet.quote:
DPG is meestal flut en over Tate vals.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik kom vaak in de gay scene en volg vaak Andrew Tate filmpjes maar heb nog nooit een homofobe uitspraak gezien bij hem terwijl ik die vaak genoeg zie buiten.
Of is het DPG artikel gewoon een flut artikel met #AndrewTate ?
Bizar dat hij dan weer niet het land uit mag, gepolitiseerde zaakquote:Op maandag 29 juli 2024 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, zijn zaak moet nog voorkomen.
https://www.nu.nl/achterk(...)hter-vernietigd.html
kut krantquote:Op maandag 29 juli 2024 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
DPG is meestal flut en over Tate vals.
Lijkt me een leuke school waar jij op hebt gezeten.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
https://www.nu.nl/pride/6322043/leraren-zien-homoacceptatie-onder-jongeren-mede-door-andrew-tate-afnemen.html
[..]
Ik vind dit wel zorgelijk, acceptatie van homoseksualiteit onder schooljongeren is in veel regio's is afgelopen 4 jaar tientallen procenten afgenomen, tot onder de 50% vaak.
Men zoekt de oorzaak in dit stuk bij social media, en dan vooral influencers als Andrew Tate en Thierry Baudet. Ook als ik de reacties op nu.nl lees verbaas ik me.
Ik denk dat de oorzaak iets diverser dan social media. Verschillende geloofsovertuigingen spelen ook een rol, en de algemene verharding en polarisering in de samenleving valt ook niet uit te vlakken volgens mij.
Toen ik opgroeide was je geaardheid niet echt een punt in mijn omgeving. Er waren er wel in mijn klas waarvan men vermoedde dat ze homo of lesbisch waren, maar dat was niet echt een ding ofzo, er werd ook niet echt gepest. Dat was dan wel een hele brave school, en op de voetbal (zeker geen brave club) was het wel meer een ding, maar ook daar zijn er gasten uit mijn team later uit de kast gekomen, en die liepen ook daarna nog regelmatig rond op de club, gewoon om te bezoeken.
Niet alleen dit land..quote:Op maandag 29 juli 2024 16:19 schreef trein2000 het volgende:
Er waait sowieso een enorme conservatieve wind door dit land. Niet alleen op dit vlak. Begint problematisch te worden.
Aldus Etto, die in elk topic over gender en transgenders te vinden is.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat mij irriteert, is dat gender voor bepaalde mensen een soort religie lijkt te zijn waar ook anderen aan deel moeten nemen. Leef je leven, ben wie je ben, maar ga s.v.p. niet eisen dat heel de wereld precies over zaken denkt als jij, en ga al helemaal niet met de 'haat-kaart' strooien wanneer je niet direct je zin krijgt.
Ik begrijp echt niet van links verwacht van deze strategie. Je kan de werkelijkheid blijven ontkennen maar de onderliggende dynamieken blijven van kracht. Niet-Nederlandse en niet-Westerse culturen leggen een steeds grotere stempel op het leven in Nederland, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:12 schreef Richestorags het volgende:
Ja hoor, het is de schuld van Baudet en Tate. Het heeft niks te maken met de demografische bezetting van de klaslokalen.
Ben je verder wel helemaal 100% kerel?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Zij willen toch dat ieder mens een man als partner pakt en met een man het leven deelt? En als men een ander doel in het leven heeft wordt men niet geaccepteerd.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben je verder wel helemaal 100% kerel?
Klopt, ik stoor me namelijk aan al dat geframe en de schijnheil.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aldus Etto, die in elk topic over gender en transgenders te vinden is.
Heb je het wel overleefd.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:14 schreef Triggershott het volgende:
Laatst nog iemand weggebracht naar het ziekenhuis, de halve vloer bij de hoofdingang is veranderd in een mega regenboog pridevlag, bij elke balie heb je een mini-pride-vlaggetje (de medewerkster was een volledig gesluierde moslima maar met een pride vlaggetje voor haar neus neergezet door de lgbtq maffia), op alle tv schermen stond "iedereen is welkom in dit ziekenhuis" (incl regenboogkleuren).
Eindresultaat van deze propaganda-actie: -25 acceptatie.
Vertel: wat zouden we met homoseksuelen moeten doen?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
Ondanks alle pro-LGBTQIAAP+ propaganda is nog niet iedereen gehersenspoeld.
De bus nemenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Heb je mijn pener niet in je kont gevoeld in de rij voor de bus?
Je vind het bizar dat een vermeend verkrachter het land niet mag verlaten in aanloop naar zijn rechtzaak?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bizar dat hij dan weer niet het land uit mag, gepolitiseerde zaak
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vind het bizar dat een vermeend verkrachter het land niet mag verlaten in aanloop naar zijn rechtzaak?
Hallo?
Wat is daar bizar aan?
Als het op papier verschijnt is het net zo goed een krant als de fabeltjeskrant.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
kut krant
althans mag je het een krant noemen? Is MSN Start dan ook een krant?
lekkere vergelijking ookquote:Op maandag 29 juli 2024 18:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Als ik jou ergens van beschuldig mag je dan ook niet het land uit?
Enige maatstaf die geldt en zou moeten gelden is vluchtgevaarlijkheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |