abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2024 @ 14:03:33 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214463350
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had.
Nee, het is hetgeen hier ook weer prima wordt aangetoond: er is meteen sprake van HAAT en AFKEER, want mensen marcheren niet 100% mee op de gewenste maat.

Als je discussies dood wil hebben, is de meest luie manier wel om de ander dergelijke motieven toe te dichten.

Gender en homoseksualiteit zijn overigens geheel verschillende zaken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 juli 2024 @ 14:07:54 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214463392
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
90% van die het niet accepteren zitten stiekem vuistdiep in de kast. Want: Pa scheldt met Kk homo in het verkeerd, of gooit met nog een andere diversiteit aan scheldwoorden, vriendjes noemen het vies flikkertje etc. En op Social Media is het al niet veel beter. Nee dan heb je wegkijkers, ontkenners of stiekemerds.
"90%", ofwel, de meerderheid, van die het niet accepteren zijn voornamelijk conservatief-religieus. Hetgeen ook blijkt uit het laatste SCP rapport aangaande homotolerantie in NL.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214463447
quote:

[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had. Ik had vroeger een basisschoolleraar die homo was. Af en toe ging zijn vriend mee of zagen we die langskomen, maar die werd dan 'de buurman' genoemd. Gaan we weer terug naar dat soort tijden dan?
[ afbeelding ]

"Ja, die konden allebei geen man vinden dus toen zijn ze gezellig als vriendinnen in een huis gaan wonen."

Maar ja, moeten ze maar normaal doen, met hun alfabet².
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  maandag 29 juli 2024 @ 14:15:19 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214463467
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:12 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
"Ja, die konden allebei geen man vinden dus toen zijn ze gezellig als vriendinnen in een huis gaan wonen."

Maar ja, moeten ze maar normaal doen, met hun alfabet².
Waar heb je het over.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 juli 2024 @ 14:18:13 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214463487
quote:
90% van die het niet accepteren zitten stiekem vuistdiep in de kast. Want: Pa scheldt met Kk homo in het verkeerd, of gooit met nog een andere diversiteit aan scheldwoorden, vriendjes noemen het vies flikkertje etc. En op Social Media is het al niet veel beter. Nee dan heb je wegkijkers, ontkenners of stiekemerds.
"Ze mogen van mij best homo zijn, maar ze moeten wel normáál doen."

Oftewel, dat je er als niet-homo vooral zo weinig mogelijk van merkt.
pi_214463529
Het komt er gewoon op neer dat je niet accepteert dat andere mensen anders zijn dan jij.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  maandag 29 juli 2024 @ 14:22:54 #107
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_214463533
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"90%", ofwel, de meerderheid, van die het niet accepteren zijn voornamelijk conservatief-religieus. Hetgeen ook blijkt uit het laatste SCP rapport aangaande homotolerantie in NL.
Ook dit zal er ongetwijfeld tussen zitten. Goede aanvulling !
Ook in moeilijke tijden.
pi_214463611
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Vond dit plaatje er wel bij passen.
pi_214463649
Heel raar. Daar snap je toch helemaal niks van!?

Wat is er nou op tegen dat een stel leernichten elkaar aftrekken in een blokhut?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2024 14:34:12 ]
pi_214463680
Hulde voor de schooljeugd ^O^
pi_214463778
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:36 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon door blijven drammen met pride quatsch het hele jaar door, in iedere vorm van media minimaal een aarsenthousiast en vooral mensen die alle aandacht wel erg overdreven en het wellicht een beetje vies vinden wegzetten als gevaar voor de samenleving. Dan komt het vast goed.
Dit idd, het gaat uiteindelijk tegen je keren met al die aandachtsidioten die zich zo overdreven gedragen dat zelfs menig homo er niks meer mee te maken wil hebben
pi_214463822
Misschien moet een deel van de homo's ook gewoon eens kappen met dat wijverige gedoe. Gewoon, je een beetje vermannen en zo, zonder dat dat meteen weer heel overdreven moet. Niet dat slappe gedoe. Ik vind het echt niet raar dat dat irritatie en afkeer opwekt.
Eens kijken
  maandag 29 juli 2024 @ 14:53:50 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214463925
Ah het topic draait weer uit op dat homo's er mogen zijn zolang ze zich maar niet als homo's gedragen en verder is het allemaal de schuld van de buitenlanders. :')
pi_214463931
Ik kwam net van de AH en ze hebben plastic zakken in de pride kleuren :)

Veel beter dan de blauwe al is het alleen maar vanwege de vrolijkheid

pi_214464063
Ondanks alle pro-LGBTQIAAP+ propaganda is nog niet iedereen gehersenspoeld.
pi_214464149
quote:
Dus meer dan 50% van de schooljongeren in 't Gooi zijn homo? Right.
pi_214464177
quote:

[..]
"Muh het is de woke agenda". Net alsof je vroeger niet zulke genders had.
Nee, vroeger had je geen gender. Dat komt omdat gender als zodanig niet bestaat. Het is niets wat sekse niet is.

[quote[
Ik had vroeger een basisschoolleraar die homo was.
[/quote]Ik had vroeger een geschiedenisleraar die homo was, een economieleraar die homo was, een klasgenoot die homo was, een lerares Duits die lesbisch was en een lerares Duits van 2 meter die omgebouwd leek. De buurman was transseksuelenpsychiater in het plaatselijke academisch ziekenhuis.

Ik snap de behoefte van jongeren om de eerste generatie te zijn die het ziet, maar als je daartoe blind moet zijn voor de recente geschiedenis dan zie je juist helemaal niks. Helaas, die strijd is al gestreden, die lafjes overdoen op basis van fictie is helemaal niks nobels of moedigs aan. Ook snap ik de behoefte aan een verschrikkelijke radicale vijand, want dan hoef je als laaggeletterde hogeropgeleide geen redelijke argumenten te vinden voor wat je zelf vindt.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Waarom zou je daar zoveel mogelijk van moeten merken dan? Ik vond het vroeger ook nogal een bekrompen uitspraak, die getuigde van een wens om homo's in een typisch hetero keurslijf te passen en te doen alsof dat allemaal brave stelletjes worden en parkeerplaatsseks niet bestaat, maar dergelijke uitspraken blijken nu toch best wijs te zijn geweest. Er blijkt namelijk een enorme behoefte in de zogenaamde LGBTQP+ gemeenschap om zich enorm aan te stellen en andere mensen daarmee lastig te vallen.

Geef ze een vinger en ze nemen de hele hand.Het gaat niet eens meer om normaal doen, het gaat om het niet willen erkennen wat normaal en wat abnormaal is. Ik heb geen moeite met abnormalen, die hoeven van mij slechts in beperkte zin normaal te doen. Maar nu is de eis dat dat normaal gemaakt wordt en de plek inneemt van het normale. Dat is een aanval waar een reactie op komt, en dat is niet uit haat. Niemand heeft zich de laatste decennia iets aangetrokken van drag queens die gewoon lekker aan het drag queenen waren behalve wat islamitische taxichauffeurs. Niemand valt ze aan als ze met abnormalen onder elkaar gezellig abnormaal zitten te wezen. Maar bij de ziekelijke drang om het abnormale normaal te maken komt er weerstand, en terecht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214464190
quote:
16s.gif Op maandag 29 juli 2024 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met die retoriek hebben mensen die hun school en studie serieus nemen ook een voorrecht tegenover lapzwansen, zij weten dingen die de andere groep moet opzoeken.
Nee, want in dat geval krijg je door opzoeken/meer doen dan een ander een voorsprong, ipv dat je een achterstand weg aan het werken bent.
pi_214464212
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Influencers mogen van mij eens een normale job gaan zoeken in plaats van rommel te verspreiden.

Nog nooit van die Andrew Tate gehoord trouwens.
Opgepakt in Roemenie voor verkrachting en vrouwenhandel.
pi_214464225
Laatst nog iemand weggebracht naar het ziekenhuis, de halve vloer bij de hoofdingang is veranderd in een mega regenboog pridevlag, bij elke balie heb je een mini-pride-vlaggetje (de medewerkster was een volledig gesluierde moslima maar met een pride vlaggetje voor haar neus neergezet door de lgbtq maffia), op alle tv schermen stond "iedereen is welkom in dit ziekenhuis" (incl regenboogkleuren).

Eindresultaat van deze propaganda-actie: -25 acceptatie.
  maandag 29 juli 2024 @ 15:19:17 #121
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214464314
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
https://www.nu.nl/pride/6322043/leraren-zien-homoacceptatie-onder-jongeren-mede-door-andrew-tate-afnemen.html
[..]
Ik vind dit wel zorgelijk, acceptatie van homoseksualiteit onder schooljongeren is in veel regio's is afgelopen 4 jaar tientallen procenten afgenomen, tot onder de 50% vaak.
Men zoekt de oorzaak in dit stuk bij social media, en dan vooral influencers als Andrew Tate en Thierry Baudet. Ook als ik de reacties op nu.nl lees verbaas ik me.
Ik denk dat de oorzaak iets diverser dan social media. Verschillende geloofsovertuigingen spelen ook een rol, en de algemene verharding en polarisering in de samenleving valt ook niet uit te vlakken volgens mij.
Toen ik opgroeide was je geaardheid niet echt een punt in mijn omgeving. Er waren er wel in mijn klas waarvan men vermoedde dat ze homo of lesbisch waren, maar dat was niet echt een ding ofzo, er werd ook niet echt gepest. Dat was dan wel een hele brave school, en op de voetbal (zeker geen brave club) was het wel meer een ding, maar ook daar zijn er gasten uit mijn team later uit de kast gekomen, en die liepen ook daarna nog regelmatig rond op de club, gewoon om te bezoeken.
Ik kom vaak in de gay scene en volg vaak Andrew Tate filmpjes maar heb nog nooit een homofobe uitspraak gezien bij hem terwijl ik die vaak genoeg zie buiten.

Of is het DPG artikel gewoon een flut artikel met #AndrewTate ?
  maandag 29 juli 2024 @ 15:19:44 #122
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214464323
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:14 schreef Triggershott het volgende:
Laatst nog iemand weggebracht naar het ziekenhuis, de halve vloer bij de hoofdingang is veranderd in een mega regenboog pridevlag, bij elke balie heb je een mini-pride-vlaggetje (de medewerkster was een volledig gesluierde moslima maar met een pride vlaggetje voor haar neus neergezet door de lgbtq maffia), op alle tv schermen stond "iedereen is welkom in dit ziekenhuis" (incl regenboogkleuren).

Eindresultaat van deze propaganda-actie: -25 acceptatie.
En heeft diegene het gered? #dtv
  maandag 29 juli 2024 @ 15:20:15 #123
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214464331
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Opgepakt in Roemenie voor verkrachting en vrouwenhandel.
En weer vrijgelaten na geen bewijs
pi_214464334
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 12:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zijn homo's opdringerig dan? Ken er meerdere, nooit last van.
Heb je mijn pener niet in je kont gevoeld in de rij voor de bus?
  maandag 29 juli 2024 @ 15:22:58 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214464378
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En weer vrijgelaten na geen bewijs
Dat is niet waar, zijn zaak moet nog voorkomen.

https://www.nu.nl/achterk(...)hter-vernietigd.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')