Dan duurt het vervolgen nu wel lang. Wel twee jaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lekkere vergelijking ook![]()
Als er een sterke case is lijkt me een dergelijke maatregel prima.
Of zulke mannen leven gewoon als wat ze daadwerkelijk zijn: een man. Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veruit de meeste trans en non-binaire personen willen ook een normaal leventje lijden... Dankzij de verharding in de maatschappij willen steeds meer trans vrouwen aangezichtschirurgie, om zo minder op te vallen.
Een homo die niet in de kast, maar in een blikje zit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Conservatienicht? Hoe bedoel je dat?
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een homo die niet in de kast, maar in een blikje zit.
Rare post. Op basis waarvan concludeer je dit? Dat wordt er in het interview helemaal niet gezegd namelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergat twee letters. Conservatieve nicht. Deze man is tegen alles wat anders is dan wit en homo of hetero. Hij gebruikt in het interview zelfs het woord 'bontkraagje'. Dat zegt genoeg.
Deze man heeft ergens wel een punt anders.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergat twee letters. Conservatieve nicht. Deze man is tegen alles wat anders is dan wit en homo of hetero. Hij gebruikt in het interview zelfs het woord 'bontkraagje'. Dat zegt genoeg.
Wie bedoel je…?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Deze man heeft ergens wel een punt anders.
Dan kan rechts Nederland, gezien hun gebrek aan acceptatie van de andere letters, vast hartstikke goed overweg met de homofoben.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Aapje ziet , aapje doet.
Dat is met alles en ook bij kinderen.
Waar de haat tegen homo die zit bij moslims cultuur.
En dat word gewoon door besmet op anderen.
"Ik accepteer homoseksuelen, zolang ze zich maar gedragen zoals ik geschikt acht."quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet zo vreemd dat het minder geaccepteerd word.
Als je al kijkt naar het pride gebeuren, dat draaide in feite om geaccepteerd te worden en dat je je niet hoefde te schamen dat je op hetzelfde geslacht valt of bi seksueel bent bijvoorbeeld, in die zin “trots” op jezelf zijn.
Maar tegenwoordig draait het om het zo extreem mogelijk uiten van je seksualiteit en het presenteren van “je kink”.
Het liefst voor zoveel mogelijk kinderen.
Maw het zou onderhand eigenlijk wel verboden mogen worden.
We weten het nu wel.
Wat wil je verbieden?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet zo vreemd dat het minder geaccepteerd word.
Als je al kijkt naar het pride gebeuren, dat draaide in feite om geaccepteerd te worden en dat je je niet hoefde te schamen dat je op hetzelfde geslacht valt of bi seksueel bent bijvoorbeeld, in die zin “trots” op jezelf zijn.
Maar tegenwoordig draait het om het zo extreem mogelijk uiten van je seksualiteit en het presenteren van “je kink”.
Het liefst voor zoveel mogelijk kinderen.
Maw het zou onderhand eigenlijk wel verboden mogen worden.
We weten het nu wel.
Je kunt toch iemand accepteren en je irriteren?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef probeer het volgende:
[..]
"Ik accepteer homoseksuelen, zolang ze zich maar gedragen zoals ik geschikt acht."
Moet ik je nog uitleggen hoe dat geen acceptatie is? Of snap je dat stiekem toch zelf ook wel?
Dat homoseksuelen zich uiten zoals ze dat zelf willen, blijkbaar.quote:
Dat kan zeker ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt toch iemand accepteren en je irriteren?
Klopt.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja.
Je kan echter niet iemand accepteren, om vervolgens te stellen dat ze zich niet gedragen zoals jij wilt en je hun gedragingen daarom liever afgeschaft ziet worden. Dat is geen acceptatie.
Seksuele voorkeur en publiek gedrag zijn verschillende zaken. Je kunt prima een seksuele voorkeur accepteren zonder het publieke gedrag van een deel van de leden van die groep acceptabel te vinden.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef probeer het volgende:
[..]
"Ik accepteer homoseksuelen, zolang ze zich maar gedragen zoals ik geschikt acht."
Moet ik je nog uitleggen hoe dat geen acceptatie is? Of snap je dat stiekem toch zelf ook wel?
Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met acceptatie. Jij lijkt te denken dat bepaald gedrag inherent is aan het homo of lesbisch zijn. Dus als dat gedrag wordt bekritiseerd is dat een teken van het niet accepteren van homo's.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, want van carnaval worden mensen ook spontaan heterofoob.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:12 schreef Discombobulate het volgende:
Vind het ook niet gek als die woke LHBTIQ dragqueen shit aan je opgedrongen wordt.
Rechts is de probleem niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan kan rechts Nederland, gezien hun gebrek aan acceptatie van de andere letters, vast hartstikke goed overweg met de homofoben.
Maar waarom ligt de grens daar? Voordat men 'gewoon2 2 jongens of 'gewoon' 2 meisjes accepteerde, was het immers 'gewoon' een jongen en een meisje. De hele instelling moet toch gewoon zijn; leven en laten leven? Wie weet kost voorlichting of behandeling van transgenders publiek geld. Tja. Dat kost het ook als NAC verliest en de binnenstad kort en klein geslagen wordt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:17 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat dit er in elk geval toe gaat leiden dat minder jongeren geneigd zullen zijn zich anders te gaan identificeren en dat die onzin snel verdwijnt.
In de jaren 80 keek niemand op van homo's en lesbiennes, maar dat waren dan ook gewoon twee jongens, of twee meisjes. Maar nu voelen jongens zich meisje en andersom. Je kunt een stelletje hebben van een jongen en een meisje, heel gewoon, zou je zeggen, maar dat zij zich beiden identificeren als het andere geslacht.
Sorry, dat soort dingen gaan mij te ver. Ze doen maar, maar vraag geen begrip van mij of enig rekening ermee houden.
Wat heeft carnaval überhaupt met seksuele voorkeur van doen?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want van carnaval worden mensen ook spontaan heterofoob.
Het hele idee dat het afnemen van of gebrek aan acceptatie een gevolg is van het gedrag van (een deel van) de gemeenschap is een blatant voorbeeld van victim blaming
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |