Al gespot op de tribune?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:33 schreef Szura het volgende:
Die muziek is gewoon aangevraagd door @:hhh38 hoor
Is altijd zo bij volleybal. Ook altijd hugs als ze het punt verliezen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef Faraday01 het volgende:
Dat overdreven juichen bij elk punt, stop daarmee!
Dat vroeg ik mij dus ook net af...quote:
Ik weet het, maar het is ontzettend irritantquote:Op maandag 29 juli 2024 09:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is altijd zo bij volleybal. Ook altijd hugs als ze het punt verliezen.
AIK Solnaquote:
Ja, als zelfs Plak ballen van de grond begint te halen dan gaat dat niet verkeerd, nee.quote:
Ook fijn dat NL dit soort rallys weet te winnen, dat was in het verleden wel andersquote:
Kunnen de handbalsters wat van lerenquote:
Dat levert wel een paar extra punten per set op ja, heerlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 09:38 schreef H.Vviv het volgende:
Weer een goede serie op de service van Baijens. Erg fijn dat je met haar een goede service hebt.
Nou, ik heb Turkije beter gezien, maar het scoreverloop is ook echt wel de verdienste van oranje hoor. Er wordt goed gespeeld, en wat ook wel fijn is is dat het niet heel erg afhankelijk is van één aanvalster.quote:
Fijn dat jij voor mij typtquote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef Szura het volgende:
Plak die weer eens een punt verprutst, de teller is gaan lopen
Deze Turken zijn wel opvallend blank ook allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:46 schreef Szura het volgende:
De tattoos bij die twee Turksen zijn wel van Ingebrigtsen-kleuterniveau zeg
Jaquote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Szura het volgende:
Nederland heeft van die reeksen dat alles lukt
Het lijkt erop, ik teken alvast een vierde plaats met gouden randje inquote:
De eerste is al binnen, de tweede is al praktisch binnen, dus daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef kilon het volgende:
Ik begin zowaar een beetje te geloven dat we misschien wel een set of twee kunnen pakken
Geen getoeter straks.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Het valt nu helemaal uit elkaar aan de Turkse kant
Ik vind dit een gewaagde voorspelling.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef kilon het volgende:
Ik begin zowaar een beetje te geloven dat we misschien wel een set of twee kunnen pakken
Er is geen doel, dus dat is lastigquote:Op maandag 29 juli 2024 09:51 schreef kilon het volgende:
Speelt doelsaldo ook een rol bij volleybal? Dan is deze set mogelijk dubbel fijn
nee sets wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:51 schreef kilon het volgende:
Speelt doelsaldo ook een rol bij volleybal? Dan is deze set mogelijk dubbel fijn
Speelt bij een gelijke stand in punten het puntensaldo niet mee?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:52 schreef wdn het volgende:
[..]
nee sets wel.
verliezen met 3-2 is 1 punt voor de verliezer
In order to establish the ranking of teams after the group stage, the following criteria should be implemented:quote:Op maandag 29 juli 2024 09:51 schreef kilon het volgende:
Ja, dat kan (de puntenratio voor:tegen). In het geval van gelijke standen in de poule en er al wat andere criteria ook gelijk zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:51 schreef kilon het volgende:
Water volleybal?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlaggetje gaat nu ook volleybal spelen op een iets minder makkelijke ondergrond. Ter info.
oh zo bedoel je. ergens achter de controles ja maar dat gebeurd echt nooitquote:Op maandag 29 juli 2024 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Speelt bij een gelijke stand in punten het puntensaldo niet mee?
Rare zin, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Ja en had een goede kwali reeksquote:
Betere vraag: hoe komt ie aan al die Nederlandse muziekquote:Op maandag 29 juli 2024 09:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat voor dj hebben ze hier ingehuurd zeg.
Het is echt pure chaos en cringequote:Op maandag 29 juli 2024 09:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat voor dj hebben ze hier ingehuurd zeg.
Werkenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme ik moet nu naar een vergadering
ik heb vakantie genomenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik moet nu echt m'n bed uitquote:Op maandag 29 juli 2024 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Erdogan weet weer waar hij staatquote:
Dat zou typisch Nederlands zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 09:59 schreef Redefine het volgende:
Nu kom je op het punt dat je moet doorpakken, want het zou doodzonde zijn als je dit alsnog verliest.
Vrij normale volleybalterm toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:04 schreef Szura het volgende:
Zeggen andere commentatoren dat ook, ‘in de brievenbus’?
Ja, gewoon een algemene volleybalterm.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:04 schreef Szura het volgende:
Zeggen andere commentatoren dat ook, ‘in de brievenbus’?
Nee, mensen zijn ineens aan het werk. Tijdens de Spelenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
is NOS weg of zo, dat het nu wat rustiger is hier
Het gat blijft nog overbrugbaar
Vergaderingen midden in de zomerquote:Op maandag 29 juli 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn ineens aan het werk. Tijdens de Spelen
Ik kijk en werkquote:Op maandag 29 juli 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
is NOS weg of zo, dat het nu wat rustiger is hier
Het gat blijft nog overbrugbaar
Lekker pallets sorteren.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Werk'quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Nederland zo goed of Turkije zo slecht. Ik ga voor het laatste
quote:
Absoluut beide.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Nederland zo goed of Turkije zo slecht. Ik ga voor het laatste
En weer terug ja. En toen bedacht ik me dat het bij dit soort sporten altijd op en neer gaat dus leek het me verstandig om maar niet te blijven updaten.quote:
Het is over de hele linie echt zoveel beter dan ik van ze gewend ben, zowel aanvallend en verdedigend. Hopelijk houden ze dit vast.quote:
Geloof niet dat ik dit team ooit zo goed heb zien spelenquote:Op [url=tps://forum.fok.nl/topic/2715950/2/100#p214460457]maandag 29 juli 2024 10:14[/url] schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is over de hele linie echt zoveel beter dan ik van ze gewend ben, zowel aanvallend en verdedigend. Hopelijk houden ze dit vast.
dat zou iedere dochter doenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:17 schreef Em31 het volgende:
Amalia schaamt zich duidelijk voor haar vader
Same. NOS is kapot en op HBO krijg ik beachvolleybal te zien terwijl er Nederland - Turkije staat.quote:
Je moet in live gedeelte zoeken naar losse stream voor volleybalquote:Op maandag 29 juli 2024 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Same. NOS is kapot en op HBO krijg ik beachvolleybal te zien terwijl er Nederland - Turkije staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, gelukt.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet in live gedeelte zoeken naar losse stream voor volleybal
Ja. Anders vrees ik wel dat de Turken daarna de hele partij winnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wordt 50/50, hopen dat je hem over de streep kan trekken
Dan kijk je denk ik de Eurosport-stream, je moet de altijd-live-stream hebben.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Same. NOS is kapot en op HBO krijg ik beachvolleybal te zien terwijl er Nederland - Turkije staat.
OS / [Beach volleybal]#1: In de schaduw van de Eiffeltorenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
Zaalvolleybal? Is er ook een openluchtvolleybal?
En waarom geen zaalhandbal, zaalbasketbal?
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
beachvolleybalquote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
Je moest zelf wel lachenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
ACH NOBERquote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Nober het volgende:
Het momentum weghalen is ook de reden van die time out.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef kilon het volgende:
Bij zo'n time out vraag ik me wel eens af hoeveel nut die uitspraken van een coach heeft. Het is eerder even een momentum reset en oppeppen lijkt me. De spelers weten wel dat ze om een blok heen moeten proberen te smashen
De zus van Per?quote:
Beach volleybal waardoor je bij volleybal geen zaal ervoor hoeft te zetten.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OS / [Beach volleybal]#1: In de schaduw van de Eiffeltoren
GOATquote:
Maar het kan wel. Voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Beach volleybal waardoor je bij volleybal geen zaal ervoor hoeft te zetten.
Middelste naam Antonquote:
Abuijsquote:
Daar leek het echt opquote:Op maandag 29 juli 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loopt de commentator nou met zijn telefoon de Koninklijke familie te filmen?
WIEGELEDquote:Op maandag 29 juli 2024 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde, 2 sets ook niet
NL wint de volgende set gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |