Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Ik neem aan dat ze hun zwemdiploma al hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Hier moeten 2 diploma’s toch wel mogelijk zijn.
Dus minder dan 50% kans.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
2 van de 8 zwemmers
3 plekken geven een medaille.
Dat zijn de statistieken.
Als je als eerste aantikt dan zou je zomaar goud kunnen hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
Als een van de twee de medaille wint, dan hoop ik dat het Kamminga is.
Nou ja. Gelukkig hebben we gister gezien dat er iemand is om iets of iemand van de bodem te halen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hun zwemdiploma al hebben.
In het bad zit water.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
2 van de 8 zwemmers
3 plekken geven een medaille.
Dat zijn de statistieken.
Akkoord.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Even ter info: bij een faal is het de schuld van gastmod Coco.
Dit is zwemstatistiek, dat is anders.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij gaat niet door voor het examen statistiek
Het bad is wel minder diepquote:
En van de NOS die hier wel weer er live bij isquote:Op zondag 28 juli 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik dacht van jouquote:Op zondag 28 juli 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Meer golven!quote:
Dat is wel mooiquote:
Helaas toch wel ja. Een 6e plek an sich kon, maar dan wel als slechtste van de tweequote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
6 en 8. Nee, dit valt tegen zelfs als je geen verwachtingen hebt.
Dat lagen ze al na 20m nietquote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Grueter dacht halverwege dat ze er goed bij lagen.
Geen vierdequote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Allebei na 50 meter 0,3 sec langzamer dan in de halve finale.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Van den Hoogenband out!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
59.04 en 59.02quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat je 58.90 nodig hebt voor brons. 58.55 voor goud.
Daar zei ik na die race in de series nog wat over. Beetje jammer dat die het dan ook nog doetquote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Corbeau
Heats > halve finale > finale
Zijn tijd in de heats was 0,01 verwijderd van goud.
Kamminga ging wel, Corbeau was echt HELEMAAL rukquote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Al even bezigquote:
Nog slechter dan verwacht dusquote:
In de buitenbanen heb je wel meer last van de golven. En die lijken in dit bad wel meer te zijn dan bij andere baden.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Commentator geeft de schuld aan het bad. Ze zwemmen allemaal in hetzelfde water hans
Moderne vijfkamp.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
Doet Peaty nog mee aan andere onderdelen.
Ja, ik ook. Terugkerende rubriek.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zei ik na die race in de series nog wat over. Beetje jammer dat die het dan ook nog doet
Dat is inderdaad ook wel lastiger als je niet favoriet bent. Maar om de halve finale te halen was die dan wel weer favoriet, dus was dan minder nodig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Terugkerende rubriek.
Ook al is het wel verklaarbaar. Als je niet bij de topfavorieten hoort, dan kun je je niet veroorloven om rustig aan te doen in de heats.
In de finales zowel langzamer gaan, is dan wel teleurstellend uiteraard.
Dat Canny.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Zorro het volgende:
Nu Weinstein en Harvey naast elkaar
Je verzint het niet
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De sfeer is wel veel beter tegenwoordig!!! Lekker genieten van het moment!
Gelukkig geen loserstrein.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De sfeer is wel veel beter tegenwoordig!!! Lekker genieten van het moment!
De 4x100 medley.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
Doet Peaty nog mee aan andere onderdelen.
Langzaam bad. Gelukkig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kuttijd trouwens voor de winst. 58 was gewoon genoeg
Tsja maar iemand uit een buitenbaan wint.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de buitenbanen heb je wel meer last van de golven. En die lijken in dit bad wel meer te zijn dan bij andere baden.
Vind het slappe hap de Nederlandse zwemmers. Altijd dat gemaakt positieve en zelden presteren.quote:
De Chinezen hebben de potjes thuisgelaten, die zijn ineens opvallend minderquote:
De verwachtingen zijn op basis van andere grote toernooien waar ze dus wel presteerden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het slappe hap de Nederlandse zwemmers. Altijd dat gemaakt positieve en zelden presteren.
Op de Spelen moet het gebeuren.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn op basis van andere grote toernooien waar ze dus wel presteerden.
tYpIsCh NeDeRlAnDsquote:
Niet voor users die alleen maar naar de OS kijken. Je kunt ze zo uittekenenquote:
aLtiJd FaLeNquote:
En dan wordt dat door allerlei snikkels als falen gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Kamminga is na die fantastische OS van Tokyo gewoon niet meer op dat niveau gekomen
Kan de druk niet aanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Kamminga is na die fantastische OS van Tokyo gewoon niet meer op dat niveau gekomen
Die heeft helaas een burnout gehad.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Die start blijft ook wel echt rampzalig.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
WE liggen een medaille of twee achter, ach ende wee.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan doen de wereldtoppers weer eens niet mee. En dan zegt gracenote dat we 17 goud pakken.
Greesnoot sowieso niet serieus nemen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan doen de wereldtoppers weer eens niet mee. En dan zegt gracenote dat we 17 goud pakken.
Watskeburt?quote:
Titmus en Molly mogen elkaar blijkbaar niet, aldus Grueter. Gingen ook niet naar dezelfde kant van de lijn.quote:
Nee, of het was een verspreking.quote:
Heeft Titmus gezegd dat zwemmen op een stream wel een goed idee is, terwijl Molly vindt dat het live op tv moet?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Titmus en Molly mogen elkaar blijkbaar niet, aldus Grueter. Gingen ook niet naar dezelfde kant van de lijn.
Hij heeft er zelf ook wel een beetje aan meegedaan door op elk toernooi na niet-goud/medaille op z'n Joeri Verlinden's te zeggen dat alles gericht is op Tokyo, waar het toch echt ging gebeuren.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan wordt dat door allerlei snikkels als falen gezien.
Maar dergelijke interviews hebben de roepers nooit gezien of gelezen, dus of dat veel uitmaakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf ook wel een beetje aan meegedaan door op elk toernooi na niet-goud/medaille op z'n Joeri Verlinden's te zeggen dat alles gericht is op Tokyo, waar het toch echt ging gebeuren.
Titmus tikte Mollie eruit op de trials terwijl ze allebei onder het WR zwommen. Geen Amerikaanse toestanden met juichen voor elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft Titmus gezegd dat zwemmen op een stream wel een goed idee is, terwijl Molly vindt dat het live op tv moet?
Wanneer zwemmen ze weer in Tokyo dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf ook wel een beetje aan meegedaan door op elk toernooi na niet-goud/medaille op z'n Joeri Verlinden's te zeggen dat alles gericht is op Tokyo, waar het toch echt ging gebeuren.
Nou ja dat juichen voor elkaar is ook niet echt typisch Amerikaansquote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Titmus tikte Mollie eruit op de trials terwijl ze allebei onder het WR zwommen. Geen Amerikaanse toestanden met juichen voor elkaar.
Vaak is het ook meer de manier waarop, en dat we nu nog op 0 staan helpt ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WE liggen een medaille of twee achter, ach ende wee.
Puck was pure pech. Voor de rest is nergens echt een 'zekere' medaille verloren volgens mij. Ja, bij die valpartij bij Van Dijk 7 weken geleden misschien.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vaak is het ook meer de manier waarop, en dat we nu nog op 0 staan helpt ook niet natuurlijk.
De grootste kansen lagen ook niet in de 1e dagen, dan valt het inderdaad wel op dat die 2 verwachte medailles niet vallen, maar zo dramatisch is het ook weer niet..quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vaak is het ook meer de manier waarop, en dat we nu nog op 0 staan helpt ook niet natuurlijk.
4 zelfs..., alstie in 1996 serieus getraind had...quote:Op zondag 28 juli 2024 21:51 schreef tong80 het volgende:
Pieter had er ook 3 op een rij kunnen hebben. Die kut zwempakken toen.
Dat bedoel ik ook, een zekere medaille weg door pech, Van Dijk die eigenlijk vervangen had moeten worden door Markus, de boogschutters die een zaadpot schieten voor brons, zwemmers die tegenvallen, Tsjakadoea die voorstaat en verliest van de latere kampioen. Geen zekere medailles voor de meeste, maar er was toch wel veel reden om te denken dat er een medaille in zat, dan is dat wel teleurstellend dat het allemaal de verkeerde kant opvalt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Puck was pure pech. Voor de rest is nergens echt een 'zekere' medaille verloren volgens mij. Ja, bij die valpartij bij Van Dijk 7 weken geleden misschien.
Deze discussie gaat altijd de eerste dagen, dat zijn nooit de dagen dat Nederland 'moet' scoren. Maar dit jaar valt het net allemaal verkeerd, dat is toch vrij vervelend als volger.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De grootste kansen lagen ook niet in de 1e dagen, dan valt het inderdaad wel op dat die 2 verwachte medailles niet vallen, maar zo dramatisch is het ook weer niet..
(En die onverwachte medaille dan net niet komt)
Enkel als je voor het vlaggetje juicht natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deze discussie gaat altijd de eerste dagen, dat zijn nooit de dagen dat Nederland 'moet' scoren. Maar dit jaar valt het net allemaal verkeerd, dat is toch vrij vervelend als volger.
De boogschieters presteerden juist enorm boven hun kunnen. Uiteraard jammer dat ze die medaille niet pakken, want het zat er vandaag wel in. Maar een medaille van hen was wel een enorme verrassing geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, een zekere medaille weg door pech, Van Dijk die eigenlijk vervangen had moeten worden door Markus, de boogschutters die een zaadpot schieten voor brons, zwemmers die tegenvallen, Tsjakadoea die voorstaat en verliest van de latere kampioen. Geen zekere medailles voor de meeste, maar er was toch wel veel reden om te denken dat er een medaille in zat, dan is dat wel teleurstellend dat het allemaal de verkeerde kant opvalt.
Tuurlijk komen de grote kansen nog voor Nederland, en gaat het roeien, hockey, zeilen prima. Maar die medailles worden over een paar dagen vergeven.
3x raden wat 90% van de mensen doet. Lijkt mij ook heel normaal eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Enkel als je voor het vlaggetje juicht natuurlijk
Ja, en toch valt het in de bronzen medaille partij net verkeerd. Dat is vervelend, zeker gezien het niveau dat ze de rest van de dag lieten zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
De boogschieters presteerden juist enorm boven hun kunnen. Uiteraard jammer dat ze die medaille niet pakken, want het zat er vandaag wel in. Maar een medaille van hen was wel een enorme verrassing geweest.
Ik juich altijd voor het vlaggetje.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Enkel als je voor het vlaggetje juicht natuurlijk
Daar ben ik het wel mee eens. Doet mij wel denken aan de eerste vijf? dagen van Tokio waar heel veel hele knappe vierde plaatsen werden behaald. Boven verwachting en eigenlijk heel mooi, maar je kocht er niks voor.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en toch valt het in de bronzen medaille partij net verkeerd. Dat is vervelend, zeker gezien het niveau dat ze de rest van de dag lieten zien.
Volgens mij ging het op dag 4 helemaal los in Tokyo met 8 medailles.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Doet mij wel denken aan de eerste vijf? dagen van Tokio waar heel veel hele knappe vierde plaatsen werden behaald. Boven verwachting en eigenlijk heel mooi, maar je kocht er niks voor.
Maar goed liever zo'n vierde plek als vandaag dan in de eerste ronde eruit natuurlijk.
Zeker, maar dan zegt het toch ook niet alles over het restant? Geloof niet dat sporters slechter gaan presteren als landgenoten het niet goed doenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deze discussie gaat altijd de eerste dagen, dat zijn nooit de dagen dat Nederland 'moet' scoren. Maar dit jaar valt het net allemaal verkeerd, dat is toch vrij vervelend als volger.
Niet per se natuurlijk. Die potentiele medailles van de afgelopen 2 dagen krijg je niet magisch terug. Ik geloof nog steeds niet echt dat er echte kanshebbers zijn die niet in de Gracenote voorspelling staan. Er zullen er ongetwijfeld 1 of 2 bijkomen tov die voorspelling, maar voorlopig is het wegstrepen, dat is jammer nadat er zoveel sporters in grote vorm leken te zijn en goed hebben gepresteerd de afgelopen 2 jaar oid.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zegt het toch ook niet alles over het restant? Geloof niet dat sporters slechter gaan presteren als landgenoten het niet goed doen
Als het dan net niet lukt is het wel een stuk zuurder ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij ging het op dag 4 helemaal los in Tokyo met 8 medailles.
Tuurlijk schiet/zwem/fiets je liever mee voor de medailles dan vlak na de start of in de eerste ronde al kansloos te zijn. Doet echter ook meer 'zeer' als je dan er net naast grijpt
Ok. Maar toen die Fransman won was hij gewoon goed getraind. Werd dacht ik 5equote:Op zondag 28 juli 2024 22:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
4 zelfs..., alstie in 1996 serieus getraind had...
Bij het boogschieten was je één pijl verwijderd van een medaille. Net bij zwemmen 3-tiende van goud.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, een zekere medaille weg door pech, Van Dijk die eigenlijk vervangen had moeten worden door Markus, de boogschutters die een zaadpot schieten voor brons, zwemmers die tegenvallen, Tsjakadoea die voorstaat en verliest van de latere kampioen. Geen zekere medailles voor de meeste, maar er was toch wel veel reden om te denken dat er een medaille in zat, dan is dat wel teleurstellend dat het allemaal de verkeerde kant opvalt.
Tuurlijk komen de grote kansen nog voor Nederland, en gaat het roeien, hockey, zeilen prima. Maar die medailles worden over een paar dagen vergeven.
Straks bij het roeien kunnen we misschien geschiedenis schrijven.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij ging het op dag 4 helemaal los in Tokyo met 8 medailles.
Tuurlijk schiet/zwem/fiets je liever mee voor de medailles dan vlak na de start of in de eerste ronde al kansloos te zijn. Doet echter ook meer 'zeer' als je dan er net naast grijpt
Edit: Was toch dag 5 geloof ik ja.
Gracenote is wat dat betreft ook niet heel realistisch, daar wordt soms teveel gekeken naar grote toernooien waar niet iedereen meedeed.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se natuurlijk. Die potentiele medailles van de afgelopen 2 dagen krijg je niet magisch terug. Ik geloof nog steeds niet echt dat er echte kanshebbers zijn die niet in de Gracenote voorspelling staan. Er zullen er ongetwijfeld 1 of 2 bijkomen tov die voorspelling, maar voorlopig is het wegstrepen, dat is jammer nadat er zoveel sporters in grote vorm leken te zijn en goed hebben gepresteerd de afgelopen 2 jaar oid.
Dat ze slechter presteren geloof ik ook niet in overigens.
Daarom hoofd omhoog en niks geen negatief doen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef noodgang het volgende:
Mooi man dat deze discussie steeds terugkomt in het begin van de spelen
Uiteindelijk gaan we, zoals verwacht, vrij afhankelijk zijn (qua medaille aantal) van roeien/baanwielrennen/zeilen/atletiek. En die medailles komen pas over een paar dagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het dan net niet lukt is het wel een stuk zuurder ja.
En ja toen ging het ook pas los op die dag. Gaat nu overigens niet lukken. Want de roeifinales zijn pas vanaf woensdag en dan nog maar een paar.
Nee joh, die PLAKKEN komen nog wel. En zo niet dan ook goed, zolang we mooie sport zienquote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom hoofd omhoog en niks geen negatief doen.
Wel een prima indicatie, op een aantal geheel onrealistische na.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gracenote is wat dat betreft ook niet heel realistisch, daar wordt soms teveel gekeken naar grote toernooien waar niet iedereen meedeed.
Het was toen ook pas op woensdag of misschien zelfs donderdag, als ik het goed hebquote:Op zondag 28 juli 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het dan net niet lukt is het wel een stuk zuurder ja.
En ja toen ging het ook pas los op die dag. Gaat nu overigens niet lukken. Want de roeifinales zijn pas vanaf woensdag en dan nog maar een paar.
Volgens mij ook. Maar iedereen heeft het steeds over dag vier en heb geen zin om het op te zoekenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was toen ook pas op woensdag of misschien zelfs donderdag, als ik het goed heb
Opening was 23 juli, 28 juli was 8 medailles.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar iedereen heeft het steeds over dag vier en heb geen zin om het op te zoeken
Dat is dus inderdaad geen dag vierquote:Op zondag 28 juli 2024 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opening was 23 juli, 28 juli was 8 medailles.
Zeker, maar vooral bij de gouden staan er wel een aantal waarbij alles goed moet vallen, die zijn geen torenhoog favoriet (en soms zelfs niet eens topfavoriet)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een prima indicatie, op een aantal geheel onrealistische na.
Precies. Ik kan van topsport genieten zonder Nederlands succes. Maar afen toe chauvinistisch juichen is wel degelijk lekker.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, die PLAKKEN komen nog wel. En zo niet dan ook goed, zolang we mooie sport zien
Maar die mensen hebben sowieso geen verstand van sport.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3x raden wat 90% van de mensen doet. Lijkt mij ook heel normaal eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)esde-corbeau-achtste
Interviews met Kamminga en Corbeau staan online.
Corbeau wilde iets nieuws proberen in de finale, goed moment.
Op zich niet zo raar als je qua tijd normaal gesproken tekort komt voor een medaille, maar dat was nu anders..quote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
En hij heeft geen coach die zegt van doe maar ff nietquote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Topbeslissingquote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het wel best raar dat je in de allergrootste en belangrijkste race uit je hele leven zoiets anders doet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich niet zo raar als je qua tijd normaal gesproken tekort komt voor een medaille, maar dat was nu anders..
Ik gok dat die gecoacht wordt door Loes Gunnewijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
En hij heeft geen coach die zegt van doe maar ff niet
En door dit soort halven staan we nog steeds op 0 in de medaillespiegelquote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kneuzen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Hij was een beetje domquote:Op maandag 29 juli 2024 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar moet een coach zeggen dat dit nu niet het moment is. Of hij heeft het geheim gehouden en dan is dat niet slim.
Die skip ik als je het niet heel erg vindt.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks de 800 meter series, zininin
Waarom niet?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb echt zo geen zin in die 100 rug met Toussaint
Ja. Twee van die lange series.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef kilon het volgende:
Er bestaan betere zwemsessies dan wat we vanochtend voorgeschoteld krijgen.
Gelukkig hebben ze besloten dat mannen en vrouwen zowel 800 als 1500 meter mogen zwemmen in plaats van allebei alleen maar een van de twee.quote:
Ja. Waarbij de zwembond ook om toevoeging van de extra korte nummers had kunnen vragen. Maar ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze besloten dat mannen en vrouwen zowel 800 als 1500 meter mogen zwemmen in plaats van allebei alleen maar een van de twee.
Ook Israël kent genoeg tokkiesquote:Op maandag 29 juli 2024 11:22 schreef DeLuna het volgende:
Israëlische Barzelay wijst naar haar badmuts, dat kan echt niet nu.
Die slachtofferrol van sommige Israelische mensen is echt om te kotsen ja...quote:Op maandag 29 juli 2024 11:22 schreef DeLuna het volgende:
Israëlische Barzelay wijst naar haar badmuts, dat kan echt niet nu.
Die andere 4 zijn ook wel een stuk beter natuurlijkquote:
Toch vreemd, je zou denken dat ze bij een sport als zwemmen ze wel voor iedere taal een commentator willen hebben.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere 4 zijn ook wel een stuk beter natuurlijk
Ik ga toch meteen door naar het roeien. Wel irritant dat je dan de taal weer terug moet wijzigenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik keek een halve baan met Engels commentaar. Meteen uitgedaan, vreselijk Amerikaans gegeil
Bij het roeien zie ik ook geen Nederlands commentaar. Maar geluid staat bij mij nu bij het schoonspringen toch nog aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ga toch meteen door naar het roeien. Wel irritant dat je dan de taal weer terug moet wijzigen
Ja, maar dat is al voorbijquote:Op maandag 29 juli 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Valt achoonspringen onder dit topic?
De internationale consensus lijkt te zijn dat we dit moeten kijken.
Ik heb precies twee sprongen gezien. Een perfecte Chinese en een geflopte Fransequote:
Daar zit ie ook op een stream.quote:
Hij noemde er nog wel 50 achteraan toch ipv 100?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:13 schreef DeLuna het volgende:
Toussaint wereldrecordhoudster?? Gaat het wel Sjoerd??
NOS debielen![]()
Ik vond het behoorlijk random want het is helemaal niet relevant gezien haar prestaties de afgelopen jarenquote:Op maandag 29 juli 2024 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij noemde er nog wel 50 achteraan toch ipv 100?
Dat het dan kortebaan is en dat de tijd al lang weer verbeterd is, vind ik een klein detail waar je niet over hoeft te vallen
Het zwemmen is alleen via een stream te volgen en Grueter sneert meerdere keren per uitzending over dat ie op een stream zitquote:
Tijd voor een ziekenboeg topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |