SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel meer dan een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
bemerk zeikerigquote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
Waar is @:mizzezamy als je haar nodig hebt als Kreediaanse vertaler.
Do what you love, love what you do!![]()
Koffieeeeee tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat gemiep over die beachvollyballer is ook gezeik om niks.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja blijf er dan ook niet in doorgaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:57 schreef kree het volgende:
hahaha tis gezeik om niks ook. idd Dot koffie tijd. laat gaan
Aktie is reactie en dan daar weer een reactie en en en en en en en
Het is mooi weer je tuin ziet er goed uit pak een bakkie leut en ga van je tuin genieten of zo
Of klets gewoon gezellig mee zonder al die drama's
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ia ze daar dan? Of op tv kijken?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Paul het volgende:
[..]
ze gaat elke dag 2 wedstrijden ongeveer kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blijf er dan ook niet in doorgaan.
Aktie is reactie en dan daar weer een reactie en en en en en en en
Het is mooi weer je tuin ziet er goed uit pak een bakkie leut en ga van je tuin genieten of zo
Of klets gewoon gezellig mee zonder al die drama's![]()
![]()
Tijd voor Gideon!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een lama doet dan wel weer hawk tuah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In Parijs is ze op camping en elke dag gaat ze met haar ouders naar wedstrijdenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zie, ik wist het wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe mij maar een greysie
Liever dan alpaca's
Ik heb het ook nooit begrepen.quote:
O wat leuk, had je geen zin om ook mee te gaan?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
In Parijs is ze op camping en elke dag gaat ze met haar ouders naar wedstrijden
Nog wel samen op vakantie geweest dit jaar, zo is het vorig jaar begonnen he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan volgende maand naar Rhodosquote:Op zondag 28 juli 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, had je geen zin om ook mee te gaan?
Nog wel samen op vakantie geweest dit jaar, zo is het vorig jaar begonnen he.
Nee ik wilde niet mee want ik heb niet zoveel met handbal etc en dan daar 100 euro ofzo per wedtrijd voor betalen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die helm moet wel glanzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alsie begint over te geven moet je wel stoppen hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O lekker, samen genieten van de zonquote:Op zondag 28 juli 2024 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
We gaan volgende maand naar Rhodos
Nee ik wilde niet mee want ik heb niet zoveel met handbal etc en dan daar 100 euro ofzo per wedtrijd voor betalen
Dan heb je gelijk dat je niet bent meegegaan. Wat een bedragen zeg je moet het er maar voor over hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag hawk tuah staan en moest er ff een gifje van makenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou las hetquote:
Jeetje zeg
Die heeft echt pech!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft een paarse pener?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou las het
Jeetje zeg
Die heeft echt pech!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is er iets met Djeez?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou las het
Jeetje zeg
Die heeft echt pech!![]()
![]()
Ow maar ik had het over Djeezquote:Op zondag 28 juli 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Deisyy die heeft een gebroken elleboog
En blauw enzo![]()
![]()
Lok je nu Dees hierheenquote:Op zondag 28 juli 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Deisyy die heeft een gebroken elleboog
En blauw enzo![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Wie kan er even schoonmaken voor mij vandaag? Of op zijn minst meehelpen. Bij voorbaat dank.
Neequote:
Maar vindt het niet netjes om over iemand te praten zonder te mentionenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
definieer schoonmaken?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef aeque het volgende:
Wie kan er even schoonmaken voor mij vandaag? Of op zijn minst meehelpen. Bij voorbaat dank.Do what you love, love what you do!![]()
Voor jou altijdquote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef aeque het volgende:
Wie kan er even schoonmaken voor mij vandaag? Of op zijn minst meehelpen. Bij voorbaat dank.![]()
![]()
daar zijn vrijwilligers voorquote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef aeque het volgende:
Wie kan er even schoonmaken voor mij vandaag? Of op zijn minst meehelpen. Bij voorbaat dank.![]()
zoek zelluf nog iemand voor het grasSmile, it's free therapy.![]()
is het ook niet als je weet dat degene niet hier is en niet meeleest.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar vindt het niet netjes om over iemand te praten zonder te mentionenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Ik kom jouw tuintje wel bewerken hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar zijn vrijwilligers voor![]()
zoek zelluf nog iemand voor het gras
lol klikt als goeie dealquote:Op zondag 28 juli 2024 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik kom jouw tuintje wel bewerken hoor.
Neem je dan ook wat bemesting meequote:Op zondag 28 juli 2024 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik kom jouw tuintje wel bewerken hoor.
Vraag je nou of ik dan ook de boel even onderschijt?quote:
uh ik heb hier meer onkruid dan gras staan![]()
ik gooi iedere zomer een doosje graszaad erop van de action![]()
Nog niet gedaan dit jaarSmile, it's free therapy.![]()
Neeee gatverquote:Op zondag 28 juli 2024 10:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vraag je nou of ik dan ook de boel even onderschijt?Smile, it's free therapy.![]()
je weet snoei je tuintje wel?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
uh ik heb hier meer onkruid dan gras staan![]()
ik gooi iedere zomer een doosje graszaad erop van de action![]()
Nog niet gedaan dit jaarDo what you love, love what you do!![]()
Nou ja Justin dacht het ook.quote:
gras en onkruid is hoog nu.quote:
In de borders mooie plantjes gezet maar staat ook onkruid tussen.
Snoei de zooi wel, ik laat het niet zo ver komen als bij jou![]()
gehewehe.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gras en onkruid is hoog nu.
In de borders mooie plantjes gezet maar staat ook onkruid tussen.
Snoei de zooi wel, ik laat het niet zo ver komen als bij jou
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vrije dag vandaag.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
Waar is @:mizzezamy als je haar nodig hebt als Kreediaanse vertaler
En verdrietig, wantSnap ik natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij rust niet tot hij ze allemaal gehad heeft. Nobel streven wel.
Al weten we allemaal diep van binnen dat greysie de enige echte voor hem is.
Ik ga maar weer van mezelf houden, ik laat mij nooit meer gaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Amy!!![]()
Lekker geslapen weer in je eigen bed![]()
Eigen bed beste bed
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag.
En verdrietig, want
[..]
Snap ik natuurlijk wel.
Ik ga maar weer van mezelf houden, ik laat mij nooit meer gaan![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag.
En verdrietig, want
[..]
Snap ik natuurlijk wel.
Ik ga maar weer van mezelf houden, ik laat mij nooit meer gaan![]()
![]()
sowieso van jezelf houden
Logeerbed bij mijn ouders in ieder geval geen beste bed.I'm surrounded by morons!
Al meerdere meets gehad. Mis ik er een?quote:I'm surrounded by morons!
Misschien is mijn bed beter?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef Fogel het volgende:
Logeerbed bij mijn ouders in ieder geval geen beste bed.
Is dat een uitnodiging?quote:
Eens kijken.quote:
Die van vandaag gaat hij wel heen geloof ik. Maar is voor select gezelschap. Wie weet horen we de verhalen nog.quote:
quote:
Ik denk eerder: wat gebeurt op de meet blijft op de meetquote:Op zondag 28 juli 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die van vandaag gaat hij wel heen geloof ik. Maar is voor select gezelschap. Wie weet horen we de verhalen nog.![]()
![]()
Ja, maar sommige mensen denken dat ik serieus ben.quote:
Jij en serieus?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen denken dat ik serieus ben.![]()
![]()
wss is het stuk gezelliger en minder overdreven als iedereen hier post in topic. hahahahaquote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk eerder: wat gebeurt op de meet blijft op de meetDo what you love, love what you do!![]()
Zal jou serieus nemen zeg…quote:Op zondag 28 juli 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen denken dat ik serieus ben.I'm surrounded by morons!
Dat had je ook niet moeten lezen!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag.
En verdrietig, want
[..]
Snap ik natuurlijk wel.
Ik ga maar weer van mezelf houden, ik laat mij nooit meer gaanik hou nog wel van je hoor.
wie wil met me wandelen trouwens stuk door duin en strand? met puppy enzo?
ik trakteer ijsje op boulevard.Do what you love, love what you do!![]()
Puppy lokkerquote:Op zondag 28 juli 2024 10:56 schreef kree het volgende:
wie wil met me wandelen trouwens stuk door duin en strand? met puppy enzo?
ik trakteer ijsje op boulevard.![]()
![]()
Wel een leuk initiatief dit. Wellicht zijn er mensen die bij je in de buurt wonen en er zin in hebben vandaag.Smile, it's free therapy.![]()
is over paar weekjes pas, want moet ff oppassen op hondjes omdat me ma weg is.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Puppy lokker![]()
![]()
Wel een leuk initiatief dit. Wellicht zijn er mensen die bij je in de buurt wonen en er zin in hebben vandaag.
Maar ok bedoel er echt niks mee, maar mss iemand in de buurt idd, gewoon ff gezellig loopje.Do what you love, love what you do!![]()
Helaas, mijn lijf staat het niet eens toe bij mijzelf schoon te makenquote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef aeque het volgende:
Wie kan er even schoonmaken voor mij vandaag? Of op zijn minst meehelpen. Bij voorbaat dank.
Alles buiten Limburg is voor jou in de buurt he?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woon jij niet bij hem in de buurt?gratis ijsje scoren
![]()
![]()
als het heel gezellig is dan trakteer ik nog wel op patatje ook in strandtentquote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woon jij niet bij hem in de buurt?gratis ijsje scoren
En als het nog gezelliger wordt een hotelletje?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
als het heel gezellig is dan trakteer ik nog wel op patatje ook in strandtent![]()
![]()
haha zover denk ik niet joh....quote:Op zondag 28 juli 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als het nog gezelliger wordt een hotelletje?. rondje wandelen met hondjes en gezellig kletsen is wmb genoeg enzo.
Dus zo ziet wanhoop er dus uit.
Nou misschien heeft er wel iemand interessequote:Op zondag 28 juli 2024 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha zover denk ik niet joh..... rondje wandelen met hondjes en gezellig kletsen is wmb genoeg enzo.
![]()
![]()
nee is niet wanhoop. maar denk kan best gezellig zijn. enne ik weet dat ik niet de enige ben enzoquote:
nou ik meen het wel serieus, verwacht er allemaal weer niks van, maargoed wie weet, doe me ff DM voor data enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou misschien heeft er wel iemand interesseDo what you love, love what you do!![]()
O zijn er toch al 7 die belangstelling hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en 7 niet. naja zie het positieve kant dan, ik wil wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn er toch al 7 die belangstelling hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Ik geloof alles wat je zegtquote:Op zondag 28 juli 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen denken dat ik serieus ben.![]()
Kom ik er nu achter dat je niet serieus bent
ik dacht dat hij in Holland woont. weet het eigenlijk nietquote:Op zondag 28 juli 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is voor jou in de buurt he?
Als je serieus iemand zoekt om mee te wandelen met de hondjes kun je beter een topic openen in een ander deel van Fok. Hier in DTS leest niemand het als je het zo terloops zegt. En volgens mij woont er niemand in de buurt. Voor even wandelen met hondjes moet je niet eerst 2 uur moeten reizen.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik meen het wel serieus, verwacht er allemaal weer niks van, maargoed wie weet, doe me ff DM voor data enzo.![]()
Wie weetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als het nog gezelliger wordt een hotelletje?
Kijken wat er van komtquote:Op zondag 28 juli 2024 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
en 7 niet. naja zie het positieve kant dan, ik wil wel.
weet het, maar allemaal geen zin weer in joh heel nieuw topic erover openen, been there/ done that.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je serieus iemand zoekt om mee te wandelen met de hondjes kun je beter een topic openen in een ander deel van Fok. Hier in DTS leest niemand het als je het zo terloops zegt. En volgens mij woont er niemand in de buurt. Voor even wandelen met hondjes moet je niet eerst 2 uur moeten reizen.
tis maar wie leuk vind enzo, dat is het doel. gewoon ff gezellig, geen zin om me er onwijze moeite voor te doen,Do what you love, love what you do!![]()
Precies, dan moet er minimaal seks bij zitten anders kom ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je serieus iemand zoekt om mee te wandelen met de hondjes kun je beter een topic openen in een ander deel van Fok. Hier in DTS leest niemand het als je het zo terloops zegt. En volgens mij woont er niemand in de buurt. Voor even wandelen met hondjes moet je niet eerst 2 uur moeten reizen.
Gitaar mee, samen gezellig rond om de BBQ zingenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
niks wss uit mijn ervaring, maar juich het initiatief toe
Sommige dingen zijn wel waar hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat je zegt![]()
Kom ik er nu achter dat je niet serieus bent
Maar sommige ook niet
Meestal staat er dan eenbij
Getsie poep jij ook alquote:
hmmmm je overschat mijn gitaar talenten nu welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gitaar mee, samen gezellig rond om de BBQ zingen
O dan zal ik op dequote:Op zondag 28 juli 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel waar hoor
Maar sommige ook niet
en op de
letten
Als je dat maar duidelijk aangeeft, dan weet iedereen waar ie aan toe is.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies, dan moet er minimaal seks bij zitten anders kom ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, amme nooit nie dat ik naar een meet ga.quote:
Jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje pingelen kan je toch welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm je overschat mijn gitaar talenten nu welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die schijnen ook te poepenquote:
als ik durfquote:Op zondag 28 juli 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, amme nooit nie dat ik naar een meet ga.
Jij dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nou meer op piano wel, maar dat is geen meenemen, haha gitaar beetje laten slacken laatste tijd.quote:
en 7 niet hahahaquote:Op zondag 28 juli 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn er toch al 7 die belangstelling hebbenSmile, it's free therapy.![]()
Dan zeg je gewoon niet dat je Paul bentquote:
Dit klikt wel plausibelquote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies, dan moet er minimaal seks bij zitten anders kom ik niet.
ik lees het welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, gaat er om wie wel willen en met 7 man kan het ook gezellig zijn toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, kan alleen niet wandelenquote:
Alleen maar mannen?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, gaat er om wie wel willen en met 7 man kan het ook gezellig zijn toch?
* JustinK gaat alle berichten van Amy teruglezenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sommige ook niet
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, ik ben het woordje bijna vergeten. Dom van me.quote:![]()
Ik zal het voortaan nog 3 keer nalezen voordat ik op 'Invoeren' klik.![]()
7 personenquote:Weet niet of het mannen of vrouwen zijn
En dan is ze dus serieusquote:Op zondag 28 juli 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sommige ook niet
tja zou het onwijs uitmaken denk je? voor zo iets? Ik denk het niet onwijs nl op deze manierquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
7 personenWeet niet of het mannen of vrouwen zijn
quote:
Het mysterie Amy…quote:I'm surrounded by morons!
waarom vind je het weer nodig om te sneren?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben het woordje bijna vergeten. Dom van me.![]()
Ik zal het voortaan nog 3 keer nalezen voordat ik op 'Invoeren' klik.
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht, zou ze zeggenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien is dat dan geen...Ehm, ik zeg niks
Dat merken de meeters dan ook helemaal niet natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon niet dat je Paul bent![]()
![]()
Nee, zou mij ook weinig uitmaken hoor. Het is geen dating event.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
tja zou het onwijs uitmaken denk je? voor zo iets? Ik denk het niet onwijs nl op deze manierCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
waarom vind je het weer nodig om te sneren?![]()
Ik hoop toch echt dat dit een 'grapje' is.![]()
![]()
daarom en jammer is dat dit vroeger wel ging en nu niet meer. maar ok ik laat het even aan organisatie enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zou mij ook weinig uitmaken hoor. Het is geen dating event.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, dus geen kans om jou te daten? Laat dan maarquote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zou mij ook weinig uitmaken hoor. Het is geen dating event.
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gaat alle berichten van Amy teruglezen![]()
ik zal vast mn anonimiteit aan gaan vragen
Doe dat maar vast, kan namelijk een tijdje durenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zal vast mn anonimiteit aan gaan vragen
![]()
![]()
doe niet zo moeilijk joh allen, zo onwijs is dat niet bedoeling, t gaat erom dat het gezellig is. en ok als er wat klikt her en der moeten ze lekker zelf weten ```;pDo what you love, love what you do!![]()
Ja nee, ik heb net nog lopen te verkondigen dat ik beter voor de zelfliefde ga, na weer een tweede plek, kan ik dat natuurlijk niet nu alweer gaan wijzigen. Morgen is er weer een dagquote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dus geen kans om jou te daten? Laat dan maar
Vast nietquote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef maily het volgende:
[..]
Dat merken de meeters dan ook helemaal niet natuurlijk
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef kree het volgende:
doe niet zo moeilijk joh allen, zo onwijs is dat niet bedoeling, t gaat erom dat het gezellig is. en ok als er wat klikt her en der moeten ze lekker zelf weten ```;p
Zelfliefde, dan weet je wel wat je kan verwachten.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb net nog lopen te verkondigen dat ik beter voor de zelfliefde ga, na weer een tweede plek, kan ik dat natuurlijk niet nu alweer gaan wijzigen. Morgen is er weer een dagI'm surrounded by morons!
Ja, want ik ben te vertrouwenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfliefde, dan weet je wel wat je kan verwachten.
Nou ja, komen zonder seks is natuurlijk ook mogelijk, maar gebeurt niet vaakquote:
quote:
Ohw gelukkig, iemand die toch nog de grap zag.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ja, komen zonder seks is natuurlijk ook mogelijk, maar gebeurt niet vaak
Ja, zo ben ikquote:Op zondag 28 juli 2024 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw gelukkig, iemand die toch nog de grap zag.
Fuck it. Ik maak morgen wel schoon.
kijk er wel altijd naar moet ik zeggen bij vrouwen kleur ogen enzo.....Do what you love, love what you do!![]()
ik wel blauw denk ik, hoewel check het nooit zo. groen/blauw denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Voordeel is dat het niet weglooptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Als ik de bak van de konijnen te lang laat staan gok ik van wel.quote:
Groen bruinquote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik de bak van de konijnen te lang laat staan gok ik van wel.![]()
afgezien hoor van al dat slijmballen gedoe, ik sta open voor wandelingetje met puppy enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Valt best tegenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
je mist context enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Valt best tegen
[ link | afbeelding ]
Huh wat?quote:quote:Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Valt best tegenStop looking at me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Valt best tegengaat ie vannacht weer over dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering. Blijf je bezig?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef kree het volgende:
afgezien hoor van al dat slijmballen gedoe, ik sta open voor wandelingetje met puppy enzo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ohw zo.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je niks met die nijntjes doet verder![]()
![]()
![]()
Ik doelde meer op dat er dan bepaalde witte beestjes beginnen te kruipen.
Wellusquote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Jij hebt zeker ook geen blauwe ogen?![]()
![]()
Meet?
Gelderland...?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik kom als het allemaal lukt en lijkt me best gezellig dagje enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Wandelen met een puppy. En als je lief bent koopt hij een ijsje of patatje voor je.quote:
En daarna hotelletjequote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wandelen met een puppy. En als je lief bent koopt hij een ijsje of patatje voor je.![]()
![]()
[Over @:Kissingbird?
[/quote]
nee hij had een leuke droom over jou las ik ergens
![]()
haha persoonlijke vragen wel, mss dromen blijven dromen tenzij heel daten enzo mss vertel dan.quote:
Zo jammer weerquote:Op zondag 28 juli 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat betaalt hij dan weer niet![]()
![]()
Watquote:Op zondag 28 juli 2024 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha persoonlijke vragen wel, mss dromen blijven dromen tenzij heel daten enzo mss vertel dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wel hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat betaalt hij dan weer niet
En daarna vraagt hij naar je eerste orgasmequote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wandelen met een puppy. En als je lief bent koopt hij een ijsje of patatje voor je.![]()
Ja iedereen wel denk ik.met haar mooie Limburgse accentquote:
Amy kun jij het niet standaard even vertalen als hij iets post?
Niet gelijk in het begin al? Valt tegen hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En daarna vraagt hij naar je eerste orgasmeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En daarna vraagt hij naar je eerste orgasme
Als je met hem gaat daten vertelt hij misschien wel over wie hij gedroomd heeft.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef aeque het volgende:
Amy kun jij het niet standaard even vertalen als hij iets post?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
zo slecht denken jullie??? zou nooit zo omgaan met vrouw ofzo of die ik leuk vind gelijk?Do what you love, love what you do!![]()
Een silence date wil ik wel voorstellenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja iedereen wel denk ik.met haar mooie Limburgse accent![]()
![]()
Shots firedquote:Op zondag 28 juli 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een silence date wil ik wel voorstellenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor 2 minutenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een silence date wil ik wel voorstellen![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:03 schreef kree het volgende:
zo slecht denken jullie??? zou nooit zo omgaan met vrouw ofzo of die ik leuk vind gelijk?
Maar mij sterk je die vragen wel. Ik weet genoeg
nou mss vind ik je beetje leuk enzo, hahaha en benieuwd hoor enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij sterk je die vragen wel. Ik weet genoeg
Suggesties?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat gaat de TT worden, @:JustinK?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: