SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel meer dan een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
bemerk zeikerigquote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
Waar is @:mizzezamy als je haar nodig hebt als Kreediaanse vertaler.
Do what you love, love what you do!![]()
Koffieeeeee tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat gemiep over die beachvollyballer is ook gezeik om niks.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja blijf er dan ook niet in doorgaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:57 schreef kree het volgende:
hahaha tis gezeik om niks ook. idd Dot koffie tijd. laat gaan
Aktie is reactie en dan daar weer een reactie en en en en en en en
Het is mooi weer je tuin ziet er goed uit pak een bakkie leut en ga van je tuin genieten of zo
Of klets gewoon gezellig mee zonder al die drama's
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ia ze daar dan? Of op tv kijken?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Paul het volgende:
[..]
ze gaat elke dag 2 wedstrijden ongeveer kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blijf er dan ook niet in doorgaan.
Aktie is reactie en dan daar weer een reactie en en en en en en en
Het is mooi weer je tuin ziet er goed uit pak een bakkie leut en ga van je tuin genieten of zo
Of klets gewoon gezellig mee zonder al die drama's![]()
![]()
Tijd voor Gideon!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een lama doet dan wel weer hawk tuah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In Parijs is ze op camping en elke dag gaat ze met haar ouders naar wedstrijdenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zie, ik wist het wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe mij maar een greysie
Liever dan alpaca's
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: