SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kom medicatie en opnieuw pogingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fijn dat je eindelijk je excuses aanbiedt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kom medicatie en opnieuw pogingIk heb al eens een strandmeer georganiseerdquote:
Kwam welgeteld 1 persoon op afOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, dat niet... Maar het zijn nieuwe ontwikkelingenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
nou is iig iets ;pquote:Op zondag 28 juli 2024 08:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom medicatie en opnieuw poging
[..]
Ik heb al eens een strandmeer georganiseerd
Kwam welgeteld 1 persoon op af
moet eerlijk zeggen ook niet meer onwijs zin in. heb het paar keer geprobeerd maar werd al afgezeken bij voorbaat
Do what you love, love what you do!![]()
Je kiest een datum, je kiest een plek, je laat mensen inschrijven, neemt op die dag je bbq en vreten voor jezelf mee en de rest is byof en byob en hoppa, klaar is kees.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Frustrerend. Dus dat doe je ook niet meer...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom medicatie en opnieuw poging
[..]
Ik heb al eens een strandmeer georganiseerd
Kwam welgeteld 1 persoon op afAutocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaha het lijkt zo simpel he? maar is niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kiest een datum, je kiest een plek, je laat mensen inschrijven, neemt op die dag je bbq en vreten voor jezelf mee en de rest is byof en byob en hoppa, klaar is kees.Do what you love, love what you do!![]()
Ow jawel hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frustrerend. Dus dat doe je ook niet meer...
Maar ik heb geleerd dat FOKers niet zo strandgangers zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij rust niet tot hij ze allemaal gehad heeft. Nobel streven wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Maar het zijn nieuwe ontwikkelingen
Al weten we allemaal diep van binnen dat greysie de enige echte voor hem is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn zolder is veel fijner idd.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow jawel hoor.
Maar ik heb geleerd dat FOKers niet zo strandgangers zijn
Wat ken je me toch weer goedquote:Op zondag 28 juli 2024 08:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij rust niet tot hij ze allemaal gehad heeft. Nobel streven wel.
Al weten we allemaal diep van binnen dat greysie de enige echte voor hem is.![]()
![]()
Toch is Justin niet naar Greys gegaan toen ze gister zat te springen om iemand om de vijver schoon te maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij rust niet tot hij ze allemaal gehad heeft. Nobel streven wel.
Al weten we allemaal diep van binnen dat greysie de enige echte voor hem is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of dat incident met Twister zit nog te vers in het geheugen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
twisterquote:Op zondag 28 juli 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Of dat incident met Twister zit nog te vers in het geheugen
Ja dat risico wilde ik niet weer lopenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Of dat incident met Twister zit nog te vers in het geheugen![]()
![]()
Dat meen je toch niet? In de meest onnatuurlijke houdingen moeten staan, voor langere tijd? Allerminst gezond.quote:
Ik krijg het al in mijn rug als ik eraan denk...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik er maar alleen aan gedachtquote:Op zondag 28 juli 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? In de meest onnatuurlijke houdingen moeten staan, voor langere tijd? Allerminst gezond.
Ik krijg het al in mijn rug als ik eraan denk...![]()
![]()
wel grappig trouwens. hahahahaha ik doe wel spelletje mee eentje ofzoquote:Op zondag 28 juli 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? In de meest onnatuurlijke houdingen moeten staan, voor langere tijd? Allerminst gezond.
Ik krijg het al in mijn rug als ik eraan denk...
Hoe durven zequote:Op zondag 28 juli 2024 08:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat was in de nacht. Deze nacht niks door de huisgekkies die weer kwamen opdagen.![]()
Dan volgend maand nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Je bolkt jezelf oeniequote:Op zondag 28 juli 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik keek een keer naar het Portugese elftal, komt wel erg dichtbij zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zelfbolk beste bolkquote:Op zondag 28 juli 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe durven ze![]()
[..]
[..]
Je bolkt jezelf oenie![]()
![]()
Je echte gevoelens onder ogen komen is niet altijd makkelijk. Daarom heeft hij al die vluchtige relaties. Vluchtgedrag om er maar niet mee bezig te hoeven zijn. Maar ja al snel merkt hij dat het toch niet echt is wat bij wilt natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch is Justin niet naar Greys gegaan toen ze gister zat te springen om iemand om de vijver schoon te maken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt, ik heb het dan ook opgegeven. Al helemaal overdag.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe durven ze![]()
[..]
[..]
Je bolkt jezelf oenie
Ja de vijver schoonmaken snap ik nog wel dat hij dat niet gaat doen, en als hij daar is kan hij niet veel Meneer Greys loopt daar ookquote:Op zondag 28 juli 2024 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch is Justin niet naar Greys gegaan toen ze gister zat te springen om iemand om de vijver schoon te maken.
Jouw tijd komt nogquote:Op zondag 28 juli 2024 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het dan ook opgegeven. Al helemaal overdag.![]()
![]()
Da's waar ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de vijver schoonmaken snap ik nog wel dat hij dat niet gaat doen, en als hij daar is kan hij niet veel Meneer Greys loopt daar ookAutocorrect
(zelfst. naamw.)
laatst droomde ik trouwens over fok, het met niet gekker worden enzo
In de nacht en de vroege morgen inderdaad de meeste kansenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het dan ook opgegeven. Al helemaal overdag.
En de kans zien te pakken om in het begin hoog te komen, dan kan je daarna rustig aan doen
Kijk naar DR Mikey die is er al een paar weken niet en staat nog steeds 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik nooit, dromen over Fok! Wat droom je dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:48 schreef kree het volgende:
laatst droomde ik trouwens over fok, het met niet gekker worden enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou vage droom enzo maar er kwamen wat users langs enzo, lol weert niet of ik wel wil vertellen of het laten bij droomde overquote:Op zondag 28 juli 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, dromen over Fok! Wat droom je dan?
wss handiger, hehehehehe maar in mij droom had ik leuke tijden dat wil ik nog wel vertellenquote:
Je droomde over een user?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou vage droom enzo maar er kwamen wat users langs enzo, lol weert niet of ik wel wil vertellen of het laten bij droomde overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee ben nu wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 28 juli 2024 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
wss handiger, hehehehehe maar in mij droom had ik leuke tijden dat wil ik nog wel vertellen
hahahaha ja dat snap ik, maar oke voor mijn eigen bestwil zal ik maar niet vertellen enzoquote:
Dat GG een hele toffe user natuurlijk.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: