SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ah de doos die niet kon zingen maar het toch deed
Dat is vooral aan haar persoonlijkheid te danken. Kim is veel liever, zachterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.
Die was eigenlijk nog erger, maar dit geval heb ik helaas live gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
It will come in time- Billy Preston met Sereste of zo
En nog steeds doetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ah de doos die niet kon zingen maar het toch deed
Ik niet. Vind het vooral gemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft iemand van jullie een snor? En waarom wel/niet?
Bedoel je een losse snor of eentje met baard erbij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
En baardquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga ik schrikken als je donderdag thuis komt of werk je ‘m nog wel bij?
In dat geval nee, ik ben Freddie Mercury niet....quote:
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Je gaat het schrikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga ik schrikken als je donderdag thuis komt of werk je ‘m nog wel bij?![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…
Geil hoor, daar zal vast ook publiek voor zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…
Het is alles of niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ja omdat het echt een bewuste keus is je baard te scheren en je snor te laten staan.
Wat zou de motivatie daar achter zijn?
Ik denk dat ze het mooi vinden en geen vrouw hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ja omdat het echt een bewuste keus is je baard te scheren en je snor te laten staan.
Is scheren sowieso niet een bewuste keuze?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het mooi vinden en geen vrouw hebben.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn jongere broer heeft een volle baard.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik de baard dan totaal niet staanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk vaak naar Bares für Rares en dat wordt gepresenteerd door Duitslands beroemdste snor: Horst Lichter. Bij hem past het wel
Er zijn maanden dat ik niet aan ze denk…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest eerder op de avond nog aan deze band denken
Nou ik stel deze vraag omdat ik sinds kort een collega (met vriendin) heb, die een dikke snor heeft en een grote bos krullend haar met mat. Waar ontstaat de bewuste keus zo voor de dag te willen komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was een nummer dat me aan Living in a box - Living in a box deed denkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn maanden dat ik niet aan ze denk…
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef brother52 het volgende:
Dit is de favoriete band van de daklozen.
Rudi Völler is jouw collega?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ik stel deze vraag omdat ik sinds kort een collega (met vriendin) heb, die een dikke snor heeft en een grote bos krullend haar met mat. Waar ontstaat de bewuste keus zo voor de dag te willen komen?
Ik zal het m zelf wel vragen van de week.
Euh, niet iedereen…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
In de jaren 80 had iedereen een snor en/of een matje
Hij heeft ook witte sportsokken in sandalen en een polstasje?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ik stel deze vraag omdat ik sinds kort een collega (met vriendin) heb, die een dikke snor heeft en een grote bos krullend haar met mat. Waar ontstaat de bewuste keus zo voor de dag te willen komen?
Ik zal het m zelf wel vragen van de week.
Ik weet 100% zeker dat deze man niet weet wie Rudi Völler is.quote:
Maar New Kids kennen ze dan wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat deze man niet weet wie Rudi Völler is.
Ik werk met mensen die na 9/11 geboren zijn, niet voor te stellen.
Zouden die nu nog te krijgen zijn?quote:
Ook voor jou de vragen:quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uiteraard, knalblauw en donkergroen
Gaat dit over kinderen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zouden die nu nog te krijgen zijn?
En zo ja, zou je ze nu nog willen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Pointer Sisters overigens - He's So Hy
Ik heb van die soklaarzen met een beetje hetzelfde effect. Maar die draag ik bijna nooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zouden die nu nog te krijgen zijn?
En zo ja, zou je ze nu nog willen?
Door deze reactie moest ik even opzoeken wat afzaklaarzen zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nu te dikke kuiten voor zo’n look, helaas, de bovenkant zou strak om m’n kuit zitten, als ik zo’n laars al aankreeg
Alleen is dat 48 bpm en dit 148quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Het begin leek overigens op Aurora van Nova…
Meer richting de 128-130. Soms zit die software zoals Mixxx er totaal naast qua BPM's.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet één song van 48 BPM.
En dit was zeker geen 148 BPM…
Nee niet letterlijk maar Aurora is ongeveer het traagste nummer dat ik ken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet één song van 48 BPM.
En dit was zeker geen 148 BPM…
Het langzaamste nummer dat ik heb is volgens mij Winter In America van Doug Ashdown…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee niet letterlijk maar Aurora is ongeveer het traagste nummer dat ik ken.
Kloptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Die stem past totaal niet bij die hoofden.
Dat is ook traag jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het langzaamste nummer dat ik heb is volgens mij Winter In America van Doug Ashdown…
De rechtse (Rob) heeft zelfmoord gepleegd, de linkse (Fab) heeft wel degelijk enig zangtalent en heeft ook nog wat muziek met z'n eigen stem uitgebracht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Die stem past totaal niet bij die hoofden.
Daarom altijd handmatig checken en pitchen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Meer richting de 128-130. Soms zit die software zoals Mixxx er totaal naast qua BPM's.
In dat opzicht ben ik geen faal dj…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom altijd handmatig checken en pitchen.
Zie de faal DJ's die alleen maar met de SYNC knop iets kunnen mixen…
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik geen faal dj…
Ik kan het ook niet met de sync knop
Als je tot 4 en 8 kan tellen, dan kom je al een heel eind…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik geen faal dj…
Ik kan het ook niet met de sync knop
Ik kan loeistrak tellen maar er is volgens mij ook nog zoiets als weten hoe een nummer in elkaar zit, en waar je moet mixen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tot 4 en 8 kan tellen, dan kom je al een heel eind…
Hou je niet van de kermis?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, alle ramen en ventilatieroosters dicht tegen de feestherrie van de kermis, ik ga slapen
Ken je het fenomeen Noord-Hollandse kermis? De ergste uitwas daarvan is altijd in dit dorpquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou je niet van de kermis?
Weltrusten!!
Nee, en zeker onze kermis niet, achterlijk volkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou je niet van de kermis?
Weltrusten!!
Welterusten. Hier is het ook kermis, maar dat hoor ik hier niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, alle ramen en ventilatieroosters dicht tegen de feestherrie van de kermis, ik ga slapen
Ik ken alleen kermis op een weiland in een feesttent met harde feestmuziekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen Noord-Hollandse kermis? De ergste uitwas daarvan is altijd in dit dorp
Jullie wonen toch niet in Groesbeek hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, en zeker onze kermis niet, achterlijk volk
Lelijk kan, dat is smaakafhankelijk maar rommelig is het zeker niet. Het is best strak ingespeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Hier hoor je het ook, maar minder geforceerd.
Later bij U2 wordt het veel erger, die harde gitaarakkoorden achterelkaar om een soort van urgentie in de muziek te plaatsen.
Het klinkt zo lelijk en rommelig.
Hier gewoon in iedere achtertuin met een dikke Fuck you aan een ieder die wel wil slapen, en dat een dag of 4-5 non stop achter elkaar. En gewoon tot ‘s ochtends 7 uur half 8quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ken alleen kermis op een weiland in een feesttent met harde feestmuziek
Ander nummer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
Tina Turner - we dont need another hero
Ook daar zit een logica in, zeker met dance tracks…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan loeistrak tellen maar er is volgens mij ook nog zoiets als weten hoe een nummer in elkaar zit, en waar je moet mixen.
Nee en toch achterlijk volkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jullie wonen toch niet in Groesbeek haha
Maar zijn dat dan de afterparty's? Kermis is toch in de feesttent?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier gewoon in iedere achtertuin met een dikke Fuck you aan een ieder die wel wil slapen, en dat een dag of 4-5 non stop achter elkaar. En gewoon tot ‘s ochtends 7 uur half 8
Kermis zijn botsauto's en draaimolens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan de afterparty's? Kermis is toch in de feesttent?
Klopt en die zijn nog achterlijker. Zelfs zo achterlijk dat een van de twee kroegen geen medewerking meer verleent aan het fenomeen “kermis”quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan de afterparty's? Kermis is toch in de feesttent?
Ik moet eerlijk zeggen dat de uitwassen bij onze kermis er wel van af zijn. De tijd dat de ME standaard stand by stond bij wijze van spreken is wel achter de rug. Nu is het gewoon lol met de attracties en een goede sfeer en verder niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kermis zijn botsauto's en draaimolens.
De rest is de kermis als excuus gebruiken om flink te zuipen en asociaal te doen…
Zo hoort m.i. een kermis ook te zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de uitwassen bij onze kermis er wel van af zijn. De tijd dat de ME standaard stand by stond bij wijze van spreken is wel achter de rug. Nu is het gewoon lol met de attracties en een goede sfeer en verder niks.
De eerste twee zijn afwezig in ons geval. Blijft over: tuinen vernielen, bij mensen in de brievenbus zeiken, auto’s bekrassen, ramen ingooien, bomen afbreken in het openbaar groen, bij mensen op de oprit schijten, zoveel mogelijk verkeersborden ombuigen in 10 minuten, maar dat wel allemaal in je kekke teamshirt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest is de kermis als excuus gebruiken om flink te zuipen en asociaal te doen…
Oke ja, ik ben kermis in het dorp gewend, weinig attracties en 1 feesttent waar iedereen is. 's Nachts is het rustig want volgende dag is iedereen er weer bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo was het bij ons vroeger ook. Het kan dus verkeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste twee zijn afwezig in ons geval. Blijft over: tuinen vernielen, bij mensen in de brievenbus zeiken, auto’s bekrassen, ramen ingooien, bomen afbreken in het openbaar groen, bij mensen op de oprit schijten, zoveel mogelijk verkeersborden ombuigen in 10 minuten, maar dat wel allemaal in je kekke teamshirt.
Nee echt tof, kermis.
Dat is allemaal wel behoorlijk extreem. Misschien moet zo'n gemeente gewoon eens dreigen met een jaartje geen kermis?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste twee zijn afwezig in ons geval. Blijft over: tuinen vernielen, bij mensen in de brievenbus zeiken, auto’s bekrassen, ramen ingooien, bomen afbreken in het openbaar groen, bij mensen op de oprit schijten, zoveel mogelijk verkeersborden ombuigen in 10 minuten, maar dat wel allemaal in je kekke teamshirt.
Nee echt tof, kermis.
Als t geouwehoer oncontroleerbaar wordt snap ik wel dat een kroeg stopt met de kermis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt en die zijn nog achterlijker. Zelfs zo achterlijk dat een van de twee kroegen geen medewerking meer verleent aan het fenomeen “kermis”
Ja, meteen maar verwijderd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Abrupt einde…
One Step Away - Kissing The Pink
Ik wist dat er verschillende voorbij zouden komen, die je niet zou kennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Er is toch nog wel de nodige 80s-muziek die aan mij voorbij is gegaan, merk ik
Welterusten en veel plezier morgen met spotten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Morgen vogeltjes kijken .
De koekoek heb ik overigens al wel gespot.
Dank Melting!
Ik ken best veel uit de 80’s maar ook het nodige niet
Nu maar even een uiltje knappen danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Dank Melting!
Normaal weet ik wel een paar nummers te herkennen in de Melting-show, en ik dacht de ethisch zijn makkelijker. Maar nee, hij zoekt ze wel uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Er is toch nog wel de nodige 80s-muziek die aan mij voorbij is gegaan, merk ik
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:43 schreef MadMaster het volgende:
I'm Not In The Mood For Dancing - The Nolan Sisters
Toch ook nog best wat bekende nummers, of vind je van niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Normaal weet ik wel een paar nummers te herkennen in de Melting-show, en ik dacht de ethisch zijn makkelijker. Maar nee, hij zoekt ze wel uit![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Dank Melting!
Speelt bij mij ook wel mee dat ik pas vanaf 1986 (toen ik 10 werd) actief muziek ben gaan luisteren. Alles van daarvoor heb ik pas later leren kennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Normaal weet ik wel een paar nummers te herkennen in de Melting-show, en ik dacht de ethisch zijn makkelijker. Maar nee, hij zoekt ze wel uit![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:46 schreef MadMaster het volgende:
A Woman Needs Love - Ray Parker Jr. & Radio
Prima.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:47 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met mw MM, Mad?
Wens haar beterschap van me, en doe haar de groetjes, als je wil.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima.
Af en toe last van haar hernia, maar daar gaat ze binnenkort weer een injectie voor halen.
Nou ik kende er niet veel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch ook nog best wat bekende nummers, of vind je van niet?
Bij deze gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wens haar beterschap van me, en doe haar de groetjes, als je wil.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn leeg, dus ik ga er vandoor.
Fijn voortzetting en zo…
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn leeg, dus ik ga er vandoor.
Fijn voortzetting en zo…
Volgens mij niet zo heel erg veel ouder. 1 of 2 jaar denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit nummer veel op Vogue lijken, hoewel het volgens mij ouder is dan Vogue.
Ja dan krijg je later mee wat gescoord heeft begin jaren '80, maar je was er niet bij. Ik werd pas geboren in 1984, mooi jaar, maar te laat om de jaren '80 mee te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Speelt bij mij ook wel mee dat ik pas vanaf 1986 (toen ik 10 werd) actief muziek ben gaan luisteren. Alles van daarvoor heb ik pas later leren kennen.
Ik denk Express Yourself 1989 en Vogue 1990, maar weet het niet zeker. Ik denk dat Shep Pettibone beide nummers heeft geproduceerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo heel erg veel ouder. 1 of 2 jaar denk ik.
Helemaal correct volgens Wikipedia.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk Express Yourself 1989 en Vogue 1990, maar weet het niet zeker. Ik denk dat Shep Pettibone beide nummers heeft geproduceerd.
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:04 schreef livelink het volgende:
Your love still brings me to my knees van ????
Ik heb het inmiddels opgezocht en je hebt gelijk.quote:
Hit niet. Maar toch de 19e plaats behaald in de top 40.quote:
In de top40 is een hit toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Hit niet. Maar toch de 19e plaats behaald in de top 40.
Als je het zo bekijkt, dan dus wel.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:21 schreef livelink het volgende:
I can't wait (om eens een artiest te weten)
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:21 schreef livelink het volgende:
I can't wait (om eens een artiest te weten)
Voila.quote:
Ja prachtig, helemaal 80's, geen formulemuziek, maar echt zoekende naar wat mooi is.quote:
Wellicht de volgende keer weer.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Zo, het was alsof ik weer in mijn kamertje thuis naar de radio zat te luisteren. Wel heel leuk zo.
Ik 'kende' bijna alles wel, maar namen en titels waren wel vaak ontschoten.
Dank je wel Melting!
Volgende keer weer meer, bekende en onbekende nummers.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
Was mooi Melting, bedankt!
De 80's zijn breder dan ik dacht!
Daarover maak ik me geen zorgen!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer weer meer, bekende en onbekende nummers.
Ich bin dabeiquote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Morgenavond (woensdag) vanaf 19:00 uur is er weer een DJ11-uitzending. Niet zo veel nieuwe muziek deze keer, dus extra veel ruimte voor verzoekjes/suggesties (nu alvast welkom via DM). En: het is geen thema, maar vormt wel een flink onderdeel van de show: Franse dancemuziek (veelal niet Franstalig), geïnspireerd door de openingsceremonie van de Olympische Spelen.
De vooraf-track klinkt om 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Olymparis
Mag ik zeggen dat ik het een trieste opening van de Spelen vond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Bij de opening van de Olympische Spelen was veel leuke France dancemuziek te horen. Dat voor de inspiratie voor deze uitzending. Bijna geen nieuwe muziek, veel ruimte voor verzoekjes / suggesties (via DM). Er is geen thema, maar Finse deathmetal gaat niet echt passen... Enfin, jullie snappen hoe het werkt.
Niet alles was even geslaagd... En het weer hielp ook niet bepaald.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het een trieste opening van de Spelen vond.
Wat mij betreft was bijna niets geslaagd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet alles was even geslaagd... En het weer hielp ook niet bepaald.Desireless - Voyage Voyage (maxi-single version)
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ow,ik dacht: Du pain, du vin eet du DJ Homain
Wellicht een gat in de markt, voor als ik een keertje niet kan. Risico is wel dat -ie alleen Jive Bunny en zes keer Bright Eyes gaat draaien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ow,ik dacht: Du pain, du vin et du DJ Homain
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht een gat in de markt, voor als ik een keertje niet kan. Risico is wel dat -ie alleen Jive Bunny en zes keer Bright Eyes gaat draaien.
En Jefferson Airplane.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En dat vliegje op zijn neus natuurlijk
Ongeveer 6 uur.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
Hoe lang moet je morgen nog rijden voor je weer thuis bent, Symph?
Dat is in Duitsland wel erg soms.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ongeveer 6 uur.
Ik hoop wel dat ik niet weer in zo’n verschrikkelijke file terecht kom (tot 2x toe)
Ja, daar heeft het wel wat raakvlakken mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Het vorige nummer deed me op sommige punten aan If only I could van Sydney Youngblood denken
Jakkeren doe ik sowieso nooit, dat dient geen enkel doel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Ja, sowieso altijd relaxed rijden. Niet gaan jakkeren.
Dat komt helemaal goed. Op de heenweg had ik uiteindelijk bijna 2,5 uur vertraging.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland wel erg soms.
Gewoon regelmatig even een pauze nemen. En voorzichtig rijden. Dan kun je Ddm morgenavond weer in je armen sluiten.
Deze is wel fijn ja, en ik weet ook wel welk nummer hier mooi achteraan pastquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Waarom deze remix zo fijn is, hoor je zo meteen pas....
En dan kijken of de Seine schoon genoeg is om in te zwemmenquote:
Morgenvroeg om 5 uur ontwaak ik wel. Maar niet om te kijken of de Seine zuiver is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En dan kijken of de Seine schoon genoeg is om in te zwemmen
Er komt trouwens nog een nummer over gezondheidsschade langs vanavond
Familie van Bing?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
In 2022 stond hij met dit nummer op #3 in mijn jaarlijst. Fijne, bijzondere stem. Erg aangenaam liedje. Helaas zit hij tegenwoordig niet meer bij een groot label en krijgt hij nog minder aandacht dan hij al kreeg; jammer. Hoe dan ook:George Cosby - Paris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |