SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ah de doos die niet kon zingen maar het toch deed
Dat is vooral aan haar persoonlijkheid te danken. Kim is veel liever, zachterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.
Die was eigenlijk nog erger, maar dit geval heb ik helaas live gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Madonna ook niet, maar die werd nog veel succesvoller.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
It will come in time- Billy Preston met Sereste of zo
En nog steeds doetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ah de doos die niet kon zingen maar het toch deed
Ik niet. Vind het vooral gemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft iemand van jullie een snor? En waarom wel/niet?
Bedoel je een losse snor of eentje met baard erbij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
En baardquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga ik schrikken als je donderdag thuis komt of werk je ‘m nog wel bij?
In dat geval nee, ik ben Freddie Mercury niet....quote:
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Je gaat het schrikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga ik schrikken als je donderdag thuis komt of werk je ‘m nog wel bij?![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…
Geil hoor, daar zal vast ook publiek voor zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gemillimeterde pratende k*t, zoals men dat noemt…
Het is alles of niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ja omdat het echt een bewuste keus is je baard te scheren en je snor te laten staan.
Wat zou de motivatie daar achter zijn?
Ik denk dat ze het mooi vinden en geen vrouw hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ja omdat het echt een bewuste keus is je baard te scheren en je snor te laten staan.
Is scheren sowieso niet een bewuste keuze?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het mooi vinden en geen vrouw hebben.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn jongere broer heeft een volle baard.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik de baard dan totaal niet staanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk vaak naar Bares für Rares en dat wordt gepresenteerd door Duitslands beroemdste snor: Horst Lichter. Bij hem past het wel
Er zijn maanden dat ik niet aan ze denk…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest eerder op de avond nog aan deze band denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |