SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
En klaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
CHUTEOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Vergooit Dygert daar haar medaille?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
De VS ligt meer op de grond dan dat ze op de fiets zitten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Zabelinskaya nog steeds niet gestopt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Idemquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?![]()
Die is druk met Puck.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:47 schreef Nober het volgende:
Waarom is De Knegt niet ook de wielrennen bondscoach?![]()
zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Iemand hier met HBO Max? Bevalt dat wat?![]()
In je laatste seizoen nog even LBL en olympisch goud meepakkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef H.Vviv het volgende:
Brown olympisch kampioen, wie had dat verwacht.![]()
![]()
Dit gaat toch niet over het godenteam hè?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Australië gaat de dagspiegel leiden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het werkt. En soms zijn ES1 streams vermomd als sport stream. Maar het doet wat het moet doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Iemand hier met HBO Max? Bevalt dat wat?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel mooi. De immer onsympathieke Dijkert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je geen regen wilt kun je gaan baanwielrennen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zat op 1,6 km van het tussenpunt met nog 1.20 te gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dygert +51
Zonder val was het ook al kansloos![]()
Gaven ze hierover nog meer informatie/duiding?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.
Bij In het wiel werd juist het tegenovergestelde gezegd. Ze heeft een test moeten afleggen die was zelfs boven verwachting![]()
Ruben begint Kopecky al naar de morele winst te rekenenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Iris Slappendel zei dat Van Dijk het zelf tegen haar had gezegdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:51 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Gaven ze hierover nog meer informatie/duiding?
Bij In het wiel werd juist het tegenovergestelde gezegd. Ze heeft een test moeten afleggen die was zelfs boven verwachting![]()
Gewoon vervangen voor Puck, want die is wel goed in orde de laatste wekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Offday aldus de Belg voor Ellen
Hou op zeg![]()
Kiesenhofer getraind voor de vlucht van komende weekLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Iris Slappendel zei dat Van Dijk het zelf tegen haar had gezegd
Dat is dan wel extra zuur voor Markus zeg...![]()
Maar is die snel genoeg weer hersteld van al het gefeest morgennacht na haar gouden medaille?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewoon vervangen voor Puck, want die is wel goed in orde de laatste weken![]()
Haha, laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar is die snel genoeg weer hersteld van al het gefeest morgennacht na haar gouden medaille?![]()
LOTTE was vorige week blijkbaar ziek. Die is full WOUT van Aert gegaan met een ziekte zo net voor een grote afspraak. Die is waanzinnig geprepareerd voor de komende weken.The owls are not what they seem![]()
Waarbij? Brown gaat hier als een straaljager onder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder valLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Diploma met een gouden randje!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder val[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, Brown gaat heel veel rapperquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder val![]()
Brown winst is wel leuk, verder was er toch niet heel veel leuks mogelijk. Ja, of Longo had moeten schroeien of Van Dijk had toch fit moeten zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vooral qua landen. Australie, Engeland, VSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brown winst is wel leuk, verder was er toch niet heel veel leuks mogelijk. Ja, of Longo had moeten schroeien of Van Dijk had toch fit moeten zijn![]()
Juist niet toch? Hier had in potentie een waanzinnig onsympathiek podium kunnen staan.quote:The owls are not what they seem![]()
Vind ik ook, Brown veel beter dan Kopecky of de altijd bij de OS schroeiende Britten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Juist niet toch? Hier had in potentie een waanzinnig onsympathiek podium kunnen staan.![]()
Henderson een medaille. Maar de regie vond het niet nodig om haar in beeld te brengen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Mja alternatief was Frankrijk, Italië, mogelijk België of Nederland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Vooral qua landen. Australie, Engeland, VS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brown is wel ok. Maar de rest....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Vind ik ook, Brown veel beter dan Kopecky of de altijd bij de OS schroeiende Britten.![]()
Hm ja als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja alternatief was Frankrijk, Italië, mogelijk België of Nederland.![]()
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al klaar staanIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Brown als enige onder de veertig minuten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Koekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oke Oostenrijk had misschien gekund, dat was wel leuk geweest.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk dat zelfs Daan niet veel sneller gaat rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Brown gaat vast wel wat mannen kloppen met deze tijd![]()
Demi vierde, gerardvanvelded.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Daar gaat mijn godenscore
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Hoe verhoudt deze Brown zich tot een top Van Dijk? Toch wel erg tragisch zo'n enkelbreuk op zo'n moment. Maar als je verschil met de rest ziet heeft Brown wel enorm geschroeid.![]()
Ellen in topvorm was hier ook niet aan gekomenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe verhoudt deze Brown zich tot een top Van Dijk? Toch wel erg tragisch zo'n enkelbreuk op zo'n moment. Maar als je verschil met de rest ziet heeft Brown wel enorm geschroeid.![]()
Haha Dijkert zelfs slechts 3e[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie durft er door de bocht zoals Brown? Remco is niet zo’n held wat dat betreft.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:01 schreef kilon het volgende:
Het mag straks wel weer even wat harder gaan regenen voor de mannen beginnen hoor![]()
Top van Dijk had zilver gepakt hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is autootje rijden ook al Olympisch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Even een halfuurtje autootje rijden en kayakken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In welk stadion is dat autorijden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Even een halfuurtje autootje rijden en kayakkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Daan Hoole mag blij zijn als hij ne de 1e bocht nog op de fiets zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wie durft er door de bocht zoals Brown? Remco is niet zo’n held wat dat betreft.![]()
Nee joh, nu Fiji Australië Rugbyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Even een halfuurtje autootje rijden en kayakken![]()
Hoole is niveautje Thailandquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Daan Hoole mag blij zijn als hij ne de 1e bocht nog op de fiets zit.![]()
Dan moet Daan Hoole zo maar die plak pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ine geeft eindelijk toe dat Kopecky sowieso geen medaille had gehaald, Ruben probeert het nogLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jaaaa TERUGBLIKKEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja wat een drama ditquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet Daan Hoole zo maar die plak pakken.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Twijfel of ze deze Brown had geklopt. Maar ze had hier natuurlijk niet moeten starten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe verhoudt deze Brown zich tot een top Van Dijk? Toch wel erg tragisch zo'n enkelbreuk op zo'n moment. Maar als je verschil met de rest ziet heeft Brown wel enorm geschroeid.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Van Dijk matig/slecht. Markus zal nu wel balen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik vind het ook wel heel intrigerend om op de fiets blijven zitten geen onderdeel van wielrennen te vinden, ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:05 schreef Szura het volgende:
Ine geeft eindelijk toe dat Kopecky sowieso geen medaille had gehaald, Ruben probeert het nog![]()
Al gaat Renaat dat ook niet heel goed af.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Laat hem dat maar doen in plaats van commentator.![]()
Tijdrit heren?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is enkel zuur als omstandigheden erg veranderen gedurende de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel intrigerend om op de fiets blijven zitten geen onderdeel van wielrennen te vinden, ofzo.![]()
Ze moeten nu Martijn wel ff vragen naar de vermogens van Ellen van DijkLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Waarom zijn die reclames allemaal voor boomers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
die Belgen houden wel van zelfkastijding...... ze blijven er maar over doorgaanWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
leuk, in Spa regent it ookWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Hersenschudding van de crash?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:11 schreef TAmaru het volgende:
wow Lotte totaal de weg kwijt in dat interview![]()
Reclames?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn die reclames allemaal voor boomers?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu nog even twee jankinterviews met de Nederlanders
En waarom slopen ze bij de NOS nog niet de selectie van Van Dijk?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja bij de NOS waar ik de tijdrit keekquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie winterjas jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Jason22 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Han heeft wel kledingsmaak![]()
![]()
![]()
Het moet wel gezellig blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Szura het volgende:
Nu nog even twee jankinterviews met de Nederlanders
En waarom slopen ze bij de NOS nog niet de selectie van Van Dijk?![]()
Tja, niet-boomers kijken geen tv. Dat is het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij de NOS waar ik de tijdrit keek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
G O Hquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 27-07-2024 16:18:56 (Dit was onzin.) ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja hier lag echt een goede kans, helaas niet gelukt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:17 schreef Remco het volgende:
Ik dacht oprecht Demi gaat nu hoe dan ook niet huilen![]()
Ieder stukje sympathie dat ze als mens heeft, verliest ze door haar afgrijselijke rijstijl.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Annemiek wel een leuk persoon.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Stel nou eens de vraag waar iedereen op wacht, met je jodenkrullen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Han Cock vol in beeld hoeft wat mij betreft niet.![]()
Kunnen het geen arabierenkrullen zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Stel nou eens de vraag waar iedereen op wacht, met je jodenkrullen.![]()
Die moet je vooral aan de bondscoach stellenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt lachwekkend, dat de naam Markus of Gunnewijk niet eens valt. Stelletje lafbekken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Heb jij ooit een Arabier gezien met de naam Hancock?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen het geen arabierenkrullen zijn?![]()
Nee. Maar ook geen jood.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Arabier gezien met de naam Hancock?![]()
Steven Broenink, Martina Veldhuisquote:
Gert is de mannelijke Dione, nitwitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat wisten we ook van te vorenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:19 schreef Nober het volgende:
"Drie weken niks doen kost je drie maanden om weer op niveau te komen"Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Oh Iris doet ook de mannenwedstrijd op DE PLAYER HBO, we blijven bij Sporza.The owls are not what they seem![]()
Ik vrees zelfs voor Thijs. Die zat al helemaal op de "het verhaal"-treinquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:21 schreef Szura het volgende:
Dit is echt lachwekkend, dat de naam Markus of Gunnewijk niet eens valt. Stelletje lafbekken.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Onder een orkest dat nu Crazy In Love speelt zie ik dat het nog steeds regent.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Loes is hier gewoon verantwoordelijk voor. Ellen gaat als sporter uiteraard zeggen dat ze wil en kan meedoen. Bondscoach dient logica zelve te behouden en haar eruit te smijten. Het is geen snoepreisje en een leuk afscheidje voor Ellen...![]()
Sporza zit ook nog sport van 9u vanochtend uit te zendenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef kilon het volgende:
Heeft fok.be al het slechtste spelen beste morele winnaar van de Spelen ooit topic geopend?![]()
Rot op Han[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja daar is geen discussie over lijkt mij, van een sporter verwachten het plekkie op te offeren is waanzinnig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loes is hier gewoon verantwoordelijk voor. Ellen gaat als sporter uiteraard zeggen dat ze wil en kan meedoen. Bondscoach dient logica zelve te behouden en haar eruit te smijten. Het is geen snoepreisje en een leuk afscheidje voor Ellen...![]()
Van Vleuten of Knetemann. Wie is het ergst ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Tarling zou ik ook de meeste kans geven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Miek zet Tarling en Ganna boven Evenepoel (zo zal het bij de bookies ook zijn denk ik?)![]()
Dit laat nogmaals zien dat Loes al jaren geleden eruit gegooid had moeten worden. Echt te licht op alle fronten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja daar is geen discussie over lijkt mij, van een sporter verwachten het plekkie op te offeren is waanzinnig.![]()
Jose durft best te stellen dat er bij de mannen ook maar wel minder gevallen wordt dan bij de dames
Mja![]()
Iris Slappendelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:32 schreef tong80 het volgende:
Van Vleuten of Knetemann. Wie is het ergst ?The owls are not what they seem![]()
Daar komt Jantje Tratniks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik probeer het steeds weer bij de NPO. Maar ik zapp gelijk weer weg naar Eurosport, VRT of BBC.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Oh Iris doet ook de mannenwedstrijd op DE PLAYER HBO, we blijven bij Sporza.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als hij kan sturen maar je mag op zich verwachten dat een Engelsman de regen gewend is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tarling zou ik ook de meeste kans geven.![]()
Heleen Hage.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:32 schreef tong80 het volgende:
Van Vleuten of Knetemann. Wie is het ergst ?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef TAmaru het volgende:
Jose durft best te stellen dat er bij de mannen ook maar wel minder gevallen wordt dan bij de dames![]()
Wel eens, al is het geen makkelijke beslissing natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit laat nogmaals zien dat Loes al jaren geleden eruit gegooid had moeten worden. Echt te licht op alle fronten.![]()
ik vind het juist wel mooi dat de materiaalkeuze een rol kan spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:35 schreef Xylos het volgende:
Ze moeten in dit soort omstandigheden regenbanden met profiel verplichten
hoort ook bij wielrennen uiteraard, dat je daar een afweging in maaktMja![]()
De crossers weten raadquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:35 schreef Xylos het volgende:
Ze moeten in dit soort omstandigheden regenbanden met profiel verplichten:
https://www.bikeassist.nl(...)r_clincher_33mm.html![]()
Snap ik maar voor de veiligheid zou ik het verplichten. Renners in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik vind het juist wel mooi dat de materiaalkeuze een rol kan spelen
hoort ook bij wielrennen uiteraard, dat je daar een afweging in maakt![]()
ik vind het juist wel mooi dat de materiaalkeuze een rol kan spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:35 schreef Xylos het volgende:
Ze moeten in dit soort omstandigheden regenbanden met profiel verplichten
hoort ook bij wielrennen uiteraard, dat je daar een afweging in maaktlastig, is toch wel mijn favoriet, maar Iris is onuitstaanbaarquote:
met Jose heb ik niet zo'n probleem, die vind ik wel fijnMja![]()
Wie zit er naast Staf?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mwah, er is met dit weer weinig risico op zware valpartijenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
Snap ik maar voor de veiligheid zou ik het verplichten. Renners in bescherming nemen.
Zijn toch altijd meer schuiversMja![]()
Andries Lamain, nieuwe commentator dit jaar bij de NOS. Zat eerst bij ES. Deed Radio Tour als vervanger van Gio Lippens.quote:![]()
Hoe vaak hebben we in dit topic haar beslissingen al kritisch besproken. Elk toernooi is het raak. Ze heeft ook totaal geen overwicht richting de renstersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel eens, al is het geen makkelijke beslissing natuurlijk.![]()
Bevalt prima ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Andries Lamain, nieuwe commentator dit jaar bij de NOS. Zat eerst bij ES. Deed Radio Tour als vervanger van Gio Lippens.![]()
Karrel heeft het over de verjaardag van Nico MattanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Andries en Staf, ja dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag de top-opstelling bij de NOS?![]()
In algemene zin staat het natuurlijk buiten kijf ja, volgens mij kan je het niet veel slechter doen dan Gunnewijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we in dit topic haar beslissingen al kritisch besproken. Elk toernooi is het raak. Ze heeft ook totaal geen overwicht richting de rensters![]()
Nico pakt nog een Kwaremont.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Karrel heeft het over de verjaardag van Nico Mattan![]()
Ben benieuwd of hij dat nog terugneemtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Kwiatek start letterlijk over 5 minuten, lol.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Stef Clement brengt nu al voor de tweede keer volstrekte onwaarheden. Bettilol reed in droge omstandigheden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan zap je naar Iris Slappendelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Stef Clement brengt nu al voor de tweede keer volstrekte onwaarheden. Bettilol reed in droge omstandigheden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Andere over Roglic?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Stef Clement brengt nu al voor de tweede keer volstrekte onwaarheden. Bettilol reed in droge omstandigheden.![]()
Andere onwaarheid. Hij zei dat ze bij Slovenië enorm baalden van de blessure van Roglic als reden voor zijn afwezigheid vandaag.quote:![]()
Dag Tratniks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |