SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
En klaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
CHUTEOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Vergooit Dygert daar haar medaille?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
De VS ligt meer op de grond dan dat ze op de fiets zitten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Zabelinskaya nog steeds niet gestopt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Idemquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?![]()
Die is druk met Puck.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:47 schreef Nober het volgende:
Waarom is De Knegt niet ook de wielrennen bondscoach?![]()
zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Iemand hier met HBO Max? Bevalt dat wat?![]()
In je laatste seizoen nog even LBL en olympisch goud meepakkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef H.Vviv het volgende:
Brown olympisch kampioen, wie had dat verwacht.![]()
![]()
Dit gaat toch niet over het godenteam hè?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dure puntjes. Waarom ben ik hier ook alweer ingetuind?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Australië gaat de dagspiegel leiden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het werkt. En soms zijn ES1 streams vermomd als sport stream. Maar het doet wat het moet doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Iemand hier met HBO Max? Bevalt dat wat?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel mooi. De immer onsympathieke Dijkert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je geen regen wilt kun je gaan baanwielrennen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zat op 1,6 km van het tussenpunt met nog 1.20 te gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dygert +51
Zonder val was het ook al kansloos![]()
Gaven ze hierover nog meer informatie/duiding?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.
Bij In het wiel werd juist het tegenovergestelde gezegd. Ze heeft een test moeten afleggen die was zelfs boven verwachting![]()
Ruben begint Kopecky al naar de morele winst te rekenenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Iris Slappendel zei dat Van Dijk het zelf tegen haar had gezegdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:51 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Gaven ze hierover nog meer informatie/duiding?
Bij In het wiel werd juist het tegenovergestelde gezegd. Ze heeft een test moeten afleggen die was zelfs boven verwachting![]()
Gewoon vervangen voor Puck, want die is wel goed in orde de laatste wekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Offday aldus de Belg voor Ellen
Hou op zeg![]()
Kiesenhofer getraind voor de vlucht van komende weekLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Iris Slappendel zei dat Van Dijk het zelf tegen haar had gezegd
Dat is dan wel extra zuur voor Markus zeg...![]()
Maar is die snel genoeg weer hersteld van al het gefeest morgennacht na haar gouden medaille?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewoon vervangen voor Puck, want die is wel goed in orde de laatste weken![]()
Haha, laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar is die snel genoeg weer hersteld van al het gefeest morgennacht na haar gouden medaille?![]()
LOTTE was vorige week blijkbaar ziek. Die is full WOUT van Aert gegaan met een ziekte zo net voor een grote afspraak. Die is waanzinnig geprepareerd voor de komende weken.The owls are not what they seem![]()
Waarbij? Brown gaat hier als een straaljager onder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder valLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Diploma met een gouden randje!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder val[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, Brown gaat heel veel rapperquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky was er toch dicht bij geweest zonder val![]()
Brown winst is wel leuk, verder was er toch niet heel veel leuks mogelijk. Ja, of Longo had moeten schroeien of Van Dijk had toch fit moeten zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vooral qua landen. Australie, Engeland, VSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brown winst is wel leuk, verder was er toch niet heel veel leuks mogelijk. Ja, of Longo had moeten schroeien of Van Dijk had toch fit moeten zijn![]()
Juist niet toch? Hier had in potentie een waanzinnig onsympathiek podium kunnen staan.quote:The owls are not what they seem![]()
Vind ik ook, Brown veel beter dan Kopecky of de altijd bij de OS schroeiende Britten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Juist niet toch? Hier had in potentie een waanzinnig onsympathiek podium kunnen staan.![]()
Henderson een medaille. Maar de regie vond het niet nodig om haar in beeld te brengen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Mja alternatief was Frankrijk, Italië, mogelijk België of Nederland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Vooral qua landen. Australie, Engeland, VS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |