SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwenzie email 27 oktober![]()
Vrouwenwielrennen volg ik niet zo goed. ik wist niet dat ze haar enkel gebroken heeft.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.![]()
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gunnewijk gaat toch al weg?![]()
Brown verliest daar 5 seconden.
Ah daar gaan mijn eerste godenteampuntjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wie is ze?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dagjesvolkedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrouwenwielrennen volg ik niet zo goed. ik wist niet dat ze haar enkel gebroken heeft.![]()
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij SporzaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wie had gedacht dat kleuterjuf Loes te weinig overwicht heeft om Van Dijk uit het team te houden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Vleuten is toch ook in Parijs? Die zal nog wel beter rijden als ze haar ter plekke op de fiets zetten.![]()
Dan moet een bondscoach toch gewoon knopen doorhakken? Zekere als je iemand als Markus achter de hand hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.![]()
Ik vind alles goed, zolang zij maar niet wintquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij SporzaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ruben zijn broekje is allang uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij Sporza![]()
@trein2000 ; ja, die zit er nog.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Maar de gunfactor??quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moet een bondscoach toch gewoon knopen doorhakken? Zekere als je iemand als Markus achter de hand hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Neenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Nober het volgende:
Is de Tsjechische Kopecky familie van de Belgische?![]()
Knibb nog best een goede tijd. Zal je zien dat ze sneller is dan Van Dijk
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Familie van de Kopecky bij TDT!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Nober het volgende:
Is de Tsjechische Kopecky familie van de Belgische?![]()
Anders zapt de helft wegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef DeeBee het volgende:
NOSGoden denken dat Van Dijk dit gat nog gaat dichten
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Knibbt op plek 2Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Een honderdste per val.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd waar ze die 3 honderdste heeft laten liggen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Rox is nog meer de woordvoerster van Ellen dan dat Jan de woordvoerder is van WOUT.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef DeeBee het volgende:
NOSGoden denken dat Van Dijk dit gat nog gaat dichtenThe owls are not what they seem![]()
Grace Brown, klinkt als een artiestennaam.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |