SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwenzie email 27 oktober![]()
Vrouwenwielrennen volg ik niet zo goed. ik wist niet dat ze haar enkel gebroken heeft.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.![]()
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gunnewijk gaat toch al weg?![]()
Brown verliest daar 5 seconden.
Ah daar gaan mijn eerste godenteampuntjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wie is ze?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dagjesvolkedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrouwenwielrennen volg ik niet zo goed. ik wist niet dat ze haar enkel gebroken heeft.![]()
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij SporzaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wie had gedacht dat kleuterjuf Loes te weinig overwicht heeft om Van Dijk uit het team te houden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Vleuten is toch ook in Parijs? Die zal nog wel beter rijden als ze haar ter plekke op de fiets zetten.![]()
Dan moet een bondscoach toch gewoon knopen doorhakken? Zekere als je iemand als Markus achter de hand hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Op ES zeggen ze al dat de waardes helemaal niet zo geweldig waren en ze niet in vorm was. Egoisme wint weer eens van het sporthart.![]()
Ik vind alles goed, zolang zij maar niet wintquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij SporzaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ruben zijn broekje is allang uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
En straks een toptijd bij Lotte en en de broekjes gaan omlaag bij Sporza![]()
@trein2000 ; ja, die zit er nog.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Maar de gunfactor??quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moet een bondscoach toch gewoon knopen doorhakken? Zekere als je iemand als Markus achter de hand hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Neenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Nober het volgende:
Is de Tsjechische Kopecky familie van de Belgische?![]()
Knibb nog best een goede tijd. Zal je zien dat ze sneller is dan Van Dijk
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Familie van de Kopecky bij TDT!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Nober het volgende:
Is de Tsjechische Kopecky familie van de Belgische?![]()
Anders zapt de helft wegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef DeeBee het volgende:
NOSGoden denken dat Van Dijk dit gat nog gaat dichten
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Knibbt op plek 2Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Een honderdste per val.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd waar ze die 3 honderdste heeft laten liggen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Rox is nog meer de woordvoerster van Ellen dan dat Jan de woordvoerder is van WOUT.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef DeeBee het volgende:
NOSGoden denken dat Van Dijk dit gat nog gaat dichtenThe owls are not what they seem![]()
Grace Brown, klinkt als een artiestennaam.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar ging een sliert sperma naar het computerscherm van Ruben.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Audrey de Kraandrijverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
De positie van Cordon Ragot doet pijn aan de ogen.![]()
Nederland heeft sinds dit jaar dacht ik pas weer het oranje terug dus laten we maar niet teveel zeggen over anderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat vinden we van het Belgische tenue?
Ik vind het lelijk.![]()
Sinds deze wedstrijd pas dacht ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds dit jaar dacht ik pas weer het oranje terug dus laten we maar niet teveel zeggen over anderen.![]()
Lijkt het op Kuifje?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat vinden we van het Belgische tenue?
Ik vind het lelijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stiekem toch wel een beetje hoop dat Kopecky ook onderuit gaat , alleen maar om de paniek in de commentaarcabine.![]()
MERDEOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
oeps
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
RIP. Ruben is pistIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef DIJK het volgende:
Stiekem toch wel een beetje hoop dat Kopecky ook onderuit gaat , alleen maar om de paniek in de commentaarcabine.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Paniek zal er nu wel zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef DIJK het volgende:
Stiekem toch wel een beetje hoop dat Kopecky ook onderuit gaat , alleen maar om de paniek in de commentaarcabine.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
LISAN AL GAIBquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef DIJK het volgende:
Stiekem toch wel een beetje hoop dat Kopecky ook onderuit gaat , alleen maar om de paniek in de commentaarcabine.![]()
Valpartij kopecky
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef DIJK het volgende:
Stiekem toch wel een beetje hoop dat Kopecky ook onderuit gaat , alleen maar om de paniek in de commentaarcabine.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach Lotte[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
van dijk lijkt ook al wat vuil aan dr knie te hebbenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan kan het ik het Omnium afraden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig zin in LOTTE als Olympisch Kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allemaal jaloerse Nederlanders op Lotto. hopelijk zegeviert Karma stralsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hier gaat van alles misquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal jaloerse Nederlanders op Lotto. hopelijk zegeviert Karma strals![]()
Wij zijn helemaal niet jaloers op de Belgische Lotto.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal jaloerse Nederlanders op Lotto. hopelijk zegeviert Karma strals![]()
België loopt zo’n 5 seconden achter, snel overschakelen werkte prima.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Kan je later Belgisch commentaar terugkijken? Ik vraag het voor mezelf.sig verwijderd door FA![]()
Als je KPN hebt dan moet je het nu gaan opnemen. Dan neemt hij het begin van t programma ook nog op. Andere providers weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Kan je later Belgisch commentaar terugkijken? Ik vraag het voor mezelf.![]()
En zit Jack van Gelder nu live op de radio?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Kan je later Belgisch commentaar terugkijken? Ik vraag het voor mezelf.![]()
Als ik haar erelijst bekijk dan zie ik een waslijst aan medailles en zeges , maar niks op de OS, dus die ging voor haar laatste kans en kreeg je er nooit uit. Ze is natuurlijk al haar hele carriere 2de viool geweest achter de van Vleutens en Vossen etcquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moet een bondscoach toch gewoon knopen doorhakken? Zekere als je iemand als Markus achter de hand hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Gunnen wij Demi een gouden plak?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vollering wel goed.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gooien met minuten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is deze regie joh“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Snap ik allemaal wel, maar het is wel topsport. Heb je iemand niveau Hoole als vervanging dan snap ik het helemaal maar met Markus heb je wel kansen. Het is nu zuur voor Markus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ik haar erelijst bekijk dan zie ik een waslijst aan medailles en zeges , maar niks op de OS, dus die ging voor haar laatste kans en kreeg je er nooit uit. Ze is natuurlijk al haar hele carriere 2de viool geweest achter de van Vleutens en Vossen etc![]()
Ook meer dan 2 fietsen op de auto, blijft merkwaardig dat niet iedereen dat doet.sig verwijderd door FA![]()
Die lelijke helm moeten ze verbieden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Rowandeze was als eerste gestart.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
alles moet wijken voor #TeamNL en de #medaljespiegelquote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Helm heeft niet geholpen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelfde als Visma.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Wat voor vliegende schotel heeft die Rwandese op dr kop dan.sig verwijderd door FA![]()
Tegen dat de Rem vertrekt is het lekker droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Na 17:00 zou het wel minder moeten zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Uiteraard. Leuke meid ons Deem. Uit Duindorp toch? Niets mis mee. 11:00 opstaan en dan de hele dag niks doen. Heerlijk. Wat wil je nog meer dan?quote:![]()
Het leek me ook sterk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen medaille als Dygert op punt staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die nieuw zeelandse renster ziet er echt leuk uit , wie is dat ?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Daar was een paar geleden sprake van bij Nieuw-Zeeland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
Kan Nieuw-Zeeland of Australië een andere vlag nemen?![]()
CADZOW Kim.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Die nieuw zeelandse renster ziet er echt leuk uit , wie is dat ?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Wel slecht voor het godenteam.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef DiegoFuser het volgende:
MAGA Dygert die naast het goud grijpt zou erg leuk zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lotte is nu al de morele winnaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wie Karrel vanavond de schuld gaat geven als LOTTE niet wint![]()
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel slecht voor het godenteam.The owls are not what they seem![]()
Dijkert. Maar geen overwinning zou desalniettemin heel mooi zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Belg niet eens dat Van Dijk is geselecteerd.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als REMCO goud pakt is dat snel vergeten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Dutch_view het volgende:
OPTYFEN GVD
amateurIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Is Pippo Pozzato toevallig ook gesignaleerd in Parijs vandaag?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Dutch_view het volgende:
Die wordt wel vaker over het hoofd gezienquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dit de minst voorziene wedstrijd was voor een medaille , iets in die strekkingquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kijk niet, wat zeggen ze?
Kopecky al wel uitgeroepen tot morele winnaar van de dag?![]()
![]()
Kiesenhofer kost Kopecky een medaljeIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Cordon Bleu Ragout wel netjes
Kopecky zal nog wel net de snelste tijd pakken, maar geen medaille lijkt mijJack does it in real time...![]()
Van Dijk had gewoon niet moeten gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van DijkOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dit ga je in de wegrit ook merken. Verwerpelijk selectiebeleid[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar is Maurits Hendriks als je 'm nodig hebt?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Kan ze zich niet nog ziek afmelden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga je in de wegrit ook merken. Verwerpelijk selectiebeleid![]()
![]()
Inderdaad, dit wordt waarschijnlijk buiten de top 10quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga je in de wegrit ook merken. Verwerpelijk selectiebeleid![]()
Wie moet haar vervangen, Puck misschien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ze zich niet nog ziek afmelden?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ze zich niet nog ziek afmelden?
Dan mag je alleen geen vervanger meer oproepen. (Buiten de selectie)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2? Voor mijn gevoel al 5 jaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef trein2000 het volgende:
De puinhopen van Loes Gunnewijk, seizoen 2.![]()
iedereen heeft recht op een slechte dag. Alleen de timing is bijzonder jammer.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Allemaal aan de moët&chandon.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef DeeBee het volgende:
Slechte beelden wel voorlopig, extreem rommelige regie![]()
Mag niet toch? Tijdrijders moeten de wegrit ook rijden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie moet haar vervangen, Puck misschien?
Volgens mij klopt het wel dat Puck reserve is.The owls are not what they seem![]()
Toch wel als ze in Parijs zijn, dus Puck zou eventueel kunnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Dan mag je alleen geen vervanger meer oproepen. (Buiten de selectie)![]()
Maar grote kans dat dit niet een slechte dag is maar rijden met een blessure en niet de eerlijke call maken dat het niet gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op een slechte dag. Alleen de timing is bijzonder jammer.![]()
Eens, vrij bijzonder je zou zeggen dat ze in Frankrijk wel ervaring hebben inhet inbeeld brengen van een tijdrit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef DeeBee het volgende:
Slechte beelden wel voorlopig, extreem rommelige regie![]()
Maar heeft Puck daar zin inquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch wel als ze in Parijs zijn, dus Puck zou eventueel kunnen![]()
Dit was natuurlijk geen plotselinge slechte dag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op een slechte dag. Alleen de timing is bijzonder jammer.![]()
Van Dijk was ook tweede favoriet bij de bookies trouwens, lachwekkendLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja, dat mag. Of iemand die op de baan rijdt!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch wel als ze in Parijs zijn, dus Puck zou eventueel kunnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:45 schreef Szura het volgende:
Van Dijk was ook tweede favoriet bij de bookies trouwens, lachwekkend![]()
Tokkie Wiebes gaat de meubelen reddenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Einde tijdperk? voorbij de vrouwen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De andere landen zijn zich er mee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Einde tijdperk? voorbij de vrouwen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |