SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Toch had ik een andere TT. Raar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bijzonderrrrrrrquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raarrrr, dat vinden wij bijzonder![]()
Hoe kom jij dan aan die plofkopquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was maar een geintjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OHHH Mean fokking y!
![]()
![]()
![]()
Zelluf plofkop jij nijnemans!![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijn
Weet ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een geintje![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijn
van mij ook![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom maak jij vrouwen vies woest mad? Ik laat ze altijd blozen en myoclonieëren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een geintje![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan word het wel keihard douchen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee, meestal worden ze zelf wies woest mad en reageren ze het af op mijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom maak jij vrouwen vies woest mad? Ik laat ze altijd blozen en myoclonieën.
is heul nie waar jonguhquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, meestal worden ze zelf wies woest mad en reageren ze het af op mijSmile, it's free therapy.![]()
Hey kbquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemiddag![]()
![]()
irri op fok posten zonder abo
deze is fijner
Maar goed dat je die irritante Monique hebt gemist. Wat een vervelende user is dat zeg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zal ik muis komend weekend even bij jouw laten logeren?quote:![]()
Dat hol is wel gruwelijk natquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
ik weet waar je hol is dit weekend nijnemans
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Hey kb
Maar goed dat je die irritante Monique hebt gemist. Wat een vervelende user is dat zeg.![]()
Hoorde dat er een irritante user in dm zat
ja muisje is welkom hierquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik muis komend weekend even bij jouw laten logeren?![]()
heb nog wat klusjes voor die luie muis
Als je nog wat junkfood heb dat op moet en muggen die vergast moeten worden. Dan is zij wel een absolute aanrader!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja muisje is welkom hier
heb nog wat klusjes voor die luie muis
Zo jammer dat er niks geopenbaard mag worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hoorde dat er een irritante user in dm zat
De npo gaat wel lekker, nu weer glibberende vrouwen in Parijs op tv.
Oh stuur maar langs dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je nog wat junkfood heb dat op moet en muggen die vergast moeten worden. Dan is zij wel een absolute aanrader!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
junkfood ga ik niet aan haar verspillenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je nog wat junkfood heb dat op moet en muggen die vergast moeten worden. Dan is zij wel een absolute aanrader!
ze kan wat natvoer van de katten krijgen
ik weet nog wel iemand die ik wil vergassen![]()
![]()
Als ze geen 450kg junkfood per dag krijgt komt ze niet eens bij je langsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
junkfood ga ik niet aan haar verspillen
ze kan wat natvoer van de katten krijgen
ik weet nog wel iemand die ik wil vergassen![]()
![]()
Ik zou wel een maandje of 48 niet meer in je huis komenquote:
Ze gaat hier op dieetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze geen 450kg junkfood per dag krijgt komt ze niet eens bij je langs
? had je storingsdienst?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef kree het volgende:
welke grappenmaker hier belde mij om 3:30 in de nachtSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemiddag![]()
![]()
irri op fok posten zonder abo
deze is fijner![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je nou alweer een auquerel?!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Hey kb
Maar goed dat je die irritante Monique hebt gemist. Wat een vervelende user is dat zeg.![]()
![]()
nee maar sliep al en werd er wakker vanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze gaat hier op dieet
[..]
? had je storingsdienst?
Hmmmms de verdachten maar eens zoeken in het topic van vannacht dan
Do what you love, love what you do!![]()
Wat een lul!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef kree het volgende:
welke grappenmaker hier belde mij om 3:30 in de nachtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik was het.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef kree het volgende:
welke grappenmaker hier belde mij om 3:30 in de nachtquote:
maar uhm je denkt dat iemand van fok je nummer heeft? omdat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar sliep al en werd er wakker van
Hmmmms de verdachten maar eens zoeken in het topic van vannacht danSmile, it's free therapy.![]()
hahaha ik lees wat van @kree enzo rond die tijd dus verdachte op het oog.quote:
Lig hier niet zo onwijs wakker van hoor, maar volgende keer bel ff op wat normalere tijden zeg ik dan maar
Had maar opgenomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef kree het volgende:
welke grappenmaker hier belde mij om 3:30 in de nacht![]()
wel eens gepostquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar uhm je denkt dat iemand van fok je nummer heeft? omdat?.
hmmmm bij nader inzien laat ik dat maar niet meer doen. Hoewel ben er allemaal niet zo geheimzinnig over.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
kom op zoek je ballen
nog eens in dts![]()
Ik heb vannacht al gebeld dus ik ga het niet nog een keer doen hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O jee een nieuwe liefde in DTS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
verdachte heeft zich gemeld via DM. LOL. volgende keer kletsen kan maar op een meer normaal tijdstip, of moet nog wakker zijn natuurlijk
ja dot nu verraad je je jezelfquote:
zit ik voor jou dat nr aan kree te vragen
tis weer eens wat anders als je telefoon nr op een briefje schrijven bij het kassa-meisje he
Dot and kree, sitting in a tree...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:dit doet nachten lang opzitten dus met een mens
Gewoon ff terug bellen weet je zo wie het wasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar sliep al en werd er wakker van
Hmmmms de verdachten maar eens zoeken in het topic van vannacht danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet het alquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon ff terug bellen weet je zo wie het was
Waarom zei jij het niet dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die geen seks hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik doelde op de TT. Jij zit te sjansen met Kree en te bedelen om zijn foon nummer niet ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dot nu verraad je je jezelf
zit ik voor jou dat nr aan kree te vragen
O oke, lekker danquote:dat heb je er van als je je tel hier neergooit
kree is wel de laatste waar ik mee zou sjansenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde op de TT. Jij zit te sjansen met Kree en te bedelen om zijn foon nummer niet ik![]()
![]()
Nou das ook niet liefquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kree is wel de laatste waar ik mee zou sjansen![]()
![]()
Linker en rechterhand tellen niet mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedere dag sex
Oeh ik maak nog kans dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
weet ik maar is allemaal niet zo'n drama, had zo gekund dat ik nog wakker was op die tijd. alleen vannacht ff niet dusquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, lekker dandat heb je er van als je je tel hier neergooit
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
zo jammer dit weer
maar wel eerlijk en duidelijkquote:![]()
![]()
niet lullig bedoeld @kree en denk dat kree het ook wel hebben kanSmile, it's free therapy.![]()
tuurlijk welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar wel eerlijk en duidelijk![]()
![]()
niet lullig bedoeld @:kree en denk dat kree het ook wel hebben kan
Niets zo vervelend als wakker gebeld te worden s'nachts vind ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar is allemaal niet zo'n drama, had zo gekund dat ik nog wakker was op die tijd. alleen vannacht ff niet dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dan nooitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Linker en rechterhand tellen niet mee.![]()
Dat is heel makkelijk te verhelpen: geluid uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets zo vervelend als wakker gebeld te worden s'nachts vind ikOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maandag bijna, dinsdag bijna... etcquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedere dag sex![]()
![]()
mwah staat toch alleen op trillen en heb ff gekeken en onbekende 06 dus ok draaide me om en sliep weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets zo vervelend als wakker gebeld te worden s'nachts vind ik
Met storingsdiensten is het wel lastiger want moet je opnemen en nog de hele brabbel bladiebla begrijpen wat een alarmcentrale meldt. En erger nog het dan ook nog eens uit gaan zoeken of je uit bed moet en op pad moet gaan gewoon.
Nadeel van storingsdiensten dat is dat wel. je kunt het niet negeren ook nl.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook weer waar, maar als je storingsdienst zou hebben is het weer niet handigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te verhelpen: geluid uit.
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom maak jij vrouwen vies woest mad? Ik laat ze altijd blozen en myoclonieëren.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Verdacht dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik heb extra werk mobiel, normaal leg ik die nl beneden neer enzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar als je storingsdienst zou hebben is het weer niet handig
Tenzij storingsdienst. en je wil niet weten hoeveel keer al dat ik dus net lekker in bed lig en dacht tja heb storingsdienst weer uit bed telefoon beneden ophalen en weer in mijn bed leggen incl laptop
(dat uit lering omdat soms kan het met laptop afhandelen)Do what you love, love what you do!![]()
In haar woordenboek betekend dat maar 449.9999999999999kg junkfoodquote:![]()
Nooit?quote:![]()
Dan weet je ook niet wat je mist!![]()
Seks is vies en vermoeiend, nooit aan beginnen, tenzij je kinderen wil, dat is de enige legitieme reden
Ze hebben samen keihard gedouchtquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
andere mening overquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Seks is vies en vermoeiend, nooit aan beginnen, tenzij je kinderen wil, dat is de enige legitieme reden
Zullen we samen kinderen willen dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Ja, nu heerlijk schoon!quote:
En gelijk de badkamer gepoetst.
Wasmachine aangezet.
Drukdrukdruk
gezien de gemiddelde leeftijd hier, vraag me af hoeveel er echt nog onwijze kinderwens hebben?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu heerlijk schoon!
En gelijk de badkamer gepoetst.
Wasmachine aangezet.
Drukdrukdruk![]()
goed bezig
ik heb al een halve vaatwasser uitgeruimd
en een was aangezet netSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef kree het volgende:
gezien de gemiddelde leeftijd hier, vraag me af hoeveel er echt nog onwijze kinderwens hebben?28 en wil nog 3 kinderen
ik heb ook deel was gedaan, komt wel dichtbij nuquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
goed bezig
en een was aangezet net
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ook deel was gedaan, komt wel dichtbij nu![]()
Ik zat eergisteren op 6x in een nachtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb extra werk mobiel, normaal leg ik die nl beneden neer enzo.
Tenzij storingsdienst. en je wil niet weten hoeveel keer al dat ik dus net lekker in bed lig en dacht tja heb storingsdienst weer uit bed telefoon beneden ophalen en weer in mijn bed leggen incl laptop
(dat uit lering omdat soms kan het met laptop afhandelen)(a 50 euro per storing)
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoeft al niet meer
die van 15 uur is net de deur uit![]()
Jammer alleen dat het niet mn eigen huis is. Maar ik gun het mn zus om in een schoon huis terug te komen van vakantie. Zodat ze er 10 minuten van kan genieten voor de kinderen het weer vies gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
goed bezig
en een was aangezet net
Ohh je bent nog daar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet mn eigen huis is. Maar ik gun het mn zus om in een schoon huis terug te komen van vakantie. Zodat ze er 10 minuten van kan genieten voor de kinderen het weer vies gemaakt hebben
Hoe laat kom je weer naar het grijze regenachtige zuidenSmile, it's free therapy.![]()
wij mogen voor elk telefoontje half uur schrijven. soms is dat 3 min werk soms moet je uit bed of er naar toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zat eergisteren op 6x in een nacht(a 50 euro per storing)
Dat laatste valt over het algemeen mee.
Had van het vorige weekend twee telefoontjes. die binnen 3 min klaar waren en nog wat zoeken.
maar goed uur x 200%
daarboven natuurlijk elke dag vergoeding wat je dienst hebt. is iets van 150-200 netto denk per week waar dat op uit komt. maar moet je wel 24/7 bereikbaar voor zijn. en binnen half uur ter plaatse indien nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens de wasmachine over een uur of 2quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh je bent nog daar.
Hoe laat kom je weer naar het grijze regenachtige zuiden
Maar ik zit in Eindhoven en hier is het ook gewoon grijs en regenachtig
Zoek je een draagmoeder?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef kree het volgende:
gezien de gemiddelde leeftijd hier, vraag me af hoeveel er echt nog onwijze kinderwens hebben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Storing van huis uit oplossen is 50 euro, naar de zaak is 50 euro starttarief + ingeklokt vanaf de storing doorgebeld wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
wij mogen voor elk telefoontje half uur schrijven. soms is dat 3 min werk soms moet je uit bed of er naar toe.
Dat laatste valt over het algemeen mee.
Had van het vorige weekend twee telefoontjes. die binnen 3 min klaar waren en nog wat zoeken.
maar goed uur x 200%
daarboven natuurlijk elke dag vergoeding wat je dienst hebt. is iets van 150-200 netto denk per week waar dat op uit komt. maar moet je wel 24/7 bereikbaar voor zijn. en binnen half uur ter plaatse indien nodig.![]()
nee joh? vroeger leek me dat huisje boompje en beestje en gezin wel leuk.quote:
Tis alleen zie dat niet zo snel meer gebeuren nu.
Hoewel zo vrijgezel heeft voordelen, toch vind ik het beetje eenzaam enzo soms.Do what you love, love what you do!![]()
ja sowieso zodra ik echt weg moet dan gaat de meter rekenen vanaf eerste telefoontje totdat ik terug benquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Storing van huis uit oplossen is 50 euro, naar de zaak is 50 euro starttarief + ingeklokt vanaf de storing doorgebeld wordt.
En kinderen zijn gewoon heel leuk. Best gezellig met 2 of 3 kinderen in huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh? vroeger leek me dat huisje boompje en beestje en gezin wel leuk.
Tis alleen zie dat niet zo snel meer gebeuren nu.
Hoewel zo vrijgezel heeft voordelen, toch vind ik het beetje eenzaam enzo soms.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jawel, denk ook wel hoor want zie het bij mijn broertje. maar zijn anderen hun kinderen. en vind dat heel gezellig enzo. maar blij ook dat ik dan weer terug ga naar mijn eigen huis en niet die herrie hebquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En kinderen zijn gewoon heel leuk. Best gezellig met 2 of 3 kinderen in huis.
maar zal anders zijn als eigen kinderen denk ofzo, ben er gewoon niet aan gewend.Do what you love, love what you do!![]()
lang programmaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens de wasmachine over een uur of 2
Maar ik zit in Eindhoven en hier is het ook gewoon grijs en regenachtig![]()
![]()
kun je die niet meer op 'kort' zetten?Smile, it's free therapy.![]()
Die van mij heeft een 'kort programma' knopquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang programma![]()
![]()
kun je die niet meer op 'kort' zetten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
flink zon hier en idd, die van mij doet het in uurtjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang programma![]()
![]()
tis wel mooi er zit bij mij een eco programma op die duurt 2 uurquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
ja zet ik hem standaard op hiero
duurt het maar 1.5 uur
zet ik hem op mixed en dan is het zelfde temperatuur en die duurt 1 uur.
met 60 graden wassen doet ie er 2:30 overDo what you love, love what you do!![]()
Dat is nog lang.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
ja zet ik hem standaard op hiero
duurt het maar 1.5 uur
Kreukherstellend is 90 minuten, met de 'kort' knop nog maar 38 minuten.
Bonte was 60 graden is 110 minuten, maar met kort nog geen uur.
Het scheelt aanzienlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik moet het nog met de hand doen met afwasborsteltje, maar heb vanochtend ook even afgewassenquote:
Je gras al afgedaan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Echte mannen gooien hun vieze vaat gewoon weg en kopen nieuw.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet het nog met de hand doen met afwasborsteltje, maar heb vanochtend ook even afgewassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb een periode gehad dat ik maar plastic bekertjes kocht enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte mannen gooien hun vieze vaat gewoon weg en kopen nieuw.. hahaha
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:46 schreef KillemWieft het volgende:
Kom er net achter dat vandaag hier Zomercarnaval is.'gezellig'
Leuk man, lekker feestenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:46 schreef KillemWieft het volgende:
Kom er net achter dat vandaag hier Zomercarnaval is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een periode gehad dat ik maar plastic bekertjes kocht enzo. hahaha
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rotterdam, is traditiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er al schoten zijn gelost.![]()
ja heb ook een heel kort programma van 20 minuten erop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is nog lang.
Kreukherstellend is 90 minuten, met de 'kort' knop nog maar 38 minuten.
Bonte was 60 graden is 110 minuten, maar met kort nog geen uur.
Het scheelt aanzienlijk.Nee want het heeft best wel wat regent dan kan het nietquote:![]()
nou gewoon van die wegwerp dingen van karton. Ook gedaan toen ik geen vaatwasser hadquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte mannen gooien hun vieze vaat gewoon weg en kopen nieuw.![]()
Regen? Hier is nog geen drup gevallen vandaag. Alleen maar zon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is kort! Eerst had ik het katoen programma gekozen, duurde 4 uur! En hij laat de tijd pas zien als je hem aanzet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang programma![]()
![]()
Maar de vaatwasser is ook nog een uur bezig.
En ik zit te netflixen, dus wacht gewoon rustig afCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Moet ik straks extra lang wachten op de dealer omdat het druk is.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Best al wat regen geweest vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Regen? Hier is nog geen drup gevallen vandaag. Alleen maar zon.
volgens mij blijft het nu wel droog
Kun je mooi nog voor donker .....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Best al wat regen geweest vandaag
volgens mij blijft het nu wel droog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is kort! Eerst had ik het katoen programma gekozen, duurde 4 uur! En hij laat de tijd pas zien als je hem aanzet.
Maar de vaatwasser is ook nog een uur bezig.
En ik zit te netflixen, dus wacht gewoon rustig af4 uur is wel heeel erg lang
morgen is weer een dagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je mooi nog voor donker .....
Ja. Maar misschien doet ie dan aan voorweken ofzo.quote:
Met de eco-stand is hij bij mij meer dan 2 uur bezig. Terwijl je zou denken van eco dat is zo kort mogelijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb vooral met shirtjes en die zijn donkerblauw van werk, dat ik wit krijg onder de oksels door deo wss.quote:
Moet zeggen die shit wast er wel lastig uit.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee, is zo'n moderne wasmachine met 10 keer zoveel functies als mn eigen, had geen zin om het uit te zoeken, dus eentje gekozen en 2 uur vond ik acceptabel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien doet ie dan aan voorweken ofzo.
Met de eco-stand is hij bij mij meer dan 2 uur bezig. Terwijl je zou denken van eco dat is zo kort mogelijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
denk sowieso die wasmachine verbruikt maar klein deeltje van energie enzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, is zo'n moderne wasmachine met 10 keer zoveel functies als mn eigen, had geen zin om het uit te zoeken, dus eentje gekozen en 2 uur vond ik acceptabel.
Valt allemaal wel mee, grootste kosten daarvoor is meer het wasmiddel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:wat denk je wel niet van me?
Of je spreekt uit eigen ervaring, dat zal het wel zijn
Dat klopt. Maximaal een kilowatt aan stroom voor een vol 60 graden programma, en dat is 40ct.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
denk sowieso die wasmachine verbruikt maar klein deeltje van energie enzo.
Valt allemaal wel mee, grootste kosten daarvoor is meer het wasmiddel.
Wasmiddel is inderdaad het duurste.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is weinig! En ik kreeg nog wel het verzoek of ik overdag wilde wassen ivm de zonnepanelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maximaal een kilowatt aan stroom voor een vol 60 graden programma, en dat is 40ct.
Wasmiddel is inderdaad het duurste.
ja precies.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maximaal een kilowatt aan stroom voor een vol 60 graden programma, en dat is 40ct.. snap ik nog niet hoe het eco programma op mijn wasmachine meer eco is als mixed die korter duurt.
Zou het eens moeten meten, maar gok dat die eco duurder is als die andere.
Aan stroom. mss zit er wat in in waterverbruik. maar dat is zo goedkoop dat dat niet zo meespeelt.Do what you love, love what you do!![]()
dat is een goed plan, doe ik ook omdat ik zonnepanelen heb. dat is wel slim dus om te doen. belast je het elektriciteit net ook minder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is weinig! En ik kreeg nog wel het verzoek of ik overdag wilde wassen ivm de zonnepanelen
Maar de zon schijnt helemaal niet hier!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat is een goed plan, doe ik ook omdat ik zonnepanelen heb. dat is wel slim dus om te doen. belast je het elektriciteit net ook minder.
hahaha zelfs dan wekken ze gemiddeld mss nog wel genoeg op voor jou hele wasjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de zon schijnt helemaal niet hier!
Mijn eco verbruikt 0,47kWh tegenover 0,95 op een normale stand.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies.. snap ik nog niet hoe het eco programma op mijn wasmachine meer eco is als mixed die korter duurt.
Zou het eens moeten meten, maar gok dat die eco duurder is als die andere.
Aan stroom. mss zit er wat in in waterverbruik. maar dat is zo goedkoop dat dat niet zo meespeelt.![]()
ik zal er eens kWh meter tussen zetten. ben opzich wel benieuwd hoe ie met langere draai tijd nl dan minder zou verbruiken als die kortere mixed stand.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn eco verbruikt 0,47kWh tegenover 0,95 op een normale stand.
ze zijn beide nl 40 graden wassen, en zoals jullie wel of niet weten, wasmachine gebruikt meeste elektriciteit voor opwarmen water.Do what you love, love what you do!![]()
Verwarmen kost meer stroom dan de trommel wat laten draaienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal er eens kWh meter tussen zetten. ben opzich wel benieuwd hoe ie met langere draai tijd nl dan minder zou verbruiken als die kortere mixed stand.
ze zijn beide nl 40 graden wassen, en zoals jullie wel of niet weten, wasmachine gebruikt meeste elektriciteit voor opwarmen water.![]()
yups en waterverbruik, want dat is in de marge meer of minder, maar zijn de kosten niet ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Verwarmen kost meer stroom dan de trommel wat laten draaienDo what you love, love what you do!![]()
Of op een regenachtige dag op de achterruit van haar auto. En dan doet ze haar ruitenwissers aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:11 schreef kree het volgende:
tis weer eens wat anders als je telefoon nr op een briefje schrijven bij het kassa-meisje he![]()
Scene uit Cold Feet.![]()
![]()
Dat scheelt behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn eco verbruikt 0,47kWh tegenover 0,95 op een normale stand.
Ik zal de stroommeter er eens tussenzetten, even kijken wat die van mij verbruikt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Of op een regenachtige dag op de achterruit van haar auto. En dan doet ze haar ruitenwissers aan.![]()
Scene uit Cold Feet.toch hou ik ervan dat
goed plan ga ik ook ff doen, ben wel benieuwd naar wat jij eruit krijgt en ik dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat scheelt behoorlijk.
Ik zal de stroommeter er eens tussenzetten, even kijken wat die van mij verbruikt.
Even een pozza halen. 🍕
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee Greys! Heeft Justin goed zijn best gedaan met je vijver?
Of is het broddelwerk?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het is al tien over vijf!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Charlie Le God op P1 morgenquote:![]()
Zoals het heurt![]()
Mij boeit het niet ik hoef zo weinig te wassen dat het nauwelijks waard is om op de was te besparen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
justin?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Greys! Heeft Justin goed zijn best gedaan met je vijver?
Of is het broddelwerk?
was hij er dan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook een pozza? Of Chinees?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Perezquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Charlie Le God op P1 morgen![]()
Zoals het heurt![]()
![]()
en Lec goed gedaan
1x in de week doe ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij boeit het niet ik hoef zo weinig te wassen dat het nauwelijks waard is om op de was te besparen.. maakt voor mij dus ook niet zoveel uit, maar ben wel ff benieuwd naar of eco nou ook echt eco is
Geen vrouw mensch in huis nemen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij boeit het niet ik hoef zo weinig te wassen dat het nauwelijks waard is om op de was te besparen.
Dan hoef je ook geen 1000 keer per dag een wasje te draaien
Hij zou jouw kant op om je te helpen met de tuin. Zo had ik begrepen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nat geen pizza, chinees is wel optie die is altijd wel goed/.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt toch geen restjes meer he?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nat geen pizza, chinees is wel optie die is altijd wel goed/.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dacht dat regelen hun dan zelf welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen vrouw mensch in huis nemen!
Dan hoef je ook geen 1000 keer per dag een wasje te draaien
nopequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zou jouw kant op om je te helpen met de tuin. Zo had ik begrepen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Perez gaat er hem morgen af rijden, Max pakt een podium en Charlie gaat staan waar een Ferrari zoon behoort te staanquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee nouja eigenlijk wel maar is gewoon rijst in bakjes wat over was en diepgevroren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt toch geen restjes meer he?Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan gooi je dat toch in de ping?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee nouja eigenlijk wel maar is gewoon rijst in bakjes wat over was en diepgevroren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ik dacht dat je de was van je zus en d’r kinderen deed.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat denk je wel niet van me?
Of je spreekt uit eigen ervaring, dat zal het wel zijn
precies wat ik net ook zeiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perez gaat er hem morgen af rijden, Max pakt een podium en Charlie gaat staan waar een Ferrari zoon behoort te staan
Vrouwen en dingen regelen? Ben je zo wereld vreemd?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jaaaaa daar is het ook voor, maar moet wat bij dan natuurlijk dus moet ik zelf maken ofzo en daar werkt het voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan gooi je dat toch in de ping?Do what you love, love what you do!![]()
hmm blijkbaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen en dingen regelen? Ben je zo wereld vreemd?
Oké. Stokjes Kipsatéquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa daar is het ook voor, maar moet wat bij dan natuurlijk dus moet ik zelf maken ofzo en daar werkt het voor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik snap echt niet waarom ze hem hebben bijgetekend.quote:
dit klinkt als moeite moeten doen en koken enzo? hahahaquote:
Vind koken leuk he, maar alleen nu niet zo zin in.
Zin maak je maar!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt als moeite moeten doen en koken enzo? hahaha
Hmmm dit klinkt als een foute smoes, maar vooruit ik zal het maar geloven. Ik ben in een goede bui vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de was van je zus en d’r kinderen deed.
Nee, je kunt van die diepgevroren stokjes kipsaté in de winkel kopen. Opwarmen in de ping of in warm water...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt als moeite moeten doen en koken enzo? hahaha
Dat is weinig moeite.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als er fok! vrouw bij mij op bezoek komt, dan zal ik me van mijn meest culinaire kant laten zien.quote:
Voor mezelf. hahaha lekker makkelijk is ook goed genoeg
Deze man weetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je kunt van die diepgevroren stokjes kipsaté in de winkel kopen. Opwarmen in de ping of in warm water...
Dat is weinig moeite.
Misschien toch geen pozza vanavond maar even wat chinees halen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
soepje erbij dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
aleen die met rijst is ook nog beetje karig hoor?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Joh, een prolaps kan iedereen krijgen. Je bent nog steeds een schatje!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt als een foute smoes, maar vooruit ik zal het maar geloven. Ik ben in een goede bui vandaag
Dus als een vrouw bij je op bezoek komt warm je zelf je voer op en als er geen vrouw op bezoek komt eet je het gewoon koud zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
als er fok! vrouw bij mij op bezoek komt, dan zal ik me van mijn meest culinaire kant laten zien.
Voor mezelf. hahaha lekker makkelijk is ook goed genoeg
heb nog wel Unox zak. hahahaha zo typisch vrijgezel koken dit. gehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
Het is zaterdag - lekker makkelijk vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb nog wel Unox zak. hahahaha zo typisch vrijgezel koken dit. gehehe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoho beste, ik kan gewoon ok koken hoor?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als een vrouw bij je op bezoek komt warm je zelf je voer op en als er geen vrouw op bezoek komt eet je het gewoon koud zekerDo what you love, love what you do!![]()
Ja, natuurlijk ook wat roerbakgroente en gebakken uitjes erbij. En klaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
aleen die met rijst is ook nog beetje karig hoor?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heb er nog heel filmpje over gemaakt. speciaal voor fok, nu was dat wel best weer culinair moet ik zeggen
Je bent zelluf...quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee hoor, ik kook gewoon normaal als vrijgezel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb nog wel Unox zak. hahahaha zo typisch vrijgezel koken dit. gehehe![]()
Sounds kinkyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leerzame dag is het vandaag in DTS![]()
![]()
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.
nu heb ik gegoogled op prolaps, er zijn zelfs meerdere soortenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh, een prolaps kan iedereen krijgen. Je bent nog steeds een schatje!. Weer wat geleerd
Jij bent ook een schatje hoor
welke toevallig laatst eentje op gas besteld?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Bel de klantenservice op en scheld een tiener die er helemaal niks aan kan doen helemaal de tering in!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
de meegeleverde stekker moet in het stopcontact.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
das. niet draadloos danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de meegeleverde stekker moet in het stopcontact.
Ik kook raar als vrijgezel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kook gewoon normaal als vrijgezel.
Biefstuk met witte chocoladesaus@JustinK
ja. met internetverbindingquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja ga die even halen enzo...... ken het nog, gelukkig ben ik nu wijzer en haal ik diezelfde geintjes uitquote:
met een app kun je de temperatuur regelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn stagair is al 2 dagen bezig met de bougie vonkjes en de waterpas water te halen
Die bestaan.quote:
Heel raarrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kook raar als vrijgezel.
Biefstuk met witte chocoladesaus@:JustinK
![]()
![]()
Scheerlijnvet, kopermagneet...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja ga die even halen enzo...... ken het nog, gelukkig ben ik nu wijzer en haal ik diezelfde geintjes uitActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat voorkomt wel dat een man van me verwacht dat ik voor hem ga koken, dat durven ze niet aanquote:
hahaha ja mooi hequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scheerlijnvet, kopermagneet...
Wat een bout dingenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Draadloze soldeerbout gekocht, werkt niet. Nieuwe en andere besteld. Werkt ook niet.![]()
![]()
hmmmm is dat dan omdat zo slecht?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voorkomt wel dat een man van me verwacht dat ik voor hem ga koken, dat durven ze niet aanDo what you love, love what you do!![]()
Ik verwacht dat wel, maar ik ben ook gekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voorkomt wel dat een man van me verwacht dat ik voor hem ga koken, dat durven ze niet aan![]()
![]()
Die kun je vinden in het onbestaande schap naast de 'niets kostende vrouwmenschen'quote:
ja ik ook beetje eigenlijk Justin????quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wel, maar ik ben ook gek
mss kunnen wij beter koken?Do what you love, love what you do!![]()
En de linkshandige schroevendraaier!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kun je vinden in het onbestaande schap naast de 'niets kostende vrouwmenschen'Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Raaarrrrrrquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wel, maar ik ben ook gek![]()
Dat zal ik niet zeggen. Dat schept ook weer verwachtingenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook beetje eigenlijk Justin????
mss kunnen wij beter koken?![]()
![]()
Ho ho ho, een linkshandige schroevendraaier bestaat echt!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de linkshandige schroevendraaier!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
haha ja das waarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zeggen. Dat schept ook weer verwachtingen
Ik kan heel goed kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alles wel eigenlijk. Ik vind koken niet echt moeilijk.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
Ik kan heel goed kokenDan zoek ik jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat water nog aanbranden![]()
![]()
engels draad kan ook nog wel eens fucked up ding zijn als je het niet weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, een linkshandige schroevendraaier bestaat echt!
en dat bestaat ook
althans de andere kant op draaien als je zou verwachten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, een linkshandige schroevendraaier bestaat echt!
Dat is ook wat..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zoek ik jou![]()
Ik laat water nog aanbranden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ok haha benieuwd nu, war zou je koken als je eens date hebt met iemand ofzo en jij gaat het eten verzorgen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles wel eigenlijk. Ik vind koken niet echt moeilijk.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon een kok in huren die een 3 gangen menu bereidtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok haha benieuwd nu, war zou je koken als je eens date hebt met iemand ofzo en jij gaat het eten verzorgen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
neeeeeeeee wat je zelf zou koken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon een kok in huren die een 3 gangen menu bereidtDo what you love, love what you do!![]()
Je vind eerder een miljard linkshandige schroevendraaiers dan 1 vrouw die minder een miljard euro per jaar kostquote:
Dat zal niet zo snel gebeuren voor een date. Dan schiet ik in de stress dat hij niet lekker vindt wat ik gemaakt heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok haha benieuwd nu, war zou je koken als je eens date hebt met iemand ofzo en jij gaat het eten verzorgen?
Maar ik zou dan eerst vragen waar hij van houdt en gewoon dat maken, ovenschotel, taco's, agv, stampot, het kan allemaal.
En anders zou ik gaan gourmetten, omdat ik daar dol op ben
ff door drive trough, ook best goeie optiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
Samen naar de Mac en een happy meal eten haha
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
Samen naar de Mac en een happy meal eten haha![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: