SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Toch had ik een andere TT. Raar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bijzonderrrrrrrquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raarrrr, dat vinden wij bijzonder![]()
Hoe kom jij dan aan die plofkopquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was maar een geintjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OHHH Mean fokking y!
![]()
![]()
![]()
Zelluf plofkop jij nijnemans!![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een geintje![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijn
van mij ook![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom maak jij vrouwen vies woest mad? Ik laat ze altijd blozen en myoclonieëren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een geintje![]()
Althans dat is wat ik geleerd heb om te zeggen tegen vrouwen als ze vies woest mad zijnProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: