SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De Afghaanse bij de vrouwen is (relatief, uiteraard) niet eens zo slecht, toch?
Volgens mij zag ik die dit jaar best wat degelijke uitslagen rijden zo nu en dan, in elk geval vergeleken met toen ze voor het eerst ten tonele verscheen. Dan bedoel ik natuurlijk niet winnen of top-10, maar gewoon, respectabel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Kneuzenbendequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is wellicht blij dat het atletiek in de tweede week valt, kan hij met Blanka Vlasic nog wat rondhangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Samen een weekendje weg in de stad van de liefde?![]()
De kwalificatielimiet is overal hetzelfde?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zag ik die dit jaar best wat degelijke uitslagen rijden zo nu en dan, in elk geval vergeleken met toen ze voor het eerst ten tonele verscheen. Dan bedoel ik natuurlijk niet winnen of top-10, maar gewoon, respectabel.![]()
Ine Beyvrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is wellicht blij dat het atletiek in de tweede week valt, kan hij met Blanka Vlasic nog wat rondhangen.![]()
Hoeveel jongetjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoeveel meisjes zullen er het asfalt van dichtbij gaan bewonderen?![]()
Er zal een minimum kandidaten per continent zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De kwalificatielimiet is overal hetzelfde?![]()
Die man die die fiets vasthoudt doet het prima. NOSzeikerds.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aliënhelmen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelfs mongolen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze tijdrit laat eigenlijk al zien, de pelotons in de wegritten gaan niet alleen klein zijn, ze zijn voor een kwart tot misschien de helft gevuld met totale debielen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kim Euro. Wan Yau Vincent Lau. Ali Labib Shotorban. Christopher Rougier-Lagane.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
In de profgelederen zitten grotere debielen. Deze zijn alleen niet zo snel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kim Euro. Wan Yau Vincent Lau. Ali Labib Shotorban. Christopher Rougier-Lagane.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vierkant door de bochten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
45 gemiddeld. Kom maar eens in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zag ik die dit jaar best wat degelijke uitslagen rijden zo nu en dan, in elk geval vergeleken met toen ze voor het eerst ten tonele verscheen. Dan bedoel ik natuurlijk niet winnen of top-10, maar gewoon, respectabel.![]()
heywoodu
![]()
Nou ja, dat bedoel ik. Sowieso altijd uiterst matig om de ver achterop lopende of rijdende sporters idioten te noemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
45 gemiddeld. Kom maar eens in de buurt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vaticaanstad is geen IOC-lid, wel UCI-lid waardoor die kan meedoen aan het WK.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Doet die Nederlander ook weer mee in de wegwedstrijd?![]()
Verdiep je eens in de werking van die tijden ipv allerlei wijven te batsen in je vrije tijd, scheefpoeperLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vaticaanstad is geen IOC-lid.![]()
![]()
cuteIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sjuut[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Kijk, zo'n renster die er niks van kan. Wat doet die hier?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Denen in een tijdrit op een rotonde, leuke rubriek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
vallen in 1 van de weinige bochtenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zullen de weersomstandigheden hetzelfde blijven?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
heywoodu
![]()
Kom op Ellen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
HUP EvD!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sjuutje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was dat dezelfde plek?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waterhandbal op andere zenders.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet op de Belg kijken![]()
Mijn overgrootmoeder heette Van Dijk. Komt wel dichtbij zo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Hashimi > KnibbVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
kuttregenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ans van Dijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn overgrootmoeder heette Van Dijk. Komt wel dichtbij zo.![]()
Geen oortjes om haar even te waarschuwen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Zal van Dijk daar straks ook wel vallen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen oortjes om haar even te waarschuwen?![]()
Ruben begint alweer richting Varkensneus te redenerenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kunt toch gewoon op Sporza kijken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
Stelling: Dit is de ¤9,99 nu al meer dan waard.![]()
Zit hij weer met Ine in de hotelkamerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
Ruben die praat over "over iemand heen gaan"![]()
![]()
Daar ging ze volgens mij bergop het skoekeloen in.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Dijk heeft wel ervaring met valpartijen in Olympische tijdritten.![]()
![]()
Vinden jullie het parcour niet te kort (toch voor de mannen)?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Yep, veel knulliger halve valpartij heb ik niet vaak gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar ging ze volgens mij bergop het skoekeloen in.![]()
Zabalinskaya wtf
Wanneer starten Kupfernagel, Longo en Van Moorsel?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat was wel een wonderlijke val toenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Dijk heeft wel ervaring met valpartijen in Olympische tijdritten.![]()
paraplutje of capuchonnetje op waarschijnlijkquote:
succes, ik had je beter weer gegundIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja klopt. Was een hele rare actie. Kostte haar ook nog de medaille.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar ging ze volgens mij bergop het skoekeloen in.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
heywoodu
![]()
Zelfs de monteur van Knibb valt
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Was geen Ine, wel Charlotte.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zit hij weer met Ine in de hotelkamer![]()
Wat is dit
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
en dan een lekke band
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja joh sloop gelijk de reservefiets.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit wordt waarschijnlijk wel een gifje.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:![]()
Han Kock met z'n spaghettikapsel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik moet behoorlijk voorlopen. Want ik reageer als eerste altijd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik keek even niet, wat gebeurde er?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lach is nu wel een toepasselijke renster om in beeld te brengen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Knibb wou van fiets wisselen. Mechanieker glijdt zelf uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek even niet, wat gebeurde er?![]()
Mechanieker ging op zijn plaat met de fiets bij een fiets wissel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek even niet, wat gebeurde er?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lotte is vertrokken.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Even teruggespoeld, gelachen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
West-Vlaanderen ligt dichter in de buurt van Parijs dan Nederlandse zolderkamers.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet behoorlijk voorlopen. Want ik reageer als eerste altijd![]()
Matige dat dat niet kan op HBO.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:09 schreef Devolder het volgende:
Vanaf nu alleen maar Knibb live laten zien![]()
Intervaltraining achtig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Knibb gaat tussen de valpartijen nog wel snel dan![]()
Zo ziet het eruit alsof die op zijn knieën gaat en vraagt of drie haar fiets mag hebben.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit is een wedstrijd waar je met drones zou kunnen werken en dan per drome een stream,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
3 vallen
Wel jammer dat het de subfavorieten zijn die nog wel redelijk hard gaan, juist vallenBeatus vir qui suffert tentationem.
Ik dacht altijd dat die alleen voetbalwedstrijden in Groningen en Friesland mocht doen voor radio1.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Vollering is begonnen
Da's Henk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die alleen voetbalwedstrijden in Groningen en Friesland mocht doen voor radio1.![]()
Henderson met de horrorhelm van Visma. Ik zie het al, laatste plek.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet goed van Van Dijk!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
17s is wel wat veel
Van Dijk wordt niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Dit is pijnlijk voor Markus.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja, totaal onbegrijpelijk dat ze Van Dijk mee hebben genomen natuurlijkquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou sowieso terecht zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:17 schreef kilon het volgende:
Och jee. Stop er maar mee. Bondscoach ontslaan.![]()
Bij Sporza riepen ze alleen maar amaai amaaiquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ha-Ha VandijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
woonwagen is geen huisquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Er wordt nu met spullen gegooid in huize Markus.![]()
Deze Van Dijk moet dus ook de wegrit voor een deel gaan regelen.
Wiebes en Vos hebben een groot probleem.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Eind van dit jaar is ze toch al wegquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Meedoen is belangrijker dan winnen hierquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, geef dan gewoon je startplek weg![]()
![]()
Van Dijk is het toonbeeld van een BV, zie WK in Leuven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:17 schreef Momo het volgende:
Tja Ellen, misschien toch maar je plekje aan Riejanne moeten geven![]()
Mja Nederland kijk eens mokerdom.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Van Dijk moet dus ook de wegrit voor een deel gaan regelen.
Wiebes en Vos hebben een groot probleem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja. Laatste jaar.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het definitief failliet van Loes GunnewijkOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dat idee gaf ze al met al die interviews ja, maar als je dan ook zegt dat je je beste waardes trapt heb je toch enigzins hoop. Valse hoop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen hier
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dat was toch die prutser die in 21 ook al zo genadeloos de mist in ging. Zit die er nog?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef ijs_beer het volgende:
Het definitief failliet van Loes Gunnewijkzie email 27 oktober
Forum Opties Forumhop: Hop naar: