SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
quote:Sanne Cant zwaar teleurgesteld na niet-selectie voor Olympische Spelen: “Kreeg een telefoontje dat ik niet had verwacht”
Enkele dagen na haar zilveren medaille op het BK op de weg heeft Sanne Cant een bittere pil te slikken gekregen: ze zal er op de Olympische Spelen in Parijs niet bij zijn. Ze kreeg maandag een telefoontje dat ze niet geselecteerd zal worden.
“De laatste dagen zijn een rollercoaster van emoties geweest. Ik was heel blij met mijn prestatie zondag (ze werd tweede op het BK op de weg, red.), maar kreeg gisteren een telefoontje dat ik niet had verwacht. Het enige wat ik nu kan doen is die teleurstelling proberen een plaats te geven. Op de een of andere manier...”, zo plaatste ze dinsdag op Instagram. De selectie voor de Olympische Spelen wordt bij de vrouwen pas begin juli bekendgemaakt, maar Cant zal daar niet bij zijn.
Een serieuze ontgoocheling voor de drievoudig wereldkampioene veldrijden, want de laatste jaren trok ze meer dan haar streng op de weg. Vorig jaar werd ze voor het WK op de weggeselecteerd en hielp ze Lotte Kopecky aan de regenboogtrui. Cant is bezig aan haar laatste seizoen als professioneel wielrenster en sprak openlijk over haar ambitie om er in Parijs bij te zijn. “Ik zou heel graag geselecteerd worden voor de Olympische Spelen. Dat ontbreekt nog op mijn palmares. Hopelijk kan ik met goede prestaties de bondscoach overtuigen. En wie weet kan ik mijn steentje dan ook bijdragen om Lotte Kopecky na de wereldtitel ook een Olympische titel te bezorgen”, zo vertelde ze eind maart nog aan onze krant.![]()
Alaphilippe, Laporte, Madouas en Vaquelin zijn voor Frankrijk geselecteerd:
https://sporza.be/nl/2024(...)pelen~1720450772649/
Benoit is wat teleurgesteld:
https://www.instagram.com/p/C9KknZNN3oT/You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Primoz Roglic neemt geen deel aan de Olympische Spelen in Parijs. De regerend kampioen op de tijdrit zit niet in de wielerselectie van de Sloveense ploeg.
De 34-jarige Roglic had eerder aangekondigd dat hij in Parijs wil meedoen aan de wegwedstrijd, maar de Sloveense bond koos voor anderen. Tadej Pogacar is wel geselecteerd, net als Luka Mezgec, Jan Tratnik en Matej Mohoric.
Pogacar boos
Pogacar was boos over het ontbreken van een renner, maar doelde daarbij niet op Roglic. Hij liet via Instagram zijn onvrede blijken over het feit dat zijn vriendin Urska Zigart niet is geselecteerd bij de vrouwen.
"Zo erg. Urska is tweevoudig nationaal kampioene en de beste Sloveense wielrenster in de WorldTour, maar niet geselecteerd voor de Spelen. Ik heb hier geen woorden voor", zei de geletruidrager in de Tour.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bijzonder wel, ik dacht geen Roglic komt vast uit de koker van Pogacar maar blijkbaar luisteren ze niet per se naar hem.quote:![]()
Van Slovenen heb ik vernomen dat Roglic helemaal niet goed ligt bij de mensen die het voor het zeggen hebben binnen de bond en vice versa. Dat zijn dan mensen als Milan Erzen, die ook werkzaam is bij Bahrain. Sinds het vertrek van Hauptman in 2021 schijnt dat groepje vrij spel te hebben en is de kans klein dat Roglic nog voor de nationale ploeg gaat uitkomen zolang zij de scepter zwaaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijzonder wel, ik dacht geen Roglic komt vast uit de koker van Pogacar maar blijkbaar luisteren ze niet per se naar hem.
* Dit was informatie uit 2023, of dat nu nog actueel is weet ik niet, maar dat zou de verklaring kunnen zijn.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zelfde verhaal als bij Zigart.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Slovenen heb ik vernomen dat Roglic helemaal niet goed ligt bij de mensen die het voor het zeggen hebben binnen de bond en vice versa. Dat zijn dan mensen als Milan Erzen, die ook werkzaam is bij Bahrain. Sinds het vertrek van Hauptman in 2021 schijnt dat groepje vrij spel te hebben en is de kans klein dat Roglic nog voor de nationale ploeg gaat uitkomen zolang zij de scepter zwaaien.
* Dit was informatie uit 2023, of dat nu nog actueel is weet ik niet, maar dat zou de verklaring kunnen zijn.![]()
Zigart is een klimster die niet in een peloton durft te rijden en niet kan dalen. Ik denk dat zij en Pintar elkaar waard zijn op dit parcours. Bujak is vooral geselecteerd vanwege haar tijdrit, waarin ze best top 10 kan rijden.![]()
Toch wel verrassend, je zou denken dat die wel kans heeft op de tijdrit.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Niet fit blijkbaarquote:Op maandag 15 juli 2024 11:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch wel verrassend, je zou denken dat die wel kans heeft op de tijdrit.
Ook geen Neff, maar dat is voor een ander topic![]()
Geblesseerd. Moest ook al afzeggen voor de Giro.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch wel verrassend, je zou denken dat die wel kans heeft op de tijdrit.![]()
Neff is ziek, zwak en misselijk door ademhalingsproblemen en heeft haar plek zelf afgestaan. Een arendsoog heeft ook gezien dat ze alle referenties naar Trek heeft verwijderd.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet fit blijkbaar
Ook geen Neff, maar dat is voor een ander topicPut these foolish ambitions to rest.![]()
Die gaat rijden.quote:
Enkelbreuk zit Van Dijk niet in de weg, wielrenster kan meedoen aan Spelen - https://nos.nl/l/2529192
Ik hoop van harte dat ze echt op niveau isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zal ik Dygert nog spelen voor mijn godenteam of niet, dat is de vraag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat rijden.
Enkelbreuk zit Van Dijk niet in de weg, wielrenster kan meedoen aan Spelen - https://nos.nl/l/2529192
Ik hoop van harte dat ze echt op niveau is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
https://www.ad.nl/olympis(...)len-parijs~aed145b1/quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat rijden.
Ik hoop van harte dat ze echt op niveau isDebiel.quote:In haar enkel zitten twee metalen plaatjes en zeven schroeven. En als Ellen van Dijk met een brace door haar woonkamer in Woerden loopt, moet ze zelf ook een beetje lachen. Normale mensen zouden er nu niet aan moeten denken om over anderhalve week op een tijdritfiets te beuken op het hoogste sportpodium ter wereld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die gaat 23e worden en moet in eerste ronde wegwedstrijd afhakenquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/olympis(...)len-parijs~aed145b1/
[..]
Debiel.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh dat lijkt me hopeloos ja, zonde van die ene plek die je goed kan gebruiken met iemand die wel fit is(voornamelijk in de wegrit)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vooral zuur voor types als Markus. Maar goed, wellicht valt het positief meeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat deed ik drie jaar geleden en toen was ze troep. Hoe goed ze nu is, geen idee. Maar normaal gesproken moet zij de tijdrit met twee vingers in haar neus winnen, zeker nu Reusser niet meedoet en Van Dijk met een brace loopt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik Dygert nog spelen voor mijn godenteam of niet, dat is de vraag.![]()
Hier moet (of had eigenlijk al gemoeten) de bondscoach toch gewoon ingrijpen en Markus sturen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Daartoe is Loes Gunnewijk uiteraard niet capabel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
Hier moet (of had eigenlijk al gemoeten) de bondscoach toch gewoon ingrijpen en Markus sturen?![]()
Dit is een keuze voor HET VERHAAL. Moeder worden en een jaar later naar de spelen. Levert mooie ongetwijfeld stukjes in de kranten en op de televisie. Lachwekkend.The owls are not what they seem![]()
Daar heb je ook geen idee van hoe goed die nu is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik Dygert nog spelen voor mijn godenteam of niet, dat is de vraag.![]()
Ze zegt dat het puur ter ondersteuning is om het niet onnodig te belasten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu nog met brace rondlopen en over 2 weken tijdrit op hoogste niveau
Er kan veel maar dit niet
Hayman trainde tot vlak voor zijn gewonnen Parijs-Roubaix nog zo:![]()
![]()
Een gebroken arm/ elleboog is iets anders dan een gebroken been/enkelquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zegt dat het puur ter ondersteuning is om het niet onnodig te belasten.
Hayman trainde tot vlak voor zijn gewonnen Parijs-Roubaix nog zo:
[ afbeelding ]Net efkes anges![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Een gebroken arm/ elleboog is iets anders dan een gebroken been/enkel![]()
Bij wielrennen gebruik je voornamelijk je benen ipv je armenquote:
Met een gebroken arm kun je snel weer op de rollen stap (evt met ondersteuning zoals bij Hayman)
met een gebroken been fietsen is iets lastiger.Net efkes anges![]()
Van Dijk geeft, net als Hayman destijds, aan dat ze goede waardes trapt. Als niets haar hindert bij het trappen dan is het precies hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij wielrennen gebruik je voornamelijk je benen ipv je armen
Met een gebroken arm kun je snel weer op de rollen stap (evt met ondersteuning zoals bij Hayman)
met een gebroken been fietsen is iets lastiger.![]()
De vrouwen rijden evenveel tijdritkilometers of de mannen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zowel de mannen als de vrouwen rijden hetzelfde parcours ja van 32.4 km.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwen rijden evenveel tijdritkilometers of de mannen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Plus, en dat vind ik nog wel belangrijker, er zijn genoeg voorbeelden geweest van wielrenners die heel hard gevallen zijn, gewoon nog door konden fietsen, en bij het afstappen van de fiets bleek dat ze niet meer konden lopen. Lopen en fietsen zijn echt twee totaal verschillende dingen.quote:]Op woensdag 17 juli 2024 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Dijk geeft, net als Hayman destijds, aan dat ze goede waardes trapt. Als niets haar hindert bij het trappen dan is het precies hetzelfde.![]()
Kon me niet meer herinneren dat Pogacar 3 jaar geleden al 3e was. Hopelijk wint hij dit keer gewoon.Mja![]()
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Wat zijn de odds nu? Mathieu zal wel minder groot favoriet zijn dan eerst.
Wel compleet oncontroleerbare koers eigenlijk met zo weinig knechten. Wordt heel vroeg geopend denk ik zoals WK Glasgow![]()
Lijkt mij eigenlijk alleen maar in het voordeel van een Mathieu.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel compleet oncontroleerbare koers eigenlijk met zo weinig knechten. Wordt heel vroeg geopend denk ik zoals WK GlasgowYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wel grappig dat dit precies de top 4 is van Glasgow. Vergelijkbaar parcours natuurlijk, maar er heeft zich in de tussentijd niemand aan de top gemeldquote:Op zondag 21 juli 2024 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel compleet oncontroleerbare koers eigenlijk met zo weinig knechten. Wordt heel vroeg geopend denk ik zoals WK Glasgow![]()
![]()
Dat geldt voor wel meer renners.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk alleen maar in het voordeel van een Mathieu.Put these foolish ambitions to rest.![]()
In hoogtemeters vergelijkbaar, maar het circuit in Parijs kent veel minder bochten. De aanloop is ook veel langer, en met het aantal renners hier en gebrek aan communicatie kan het al gedaan zijn voor we het circuit überhaupt gehaald hebben.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit precies de top 4 is van Glasgow. Vergelijkbaar parcours natuurlijk, maar er heeft zich in de tussentijd niemand aan de top gemeldPut these foolish ambitions to rest.![]()
Evenepoel gaat winnen, Wout kijkt naar Tjeu, die rijdt het niet dicht.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik zie Evenepoel de OS tijdrit wel winnen. Pogacar en Vingegaard doen niet mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:27 schreef Fretwork het volgende:
Evenepoel gaat winnen, Wout kijkt naar Tjeu, die rijdt het niet dicht.
Zijn grootste concurrenten zijn Ganna en Tarling.![]()
De bron is Carera, dus we moeten het misschien met een korreltje zout nemen, maar het zou zonde zijn mocht Pogacar niet deelnemen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Meer dan zonde, dat doet gewoon af aan de waarde van de medailles.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
De bron is Carera, dus we moeten het misschien met een korreltje zout nemen, maar het zou zonde zijn mocht Pogacar niet deelnemen.![]()
Dan hadden ze Primoz toch gewoon kunnen uitnodigen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die wil zelf toch niet en heeft ook nog rugproblemen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:41 schreef Felagund het volgende:
Dan hadden ze Primoz toch gewoon kunnen uitnodigen?![]()
Ah, ik dacht dat hij buiten de boot viel omdat hij niet goed lag bij de selectiecommissie in Sloveniė. Maar als hij zelf niet wil dan gaat de vlieger niet op.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die wil zelf toch niet en heeft ook nog rugproblemen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Te vermoeid.. dat hebben we de afgelopen dagen wel gezien..
Als het vanwege z’n vriendin is, zou dat ook wel een matig excuus zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door Marcoss op 22-07-2024 19:32:23 ]![]()
Dat verhaal kwam hier eerder wel voorbij ja. Maar denk dat het nu sowieso volle voorbereiding voor de Vueita is bij hemquote:Op maandag 22 juli 2024 18:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hij buiten de boot viel omdat hij niet goed lag bij de selectiecommissie in Sloveniė. Maar als hij zelf niet wil dan gaat de vlieger niet op.![]()
Hij gaat geen Vuelta rijden?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam hier eerder wel voorbij ja. Maar denk dat het nu sowieso volle voorbereiding voor de Vueita is bij hem![]()
Ook dat heeft hij ontkent toch?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam hier eerder wel voorbij ja. Maar denk dat het nu sowieso volle voorbereiding voor de Vueita is bij hem![]()
Volgens Steef wel.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Steef gaat daarin af op de aankondiging van Gullién, maar dat is 9 van de 10 keer gelul in de ruimte.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Oh ik dacht dat het over Pogacar ging. Niet goed gelezen zie ik.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roglic niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou kunnen![]()
In een interview met Meeus wordt hetzelfde gemeld:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Steef gaat daarin af op de aankondiging van Gullién, maar dat is 9 van de 10 keer gelul in de ruimte.
https://www.wielerflits.n(...)rekken-bij-de-ploeg/
Al hoeft dat ook niet alles te zeggen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Had gekund, maar Novak is al aangewezen als vervangerquote:Op maandag 22 juli 2024 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen ze Roglic nog selecteren?![]()
Aparte bond hebben ze daar in Sloveniė.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had gekund, maar Novak is al aangewezen als vervanger![]()
Roglic heeft nog altijd last van zijn rug. Eind van de week volgt ook pas de beslissing of Roglic de Vuelta zal gaan rijden.![]()
Die kan toch veel beter gaan tennissen?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had gekund, maar Novak is al aangewezen als vervanger![]()
Pogacar gaat de Vuelta niet rijden.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Als hij echt vermoeid was dan ging hij dinsdag ook niet naar Schubbekutteveen of waar het ook is voor dat criterium. Oh wacht daar ligt een leuke financiėle bonus. Als de OS prijsgeld had dan was hij wel opgestapt.![]()
Je hoeft niet eens 50% fit te zijn voor een criterium.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef kilon het volgende:
Als hij echt vermoeid was dan ging hij dinsdag ook niet naar Schubbekutteveen of waar het ook is voor dat criterium. Oh wacht daar ligt een leuke financiėle bonus. Als de OS prijsgeld had dan was hij wel opgestapt.
Maar 3 jaar geleden vloog ie na de Tour helemaal naar Japan om daar de OS te rijden, dus vraag me wel af wat er precies veranderd is.![]()
Dat parcours lag hem wel beter, maar deze Pogi is op geen enkel parcours kansloos.. zou het wel jammer vinden als het echt wegens z’n vriendin isquote:Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens 50% fit te zijn voor een criterium.
Maar 3 jaar geleden vloog ie na de Tour helemaal naar Japan om daar de OS te rijden, dus vraag me wel af wat er precies veranderd is.![]()
Als hij dit had gedaan en zou hebben gewonnen had hij meteen kunnen stoppen. Nu blijven er doelen bestaan.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eerst de Canadese koersen schriftelijk afdoen en dan iedereen op een hoopje rijden op het WK
Na het WK mag hij in de regenboogtrui op een hoop gereden worden op de San Luca om vervolgens glansrijk voor de vierde keer Lombardije te winnen, ditmaal met 20 minuten voorsprong.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Dit is ongunstig voor Mathieu van der Poel. Remco Evenepoel en Wout van Aert kunnen nu gemakkelijker om en om aanvallen als er minder tegenstanders zijn.![]()
Eerst maar eens zien wie van de drie over twee weken op punt staat.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:34 schreef Idisrom het volgende:
Dit is ongunstig voor Mathieu van der Poel. Remco Evenepoel en Wout van Aert kunnen nu gemakkelijker om en om aanvallen als er minder tegenstanders zijn.![]()
Ik heb juist eerder het gevoel dat Benoot en zeker Stuyven het gevaarlijkst zijn van de Belgen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:34 schreef Idisrom het volgende:
Dit is ongunstig voor Mathieu van der Poel. Remco Evenepoel en Wout van Aert kunnen nu gemakkelijker om en om aanvallen als er minder tegenstanders zijn.leven zoals het leven is![]()
Zit WOUT weer aan de attesten? Want anders zie ik die echt niet meedoen direct, dan zou hij wel erg verstoppertje hebben gespeeld in de Tour
Remco lijkt mij toch een stuk gevaarlijker met die kleine ploegen, @Koffieplanter wrijft in z'n handenJack does it in real time...![]()
Dit denk ik al veel langer, dus ik kijk met blije oogjes aan hoe de hele wielerwereld Van der Poel tot topfavoriet bombardeert. Die lange, rechte stukken in de aanloop naar het circuit, helemaal het terrein van Remco. Een moment van aarzeling en hij is weg, om nooit meer teruggezien te worden. Dat ging in de veldrit op asfalt van Glasgow al bijna mis, het slechtst denkbare parcours voor Remco ooit.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 05:39 schreef DeeBee het volgende:
Zit WOUT weer aan de attesten? Want anders zie ik die echt niet meedoen direct, dan zou hij wel erg verstoppertje hebben gespeeld in de Tour
Remco lijkt mij toch een stuk gevaarlijker met die kleine ploegen, @:Koffieplanter wrijft in z'n handen
Favorieten die er achteraan willen gaan zijn gisteren hun grootste bondgenoot verloren. Blijft over, ja, een half fitte Pedersen of zo?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zijn dat echte Remco stroken in aanloop naar het circuit?
Zal WOUT echter akkoord gaan met deze tactiek? Ik zie Belgiė ook nog wel hun glazen ingooien door een ijzersterke Evenepoel en Stuyven als knechten in te zetten voor een WOUT die dan zonder benen komt te zitten in de finale...Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 06:26 schreef DeeBee het volgende:
Zijn dat echte Remco stroken in aanloop naar het circuit?
Zal WOUT echter akkoord gaan met deze tactiek? Ik zie Belgiė ook nog wel hun glazen ingooien door een ijzersterke Evenepoel en Stuyven als knechten in te zetten voor een WOUT die dan zonder benen komt te zitten in de finale...
We gaan tegen de klok in.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ben vooral benieuwd hoe Evenepoel uit de Tour komt. Of hij de benen heeft, of dat hij misschien toch vermoeid is/ raakt.
Maar anders rijdt hij wel het makkelijkst op 124km van de finish weg jaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
N=1, maar toen hij uit de Vuelta kwam twee jaar geleden reed hij naar eigen zeggen zijn beste tijdrit op basis van de nummertjes in Wollongong. Die verloor hij echter in de bochten die hij niet kon verkennen. Nu, zonder vliegreis naar de andere kant van de wereld, moet dat wel goed komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 06:52 schreef franklop het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe Evenepoel uit de Tour komt. Of hij de benen heeft, of dat hij misschien toch vermoeid is/ raakt.
Maar anders rijdt hij wel het makkelijkst op 124km van de finish weg ja
Een week later won hij natuurlijk de wegrit met een enorme voorsprong.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Nou ja, Remco heeft ook wel een beetje bewezen dat dat niet onterecht is, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:20 schreef Marcoss het volgende:
Koffieplanter is vaak wel redelijk optimistisch over de kansen van Remco, heb ik het idee
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Uiteindelijk ligt het ook aan het rondje waarvan niemand nog zeker weet of het echt zwaar is (voordeel Evenepoel) of toch iets minder zwaar (voordeel VDP). Beetje hetzelfde verhaal als het WK vorig jaar waar het toch net niet zwaar genoeg was voor Evenepoel.![]()
Ja, maar volgens mij kwamen die verhalen voor het WK van vorig jaar ook al en dat wordt nu “het slechtst denkbare parcours ooit” genoemdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Remco heeft ook wel een beetje bewezen dat dat niet onterecht is, natuurlijk![]()
![]()
Vorig jaar leek ideaal, omdat ie zo uit zicht was, maar dat betekende ook dat Remco moest sturen. Dus dit zal wel ideaal zijn tot Remco in zicht blijkt te blijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kwamen die verhalen voor het WK van vorig jaar ook al en dat wordt nu “het slechtst denkbare parcours ooit” genoemd
Al is ie voor mij ook wel een top 2 favorietThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En met een beetje tegenstand gaat het vaak ook wat lastiger voor onze Remco. Dat zal op de OS niet anders zijn lijkt mij. Kan natuurlijk best winnen, daar niet van.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kwamen die verhalen voor het WK van vorig jaar ook al en dat wordt nu “het slechtst denkbare parcours ooit” genoemdXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
De kans dat er een groep weggaat voor de overwinning voor het locale circuit is vrij groot denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:00 schreef Momo het volgende:
OS gaat ook wel rare race worden, klein peloton, zo weinig renners per team.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Je zou zo maar kunnen hebben dat bv. een groep met Traknik, Politt en Clarke ontsnapt en een gat krijgt omdat er geen grote naam bij zit en iedereen gaat loeren naar anderen, en dat dat gat moeilijk weer dicht gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kans dat er een groep weggaat voor de overwinning voor het locale circuit is vrij groot denk ik.![]()
Of een nog sterkere groep met bijvoorbeeld Stuyven, Van Baarle, etc. Wie gaat daar achteraan rijden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou zo maar kunnen hebben dat bv. een groep met Traknik, Politt en Clarke ontsnapt en een gat krijgt omdat er geen grote naam bij zit en iedereen gaat loeren naar anderen, en dat dat gat moeilijk weer dicht gaat.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Kan, maar wat we nu ook al een tijdje zien is dat de sterkste zoveel sterker zijn dan de rest dat er vaak ook gewoon weinig aan te doen valt. Zie zomaar VDP of Evenepoel een solo doen van 80km en dan moet je als outsider wel erg vroeg willen aangaan en dan ook nog eens het geluk hebben van een groep met andere outsiders.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:00 schreef Momo het volgende:
OS gaat ook wel rare race worden, klein peloton, zo weinig renners per team.![]()
Benieuwd hoe vaak de Nederlandse vrouwen gaan proberen Kopecky te lossen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Benieuwd hoe Loes het deze keer verpest.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:11 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe vaak de Nederlandse vrouwen gaan proberen Kopecky te lossen.![]()
Met Wiebes als kopman (of vrouw.. ) kun je er ook geen enorm zware koers van maken.. je kunt tactisch best veel kanten op met deze ploeg, maar meestal overheersen dan toch de individuele belangen..quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:11 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe vaak de Nederlandse vrouwen gaan proberen Kopecky te lossen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marcoss op 23-07-2024 16:34:13 ]![]()
Terwijl het voor een Vollering juist wel een harde koers moet worden. Dat wordt een belachelijk groot succes weer.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Wiebes als kopman kun je er ook geen enorm zware koers van maken.. je kunt tactisch best veel kanten op met deze ploeg, maar meestal overheersen dan toch de individuele belangen..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Klopt, maar Vollering is ook wel snel genoeg om een sprint van een kleine groep af te maken. Dan kun je best een tactisch plan bedenken waarbij Vollering en Vos meespringen in groepjes en Wiebes wordt gespaard. Dan kan daarna de focus op Wiebes als er geen verschil gemaakt wordt. En binnen die tactiek kan Vollering het ook wel solo proberen zodat Wiebes en Vos kunnen profiteren. Zolang je in ieder geval het belang van de ploeg maar voorop stelt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl het voor een Vollering juist wel een harde koers moet worden. Dat wordt een belachelijk groot succes weer.
Maar bij dat laatste gaat het vaak mis..![]()
Benieuwd waardoor Mathieu nu in het gevang komtThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Een vroege aanval met sterke landen die Daantje Hoole niet in z’n eentje kan controleren?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:00 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd waardoor Mathieu nu in het gevang komt![]()
Fretwork bedoelde letterlijk in het gevangquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een vroege aanval met sterke landen die Daantje Hoole niet in z’n eentje kan controleren?![]()
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fretwork bedoelde letterlijk in het gevang
Dat is in Frankrijk vast ook wel mogelijk ja. Hij kan de irritante kinderen in ieder geval in het Frans aanspreken!![]()
Moet de wegwedstrijd 3 augustus helaas missen. Uitje met schoonfamilie. Heeft de Beekse bergen Wifi? :xNet efkes anges![]()
Ik neem aan dat (uitgaande van Wiebes als kopvrouw) Vollering degene is die met de ultieme aanval van Kopecky mee moet springen om niet over te nemen. Dan moet zij niet al vijf keer met anderen zijn meegesprogen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar Vollering is ook wel snel genoeg om een sprint van een kleine groep af te maken. Dan kun je best een tactisch plan bedenken waarbij Vollering en Vos meespringen in groepjes en Wiebes wordt gespaard. Dan kan daarna de focus op Wiebes als er geen verschil gemaakt wordt. En binnen die tactiek kan Vollering het ook wel solo proberen zodat Wiebes en Vos kunnen profiteren. Zolang je in ieder geval het belang van de ploeg maar voorop stelt.
Maar bij dat laatste gaat het vaak mis..![]()
Dat klinkt wel logisch, maar er vanuit gaande dat Vos ook niet elke keer reageert, komt er wel veel bij van Dijk terecht (of je moet gokken op andere landen)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat (uitgaande van Wiebes als kopvrouw) Vollering degene is die met de ultieme aanval van Kopecky mee moet springen om niet over te nemen. Dan moet zij niet al vijf keer met anderen zijn meegesprogen.![]()
Koplacky zal de Italiaanse dames toch ook niet willen laten rijden. Ik verwacht overigens dat op die laatste klim Wiebes en Vos misschien nog wel makkelijker Kopecky kunnen volgen dan Vollering. Vos is natuurlijk ook de ideale sleper om met Kopecky mee te sturen en Vollering met Longo Borghini.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, maar er vanuit gaande dat Vos ook niet elke keer reageert, komt er wel veel bij van Dijk terecht (of je moet gokken op andere landen)![]()
De verschillen in het dameswielrennen zijn wel dermate groot dat Van Dijk het heel lang kan controleren, tenzij er echt vroeg oorlog gemaakt gaat worden. Normaal kijk je daarvoor naar Italiė, maar die hebben daar niet de ploeg voor zou je denken. VS heeft een gevaarlijk duo met Faulkner en Dygert, maar die hebben twee dagen later een afspraak op de baan. Dan kom je al bij de Britse meisjes uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, maar er vanuit gaande dat Vos ook niet elke keer reageert, komt er wel veel bij van Dijk terecht (of je moet gokken op andere landen)![]()
Wel een mooi parcours om renners 2x voorbij te zien komen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:16 schreef kilon het volgende:
Leuk als er veel bochten zijn op gladde steentjes dan. Ik ken Parijs daarvoor niet goed genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Definitief einde tijdperk R.EVquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Momo het volgende:
Zaterdagmiddag lijkt het goed te gaan regenen in Parijs, potentieel natte tijdrit.Jack does it in real time...![]()
Regen bij een kampioenschap is toch altijd zonde, zeker met de favorieten die op verschillende momenten starten. Al zal dat hier nog wel meevallen met een kleiner startveld tov het WK![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
![]()
Kan dit?Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Lange brede asfaltwegen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:16 schreef kilon het volgende:
Leuk als er veel bochten zijn op gladde steentjes dan. Ik ken Parijs daarvoor niet goed genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Een matig wegdek, aldus Remco en Wout.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Bekend terrein dus voor zequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een matig wegdek, aldus Remco en Wout.![]()
![]()
Kopecky was CORRED na de GiroCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar op het WK start de ander deelnemer van dat land dan veel eerder, zoals dan voor Wout zou gelden nu. Maar weet niet hoe dat zit met een kleiner deelnemersveld en met z’n recente tijdritten is hij sowieso geen kanshebberquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Favorieten zullen wel dicht bij elkaar starten![]()
Wout start kwartier voor Remcoquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar op het WK start de ander deelnemer van dat land dan veel eerder, zoals dan voor Wout zou gelden nu. Maar weet niet hoe dat zit met een kleiner deelnemersveld en met z’n recente tijdritten is hij sowieso geen kanshebberCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het duurt sowieso niet lang, volgens mij starten de mannen maar 2 uur na de vrouwen (of andersom)quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar op het WK start de ander deelnemer van dat land dan veel eerder, zoals dan voor Wout zou gelden nu. Maar weet niet hoe dat zit met een kleiner deelnemersveld en met z’n recente tijdritten is hij sowieso geen kanshebber![]()
Heb je de starttijden al ergens, ik kon ze vanmiddag niet vinden?quote:Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
O.a. op de officiėle site:quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heb je de starttijden al ergens, ik kon ze vanmiddag niet vinden?
https://olympics.com/en/p(...)e-trial/fnl-000100--You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Redelijk kans op regen en/of nat wegdek wel,zowel bij de mannen als vrouwen. Hangt een beetje af van de exacte timing van het regengebied.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:15 schreef Momo het volgende:
Zal morgenochtend kijken wat de HD kortetermijnmodellen zeggen over de regenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
ik hoop dat de weersomstandigheden wel hetzelfde zijn voor alle wielrenners.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Momo het volgende:
Zaterdagmiddag lijkt het goed te gaan regenen in Parijs, potentieel natte tijdrit.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De vrouwen en mannen precies op hetzelfde parcour.
De vraag van de dag is dan:
Presteert de beste vrouw het beter dan de slechtste man.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De Zwitsers moesten een knoop doorhakken tussen de wegrenner Hirschi en de tijdrijder Bissegger. Ze schijnen voor de laatste gekozen te hebben omdat hij medaillekansen zou hebben bij een vroege start en hypothetisch verschillende weersomstandigheden. En uiteindelijk start hij tien minuutjes voor Kung, lmao.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het is geen 1.Pro dus Hirschi rijdt sowieso geen podiumquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
De Zwitsers moesten een knoop doorhakken tussen de wegrenner Hirschi en de tijdrijder Bissegger. Ze schijnen voor de laatste gekozen te hebben omdat hij medaillekansen zou hebben bij een vroege start en hypothetisch verschillende weersomstandigheden. En uiteindelijk start hij tien minuutjes voor Kung, lmao.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Bisegger is sowieso de logischer kandidaat voor de tijdrit, als die op zijn fiets blijft zitten tenminste. De kans dat een Zwitser bij de wegrit een medaille haalt is kleiner denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is geen 1.Pro dus Hirschi rijdt sowieso geen podiumYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-mooi-power-parcoursDit wordt niks.quote:Het wegdek is wel erg slecht, zegt ze. "Heel veel hobbels, drempels, gaten, scheuren. Je kan moeilijk in positie blijven zitten." Ze grinnikt. "Het is als schaatsen op natuurijs. Maar goed, daar heeft iedereen mee te maken."
En ja, door het ongeluk, de gebroken enkel, is het niet zomaar gezegd dat ze op het podium eindigt.
"Ik heb natuurlijk niet mijn gedroomde voorbereiding gehad. Allicht dat dat invloed heeft, dat voel ik wel. Maar uiteindelijk voel ik me wel goed en ga ik alles geven wat ik heb. En wil ik er ook wel van genieten dat ik hier sta, want dat is al bijzonder genoeg."![]()
Bij alles minder dan een medaille gaat men roepen dat ze Markus hadden moeten sturen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:23 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-mooi-power-parcours
[..]
Dit wordt niks.![]()
Ben met name benieuwd naar de wegrit. Daar moet ze ook lang genoeg in steun blijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij alles minder dan een medaille gaat men roepen dat ze Markus hadden moeten sturen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bisegger is ook gewoon kansloos natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bisegger is sowieso de logischer kandidaat voor de tijdrit, als die op zijn fiets blijft zitten tenminste. De kans dat een Zwitser bij de wegrit een medaille haalt is kleiner denk ik.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Nu is het bij van Dijk wel zo dat het glas vooraf altijd halfleeg is, dat zegt niet alles over het resultaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:23 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-mooi-power-parcours
[..]
Dit wordt niks.
Wel bijzonder dat je 2 topfavorieten hebt waarvan eigenlijk niemand weet hoe ze ervoor staan![]()
Op de spelen en WK's worden er wel mannen dan op pure snelheid uitgereden, als je een normaal peloton zou hebben waarin iedereen zijn best zou doen en niet valt dan niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwen en mannen precies op hetzelfde parcour.
De vraag van de dag is dan:
Presteert de beste vrouw het beter dan de slechtste man.![]()
Ik dacht meer, kind slaan en wildplassenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een vroege aanval met sterke landen die Daantje Hoole niet in z’n eentje kan controleren?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Even voorspelling van aantal modellen neerslag Parijs morgen:
Harmonie
ECMWF
Enige model dat het vrijwel droog laat zijn is ICON. Meeste modellen lijkt meer neerslag rond 15 uur te voorspellen dan 17 uur. Maar denk dat voor beide beide mannen en vrouwen de omstandigheden van alle deelnemers redelijk hetzelfde zullen, ze starten binnen 50 minuten van elkaar. Het is niet zoals bij sommige TTs dat er 3 uur tussen zit. Windkracht 2, denk niet dat die veel effect gaat hebben. Rond het middaguur laag in de windkracht 2, rond de mannenrace richting windkracht 3. Wind uit het noordwesten tot noorden.![]()
Hij eet zijn baguette met Gouda-kaas en moet zich daar voor verantwoorden?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik dacht meer, kind slaan en wildplassenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wielerbond wakker geschud door Van der Poel-rel: wielrenners slapen in middle of nowhere
Hutje op de hei zodat Mathieu geen kleine kinderen kan slaan (op Puck na).![]()
Mathieu had best kunnen mountainbiken met de recons van Puckquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wielerbond wakker geschud door Van der Poel-rel: wielrenners slapen in middle of nowhere
Hutje op de hei zodat Mathieu geen kleine kinderen kan slaan (op Puck na).The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wel dan weer grote kans op een plankje bij de recon die dan bij de race weg is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mathieu had best kunnen mountainbiken met de recons van Puck![]()
Dat waren geen kleine kinderen he maar tokkie pubers.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hutje op de hei zodat Mathieu geen kleine kinderen kan slaan (op Puck na).![]()
Te oud voor van de Velde?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat waren geen kleine kinderen he maar tokkie pubers.![]()
![]()
Helaas mag je ze nog steeds niet omver duwenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat waren geen kleine kinderen he maar tokkie pubers.
Snap wel dat het misging hoor, maar blijven jonge, domme kinderenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wattagewinst? Het lijkt me sterk dat je meer watts kunt trappen door dichte wielen. Je kunt natuurlijk wel sneller gaan bij hetzelfde aantal watts door minder luchtweerstand en dergelijkequote:
Mja![]()
Dankje, ik had deze foto inmiddels alweer verdrongen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Jambaljamts op de foto met een fan. @:mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wat is precies je probleem met deze foto?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankje, ik had deze foto inmiddels alweer verdrongen.Mja![]()
De magic 8 ball geraadpleegd hebbende, wordt het podium in volgorde morgen Tarling, Remco, Pippo.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het gaat de hele tijd enkel over van Dijk maar een Vollering in vorm is toch ook niet kansloos op op zijn minst een medaille.![]()
Haar beste resultaat bij het WK tijdrijden is een 6e plaats, terwijl Van Dijk drie keer wereldkampioen is geworden en zes keer op het podium is geėindigd. Dus dat het vooral over Van Dijk gaat is wel logisch.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het gaat de hele tijd enkel over van Dijk maar een Vollering in vorm is toch ook niet kansloos op op zijn minst een medaille.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Remco Evenepoel heeft een dag voor de olympische tijdrit zijn zorgen geuit over het parcours. "Helaas is de weg de eerste en laatste vijf kilometer behoorlijk beschadigd", zegt de Belg tegen de Belgische zender RTBF. "Er zitten veel gaten in de grond, dus het is niet erg prettig om met een tijdritfiets te rijden."
De 24-jarige Evenepoel eindigde als derde in de afgelopen Tour de France en gaat morgen als favoriet van start in de tijdrit over 32,4 kilometer met start en finish in Parijs. Hij won in de Tour de eerste tijdrit met finish in Gevrey-Chambertin en eindigde in de slottijdrit naar Nice als derde. Morgen gaat hij als laatste om 17.21,30 uur van start.
Verder zei Evenepoel: "Vergeleken met de laatste etappe van de Tour is het totaal anders. Maar verder zal het erg snel zijn. Ik vind het leuk. De regen zal het grootste gevaar zijn. Sommige renners zullen risico's nemen in de bochten en dat kan soms lonen."Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In Belgie hebben ze bitumineuze voegvullingsmassa.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waar die thuis traint in Belgiė op zijn tijdritfiets.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Daan Hoole mikt op top-12 in olympische tijdrit: “Moet dan wel een goede dag hebben”
Zo.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Rabarberhoofd Hoole heeft het wel hoog in zijn bol he. Stonden wij als land niet bekend dat we hele strikte toelatingseisen hadden voor de Olumpiese Spelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daan Hoole mikt op top-12 in olympische tijdrit: “Moet dan wel een goede dag hebben”
Zo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens Sven Moerenhout moet Hoole de tijdrit van zijn leven rijden.Misschien geldt er een uitzondering voor rabarber/spruitjeshoofden?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rabarberhoofd Hoole heeft het wel hoog in zijn bol he. Stonden wij als land niet bekend dat we hele strikte toelatingseisen hadden voor de Olumpiese Spelen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bij golf welquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rabarberhoofd Hoole heeft het wel hoog in zijn bol he. Stonden wij als land niet bekend dat we hele strikte toelatingseisen hadden voor de Olumpiese Spelen?![]()
Voor 2e onderdelen niet, als Luiten zich had gekwalificeerd voor een ander onderdeel (in de selectie bij hockey, oid) had hij ook nog wel mogen golfen. Hoole kwam in de selectie van de wegrit en mag daardoor ook deze tijdrit rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rabarberhoofd Hoole heeft het wel hoog in zijn bol he. Stonden wij als land niet bekend dat we hele strikte toelatingseisen hadden voor de Olumpiese Spelen?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rabarberhoofd Hoole heeft het wel hoog in zijn bol he. Stonden wij als land niet bekend dat we hele strikte toelatingseisen hadden voor de Olumpiese Spelen?![]()
![]()
Echt doe dan gewoon niet meequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo.![]()
Faallympics genot"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
binnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waar die thuis traint in Belgiė op zijn tijdritfiets.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik gok op 1. Tarling, 2. Ganna, 3. Evenepoel en zou verbaasd zijn mocht er iemand anders in de buurt van het podium komen.Mja![]()
Kung vierde uiteraard. Ik denk dat Remco nog tweede wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:48 schreef TAmaru het volgende:
Ik gok op 1. Tarling, 2. Ganna, 3. Evenepoel en zou verbaasd zijn mocht er iemand anders in de buurt van het podium komen.![]()
Bij de mannen verwacht ik eerder Tarling dan Ganna, Ganna heeft ook nog aantal baanonderdelen waar hij aan deelneemt, zou knap zijn om op beiden medailles te halen.![]()
Sowieso is Ganna niet in zn allerbeste vorm dit jaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef Momo het volgende:
Bij de mannen verwacht ik eerder Tarling dan Ganna, Ganna heeft ook nog aantal baanonderdelen waar hij aan deelneemt, zou knap zijn om op beiden medailles te halen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kung zal wel onderuit gaan terwijl hij op podiumkoers ligtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kung vierde uiteraard. Ik denk dat Remco nog tweede wordt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zou wel jammer zijn als er zouden vallen die virtueel op weg zijn naar een medaille.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Kung zal wel onderuit gaan terwijl hij op podiumkoers ligt![]()
Paar drijvers monteren voor de waterfietsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt een lachwekkende loterij. Krijgen we een stukje Yorkshire straks?
[ x ]![]()
![]()
Van Dijk schijnt, ondanks de blessures, haar beste waardes te hebben gereden 2 weken geleden. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
2x 0 medailles vanmiddag voor Nederland denk ik toch he?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dat verhaaltje over renners die hun beste waardes rijden neem ik wel met een kilo zout.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Dijk schijnt, ondanks de blessures, haar beste waardes te hebben gereden 2 weken geleden. Dus wie weet.Citius, Altius, Fortius.![]()
Dat wel ja, die rijden voor of tijdens iedere wedstrijd tegenwoordig hun beste waardes ooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat verhaaltje over renners die hun beste waardes rijden neem ik wel met een kilo zout.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Belgie bovenaan de medaillespiegel straksquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
Renaat is nog steeds vol vertrouwen betreft Kopecky en Remco.![]()
Dit was ook wel heel domquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt een lachwekkende loterij. Krijgen we een stukje Yorkshire straks?
[ x ]![]()
![]()
Tijdens het inrijden viel alles.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat wel ja, die rijden voor of tijdens iedere wedstrijd tegenwoordig hun beste waardes ooit.![]()
Sowieso raar dat ze niet even slechtste stroken opnieuw asfalteren. Die paar ton kan er nog wel bij.![]()
Hoole kan er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef TAmaru het volgende:
heerlijk toch die regen, dan wordt het een loterij! Hoole kan dan zomaar winnen![]()
En je hebt er ook wat aan na de Spelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso raar dat ze niet even slechtste stroken opnieuw asfalteren. Die paar ton kan er nog wel bij.![]()
nee, maar als er direct na hem allerlei plaatselijke buitjes beginnen te vallen, dan maakt hij gewoon kansquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoole kan er echt helemaal niks van.
Mja![]()
Nee, want iedereen moet over nat wegdek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nee, maar als er direct na hem allerlei plaatselijke buitjes beginnen te vallen, dan maakt hij gewoon kans![]()
Welke incompetente service gaat ons voorzien van de tussentijden?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zal ze wel in de pointer zetten, zullen wel meer mensen naar blijven vragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)sult/live/startorder![]()
Als ze het niet zijn is er een landelijke stroomstoring in het hele landquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat Sporza hele tijd live is?
Of een nucleaire ramp![]()
Alleen Hoole gaat vliegen straks, die raakt het wegdek niet eensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, want iedereen moet over nat wegdek.Mja![]()
Welke zender gaat zo fietsen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zie daar alleen barbecuevleesquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga lekker zonder livetiming erbij kijken. Extra spanning.
Ok vooral omdat ik geen ruimte heb door alle andere streams en ik al met vertraging kijk.![]()
Kopecky doet twee keer mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lijkt me niet in het voordeel van mannen die geen bochten kunnen rijden straks. Maar ja, eerst de damesquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, het barbecuevlees is verwijderd voor echte sport.quote:
Mokernat zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net op tijd voor Ellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf 3u zou het droog (droger) moeten worden?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Gelijk over Pogacar's geneuzel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
hoeveel chutes gaan we krijgenWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Die gaat al onderuit op de startramp hahahahahaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Remco wint neem jij de rest van de Spelen een Remco UI (ik denk niet dat hij gaat winnen).quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf 3u zou het droog (droger) moeten worden?
https://www.buienradar.nl/weer/Parijs/FR/2988507![]()
Ik hoop op Pippo voor een bepaald spelletjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco wint neem jij de rest van de Spelen een Remco UI (ik denk niet dat hij gaat winnen).
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat Joshie T gaat winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Pippo voor een bepaald spelletjePut these foolish ambitions to rest.![]()
Buitenlandse buienradar is te grof om daar iets nuttigs over te zeggen, voor NL gebruiken ze een veel fijnmazigere radar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet droog
https://www.buienradar.nl/weer/Parijs/FR/2988507![]()
Mieke Kroger ook zo, is het deze keer wel vlak?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Remco rijdt prima de laatste weken, maar hij lijkt mij hier ook niet te gaan winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco wint neem jij de rest van de Spelen een Remco UI (ik denk niet dat hij gaat winnen).
Al is het wel interessant dat z'n twee grootste concurrenten al wekenlang onzichtbaar zijn, grote vraagtekens.Jack does it in real time...![]()
Denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Joshie T gaat winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook op de Franse radars is het niet droog, kijk maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Buitenlandse buienradar is te grof om daar iets nuttigs over te zeggen, voor NL gebruiken ze een veel fijnmazigere radar.![]()
Sushimi?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze tijdrit laat eigenlijk al zien, de pelotons in de wegritten gaan niet alleen klein zijn, ze zijn voor een kwart tot misschien de helft gevuld met totale debielen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Maar dat is hetzelfde verhaal die gebruiken dezelfde gegevens, Nederland is vrij uniek met zo'n fijnmazige radar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook op de Franse radars is het niet droog, kijk maar.![]()
Dat is toch elke wegrit?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze tijdrit laat eigenlijk al zien, de pelotons in de wegritten gaan niet alleen klein zijn, ze zijn voor een kwart tot misschien de helft gevuld met totale debielen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zou het niet zinvol zijn om een klein achterspatbord of ass saver op de fiets te zetten? iets zwaarder en minder aero maar je voorkomt wel dat dat water in je broek gaat zittenMja![]()
Erg benieuwd naar Wout met z’n dichte wielenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt wel een baanfiets van die ChineseStukje Ali Express
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zelfs de slechtste 'normale' prof is niet zo slecht als een verdwaalde Afghaan of Ugandees.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet bij de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef TAmaru het volgende:
zou het niet zinvol zijn om een klein achterspatbord of ass saver op de fiets te zetten? iets zwaarder en minder aero maar je voorkomt wel dat dat water in je broek gaat zittensig verwijderd door FA![]()
Met dit weer zie ik het niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar Wout met z’n dichte wielen![]()
Kopecky start vroeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef Nober het volgende:
Is door de regen Van Dijk nu favoriet voor goud?![]()
Leuke rubriek, de belangrijkste wedstrijd van het jaar ineens met ander materiaal gaan rijden en experimenteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar Wout met z’n dichte wielen
Jack does it in real time...![]()
Bij de mannen starten 91 renners, waarvan een 25-tal complete prutsersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfs de slechtste 'normale' prof is niet zo slecht als een verdwaalde Afghaan of Ugandees.![]()
Hebben ze full wets?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, ik heb een paar dagen geleden een overzicht gemaakt en je moet een type Vallter al als serieuze renner gaan aanmerken om tot een respectabel aantal te komen die kans maken finale te rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bij de mannen starten 91 renners, waarvan een 25-tal complete prutsersPut these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat al onderuit op de startramp hahahahaha![]()
Tijdens de tijdrit heb je toch altijd een tijdritfiets en aerodynamische pakken, helmen en weet ik niet wat nog meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuke rubriek, de belangrijkste wedstrijd van het jaar ineens met ander materiaal gaan rijden en experimenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |