SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Oh. Ze doen ook alles om Ueda soms te laten praten met mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat lijkt me Takahiro Nakada, de fysio van het eerste die we deze zomer van Utrecht hebben gejat.
Toch had ik die lul graag gehouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul van een vent.
[ x ]
Zou Ueda nooit zo doen.
🐍quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul van een vent.
[ x ]
Zou Ueda nooit zo doen.
35+ minimaal en anders moeten ze opbokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef fetX het volgende:
Richting de 30 miljoen exclusief bonussen.
Ik heb vertrouwen dat Dennis nog even blijft volharden
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
35+ minimaal en anders moeten ze opbokken
Tsja, hij wil weg, hij wil alleen naar een club als Atletico en niet naar de grauwe middelmaat in de PL, ben bang dat we er om die redenen wederom het minimale bedrag voor krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.
Hahahaquote:De Spaanse krant Marca meldde vrijdagmiddag echter dat de technische leiding van Atlético Madrid vertrouwen heeft dat Feyenoord in de loop van de transferperiode genoegen gaat nemen met minder.
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij wil weg, hij wil alleen naar een club als Atletico en niet naar de grauwe middelmaat in de PL, ben bang dat we er om die redenen wederom het minimale bedrag voor krijgen.
Dat gaat met 35 wel rondkomen. Of 32+3 ofzo, zoiets.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.
Als je er uiteindelijk tussen de 35 en 40 gegarandeerd aan overhoudt heb je een goede deal gemaakt. Alles daar onder vind ik eigenlijk wel te weinig. Kerel is echt krankzinnig goed met een langlopend contract.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat met 35 wel rondkomen. Of 32+3 ofzo, zoiets.
Is Jannes al een mijn tweet klopt aan het doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hockeyhoofd voor Cambuur NIET haalbaar, zowel financieel als sportief. Totaal niet aan de orde volgens de TD, ook nooit contact geweest.
1908 IN THE MUD.
Ik kan dat helaas niet zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Jannes al een mijn tweet klopt aan het doen?
Natuurlijk. Als puntje bij paaltje komt heeft @Caland gewoon nog een beetje de Martin vGeel reflexen van vroeger. DIRECT VERKOPEN TOTDAT ALLES INSTORT.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.
Contract lag anders al klaar, jammer dat er nooit contact is geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hockeyhoofd voor Cambuur NIET haalbaar, zowel financieel als sportief. Totaal niet aan de orde volgens de TD, ook nooit contact geweest.
Vraag het mij toch af. Ook toen die over Wieffer zei dat er op een dinsdag voor het eerst door Brighton contact werd opgenomen. En een paar dagen later zat die in Engeland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
En nu zitten we met 30 miljoen op zak met nog wat bonussen in het verschiet. Toch een andere situatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vraag het mij toch af. Ook toen die over Wieffer zei dat er op een dinsdag voor het eerst door Brighton contact werd opgenomen. En een paar dagen later zat die in Engeland.
Volgend jaar is hij waarschijnlijk evenveel of meer waard. Die waarde gaat echt niet dalenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.
Hancko is één van de weinige spelers ter wereld die niet jarig wordtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgend jaar is hij waarschijnlijk evenveel of meer waard. Die waarde gaat echt niet dalen
Geeft gisteren in een interview eigenlijk aan dat ‘ie weg wil, één van zijn droomclubs doet opnieuw een bod. 1+1=3quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:03 schreef alopio het volgende:
Buiten dat heeft Hancko het hier ook naar zn zin. Mocht je vasthouden aan 35+ en het niet doorgaan dan gaat hij niet moeilijk lopen doen
Vergeet niet de uitstekende doorverkooppercentage.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
@GGMM en @onlogisch vergeten dat ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet niet de uitstekende doorverkooppercentage.
Heel fijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch vergeten dat ook niet
Ik geloof ook wel dat hij vertrekt maar mochten ze er onverhoopt niet uitkomen gaat hij niet lopen muitenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft gisteren in een interview eigenlijk aan dat ‘ie weg wil, één van zijn droomclubs doet opnieuw een bod. 1+1=3
Zo'n jongen is David zeker niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij vertrekt maar mochten ze er onverhoopt niet uitkomen gaat hij niet lopen muiten
Opmerkelijk beleid wel. Met Hermosa een prima linksbenige verdediger transfervrij de deur uit en een vergelijkbare terughalen voor 30 miljoen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof jij die speler kent. Je kan zijn naam niet eens typen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opmerkelijk beleid wel. Met Hermosa een prima linksbenige verdediger transfervrij de deur uit en een vergelijkbare terughalen voor 30 miljoen.
Die is natuurlijk een klasse of drie minderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opmerkelijk beleid wel. Met Hermosa een prima linksbenige verdediger transfervrij de deur uit en een vergelijkbare terughalen voor 30 miljoen.
Prima verdediger scheelt een bak geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is natuurlijk een klasse of drie minder
Bijgetekend tot 2028quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij wil weg, hij wil alleen naar een club als Atletico en niet naar de grauwe middelmaat in de PL, ben bang dat we er om die redenen wederom het minimale bedrag voor krijgen.
Aan inkomsten ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prima verdediger scheelt een bak geld.
Het is nou niet bepaald een onbekende speler van een onbekende club in een onbekende competitie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alsof jij die speler kent. Je kan zijn naam niet eens typen.
Dat wordt ook gewoon minimaal 35 miljoen.quote:
Zeker onhoudbaar maar dan wel voor de juiste prijs. Ik vind 35 echt het minimale en nog een koopjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo'n jongen is David zeker niet.
Maar eigenlijk is die jongen zo onhoudbaar als het maar kan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:44 schreef fetX het volgende:
Een of ander megatalent (Arady, 17) vastgelegd schijnbaar.
Ook meteen zijn ouders naar Nederland gehaald en aan werk geholpen hier lees ik. Stukje kinderhandel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dennis is ongenadig hard aan het koken
En goed voor de landenbingo
https://www.feyenoord.com(...)naar-portugal-270724quote:Naast de nog geblesseerden Gijs Smal, Julián Carranza en Quinten Timber reizen ook Chris-Kévin Nadje, Jeyland Mitchell en Calvin Stengs eerder terug naar Nederland vanwege gepland maatwerk in de opbouw naar het nieuwe seizoen.
Hij reist gewoon voor de lol terug.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.com(...)naar-portugal-270724
Dit klinkt niet echt alsof Stengs geblesseerd is trouwens.
Die waren nog geen totaaldefinitiefonomkeerbaar akkoordquote:Op zondag 28 juli 2024 11:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Net zo rond als toen met Gnonto en Luciano Rodriguez
Met koopoptie zou dan wel weer top zijn.quote:
Laatst tegen Cercle kon je het gewoon via de Cerclewebsite bekijken, misschien vandaag ook zoiets met Benficaquote:
Gurley dacht dat hij bleef omdat hij een Feyenoord onderbroek droeg (lol)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft gisteren in een interview eigenlijk aan dat ‘ie weg wil, één van zijn droomclubs doet opnieuw een bod. 1+1=3
Dat was Dombo.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gurley dacht dat hij bleef omdat hij een Feyenoord onderbroek droeg (lol)
Wel een mooie club voor Hancko.
Het zou een van de duurste aankopen van Atlético ooit zijn. Zou fascinerend zijn als ze dat neerleggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was Dombo.
Hij is nog niet weg, en ik betwijfel nog altijd ten zeerste of Atletico bereid is 35-40 miljoen neer te leggen. Feyenoord gaat niet zakken in vraagprijs en heeft de kaarten dusdanig in handen dat ze het op ieder detail kunnen laten klappen. Ik moet het nog zien, denk persoonlijk dat het niet of zeer laat in de window rond komt.
Je was het zelf, lieverd.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was Dombo.
Hij is nog niet weg, en ik betwijfel nog altijd ten zeerste of Atletico bereid is 35-40 miljoen neer te leggen. Feyenoord gaat niet zakken in vraagprijs en heeft de kaarten dusdanig in handen dat ze het op ieder detail kunnen laten klappen. Ik moet het nog zien, denk persoonlijk dat het niet of zeer laat in de window rond komt.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko met zijn Feyenoord-onderbroek (lol)
Daar gaan we nog een seizoen plezier aan hebben.
Er staat (lol) achter, maar ik zal voortaan nog duidelijker maken dat ik een grapje maak. Misschien dikgedrukt met toeters.quote:
Of gewoon weer verzinnen dat iemand anders het zegt, dat kan ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er staat (lol) achter, maar ik zal voortaan nog duidelijker maken dat ik een grapje maak. Misschien dikgedrukt met toeters.
Die heeft het meermaals benoemd, ja. Maar ik denk ook met een knipoog.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of gewoon weer verzinnen dat iemand anders het zegt, dat kan ook.
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er staat (lol) achter, maar ik zal voortaan nog duidelijker maken dat ik een grapje maak. Misschien dikgedrukt met toeters.
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gurney is mij alleen maar aan het framen de laatste tijd. Ik moet ook overal maar LOL achter zetten met dikgedrukte letters.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, zeker voor een verdediger wiens restwaarde niet enorm gaat zijn is dat op zich uniek. Ik moet het nog zien, maar het gaat in ieder geval meer aan Atletico liggen dan aan Feyenoord of Hancko zelf. Hancko vertrekt gewoon als Atletico echt door pakt, dat is allang duidelijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou een van de duurste aankopen van Atlético ooit zijn. Zou fascinerend zijn als ze dat neerleggen.
Ik lees ook berichten over een nieuw bod van 26 miljoen. Dennis lacht ze helemaal kapot.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar aangezien Atletico al hun bod met 10 miljoen verhoogd heeft ga ik er wel vanuit dat dit rond gaat komen, in Madrid zien ze blijkbaar ook zijn potentie.
Ja nee als dat zo is gaat het niks worden. Dennis heeft zijn hakken gewoon in het zand staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees ook berichten over een bod van 26 miljoen. Dennis lacht ze helemaal kapot.
Je hebt het wel degelijk een aantal keer benoemd, geen idee hoe serieus je was hoor en ik verwijt je niks, ik vond vooral de beschuldiging van @maxi-mus ronduit vreemd en geen idee hoe hij in mijn post een argument lasquote:Op zondag 28 juli 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney is mij alleen maar aan het framen de laatste tijd. Ik moet ook overal maar LOL achter zetten met dikgedrukte letters.
Zondag de Johan Cruijff schaal alweer, zeg het maar jongens. Ik zal als boetedoening voor deze grove beschuldiging deze week wel even een topic in elkaar flansen. Gelukig verwijt Gurley Dombo niets.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:22 schreef Pistolero het volgende:
Hoog tijd dat we weer gaan voetballen en het hier een loeiheet bad gaat worden.
Zijn we al klaar voor Eindhoven?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:22 schreef Pistolero het volgende:
Hoog tijd dat we weer gaan voetballen en het hier een loeiheet bad gaat worden.
Ik verwijt jou ook niks, zolang je maar Tong en Zipportal voor bent.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag de Johan Cruijff schaal alweer, zeg het maar jongens. Ik zal als boetedoening voor deze grove beschuldiging deze week wel even een topic in elkaar flansen. Gelukig verwijt Gurley Dombo niets.
Ik verwacht eigenlijk wel dat PSV dat gaat winnen en ze ook weer makkelijk eerste gaan worden in de Eredivisie.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn we al klaar voor Eindhoven?
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen. Die JC Schaal, die hebben we al een tijdje niet gewonnen.
En ik maar denken dat we geweldige aankopen gehaald hadden.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat PSV dat gaat winnen en ze ook weer makkelijk eerste gaan worden in de Eredivisie.
Tenzij ze weer geen verdediger halen en al hun verdedigers geblesseerd raken, dan kunnen we misschien nog lachen.
Valt allemaal nog weinig van te zeggen. Vorig jaar dacht ongeveer het gehele journaille dat ook van ons. Gaat ook echt nog genoeg gebeuren op de transfermarkt verwacht ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat PSV dat gaat winnen en ze ook weer makkelijk eerste gaan worden in de Eredivisie.
Ergens moet je hopen dat je redelijk afgetekend verliest zodat Dennis de noodzaak wat meer voelt om de knip te trekkenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag de Johan Cruijff schaal alweer, zeg het maar jongens. Ik zal als boetedoening voor deze grove beschuldiging deze week wel even een topic in elkaar flansen. Gelukig verwijt Gurley Dombo niets.
Dat hebben we ook, maak je maar geen zorgen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we geweldige aankopen gehaald hadden.
Ik ben daar niet meer tevreden mee.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, maak je maar geen zorgen hoor.
Makkelijk 2e dit seizoen, minimaal.
Je bent de laatste tijd wel redelijk de weg kwijt zeg, jeetje.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens moet je hopen dat je redelijk afgetekend verliest zodat Dennis de noodzaak wat meer voelt om de knip te trekken
Ik denk dat Dennis en Brian prima door hebben dat er nog wel wat bij moet. Ook gezien de geruchten zal dat vast nog gebeuren.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens moet je hopen dat je redelijk afgetekend verliest zodat Dennis de noodzaak wat meer voelt om de knip te trekken
Veredeld oefenpotje. Niet echt iets meer dan datquote:Op zondag 28 juli 2024 13:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel redelijk de weg kwijt zeg, jeetje.
Eerder een linkerwingback.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Brian prima door hebben dat er nog wel wat bij moet. Ook gezien de geruchten zal dat vast nog gebeuren.
Die Argentijn met koopoptie zou genot zijn. Dan nog dat vriendje van Ueda erbij en misschien nog iets voor de positie van Wieffer. Al hoop ik stiekem dat Zechiel dit seizoen langzaam die stap kan zetten.
Als iemand zich niet van de wijs laat brengen van 1 wedstrijd dan is het Dennis wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me in dat geval best raar als Don Dennis en Brian veel conclusies gaan trekken naar aanleiding van een veredeld oefenpotje.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Veredeld oefenpotje. Niet echt iets meer dan dat
Dat is eigenlijk meestal wel hoe zoiets gaat in de voorbereiding ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me in dat geval best raar als Don Dennis en Brian veel conclusies gaan trekken naar aanleiding van een veredeld oefenpotje.
Nouja, dat is wel je concurrentie. Als dan blijkt dat je daar in niveau verder vanaf zit dan vorig seizoen (wat ik wel verwacht) zal men wat meer urgentie voelen. Priske is ook nog aan het uitvogelen wat nou echt de kwaliteiten zijn en hoe dat in verhouding staat tot, wat dat betreft had je geen betere seizoensopener kunnen wensenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me in dat geval best raar als Don Dennis en Brian veel conclusies gaan trekken naar aanleiding van een veredeld oefenpotje.
Wellicht ook nog doorselecteren op Lingr, maar hopen dat hij beter gaat spelen bij Priske. Voor je plan B is een 10 met diepgang best nuttig.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Brian prima door hebben dat er nog wel wat bij moet. Ook gezien de geruchten zal dat vast nog gebeuren.
Die Argentijn met koopoptie zou genot zijn. Dan nog dat vriendje van Ueda erbij en misschien nog iets voor de positie van Wieffer. Al hoop ik stiekem dat Zechiel dit seizoen langzaam die stap kan zetten.
Je zal toch ook voorzichtig al naar vervangers van Hancko moeten kijken, idealiter iemand die zowel op LCV en linkerwingback kan. Twee vliegen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal dan hooguit een huurdeal worden denk ik.
Ja, op basis van de hele voorbereiding. Niet op basis van de uitslag van één potje. Priske weet inmiddels echt wel wat de sterke en zwakke punten van de selectie zijn. Of je nou (dik) wint of verliest van PSV gaat helemaal niks veranderen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk meestal wel hoe zoiets gaat in de voorbereiding ja.
Als Hancko vertrekt moeten er gewoon twee linkspoten bij achterin. Eigenlijk nu al welquote:Op zondag 28 juli 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zal toch ook voorzichtig al naar vervangers van Hancko moeten kijken, idealiter iemand die zowel op LCV en linkerwingback kan. Twee vliegen.
Juist een potje tegen een naaste concurrent waar net iets meer op het spel staat kunnen dingen aantonen. PSV heeft gewoon weer een ingespeelde ploeg en gaat weer zeer aanvallend spelen. Eigenlijk je ideale testcase voor hoe stabiel je verdedigend bent en tegelijkertijd of je nog tot kansen komt.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, op basis van de hele voorbereiding. Niet op basis van de uitslag van één potje. Priske weet inmiddels echt wel wat de sterke en zwakke punten van de selectie zijn. Of je nou (dik) wint of verliest van PSV gaat helemaal niks veranderen.
Nou ja, wel. Want dat is dus je directe concurrent. Potjes zoals vanavond, woensdag tegen Monaco en volgende week tegen PSV (waar het er echt om gaat) kunnen juist best bepalend zijn voor het verdere verloop van de transferperiode.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, op basis van de hele voorbereiding. Niet op basis van de uitslag van één potje. Priske weet inmiddels echt wel wat de sterke en zwakke punten van de selectie zijn. Of je nou (dik) wint of verliest van PSV gaat helemaal niks veranderen.
Als je dat denkt waarom ben je dan tevreden met de huidige spelersgroep?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet tevreden kunnen zijn met de huidige selectie maar tegelijkertijd ook kunnen denken dat PSV nog een betere selectie heeft? Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je dat denkt waarom ben je dan tevreden met de huidige spelersgroep?
Ik denk het overigens ook en vind eigenlijk dat wij minimaal een selectie op de been moeten brengen dat daadwerkelijk tot het einde mee kan doen om het kampioenschap met PSV.
Dat vergt wel behoorlijke investeringen maar daar is dan ook voor het eerst in jaren budget voor.
Dan is de kans ook groot dat je 2e wordt maar voor mijn gevoel hebben we nu een selectie staan die ook zomaar 3e kan worden als het tegenzit met blessures, schorsingen of als Gimenez bijvoorbeeld zijn vorm niet terugvindt.
quote:
Paniek!!quote:
Als je onze vraagprijs niet wilt betalen, dan ga je maar ergens anders shoppen ( aldus onze AD/TD)quote:Op zondag 28 juli 2024 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Paniek!!
Die gierige paëllavreters gaan gewoon lappen godverdomme
Shoppen*quote:Op zondag 28 juli 2024 17:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je onze vraagprijs niet wilt betalen, dan ga je maar ergens anders schoppen ( aldus onze AD/TD)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me vrij pissig maken ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Straks iedereen weer boos omdat er ‘maar’ 30 met wat bonussen binnenkomt.
Ja, dat is ook veel te weinig. 35 vast moet echt de ondergrens zijn. Waarom zou je hem voor minder verkopen? Zeker omdat je al een grote verkoop hebt gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Straks iedereen weer boos omdat er ‘maar’ 30 met wat bonussen binnenkomt.
Als er genoeg interesse vanuit Engeland zou zijn dan zou er inmiddels wel een bod liggen, toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Jammer dat er niet meer clubs voor hem gaan nu. 35 miljoen zou de beginprijs van een biedingsoorlog moeten zijn voor onze speler
Genoeg interesse uit Engeland
De randdebiel die heeft bedacht dat deze opstellingen op volgorde van rugnummer worden gezet mag op een legoblokje stappen.quote:
Hij is wel 2e of 3e keus. Bij United willen ze bv Branthwaite halen, mocht de deal niet doorgaan dan pakken ze door en gaan ze voor Hanckoquote:Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er genoeg interesse vanuit Engeland zou zijn dan zou er inmiddels wel een bod liggen, toch?
Ik vertrouw het plaatje voor geen meter.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
Geertruida trouwens rugnummer 4 i.p.v. 7 volgens het plaatje.
Dit gaat HELEMAAL mis @:DombohetOlifantje1
Wij skere, niet serieus genomen boys moeten elkaar steunen tochquote:Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
bedankt @:divje deze site kon ik nog niet
Over 6 minuten kan je Mascha's tietjes zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Maar is er geen voorbereiding of zo? Ik zie alleen maar een klokje aftellen
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Maar is er geen voorbeschouwing of zo? Ik zie alleen maar een klokje aftellen
quote:Thomas van den Belt staat voor een uitgaande transfer bij Feyenoord. Twee clubs zijn momenteel in de race voor de handtekening van de aanvallende middenvelder. CD Castellón en KAA Gent zijn concreet in de markt voor Van den Belt. Dit meldt 1908.nl
Bij Feyenoord komt de van PEC Zwolle overgekomen middenvelder niet meer voor in de plannen. Van den Belt speelde afgelopen zaterdag mee in de oefenwedstrijd bij de beloften en was niet mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Feyenoord werkt mee aan een vertrek en hoopt een groot deel van de 850.000 euro investering terug te zien.
Of Van den Belt Feyenoord definitief gaat verlaten of op huurbasis met optie tot koop moet de onderhandelingen uitwijzen. Zowel KAA Gent als CD Castellón maken goede kans. Bij laatstgenoemde staat trainer Dick Schreuder voor de groep en die werkte bij PEC Zwolle samen met de middenvelder van Feyenoord. De Belgen zien in Van den Belt een interessante optie nu het Aimé Omgba is misgelopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:
quote:Een eerder voorstel van SC Cambuur voor Van den Belt werd eerder weggelachen door Feyenoord. Het voorstel werd vanuit Rotterdam totaal niet serieus genomen, waarna de concrete belangstelling vanuit Leeuwarden ontkend werd terwijl het daadwerkelijk speelde. Dezelfde boodschappers van het nieuws wisten eerder de daadwerkelijke komst van Thijs Jansen naar Leeuwarden te verzekeren.
Lijkt niet echt te leven daar in Lisssabon.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh we spelen ook echt voor een cup.
Arne had deze zeker willen winnen.
Daar betaal je dan voor hé. Om reclames te mogen kijken.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen kijk ik al 5 minuten naar reclame op Feyenoord ONE
Je moet er wat voor over hebben om Kasanwirjo, Lopez en Hadj Moussa in actie te zien.
Nuja, dit is duidelijk al 40 minuten voor de wedstrijd opgenomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt niet echt te leven daar in Lisssabon.
Alles voor de club.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar betaal je dan voor hé. Om reclames te mogen kijken.
Ah je kijkt Feyenoord ONEquote:Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, dit is duidelijk al 40 minuten voor de wedstrijd opgenomen.
Ik dacht iets te zeggen van ‘O, Geert met nr7 betekent dus dat hij middenvelder is ipv wingback!’ maar zelfs dat kwam niet uit.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
Geertruida trouwens rugnummer 4 i.p.v. 7 volgens het plaatje.
Dit gaat HELEMAAL mis @:DombohetOlifantje1
Dick Advocaat was een defensieve trainer, maar speelde op een bepaald punt met drie spitsen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
Er werd mij verteld dat Priske een aanvallend ingestelde coach is
Ik mis Slot nu al.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu wil ik niet té hard zijn voor een ploeg in de voorbereiding die zijn twee beste middenvelders mist
Maar dit begint niet zo goed
Of wingbacks halen die kunnen voetballenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef fetX het volgende:
Misschien maar gewoon lekker 4-3-3 gaan spelen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je van 4-3-3 af moet gaan stappen terwijl je daar net een uitstekend fundament voor had gelegd met mooi aanvallend voetbal, maar goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of wingbacks halen die kunnen voetballen
Een hele tactiek die draait om Stengs terwijl die nogal vaak geblesseerd is is ook een aardig risico.
Maar goed, dat zal Priske en Dennis ook opvallen denk ik (lol)
We zijn een eenheid geworden.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Maar we hebben wel lekker geraft jongens.
2 persoonlijke foute van Hancko en een van richting veranderde vrije trap. Tsja.quote:
Ze worden ook nogal onder druk gezet, en een paar spelers zakken nogal door het ijs, met name die Kasanwirjo, dat is een beetje zielig. Ook Geert en Zerrouki komen nu in een positie waarin ze heel weinig tijd en ruimte krijgen en dat is precies niet waar je ze moet opstellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je van 4-3-3 af moet gaan stappen terwijl je daar net een uitstekend fundament voor had gelegd met mooi aanvallend voetbal, maar goed.
We missen ook best wat spelers natuurlijk. Dan nog is het echt ongekend hoeveel ruimte we weggeven. Het lijkt wel Feyenoord onder Jaap Stam.
Je kunt ook gewoon 2 vleugelspelers kopen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze worden ook nogal onder druk gezet, en een paar spelers zakken nogal door het ijs, met name die Kasanwirjo, dat is een beetje zielig. Ook Geert en Zerrouki komen nu in een positie waarin ze heel weinig tijd en ruimte krijgen en dat is precies niet waar je ze moet opstellen.
Dat afstappen van 4-3-3 begreep ik wel gezien het gebrek aan goede vleugelspelers, maar niet als je zo gaat spelen natuurlijk.
Hancko speelt heel slecht maar je moet bijv niet vergeten wat voor die vrije trap gebeurde. Kasanwirjo speelt onder druk de bal bijna in eigen goal, Bijlow schiet hem haastig naar Geert die hem slecht aanneemt en totaal onder druk werd gezet en een onnodige overtreding maakt (ik vond het overigens geen overtreding, maar goed, oefenpot dus lekker belangrijk). Stukje collectief falen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 persoonlijke foute van Hancko en een van richting veranderde vrije trap. Tsja.
Priske gaat levend opgegeten worden door de harde kern. Ik vrees met grote vrezen en hoop dat hij en KloeseGod niet te reactionair gaan doen.
Eigenlijk doen we dat ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon 2 vleugelspelers kopen.
Dat is correct en tevens juist.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Benfica is trouwens ook wel een (veel) betere ploeg dan alles waar we de afgelopen 3 jaar tegen hebben gespeeld.
Uiteindelijk is de beste vleugelspeler die we de afgelopen drie jaar gehaald hebben een uit de hand gelopen snuffelstage van een Newcastle-speler geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon 2 vleugelspelers kopen.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:28 schreef Divje het volgende:
[..]
🤩 Prachtige goals van SANTIAGO GIMENEZ en IGOR PAIXÃO! 🇲🇽ðŸ¤ðŸ‡§ðŸ‡· | Samenvatting Feyenoord - Benfica
Toen hadden we Slot nog
@GGMM riep dit al vanaf het begin.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef Wotte het volgende:
Nou wat een verassing. Kenneth's kontmaat blijkt een kuttrainer met een achterhaald systeem.
Nu nog balbezit over de middenlijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna 15 minuten geen tegengoal.
The only way is up
lang leve de drinkpauzequote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna 15 minuten geen tegengoal.
The only way is up
Ja, en vergeleken met vorig jaar is Benfica weer een heel stuk sterker Hans.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:28 schreef Divje het volgende:
[..]
🤩 Prachtige goals van SANTIAGO GIMENEZ en IGOR PAIXÃO! 🇲🇽ðŸ¤ðŸ‡§ðŸ‡· | Samenvatting Feyenoord - Benfica
Toen hadden we Slot nog
Pavlidis komt net uit de broekzak van Trauner gekropen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, en vergeleken met vorig jaar is Benfica weer een heel stuk sterker Hans.
Heeft er kijk op. Ik zou persoonlijk iedere trainer die Geertruida niet opstelt als verdediger in een driemans verdediging ontslaan.quote:
Het gaat allemaal in stappenquote:
Met drie achterop is ook voor de verdedigers een hele switch. Misschien dat het over een tijdje allemaal loopt hoor, maar ik ben wel wat sceptisch.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de beste vleugelspeler die we de afgelopen drie jaar gehaald hebben een uit de hand gelopen snuffelstage van een Newcastle-speler geweest
Goede buitenspelers zijn dusdanig schaars dat ik deze tactiek echt niet bij voorbaat afwijs. Maar spelen met Kasanwirjo ipv Milambo is dan wel een klein beetje belachelijk.
Benfica is nou ook weer niet zo goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet trouwens weer denken aan al die mensen die vorig jaar viesmad waren dat Kokcu naar Benfica ging omdat het geen stap omhoog maar een stap opzij zou zijn.
Moeten we deze oefenwedstrijd nu wel of niet serieus nemen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet trouwens weer denken aan al die mensen die vorig jaar viesmad waren dat Kokcu naar Benfica ging omdat het geen stap omhoog maar een stap opzij zou zijn.
Komende zondag voor het eggie.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we deze oefenwedstrijd nu wel of niet serieus nemen.
Ik kan je niet meer volgen.
Zeker niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we deze oefenwedstrijd nu wel of niet serieus nemen.
Ik kan je niet meer volgen.
Dat klopt nog steeds. Of telt deze wedstrijd in jouw ogen nu ineens wel mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
omdat het geen stap omhoog maar een stap opzij zou zijn.
Haha, ik ben het met je eens hoor. Benfica is een hele sterke ploeg. En ik neem ergens deze wedstrijd ook niet heel serieus (zeker gezien de opstelling) maar toch voelt dit ook wel als een deceptie.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, en vergeleken met vorig jaar is Benfica weer een heel stuk sterker Hans.
Mee eens, maar ergens begrijp ik dat als je Minteh en Wieffer verliest, toch samen met Hancko de moeilijkst vervangbare spelers in het systeem van Slot, dat je dit probeert. Deze afgang zorgt wellicht voor beweging in de transfermarkt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Met drie achterop is ook voor de verdedigers een hele switch. Misschien dat het over een tijdje allemaal loopt hoor, maar ik ben wel wat sceptisch.
geelquote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef H.FR het volgende:
Een oefenwedstrijd zegt niet alles, maar dit is wel geel gênant.
Het is dan ook vooral deze opstelling die echt niet kan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef H.FR het volgende:
Dat je niet echt veel waarde moet hechten aan deze wedstrijd wil toch nog niet zeggen dat Benfica niet alsnog een stuk beter is dan Feyenoord?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt nog steeds. Of telt deze wedstrijd in jouw ogen nu ineens wel mee?
Overdrijf eens niet zo. In de Champions League tref je over het algemeen betere tegenstanders.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Hoezo zeker 'gezien de opstelling'. Gewoon 8 basisklanten. Alsof Stengs het verschil gaat maken hierquote:Op zondag 28 juli 2024 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, ik ben het met je eens hoor. Benfica is een hele sterke ploeg. En ik neem ergens deze wedstrijd ook niet heel serieus (zeker gezien de opstelling) maar toch voelt dit ook wel als een deceptie.
Dit is het Kopenhagen van 2 jaar terug. We worden dus kampioen!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef H.FR het volgende:
Maar dat zijn ze helemaal niet. Zij zijn ook gewoon tweede geworden in een vergelijkbare competitie.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat je niet echt veel waarde moet hechten aan deze wedstrijd wil toch nog niet zeggen dat Benfica niet alsnog een stuk beter is dan Feyenoord?
KASANWIRJOquote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo zeker 'gezien de opstelling'. Gewoon 8 basisklanten. Alsof Stengs het verschil gaat maken hier
Ja, maar niet een week voor de competitiestartquote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef alopio het volgende:
Slot verloor met 7-0 van Kopenhagen.
Niks aan het handje joh
Alsof 3 basisklanten missen niks is.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo zeker 'gezien de opstelling'. Gewoon 8 basisklanten. Alsof Stengs het verschil gaat maken hier
Dat was met een B-elftal.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef alopio het volgende:
Slot verloor met 7-0 van Kopenhagen.
Niks aan het handje joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |