ohhh kutquote:
Al geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
vaart de vluchtelingenboot ook mee, ja toch?
oh helemaal gemistquote:
Tom Hanks-film.quote:
Mochten niet op de boot met zuid gok ikquote:
Soort olympische vlag toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh helemaal gemist
wat voor vlaggen hadden die? of geen?
met of zonder bootvluchtelingen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
vaart de vluchtelingenboot ook mee, ja toch?
De Olympische vlag geowonquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh helemaal gemist
wat voor vlaggen hadden die? of geen?
Waarschijnlijk in haar heilstaat.quote:
Lijkt mij ook wel beter zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mochten niet op de boot met zuid gok ik
ah oke, jammer dat ik dit gemist heb weerquote:
Die komen op een olietankerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:38 schreef butz0rs het volgende:
Somalië niet op een piratenschip. gemiste kans
Tja, dat mensen niet van al die Caribische of Groteoceanische eilanden weten dat ze bestaan, daar heb ik niet zo veel moeite mee. Echt nuttige kennis is dat nou ook weer niet, ondanks dat ik zelf de hele reeks wel ken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer oprecht over hoeveel mensen blijkbaar überhaupt niet van het bestaan van tientallen landen weten.
Ja, dat begreep ik ook later.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mochten niet op de boot met zuid gok ik
Om te vernederen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom gooien ze die mini landen niet met 10 op een boot ipv die kleine bootjes ertussen. Wat een organisatie
Nog niet in het land?quote:
kan zo door naar Lampedusaquote:
waar de bevolking het wel wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |