Jemig, sorry, had het niet door.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef ISVV het volgende:
@:Rimboequeen, maak dan ook een nieuw topic. Lamme tak.
Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Jemig, sorry, had het niet door.
Volgens mij komt ze uit een beschaafd milieu. Geld en hoogopgeleid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef Battlecruiser het volgende:
Anja is in de leer geweest bij Femke Halsema? Ze houdt ook haar tanden tijdens het praten zoveel mogelijk op elkaar en ipv van een s op het eind van een woord een zj.
Even lekker valsspelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Wat een emotionele onvolwassenheid bij Joop.
Bij meer mannenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Hmmm, misschien 😋quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Battlecruiser het volgende:
Misschien door die Tatjana-Malgosja kusjesmachine?
Ik vind Joop het allerleukst.quote:
Ja dit. Wel moeilijk te geloven dat hij vroeger ambulanceverpleegkundige was. Ik associeer dat beroep met besluitvaardig, communicatief, weerbaar en standvastig zijn, leiderschap, conflict kunnen hanteren. Ik vind bij Joop geen enkele van die eigenschappen terug. Ik vraag me bijna af of er bij hem iets (medisch) aan de hand is waardoor hij nu zo doet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind Joop het allerleukst.
Ongemakkelijkst 4.0 hoe alles miskleunt bij hem. Opmerkingen, grapjes, bewegingen. Alles![]()
Heerlijk om naar te kijken
Die gedachte had ik ook meteen toen ik zijn (vroegere) beroep zag!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja dit. Wel moeilijk te geloven dat hij vroeger ambulanceverpleegkundige was. Ik associeer dat beroep met besluitvaardig, communicatief, weerbaar en standvastig zijn, leiderschap, conflict kunnen hanteren. Ik vind bij Joop geen enkele van die eigenschappen terug. Ik vraag me bijna af of er bij hem iets (medisch) aan de hand is waardoor hij nu zo doet.
Nou, dit ja. Passief agressief, jaloers, gewoon kleinzielig. Er is echt geen normale reactie uit zijn mond gekomen. Snap niet dat Anja of hijzelf niet zegt van, dit wordt echt niks.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Sowieso die muziekkamerquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Meevaller: Albert heeft een album van Dead Can̈ Dance aan de muur
Dit ja!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso die muziekkamerIs echt tof.
Ja, die kamer is echt leuk aan die man. Heb verder nog niks anders kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Meevaller: Albert heeft een album van Dead Can̈ Dance aan de muur
Zou het ook klikken als hij in een aftandse villa in the middle of nowhere zou wonen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Blues het volgende:
Onwaarschijnlijke match ook de sopraan met Albert. Toch klikt het.
Met zijn gemakkelijke, vrolijke, uitgaande, open manier van doen, natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:20 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Zou het ook klikken als hij in een aftandse villa in the middle of nowhere zou wonen?
Misschien kan ie de taal Frans niet goed? Er zijn behoorlijk wat Nederlandse enclaves in Frankrijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:40 schreef JOHANK88 het volgende:
Arno heeft alles afgesloten in nederland, ook de sociale contacten. Er is niets meer om te missen, in NL.
Dat klinkt toch wel een beetje radicaal/rigoureus. Daar zit meer achter
En ook: toch wel op zoek naar een Nederlandse man, dus![]()
Maar als hij daar een B&B heeft en er permanent woont, en hij heeft nog geen moeite gedaan omquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien kan ie de taal Frans niet goed? Er zijn behoorlijk wat Nederlandse enclaves in Frankrijk.
Begin hem ook steeds minder sympathiek te vinden en enorm ongastvrij ook. Die zoekt gewoon een onbetaalde klusser.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:03 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Maar als hij daar een B&B heeft en er permanent woont, en hij heeft nog geen moeite gedaan om
Frans te leren via de locals of een cursus, wat doet hij dan in zijn vrije tijd? Zijn B&B keuken een
beetje opknappen niet, zo te zien
Ja precies. Het ligt misschien aan mij maar ik vind het ook zo ontzettend bot om Emile dan mee te laten koken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin hem ook steeds minder sympathiek te vinden en enorm ongastvrij ook. Die zoekt gewoon een onbetaalde klusser.
ik denk heel lang samen geweest met een veel en veel jongere vrouw. op het laatst dan toch nog maar aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik niet snap aan dat verhaal van Albert is dat hij zegt al 23 jaar niet meer gedate te hebben.
Hij heeft wel 2 vrij jonge kinderen, of is hij dermate lang bij zijn vorige vrouw geweest en pas heel laat zijn de kids erbij gekomen
Zoiets en dat zij dacht: "Doei, de groeten en ga eens flink Poolse borsten huggen." Werkt 80 uur en besteed 10 uur aan tinnen soldaatjes en het commanderen/controleren van zijn personeel en oja, 5 uren in zijn mancave met de mooie jazz-platen. Voor slapen weinig tijd, laat staan voor een gezin met kinderen. Volgens eigen zeggen om de week naar Nederland vliegen om zijn jonge kinderen te zien? Ok. SNEU!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:00 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk heel lang samen geweest met een veel en veel jongere vrouw. op het laatst dan toch nog maar aan
kinderen begonnen toen de 40 voor haar naderde.
quote:Toch zou je misschien een hogere beoordeling verwachten, maar hoe luxer de accommodatie hoe sneller mensen iets te klagen hebben natuurlijk
Ik heb me meer gefocust op de goeie jopen van Mirjam manquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:40 schreef Aberkullie het volgende:
Meer mensen die bij die vent in Afrika deze denken te horen?
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat hij ook nog bedrijven in Nederland heeft. Dus hij gaat echt niet alleen voor de kinderen steeds terug naar NL.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zoiets en dat zij dacht: "Doei, de groeten en ga eens flink Poolse borsten huggen." Werkt 80 uur en besteed 10 uur aan tinnen soldaatjes en het commanderen/controleren van zijn personeel en oja, 5 uren in zijn mancave met de mooie jazz-platen. Voor slapen weinig tijd, laat staan voor een gezin met kinderen. Volgens eigen zeggen om de week naar Nederland vliegen om zijn jonge kinderen te zien? Ok. SNEU!
Ik vind het helemaal geen leuke man. Vind zijn huis niet leuk ingericht (zeker niet voor een gay). Een caravan als slaapplek vind ik ronduit armoedig. En die hanensoep. Hij lijkt ook geen netwerk daar te hebben. En dan deze nieuwe info inderdaad...niet zo leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:40 schreef JOHANK88 het volgende:
Arno heeft alles afgesloten in nederland, ook de sociale contacten. Er is niets meer om te missen, in NL.
Dat klinkt toch wel een beetje radicaal/rigoureus. Daar zit meer achter
En ook: toch wel op zoek naar een Nederlandse man, dus![]()
Oh ja inderdaad, die koude caravan als slaapplek voor een potentieel nieuwe partner. Hoe armzalig en lui.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen leuke man. Vind zijn huis niet leuk ingericht (zeker niet voor een gay). Een caravan als slaapplek vind ik ronduit armoedig. En die hanensoep. Hij lijkt ook geen netwerk daar te hebben. En dan deze nieuwe info inderdaad...niet zo leuk.
Klopt, vreemd. Al lijkt Joop me eerder zo'n EHBO'er die bij een braderie zit waar nooit wat gebeurt. En als er dan een kind struikelt 'kordaat' erop af rent en roept: laat mij maar! Ik heb 3/4 huizen verbouwd ik doe al 20 jaar m'n was ik KAN DIT!!. Nu ik erover nadenk, waar komt deze rare bewijsdrang vandaan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja dit. Wel moeilijk te geloven dat hij vroeger ambulanceverpleegkundige was. Ik associeer dat beroep met besluitvaardig, communicatief, weerbaar en standvastig zijn, leiderschap, conflict kunnen hanteren. Ik vind bij Joop geen enkele van die eigenschappen terug. Ik vraag me bijna af of er bij hem iets (medisch) aan de hand is waardoor hij nu zo doet.
Hij heeft nog wat andere belangen in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens eigen zeggen om de week naar Nederland vliegen om zijn jonge kinderen te zien? Ok. SNEU!
Een man met koude ongevoelige ogen, maar kan nog geen vrouw naar huis sturen. Dat laat hij haar zelf opknappen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat andere belangen in Nederland.
Schatrijk.
https://www.omroepbrabant(...)steenrijke-brabander
Alcohol of volledige opgefokt door de situatie waarin hij beland is. Het productie-team die de regels en voortgang dicteert, waar Alberrt doorgaans zelf alle beslissingen neemt.quote:
Hmm, misschien heb je gelijk. Dat rode gezicht heeft hij ook als hij rustig en (zo lijkt het dan) tevreden aan het ontbijt zit. Ik weet het niet, vind hem er een beetje ‘ongezond’ uitzien. Daarnaast valt het mij op dat hij soms zinnen verkeerd uitspreekt, een beetje warrig. Nou ja. Het is een rare en ook wel moeilijke man. Ik begrijp niet wat de vrouwen in hem zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:16 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Alcohol of volledige opgefokt door de situatie waarin hij beland is. Het productie-team die de regels en voortgang dicteert, waar Alberrt doorgaans zelf alle beslissingen neemt.
Misschien wilt hij <mede gezien zijn leeftijd en staat> binnen een redelijke termijn het kasteel-hotel wel verkopen. Deze deelname brengt z'n bedrijf prima in beeld van een groter publiek waarvan hij maar 1 goede partij / koper nodig heeft,
Money, money, moneyquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef Ixia het volgende:
Ik begrijp niet wat de vrouwen in hem zien.
Zware drinkers kunnen moeilijk maat houden als ze eenmaal beginnen. Dus misschien houdt hij de nul vast zolang de opnamen duren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:46 schreef Silenus het volgende:
Hij ziet eruit alsof ie flink heeft gezopen in zn leven, echt een doorleefde kop. En het valt ook op dat ie nu helemaal niet drinkt, toch?
Verhipquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:39 schreef Bever_NL het volgende:
Joop heeft een beetje een Ad Visser profiel snuit.
Past prima bij Robert Jan, wat mij betreftquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Els die vertrouw ik tot de deur. Vreselijk mens.
Eet ook altijd aan tafelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Niet gewoon altijd aan tafel eten.![]()
Maar ja ik ben dan ook een OSM type.
@:dkup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De B&B van Hans in Italië, die met seizoen 2 meedeed, staat ook nog steeds te koop.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lachen? Dan was hij keihard gaan janken denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef Aventura het volgende:
Ik kreeg gewoon zélf een ongemakkelijk gevoel bij dat gesprek, uh monoloog, van Joop. Mijn hemel. Het zal je maar gezegd worden. Ik weet niet hoe ik zou reageren. Misschien wel keihard lachen ofzo?
Anja heeft het inderdaad heel goed en netjes aangepaktquote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef Lov1 het volgende:
Heel sterk van Anja dat ze zich niet verdedigde want dat was toch voor niks geweest. Weet niet of ik dat gekund had
Maar dit was ook een beetje vreemd, naar een andere camping in de buurt gaan en als die andere vrouwen niks zijn mocht Ammarie terugkomen als een soort 2e keus. Daar pastte ik ook voor.quote:
Ik had dit niet over mijn kant laten gaan hoor, wat een mafkeesquote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef Lov1 het volgende:
Heel sterk van Anja dat ze zich niet verdedigde want dat was toch voor niks geweest. Weet niet of ik dat gekund had
Ik begreep hem toch anders. Hij wilde gewoon heel netjes zeggen dat ze beter kon gaan zonder dat ze weer in de tranen zou schieten.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:13 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Maar dit was ook een beetje vreemd, naar een andere camping in de buurt gaan en als die andere vrouwen niks zijn mocht Ammarie terugkomen als een soort 2e keus. Daar pastte ik ook voor.
Het was zo makkelijk geweest, gewoon openhartig zijn. In plaats van een verhaaltje ophangen dat ze ergens buiten zicht mocht gaan bivakkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:54 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik begreep hem toch anders. Hij wilde gewoon heel netjes zeggen dat ze beter kon gaan zonder dat ze weer in de tranen zou schieten.
Mislukt
Hij wilde een Leendertje doen en haar even weg hebben zodat hij ongestoord kon ontdekken of het met andere vrouwen iets zou worden. Toen ze dat niet accepteerde, deed hij ineens koud.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:54 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik begreep hem toch anders. Hij wilde gewoon heel netjes zeggen dat ze beter kon gaan zonder dat ze weer in de tranen zou schieten.
Mislukt
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:34 schreef RipCity het volgende:
Bedankt voor de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit topic lekker ontvolgen.Elk jaar herhaalt dit zich weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sorry hoor, maar je kunt ook overdrijven. De bedoeling van dit programma is dat er regelmatig kandidaten het veld ruimen, de een met verdriet, de ander met woede en alles daar tussen in.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler.
Ik ga dit topic lekker ontvolgen.Elk jaar herhaalt dit zich weer.
Is de exit van deze vrouw op tv al uitgezonden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je kunt ook overdrijven. De bedoeling van dit programma is dat er regelmatig kandidaten het veld ruimen, de een met verdriet, de ander met woede en alles daar tussen in.
Nee, maar als je meeleest of uberhaupt social media volgt kom je geheid een spoiler tegen. Anders pas meelezen als je alles gezien hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de exit van deze vrouw op tv al uitgezonden?
Hou toch op joh. Ga lekker in je Videoland topic zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar als je meeleest of uberhaupt social media volgt kom je geheid een spoiler tegen. Anders pas meelezen als je alles gezien hebt.
Grappig hoe de Videoland kijkers altijd houden van treiteren.quote:Geen spoilers plaatsen a.u.b er is een topic voor de vooruitkijkers RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #5
Haha. Hopelijk bedoel je mij niet. Ik wist het echt niet en zal voortaan uit dit topic wegblijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Ga lekker in je Videoland topic zitten.En lees het reageervak eens door.
Grappig hoe de Videoland kijkers altijd houden van treiteren.
Nee hoor, je hebt niks gespoilerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha. Hopelijk bedoel je mij niet. Ik wist het echt niet en zal voortaan uit dit topic wegblijven.
Daar ís dit topic voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef tja77 het volgende:
Dit topic wordt veel gebruikt (door mij ook) om tijdens de uitzendingen op RTL te keuvelen over de dames en heren.
Maar het was kennelijk niet duidelijk genoeg. Ik klets hier ook mee en kijk dan live mee, daardoor spoiler ik hier nu niet (meer). Het valt mij dan niet eens op als er wel een spoiler tussen staat. Maar goed, kennelijk mag er dan nog een voorwaarde bij, alleen reageren tijdens tv-uitzendingen. En een link naar een podcast kan dan ook niet, want die spoileren ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ís dit topic voor.
Dus een live topic is eigenlijk gewoon onzin.
Dat bedoel ik, lees hier ook mee en dat viel mij niet op. Bovendien zitten er ook nog een keer veel praatprogramma's boven op, je moet echt alleen het programma zelf op de uitgezonden tijd volgen en niets anders om geen spoilers om je oren te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
En laatst werd ook gespoilerd door een reactie van René te delen, waaruit bleek dat hij was weggestuurd terwijl hij op dat moment nog meedeed. Doe het gewoon in het andere topic.
In praatprogramma’s volgen ze precies de tv-uitzendingen en komen er helemaal geen spoilers.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, lees hier ook mee en dat viel mij niet op. Bovendien zitten er ook nog een keer veel praatprogramma's boven op, je moet echt alleen het programma zelf op de uitgezonden tijd volgen en niets anders om geen spoilers om je oren te krijgen.
Klagen dat Robert Jan dominant is maar dan zelf wel totaal passief afwachten tot hij initiatief neemt én klagen als hij bezig is met andere dames die wél initiatief tonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef JOHANK88 het volgende:
annemarie is wel erg negatief en zurig. ze heeft echt zo'n donker wolkje om zich heen hangen.
toont zelf erg weinig initiatief, maar klaagt wel over dingen die ze niet goed/leuk vindt. stel dan
zelf iets voor, mens.
vast een heel lieve vrouw, maar boh wat een verschil in houding tussen haar en els.
Je bedoelt Robert Jan, toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klagen dat Thijz dominant is maar dan zelf wel totaal passief afwachten tot hij initiatief neemt én klagen als hij bezig is met andere dames die wél initiatief tonen.
Nog nooit iemand van voorbij de basisschoolleeftijd gezien met zo weinig assertiviteit.
Zelf Googlen was sneller geweest dan dit posten. Heeft niks met zelf wel/geen tv hebben te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh de mensen hier liggen echt een week achter of zo. Waar komt dat dan eigenlijk op op TV. Op RTL of zo?
Serieuze vraag hoor, ik kijk nooit gewone TV.
Ja sorry, Robert Jan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Je bedoelt Robert Jan, toch?
Bij Thijz zit Ammarie, die vind ik wat leuker. Die heeft ook een leukere persoonlijkheid, is wat gekker
En idd mee eens. Die kwam uitstekend voor zichzelf op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Je bedoelt Robert Jan, toch?
Bij Thijz zit Ammarie, die vind ik wat leuker. Die heeft ook een leukere persoonlijkheid, is wat gekker
Charlotte is wel een schatje, mooie ogen goede kop haar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
veel te veel mike de hele tijd, ik vind de stukjes met hem echt saai![]()
en ik ben nog steeds pissed dat charlotte naar huis moest.
Marcel is veel te simpel en smaakloos voor haar. En dit neerhalen van een andere man maakt het idd nog meer simpel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef Aventura het volgende:
Marcel krijgt Joop-trekjes. Dat afgeven op Jacco, dat vind ik niet getuigen van klasse. Ga af op je eigen kracht. En ook dat doelgerichte. Begrijpt Marcel wel dat Mirjam hem op haar beurt ook moet zien zitten?
Is het ook.quote:
Hoevaak is nu al gezegd dat er hier niet gespoilerd mag worden. Daar is het topic vooruit kijken voorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar als je meeleest of uberhaupt social media volgt kom je geheid een spoiler tegen. Anders pas meelezen als je alles gezien hebt.
Er is een videoland topic. De uitzending daar lopen voor op de tv uitzendingenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh de mensen hier liggen echt een week achter of zo. Waar komt dat dan eigenlijk op op TV. Op RTL of zo?
Serieuze vraag hoor, ik kijk nooit gewone TV.
Nog een topic is overdreven. Hier kan je keuvelen over de tv uitzendingen. Er is een ander topic voor de vooruitkijkers.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef tja77 het volgende:
Dit topic wordt veel gebruikt (door mij ook) om tijdens de uitzendingen op RTL te keuvelen over de dames en heren. Dat mensen de boel willen vooruitkijken op Videoland of elders is prima, maar ga hier niet lopen zieken door te spoileren.
OF
een live topic aanmaken
Onzin. Als je hier wil praten over de uitzendingen die op tv geweest zijn mag dat ook. Alles wat nog niet op tv geweest is kan in het videoland topicquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar het was kennelijk niet duidelijk genoeg. Ik klets hier ook mee en kijk dan live mee, daardoor spoiler ik hier nu niet (meer). Het valt mij dan niet eens op als er wel een spoiler tussen staat. Maar goed, kennelijk mag er dan nog een voorwaarde bij, alleen reageren tijdens tv-uitzendingen. En een link naar een podcast kan dan ook niet, want die spoileren ook.
valt toch in de smaak bij veel vrouwenquote:
hij praat alsof hij afrika van a tot z op zijn duimpie kent, maar hij zit toch altijd op de zee of de oceaan te vissen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef Aventura het volgende:
Marcel krijgt Joop-trekjes. Dat afgeven op Jacco, dat vind ik niet getuigen van klasse. Ga af op je eigen kracht. En ook dat doelgerichte. Begrijpt Marcel wel dat Mirjam hem op haar beurt ook moet zien zitten?
Zijn concurrent praat alleen maar over fietsen blijkbaarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij praat alsof hij afrika van a tot z op zijn duimpie kent, maar hij zit toch altijd op de zee of de oceaan te vissen?
beetje bescheidenheid zou hem niet misstaan![]()
praat zelf continu over vissen en zij heeft al op minstens 4 subtiele en minder subtiele manieren gezegd dat ze
nou net met vis niks heeft
Tis stiekem Tanna Jess die reclame wil maken voor d’r B&B.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is de Zuid Afrikaanse b en b host, degene die mee doet voor de verkoop ipv de liefde dit seizoen?
Ja dat is ook wel weer grappig om te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
valt toch in de smaak bij veel vrouwen
Fietsen en vissen, maar je kunt beter over fietsen lullen dan over je lul fietsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn concurrent praat alleen maar over fietsen blijkbaar
Deze vrouw gaat uit zo’n bijzondere plek echt niet weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is de Zuid Afrikaanse b en b host, degene die mee doet voor de verkoop ipv de liefde dit seizoen?
Ik zie (nog) aan niets dat ze echt een vent wil, ze zal zich regelmatig aan laten duwen door die rangers denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie (nog) aan niets dat ze echt een vent wil, ze zal zich regelmatig aan laten duwen door die rangers denk ik.
Wat voor type past er nu bij haar? Iemand die door haar buitenste schil heen kan prikken iig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Mirjam krijgt 2 sportieve mannen met weinig inhoud. Mannen die ook weinig feeling met vrouwen hebben. Een gesprek gaat over hun mannen wereld. En ze zijn daar sowieso, denk ik, voor dat avontuur. Reisje ZA is ook nooit weg.
Lijkt me lastig met die camera op je neus om de tijd te vullen als het gesprek doodloopt en je ze niet leuk vindt. Een Anja babbelt wel de tijd vol maar Mirjam is wat rustiger.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie (nog) aan niets dat ze echt een vent wil, ze zal zich regelmatig aan laten duwen door die rangers denk ik.
Lijkt me geen onmogelijke kwestie. Verder ook een mooie verschijning. Alleen is het wel een aardverschuiving om daar te gaan wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat voor type past er nu bij haar? Iemand die door haar buitenste schil heen kan prikken iig.
Met Mirjam heb je dan ook minder leuke televisie, godzijdank zit zij niet in Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig met die camera op je neus om de tijd te vullen als het gesprek doodloopt en je ze niet leuk vindt. Een Anja babbelt wel de tijd vol maar Mirjam is wat rustiger.
Iig iemand met een beetje karakter en flair.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me geen onmogelijke kwestie. Verder ook een mooie verschijning. Alleen is het wel een aardverschuiving om daar te gaan wonen.
Achteraan aansluiten bij de rangersquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Raw85 het volgende:
Ik zou die Mirjam weleens helemaal gek willen maken
Elk seizoen enkel Zuid-Europa vind ik niks aan. (En ik vind Zuid-Afrika fantastisch.)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met Mirjam heb je dan ook minder leuke televisie, godzijdank zit zij niet in Frankrijk.
ook niet echt een heel spannende of zelfs maar spontane in interessante man, afgaand op wat we nu zien, neequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn concurrent praat alleen maar over fietsen blijkbaar
Ik vind 'r erg afstandelijk. Ze doet alsof het personeel is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me geen onmogelijke kwestie. Verder ook een mooie verschijning. Alleen is het wel een aardverschuiving om daar te gaan wonen.
Ze staan meteen hijgerig in je nek en hebben nul inhoud. Ik zou ook afstand pakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind er erg afstandelijk. Ze doet alsof het personeel is.
Dat overdrijft ze wel een beetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staan meteen hijgerig in je nek en hebben nul inhoud. Ik zou ook afstand pakken.
dat was vrij bizar, inderdaad! ik dacht meteen 'wat doet ie nu?!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begreep die hele vaste knuffel en 2 kussen op de mond bij Robert Jan gister niet.![]()
Die vrouw gaat weg. Er was geen klik. En dan pakt hij je vol op je bek.
Niet iedereen is zo spontaan als Anja, Alpie.quote:
als je lul zo lang is dat je er overheen zou kunnen fietsen, dan heb je andere problemenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Fietsen en vissen, maar je kunt beter over fietsen lullen dan over je lul fietsen.
Als ik niet beter wist en het gesprek vooraf had gemist, had ik het geïnterpreteerd als de start van een liefdesverklaring.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat was vrij bizar, inderdaad! ik dacht meteen 'wat doet ie nu?!'
toen ze later in de auto stapte om te vertrekken meende ik haar ook
vrij ongemakkelijk te zien kijken, toen hij dichterbij kwam om nog een
knuffel te geven.
precies. we hebben vaker veel voorzichtiger kussen gezien bij koppels die helemaal dol op elkaar warenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist en het gesprek vooraf had gemist, had ik het geïnterpreteerd als de start van een liefdesverklaring.
Anja zou zo een TV-programma zelf kunnen presenteren volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo spontaan als Anja, Alpie.
Nu is dat ook wel behoorlijk gescript natuurlijk. Het blijft wel televisie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
zit in het donker ook een fietsmagazine te lezen in bed
Die gast is bezig aan z’n laatste rondje op deze planeet. Zoek iemand van je eigen leeftijd als je dat wil.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:48 schreef Aventura het volgende:
En hoe moeten we de uitspraak van Iris opvatten, dat ze ‘wel een man wil om de liefde mee te bedrijven’? Bedoelt ze dan dat Jan wel voldoet aan de eerste eis, namelijk iemand om samen dingen mee te doen, maar niet aan de tweede?
Ik denk indd niet dat Jan de hele nacht kan 😂quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die gast is bezig aan z’n laatste rondje op deze planeet. Zoek iemand van je eigen leeftijd als je dat wil.
Ik denk dat ze het al geprobeerd hebben, meteen de eerste of tweede nacht. Vooral toen die clown weg was.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:48 schreef Aventura het volgende:
En hoe moeten we de uitspraak van Iris opvatten, dat ze ‘wel een man wil om de liefde mee te bedrijven’? Bedoelt ze dan dat Jan wel voldoet aan de eerste eis, namelijk iemand om samen dingen mee te doen, maar niet aan de tweede?
Die oude vieze vent wil je aan deze verzorgde vrouw koppelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:46 schreef Aventura het volgende:
Mirjam heeft een ander kaliber man nodig. Iemand hoog in het bedrijfsleven, met een internationaal netwerk. Maar zat er wel een dergelijke man bij de aanmeldingen? Misschien past die Spaanse kasteelhork wel bij haar (even zijn naam kwijt).
Ik had begrepen dat ie die ouwe schuur om wil bouwen tot een B&B. In de eerste serie was er ook iemand uit Italie die zijn B&B ook nog moest maken. Lukt ook beter met wat gratis hulp.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef PirE het volgende:
Heeft Arno geen kamers voor gasten of bestaat die b&b van hem uit een caravan?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het al geprobeerd hebben, meteen de eerste of tweede nacht. Vooral toen die clown weg was.
Ja, de irritatie is duidelijk merkbaar, vooral bij dat getrut met die kleding en schoentjes 😄quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Albert begint zich ook bij vrouw #2 te irriteren.
Lijkt me zo leuk als je deze twist krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:44 schreef kibo het volgende:
Arno loopt wel het risico dat die boys er met elkaar vandoor gaan
Pilletje doet wonderenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef De_Melkboer het volgende:
Eigenlijk zoekt Iris iemand met een werkende toverstaf. Maar die is al weg.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:01 schreef JOHANK88 het volgende:
dat gezeik over leeuwen. ondertussen lekker met de korte broek door het hoge struikgewas,
terwijl zij nog geen 2 dagen geleden riep "hier ligt vaak een black mamba".
Alles is vies aan haar. Sorry.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Els er snel uitgaat. Ze doet me denken aan de slang in Mowgli, als ie uit het struikgewas komt zetten. Die ogen
Treffend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Els er snel uitgaat. Ze doet me denken aan de slang in Mowgli, als ie uit het struikgewas komt zetten. Die ogen
Ja, en Jan: 'je bent echt een paradijsvogel'.quote:
Emile leek eerst zo jong, voor zijn leeftijd. Maar nu ik hem wat beter heb kunnen bekijkenquote:
Nvm, verkeerde antwoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:57 schreef Blues het volgende:
Wat verwacht Miriam eigenlijk van een toekomstige lover?
Moet ie daar gaan wonen en werken?
En ik vond de nieuwe man bij Arno beter bij m passen dan ....... naam kwijt.
Die locatie van Iris is echt 'Triple AAA' maar verder heeft ze daar maar een lelijke fantasieloze Griekse hut op gezet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die locatie en toko van Iris is leuk.
Iris en Griekenland (en al die eettentjes en maaltijden) vind ik smerig.
Fantastisch gevonden he! Ze ziet er idd uit als Stifflers mam in white lotus 🤣quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:50 schreef Lov1 het volgende:
Gelachen om het subtiele White Lotus-muziekje bij Malgosia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Klopt en toen was ze ook heel “vrij” als de man wat geld had….quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef Ciclon het volgende:
Die Poolse heeft ook een keer meegedaan met First dates, wilt graag bekend worden.
Er schijnen redelijk wat dramatische ervaringen aan ten grondslag te liggen. Vader in z'n kindertijd verongelukt, moeder ernstig ziek maar uiteindelijk hersteld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:37 schreef golfer het volgende:
Onvolwassen gedrag van Mike.
Verlatingsangst.
Hooters, make de World go Round.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en toen was ze ook heel “vrij” als de man wat geld heeft….
Ik heb zelfs wel eens iemand gezien die zichzelf ClaudiaX bijnoemde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar waarom noemen die mensen zich nou “Ammarie” en “Thijz”?
Ze mogen zelf helemaal geen vijf kiezen, hooguit een paar uit een voorselectie van de programmamakers. Het is bijna een wonder dat er uit deze 'tinder' vorm echt serieuze relaties zijn ontstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Loohcs het volgende:
Eerste seizoen wat ik een btje volg. Die 'vage' opzet is natuurlijk bewust om kans op spraakmakende momenten te vergroten neem ik aan.
Ze mogen er zelf vijf kiezen, maar dat ze niet weten wie er wanneer komt en er ook geen vaste keuzemomenten zijn (zoals bij 'Boer zoekt vrouw') is voor de kijker idd wel een extra element, maar voor deelnemer lastig imho.
die knakker van vorig jaar lag in die witte villa gewoon doodleuk in het ketelhok op een stretcherquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Peet ligt in de logeerkamer boven een luidruchtige loeiende verwarmingsketel, maar klaagt heus niet, want gewend aan boten, hahaha
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Arrogante juf Anja: " Dit zijn echt van die boerendorpen."
Nee hoor, die heb je echt niet in Nederland. Gotsamme, wat erger ik mij aan die overdreven zogenaamd fitte tuthola met haar twee logeerkamers.
Beetje overdreven, hij deed maar een keertje de afwas in dat keukentje en kreeg nog ruzie met de kastjes ook. Arno ergerde zich al direct aan die flegmatieke Emil. Totaal geen klik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
"ik ben geen man die deuren uit bussen tilt"
- emile.
quote van de dag.
trouwens, ik snap hem wel hoor, waarom zou je daar ook gaan staan sjouwen zo.
hij doet de hele tijd de afwas, maar niemand die het opmerkt of er iets over zegt
ik heb hem al zeker 2 keer zien afwassenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, hij deed maar een keertje de afwas in dat keukentje en kreeg nog ruzie met de kastjes ook. Arno ergerde zich al direct aan die flegmatieke Emil. Totaal geen klik.
En dan denk ik, waarom ga je zelf niet weg ipv in een kouwe caravan te blijven, wordt hij door de productie overreden om te blijven? Het is zo overduidelijk niks tussen hem en Arno.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik heb hem al zeker 2 keer zien afwassenmaar dat er totaal geen klik is, dat ben ik roerend met je eens
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan denk ik, waarom ga je zelf niet weg ipv in een kouwe caravan te blijven, wordt hij door de productie overreden om te blijven? Het is zo overduidelijk niks tussen hem en Arno.
Hahaha, wat je noemt, gratis vakantie? Beetje rondsjouwen in die treurnis/bouwval met het klimaat van een gemiddelde herfst hier. Oja, de omgeving schijnt geweldig te zijn. Enige verschil met elke provincie buiten Amsterdam is dat je af en toe omhoog moet lopen en daar met balken moet sjouwen en wat afwassen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.
maar misschien denkt emile, nog 2 daagjes gratis vakantie en boeit het hem verder niet zoveel?
ik ben wat later aan deze aflevering begonnen dus ik zie nu pas de 1 op 1 tussen arno en emile.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, wat je noemt, gratis vakantie? Beetje rondsjouwen in die treurnis/bouwval met het klimaat van een gemiddelde herfst hier. Oja, de omgeving schijnt geweldig te zijn. Enige verschil met elke provincie buiten Amsterdam is dat je af en toe omhoog moet lopen en daar met balken moet sjouwen en wat afwassen.
Misschien omdat het om mensen gaat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Zeg DOTTEKE wat is er mis met het woord homo?
niks. het ging waarschijnlijk meer om je opmerking dat homo's niet mannelijk (genoeg) zijn of zoiets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Joyce ook met haar gemaakt opgezette stemmetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef JOHANK88 het volgende:
malgosia heeft wel een beetje een theatrale persoonlijkheid(stoornis).
Dat hele gedoe met die slaapplek alleen al. Emile mag de hele nacht van de kou verrekken, komt er een nieuwe en Arno gaat wel in zijn werkkamer slapen. Emile lekker in 2 truien en een extra deken. Vakantie kun je het niet noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.
maar misschien denkt emile, nog 2 daagjes gratis vakantie en boeit het hem verder niet zoveel?
Niks toch of welk alternatief moet je dan gebruikenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Inderdaad, wat een verschrikking.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joyce ook met haar gemaakt opgezette stemmetje.
Ja, echt waarom zou je jezelf zo kinderlijk en meisjesachtig presenteren? 😑 Heel raar om te zien vind ik!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een verschrikking.
Best zonde ook, want de eerste indruk van haar leek naturel en positief. Ze viel wel snel door de mand met haar mening over Malmensje. Misschien was Malgoisja ook behoorlijk aanvallend oa over het al of niet kinderen hebben gebaard, maar dan nog. Beheers je in de vredesnaam. Maar crisis, om wie 'vechten' ze? Om ridder Albert?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, echt waarom zou je jezelf zo kinderlijk en meisjesachtig presenteren? 😑 Heel raar om te zien vind ik!
Vliegt Albert nu in jouw achting?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef golfer het volgende:
Benjamin Herman ingehuurd als jazzband.
Vliegt????quote:
Je kent mij totaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, leek mij wel een beetje jouw type.
Ik betwijfel of Peter 'ontwikkeld' genoeg is voor Anja. Gezien het bezoek van haar vrienden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Arrogante juf Anja: " Dit zijn echt van die boerendorpen."
Nee hoor, die heb je echt niet in Nederland. Gotsamme, wat erger ik mij aan die overdreven zogenaamd fitte tuthola met haar twee logeerkamers.
Ik snap niet zo goed wat je hier wilt zeggen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, wat je noemt, gratis vakantie? Beetje rondsjouwen in die treurnis/bouwval met het klimaat van een gemiddelde herfst hier. Oja, de omgeving schijnt geweldig te zijn. Enige verschil met elke provincie buiten Amsterdam is dat je af en toe omhoog moet lopen en daar met balken moet sjouwen en wat afwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |