Klopt en toen was ze ook heel “vrij” als de man wat geld had….quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:15 schreef Ciclon het volgende:
Die Poolse heeft ook een keer meegedaan met First dates, wilt graag bekend worden.
Er schijnen redelijk wat dramatische ervaringen aan ten grondslag te liggen. Vader in z'n kindertijd verongelukt, moeder ernstig ziek maar uiteindelijk hersteld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:37 schreef golfer het volgende:
Onvolwassen gedrag van Mike.
Verlatingsangst.
Hooters, make de World go Round.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en toen was ze ook heel “vrij” als de man wat geld heeft….
Ik heb zelfs wel eens iemand gezien die zichzelf ClaudiaX bijnoemde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar waarom noemen die mensen zich nou “Ammarie” en “Thijz”?
Ze mogen zelf helemaal geen vijf kiezen, hooguit een paar uit een voorselectie van de programmamakers. Het is bijna een wonder dat er uit deze 'tinder' vorm echt serieuze relaties zijn ontstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Loohcs het volgende:
Eerste seizoen wat ik een btje volg. Die 'vage' opzet is natuurlijk bewust om kans op spraakmakende momenten te vergroten neem ik aan.
Ze mogen er zelf vijf kiezen, maar dat ze niet weten wie er wanneer komt en er ook geen vaste keuzemomenten zijn (zoals bij 'Boer zoekt vrouw') is voor de kijker idd wel een extra element, maar voor deelnemer lastig imho.
die knakker van vorig jaar lag in die witte villa gewoon doodleuk in het ketelhok op een stretcherquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Peet ligt in de logeerkamer boven een luidruchtige loeiende verwarmingsketel, maar klaagt heus niet, want gewend aan boten, hahaha
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Arrogante juf Anja: " Dit zijn echt van die boerendorpen."
Nee hoor, die heb je echt niet in Nederland. Gotsamme, wat erger ik mij aan die overdreven zogenaamd fitte tuthola met haar twee logeerkamers.
Beetje overdreven, hij deed maar een keertje de afwas in dat keukentje en kreeg nog ruzie met de kastjes ook. Arno ergerde zich al direct aan die flegmatieke Emil. Totaal geen klik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
"ik ben geen man die deuren uit bussen tilt"
- emile.
quote van de dag.
trouwens, ik snap hem wel hoor, waarom zou je daar ook gaan staan sjouwen zo.
hij doet de hele tijd de afwas, maar niemand die het opmerkt of er iets over zegt
ik heb hem al zeker 2 keer zien afwassenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, hij deed maar een keertje de afwas in dat keukentje en kreeg nog ruzie met de kastjes ook. Arno ergerde zich al direct aan die flegmatieke Emil. Totaal geen klik.
En dan denk ik, waarom ga je zelf niet weg ipv in een kouwe caravan te blijven, wordt hij door de productie overreden om te blijven? Het is zo overduidelijk niks tussen hem en Arno.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik heb hem al zeker 2 keer zien afwassenmaar dat er totaal geen klik is, dat ben ik roerend met je eens
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan denk ik, waarom ga je zelf niet weg ipv in een kouwe caravan te blijven, wordt hij door de productie overreden om te blijven? Het is zo overduidelijk niks tussen hem en Arno.
Hahaha, wat je noemt, gratis vakantie? Beetje rondsjouwen in die treurnis/bouwval met het klimaat van een gemiddelde herfst hier. Oja, de omgeving schijnt geweldig te zijn. Enige verschil met elke provincie buiten Amsterdam is dat je af en toe omhoog moet lopen en daar met balken moet sjouwen en wat afwassen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.
maar misschien denkt emile, nog 2 daagjes gratis vakantie en boeit het hem verder niet zoveel?
ik ben wat later aan deze aflevering begonnen dus ik zie nu pas de 1 op 1 tussen arno en emile.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, wat je noemt, gratis vakantie? Beetje rondsjouwen in die treurnis/bouwval met het klimaat van een gemiddelde herfst hier. Oja, de omgeving schijnt geweldig te zijn. Enige verschil met elke provincie buiten Amsterdam is dat je af en toe omhoog moet lopen en daar met balken moet sjouwen en wat afwassen.
Misschien omdat het om mensen gaat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Zeg DOTTEKE wat is er mis met het woord homo?
niks. het ging waarschijnlijk meer om je opmerking dat homo's niet mannelijk (genoeg) zijn of zoiets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Joyce ook met haar gemaakt opgezette stemmetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef JOHANK88 het volgende:
malgosia heeft wel een beetje een theatrale persoonlijkheid(stoornis).
Dat hele gedoe met die slaapplek alleen al. Emile mag de hele nacht van de kou verrekken, komt er een nieuwe en Arno gaat wel in zijn werkkamer slapen. Emile lekker in 2 truien en een extra deken. Vakantie kun je het niet noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou ook weg zijn gegaan als arno wel interesse had hoor. die hele arno lijkt me in de praktijk geen leuke man.
maar misschien denkt emile, nog 2 daagjes gratis vakantie en boeit het hem verder niet zoveel?
Niks toch of welk alternatief moet je dan gebruikenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef casita het volgende:
Inderdaad, wat een verschrikking.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joyce ook met haar gemaakt opgezette stemmetje.
Ja, echt waarom zou je jezelf zo kinderlijk en meisjesachtig presenteren? 😑 Heel raar om te zien vind ik!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een verschrikking.
Best zonde ook, want de eerste indruk van haar leek naturel en positief. Ze viel wel snel door de mand met haar mening over Malmensje. Misschien was Malgoisja ook behoorlijk aanvallend oa over het al of niet kinderen hebben gebaard, maar dan nog. Beheers je in de vredesnaam. Maar crisis, om wie 'vechten' ze? Om ridder Albert?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, echt waarom zou je jezelf zo kinderlijk en meisjesachtig presenteren? 😑 Heel raar om te zien vind ik!
Vliegt Albert nu in jouw achting?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef golfer het volgende:
Benjamin Herman ingehuurd als jazzband.
Vliegt????quote:
Je kent mij totaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, leek mij wel een beetje jouw type.
Ik betwijfel of Peter 'ontwikkeld' genoeg is voor Anja. Gezien het bezoek van haar vrienden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Arrogante juf Anja: " Dit zijn echt van die boerendorpen."
Nee hoor, die heb je echt niet in Nederland. Gotsamme, wat erger ik mij aan die overdreven zogenaamd fitte tuthola met haar twee logeerkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |