Jemig, sorry, had het niet door.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef ISVV het volgende:
@:Rimboequeen, maak dan ook een nieuw topic. Lamme tak.
Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Jemig, sorry, had het niet door.
Volgens mij komt ze uit een beschaafd milieu. Geld en hoogopgeleid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef Battlecruiser het volgende:
Anja is in de leer geweest bij Femke Halsema? Ze houdt ook haar tanden tijdens het praten zoveel mogelijk op elkaar en ipv van een s op het eind van een woord een zj.
Even lekker valsspelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Wat een emotionele onvolwassenheid bij Joop.
Bij meer mannenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Hmmm, misschien 😋quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Battlecruiser het volgende:
Misschien door die Tatjana-Malgosja kusjesmachine?
Ik vind Joop het allerleukst.quote:
Ja dit. Wel moeilijk te geloven dat hij vroeger ambulanceverpleegkundige was. Ik associeer dat beroep met besluitvaardig, communicatief, weerbaar en standvastig zijn, leiderschap, conflict kunnen hanteren. Ik vind bij Joop geen enkele van die eigenschappen terug. Ik vraag me bijna af of er bij hem iets (medisch) aan de hand is waardoor hij nu zo doet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind Joop het allerleukst.
Ongemakkelijkst 4.0 hoe alles miskleunt bij hem. Opmerkingen, grapjes, bewegingen. Alles![]()
Heerlijk om naar te kijken
Die gedachte had ik ook meteen toen ik zijn (vroegere) beroep zag!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja dit. Wel moeilijk te geloven dat hij vroeger ambulanceverpleegkundige was. Ik associeer dat beroep met besluitvaardig, communicatief, weerbaar en standvastig zijn, leiderschap, conflict kunnen hanteren. Ik vind bij Joop geen enkele van die eigenschappen terug. Ik vraag me bijna af of er bij hem iets (medisch) aan de hand is waardoor hij nu zo doet.
Nou, dit ja. Passief agressief, jaloers, gewoon kleinzielig. Er is echt geen normale reactie uit zijn mond gekomen. Snap niet dat Anja of hijzelf niet zegt van, dit wordt echt niks.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:24 schreef Aventura het volgende:
Sowieso die muziekkamerquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Meevaller: Albert heeft een album van Dead Can̈ Dance aan de muur
Dit ja!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso die muziekkamerIs echt tof.
Ja, die kamer is echt leuk aan die man. Heb verder nog niks anders kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Meevaller: Albert heeft een album van Dead Can̈ Dance aan de muur
Zou het ook klikken als hij in een aftandse villa in the middle of nowhere zou wonen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Blues het volgende:
Onwaarschijnlijke match ook de sopraan met Albert. Toch klikt het.
Met zijn gemakkelijke, vrolijke, uitgaande, open manier van doen, natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:20 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Zou het ook klikken als hij in een aftandse villa in the middle of nowhere zou wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |