SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk niet dat hij het voor een tientje gaat doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur/uur zwoegen of een 10tje
Ik wist het wel
Smile, it's free therapy.![]()
Even onderhandelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien als jij hem wat aansporing geeft @:greysbones![]()
![]()
Neenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.Jullie maken mij arm!quote:
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik strijk bijna niksquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als ik jouw strijkwerk ook doe?
een gekreukt overhemd?quote:
bij mij komt het niet strak uit de wasmachineHow can I make this topic about me?![]()
Zijn frietjes geen patatjesquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
doe ik ook nooit, sterker nog heb het niet eens.quote:
9/10 keer ook niet nodig en als het nou eens echt eens netjes moet zijn dan ga ik toch ff langs mijn ma
Do what you love, love what you do!![]()
Ik strijk niks... geen zin inquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een gekreukt overhemd?
bij mij komt het niet strak uit de wasmachine
Nee johquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
En als ze een overhemd willenquote:
Dan strijken ze zelf maar
heb geen meneer meer hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze een overhemd willen
"het is hier geen hotel"quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Zelf rijden in de botsautootjes met mij als passagier!![]()
En idd iets rups-achtigs; ze noemden het de Butterfly.![]()
![]()
ja maar van hem hoef ik ook niks te strijkenquote:![]()
doe het wel soms voor hem
jaaaa. op de meet!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor de nietgelovers: Jeroen is een meisje en een Teckel
[ link | afbeelding ]
Ik weet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ander model wel als mijn ma, maar ik vind die teckels wel leuk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van vroeger altijd jachthonden hadden we maar Duitse staanders meestal en daarvoor nog een herder maar toen was ik nog zo jong dat ik het me niet herinner, staat nog op paar foto's.Do what you love, love what you do!![]()
Euhm nou het is wel beetje tussen mij en mijn ma ik help haar, zij helpt mij enzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opzich werkt dat moet ik zeggen, maar dat is wel natuurlijk omdat ik niet meer thuis woon.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zat Jeroen niet bij jou op schoot, een tijd?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hier een kruising Duitse staanderquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ander model wel als mijn ma, maar ik vind die teckels wel leuk?
Van vroeger altijd jachthonden hadden we maar Duitse staanders meestal en daarvoor nog een herder maar toen was ik nog zo jong dat ik het me niet herinner, staat nog op paar foto's.
En vanuit huis ook 2 gehad
We zijn jou en Jeroentje nog niet vergeten hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Superbadeendje en @:gebrokenglasActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
we moeten weer eens een meet doen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Superbadeendje en @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
nice blijven leuke honden wel, zeker die Duitse staanders hoe vaak niet staan wachten en roepen in duin. Wel hun eigen gangetje gaan ze "op jacht". en tja dan ga je maar naar huis.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een kruising Duitse staander
En vanuit huis ook 2 gehad
3 uur later ofzo voor de deur, niet meer dan eens met konijn mee... Ja thanks.
Was grapje toch.quote:Past mijn dikke reet niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je had er liever zelf in gezeten ?
* gebrokenglas loopt momenteel naar de winkel, kijken of er nog patat is...quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat is laatst al geprobeerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
we moeten weer eens een meet doen...
Dusssss mijn Teckel is altijd bang als ze losloopt of aan de lijn.quote:
Ze voelt haarzelf altijd veilig en als een baas in de buggy.
Veel plezier met je bange hond hoor.![]()
Geen DTS in 40+
Geen 40+ in DTSActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En een hernia @JustinKquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
krijg ik een tientje per uur als ik jouw kantjes doe?![]()
![]()
Nee hoor gewoon zoals ik het zeg.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nou zo was het al tijden toch niet echt en nog niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon zoals ik het zeg.beide topics zijn leuk trouwens wmb
Het maakt mij geen bal uitquote:
Waar iemand post
En of ze het hebben over een ander topic
Zolang ze iedereen maar in zijn of haar waarde laten
En niet gaat lopen topic bashen
Jij kunt strijken?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als ik jouw strijkwerk ook doe?![]()
![]()
hoho maily alsof dat een uitzondering is? zelfs ik kan dat nog.quote:
(Jaja op de LTS brugklas kregen we er zelfs les in)
kan ook nog de kruissteek en kan met een naaimachine omgaan
en koken lukt ook nog, tis dat ik er voor mezelf geen moeite voor wil doen, maar kan het wel, de meest hoogstaande culinaire creaties komen soms uit mijn keuken .Do what you love, love what you do!![]()
Proestquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef maily het volgende:
Ee
[..]
Een junior-meneer toch?
O wacht, die is nog jong genoeg om het zelf te leren![]()
Wij zijn baas.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maily alsof dat een uitzondering is? zelfs ik kan dat nog.
(Jaja op de LTS brugklas kregen we er zelfs les in)
kan ook nog de kruissteek en kan met een naaimachine omgaan
Dat is balen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Was grapje toch.
[..]
Past mijn dikke reet niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja toch wel bazen generatie he denk, toen we het ook nog gewoon leerde op school. met handen werken en in praktijkquote:. altijd baat bij gehad
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch wel bazen generatie he denk, toen we het ook nog gewoon leerde op school. met handen werken en in praktijk. altijd baat bij gehad
Zo is dat! #GoKree!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef kree het volgende:
en koken lukt ook nog, tis dat ik er voor mezelf geen moeite voor wil doen, maar kan het wel, de meest hoogstaande culinaire creaties komen soms uit mijn keuken .![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is balen.Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Strijken, stofzuigen, dom lullen, redelijk goed spellen....quote:
van veel markten thuis
VrijMiBOquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??![]()
![]()
![]()
![]()
nou om eerlijk te zeggen, ik heb geen idee hoe dat nu gaat daar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??
Maar ik kijk dan even naar wat er bv wel eens solliciteert aan mensen en vraag ik wel eens wat ze kunnen enzo beetje. (heb trouwens geen problemen mee om dat helemaal te begeleiden enzo en helpen, want vind ik leuk juist)
Maar ik merk een onwijs mindere vakkennis zowel theorie als praktijk, alleen al als ik bedenk wat ik wel wist toen ik van de toen LTS afkwam.
edit btw; ze zijn wel handiger en sneller in bv excel of dingen en bladiebla, en vooral goed lullen.
Probleem alleen dat lost niet de storing op........ waar je voor staat als monteur. dus probeer ze maar te helpen he enzo.
Als je vmbo basis of kader doetquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zeggen, ik heb geen idee hoe dat nu gaat daar.
Maar ik kijk dan even naar wat er bv wel eens solliciteert aan mensen en vraag ik wel eens wat ze kunnen enzo beetje. (heb trouwens geen problemen mee om dat helemaal te begeleiden enzo en helpen, want vind ik leuk juist)
Maar ik merk een onwijs mindere vakkennis zowel theorie als praktijk, alleen al als ik bedenk wat ik wel wist toen ik van de toen LTS afkwam.
Kun je via techniek nog steeds ongeveer hetzelfde leren
Maar na een vmbo moet je mbo kiezen
En dan BBL of BOLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:
Ik strijk 3x per jaar iets. Dat ene speciale overhemd. En die ene witte broek.
En nog een ding of zo.
Zonde van mijn tijd en de moeite verder.![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen CUL in DTS?
Geen VBL n DTS?
Ik wil eigenlijk hierover klagen, maar ja
Geen KLB in DTS
Kan gewoon
uiteindelijk tuurlijk, ik weet alleen niet of dit nieuwe systeem het betere is tov vroeger. tijd zal het leren denk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je vmbo basis of kader doet
Kun je via techniek nog steeds ongeveer hetzelfde leren
Maar na een vmbo moet je mbo kiezen
En dan BBL of BOLDo what you love, love what you do!![]()
hmmm. ik doe blijkbaar iets verkeerd dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik strijk 3x per jaar iets. Dat ene speciale overhemd. En die ene witte broek.
En nog een ding of zo.
Zonde van mijn tijd en de moeite verder.
* gebrokenglas kijkt peinzendHow can I make this topic about me?![]()
Als ze steeds meer opleidingen bedenkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk tuurlijk, ik weet alleen niet of dit nieuwe systeem het betere is tov vroeger. tijd zal het leren denk.
Zullen ze toch verbreden in het vo
Je kiest niet meer voor electrotechiek
Maar voor techniek
En daar valt veel meer onderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is overigens ONZ, dus toepasselijk hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een erg behulpzame post, maar ja
GEEN FHF in DTS![]()
ik kwam net in die overgang trouwens eigenlijk denk met "83. Had nog de oude LTS. daarna op MBO ging het over in dat nieuwe systeem. van per jaar en module en geen eindexamen. op de LTS had ik die nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een erg behulpzame post, maar ja
GEEN FHF in DTS![]()
![]()
![]()
Ik eis dat je het doet
Na lts werd het lboquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef kree het volgende:
ik kwam net in die overgang trouwens eigenlijk denk met "83. Had nog de oude LTS. daarna op MBO ging het over in dat nieuwe systeem. van per jaar en module en geen eindexamen. op de LTS had ik die nog wel.
Vmbo is van veeeeel laterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is heel vaak een kwestie van de was meteen op een hangertje doen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmm. ik doe blijkbaar iets verkeerd dan.
* gebrokenglas kijkt peinzend
En als jij een broek moet strijken die je daarna nog een uur aan moet in de auto heeft dat ook geen zin.
Dusss ....![]()
ja precies en dan heb je wel MBO, maar specifiek vak technisch elektra bv. weten ze dan toch minder als mijn generatie. erg niet echt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze steeds meer opleidingen bedenken
Zullen ze toch verbreden in het vo
Je kiest niet meer voor electrotechiek
Maar voor techniek
En daar valt veel meer onder
Maar kost toch meer tijd en ze missen vaak de basis denk ik, omdat het gericht is op breed leren en weten van veel.
En niet veel van weinig (of specifiek) noem het.Do what you love, love what you do!![]()
nee hoor ik begon gewoon toen het LTS heette?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na lts werd het lbo
Vmbo is van veeeeel later
Daarna werd dat VMBODo what you love, love what you do!![]()
Neede tendens is nuquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies en dan heb je wel MBO, maar specifiek vak technisch elektra bv. weten ze dan toch minder als mijn generatie. erg niet echt.
Maar kost toch meer tijd en ze missen vaak de basis denk ik, omdat het gericht is op breed leren en weinig weten van veel.
En niet veel van weinig (of specifiek) noem het.
Leren leren leren
En daardoor mis je handjes
Vmbo wordt veel afgedaan als dom etc
Ouders pushen liever een kind richting havoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Nee
[..]
de tendens is nu
Leren leren leren
Ouders pushen liever een kind richting havo
Deze aflevering van South Park was wel erg treffend!![]()
![]()
VMBO kwam later. Maar was het LBO of VBO?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na lts werd het lbo
Vmbo is van veeeeel later
Teveel afkos![]()
Lts & lbo werden vbo en later vmbo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Officieel vboquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
VMBO kwam later. Maar was het LBO of VBO?
Teveel afkos
Maar veel scholen noemden het lbo geen idee waarom ?
In 1992 werd een naamswijziging doorgevoerd. De LTS werd VBO (Voorbereidend Beroepsonderwijs), wat betekende dat er op dit niveau geen eindonderwijs meer aangeboden werd. In 1999 ging het VBO op in het VMBO.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt en die zelfde gasten kwamen we toen al tegen hoor op MBO niv4 heb ik dan over dus middenkader. bladiebla wat ze eraan geven. (ook teveel specifiek richtingen daar weer in wmb)quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Nee
[..]
de tendens is nu
Leren leren leren
Ouders pushen liever een kind richting havo
Maar toen hadden we als LTS. (of noem het VMBO). voorsprong op hun praktisch een heels stuk.
Tegenstelling hun op ons weer meer in wiskunde met name.
HBO weer heel ander verhaal, maar daar kwam je dan weer met atheneum gasten die dan weer instroomde zonder praktijk.
Ok uiteindelijk daar Strande ik in dus kan dat niet verder zeggen.
Uiteindelijk, er komen uit die niet in werkkleren komen en achter de computer alles regelen, en mensen die in het veld werken.
beide net zoveel respect voor trouwens. als je het maar naar je zin hebt joh.
Ik zou niet willen ruilen nu op dit moment trouwens om achter computer te zitten en al dat gezeik en vergaderingen. tov werk lekker in de natuur kar met mijn auto rond, storingen etc. etc. met je handen bezig zijn.
Voor nu best voor mij, mss ga ik er later anders over denken, en heb je altijd voorsprong op de theoretische omdat je het kent ook in de praktijk
En toen vmbo ontstondquote:
Is mavo ook afgeschaft
Waarin?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
GebrokenGlas is best heel erg groot!
jup en net gevraagd ook voor 20 euries gaat ie geen gras afdoenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef maily het volgende:
Ee
[..]
Een junior-meneer toch?
O wacht, die is nog jong genoeg om het zelf te leren![]()
Das niet slim van hemquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup en net gevraagd ook voor 20 euries gaat ie geen gras afdoen
Maar je had ik moeten zeggen maaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op een hangertje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Het is heel vaak een kwestie van de was meteen op een hangertje doen.
En als jij een broek moet strijken die je daarna nog een uur aan moet in de auto heeft dat ook geen zin.
Dusss ....
Ik hang alles eerst aan een droogrek te drogen, dat wat gestreken moet worden strijk ik direct (als het nog nat is dus).How can I make this topic about me?![]()
neen want dan weet hij niet wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das niet slim van hem
Maar je had ik moeten zeggen maaien
Voed hem dan ook opquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neen want dan weet hij niet wat ik bedoel
Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na lts werd het lbo
Vmbo is van veeeeel laterActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
kledinghangerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een hangertje?
Ik hang alles eerst aan een droogrek te drogen, dat wat gestreken moet worden strijk ik direct (als het nog nat is dus.![]()
Als het uit de wasmachine komt dan even je kleding bij het ophangen wat uitkloppen.
Shirts en blouses op een kledinghanger ophangen en klaar
quote:probeer ik
Misschien trapt 'ie er dan in? "Wil jij voor 20 euro het gras maaien?" "ja is goed".quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neen want dan weet hij niet wat ik bedoelHow can I make this topic about me?![]()
Mijn broer zat op de Lts
Dat werd toen hij van school ging LBOThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen SES in DTSquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.![]()
![]()
Het maakt ook niet uit of het nou LBO of VBO heette na de LTS. Nu heet het VMBOquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
Mijn broer zat op de Lts
Dat werd toen hij van school ging LBO![]()
Buk maar.quote:
LHNO had je ook nog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit of het nou LBO of VBO heette na de LTS. Nu heet het VMBO
owh dan is dat veranderd toen ik in die hele school dingen zat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.
Ik wist niet anders vanaf lagere school dat het dit was basisschool > LTS > MTS > HTS
Toen zat ik op de LTS en was daar klaar mee toen werd MTS -> MBO en ander systeem. terwijl ik daar zat werd HTS -> HBO.
Laat staan wijzigingen in studie financiering en zat ik nog net tussen half lenen in en alles terug betalen, terwijl ik daar al op zat werd de volgende generatie genaaid ermee trouwens.
Maargoed. zat denk net tussen al die overgangen. LOL
uiteindelijk heb ik nog 18.000 studieschuld trouwens, tja mijn ouders betaalden het niet. maargoed stel dat terugbetalen zolang mogelijk uit. want voordelig voor mij.
maar kom daar niet onderuit volgend jaar zit ik aan de limiet en moet aflossen.Do what you love, love what you do!![]()
Dank uquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh dan is dat veranderd toen ik in die hele school dingen zat.
Ik wist niet anders vanaf lagere school dat het dit was basisschool > LTS > MTS > HTS
Toen zat ik op de LTS en was daar klaar mee toen werd MTS -> MBO en ander systeem. terwijl ik daar zat werd HTS -> HBO.
Laat staan wijzigingen in studie financiering en zat ik nog net tussen half lenen in en alles terug betalen, terwijl ik daar al op zat werd de volgende generatie genaaid ermee trouwens.
Maargoed. zat denk net tussen al die overgangen. LOL
Ja is echt fijn spulquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heerlijk lekker op schouderbladen gedaan en nu heerlijk warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja klopt maar dat is weer net voor mijn tijd zeg maarquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....
Stoppen met roken en je hebt het in een a twee jaar afgelostquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:22 schreef kree het volgende:
uiteindelijk heb ik nog 18.000 studieschuld trouwens, tja mijn ouders betaalden het niet. maargoed stel dat terugbetalen zolang mogelijk uit. want voordelig voor mij.
maar kom daar niet onderuit volgend jaar zit ik aan de limiet en moet aflossen.![]()
Vmbo is pas sinds 1999quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moest ook even in mijn geheugen graven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is weer net voor mijn tijd zeg maar
owh ik maak me over het geld niet echt zorgen, tis vervelend trouwens dat ik dat moet terugbetalen, maar het is wat het is. Kan het nu trouwens betalen 4 jaar terug zag ik het een stuk slechter in en gaf ook wel stress.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Stoppen met roken en je hebt het in een a twee jaar afgelost
Ben ik niet gematst hoor ofzo door ff de toestand waar ik in was, gaat gewoon volgens de normale regels die voor iedereen gelden. dus tja zal het terug moeten betalen, maar lukt nu zonder problemen wel.
Ik neem aan dat die 18000 was voor een aanvullende beursquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik maak me over het geld niet echt zorgen, tis vervelend trouwens dat ik dat moet terugbetalen, maar het is wat het is. Kan het nu trouwens betalen 4 jaar terug zag ik het een stuk slechter in en gaf ook wel stress.
Ben ik niet gematst hoor ofzo door ff de toestand waar ik in was, gaat gewoon volgens de normale regels die voor iedereen gelden. dus tja zal het terug moeten betalen, maar lukt nu zonder problemen wel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb jij nog HBS gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....![]()
Dan heette het voorafgaand VBO.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
gedeeltelijk, maar ben lang in het HBO blijven hangen (jaar of 8) en reken uit dat het collegegeld al 1700 euro was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 18000 was voor een aanvullende beurs
En kreeg geen cent van mijn ouders ervoor, dussss het is geen raar bedrag enzo dan.
Hoewel het klinkt ernstiger als het nu lijkt,. want verdien nu toch 3400 netto per maand, dus het is allemaal zonder problemen af te betalen. en tja, dan doe ik dat gewoon ook
paar jaar hiervoor stond ik 500 euro rood standaard enzo en bijstand, dus laat niemand zeggen dat het niet kan he? de hulp is er namelijk wel, je moet alleen wel moeite doen en het willen om het te laten werken
Dat heette in mijn tijd al HTS.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij en dev zijn toch even oud ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heette in mijn tijd al HTS.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe kun je 8 jaar over een 4 jarige studie doen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
gedeeltelijk, maar ben lang in het HBO blijven hangen (jaar of 8) en reken uit dat het collegegeld al 1700 euro was.
En kreeg geen cent van mijn ouders ervoor, dussss het is geen raar bedrag enzo dan.
Hoewel het klinkt ernstiger als het nu lijkt,. want verdien nu toch 3400 netto per maand, dus het is allemaal zonder problemen af te betalen. en tja, dan doe ik dat gewoon ook
paar jaar hiervoor stond ik 500 euro rood standaard enzo en bijstand, dus laat niemand zeggen dat het niet kan he? de hulp is er namelijk wel, je moet alleen wel moeite doen en het willen om het te laten werkenSmile, it's free therapy.![]()
En onsuccesvolquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe kun je 8 jaar over een 4 jarige studie doen?
Hij schat mij ouder en wijzer in.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij schat mij ouder en wijzer in.
omdat ik al achter liep, beetje omdat mijn pa overleed in 2e jaar daar waarin ik wel die P moest halen. die trouwens nog net gehaald. en daarna tja. uiteindelijk achteraf gezien had ik toen beter kunnen stoppen, maarja je probeert dan nog he...... niet gelukt wat jammer is maar geen drama. (uiteindelijk) dus. Maar dat is meer R&P dingen hoor waarom dan enzo, zal jullie er niet mee vervelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe kun je 8 jaar over een 4 jarige studie doen?
Belangrijke is dat het wel weer goed kwam dus
Dank uquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je P haal je normaal gesproken eind eerste jaarquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik al achter liep, beetje omdat mijn pa overleed in 2e jaar daar waarin ik wel die P moest halen. die trouwens nog net gehaald. en daarna tja. uiteindelijk achteraf gezien had ik toen beter kunnen stoppen, maarja je probeert dan nog he...... niet gelukt wat jammer is maar geen drama. (uiteindelijk) dus. Maar dat is meer R&P dingen hoor waarom dan enzo, zal jullie er niet mee vervelen.
Belangrijke is dat het wel weer goed kwam dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hogere Burger School. Het was een beetje flauwe sneer, want HBS is rond 1968 veranderd in HAVO en VWOquote:![]()
![]()
klopt en de limiet voor je aantal punten is einde 2e jaar die nog gehaaldquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je P haal je normaal gesproken eind eerste jaar![]()
en papiertje van.
Ik ken wel muloquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hogere Burger School. Het was een beetje flauwe sneer, want HBS is rond 1968 veranderd in HAVO en VWO
Maar hbs wist ik niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hogereburgerschoolquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken wel mulo
Maar hbs wist ik niet![]()
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hogere Burger School. Het was een beetje flauwe sneer, want HBS is rond 1968 veranderd in HAVO en VWO
owh god mulo. ik ken de term. maar dan moet je wel ouder zijn als ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken wel mulo
Maar hbs wist ik niet.
Sneer was misschien ook wel het verkeerde woord. Gewoon een subtiel grapje dat je zo oud bentquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jou kan ik het wel hebben.![]()
![]()
Mulo is voorloper vd mavoquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh god mulo. ik ken de term. maar dan moet je wel ouder zijn als ik.
Lul.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Sneer was misschien ook wel het verkeerde woord. Gewoon een subtiel grapje dat je zo oud bent
De sneer is dat je oud bent?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hogere Burger School. Het was een beetje flauwe sneer, want HBS is rond 1968 veranderd in HAVO en VWOSmile, it's free therapy.![]()
Danquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh god mulo. ik ken de term. maar dan moet je wel ouder zijn als ik.
Dat zeg je wel maar...quote:
Hij weet niet hoe.quote:
mooiquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig nog hard om mezelf lachen.Smile, it's free therapy.![]()
We lachen allemaal om jou incl. mijn parkiet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig nog hard om mezelf lachen.
Even voor de oude zakken. Docu over Lionel Richie op tv.
I can see it in your eyes...quote:
Devzero incl jouw parkiet? Wtfquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We lachen allemaal om jou incl. mijn parkiet.![]()
![]()
Jou lachen we toch ook uit.quote:
Als we maar kunnen lachen.
Jij lacht mij net zo hard terug uit.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij lacht mij net zo hard terug uit.![]()
![]()
"Do you remember the sound of laughter?"quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
er moet meer gelachen worden mensen![]()
![]()
*Pauzeert Tom Waits .....quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Do you remember the sound of laughter?"![]()
Gij barbaar.quote:
jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel triest dat die parkiet wordt uitgelachen![]()
![]()
Mijn parkiet heeft uit woede haar stokje gemold.
Zo gaaf ...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De versie van Rod Steward vind ik ook mooi.quote:
Ow ... en nu?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet heeft uit woede haar stokje gemold.![]()
van mijn stokje blijft die afquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet heeft uit woede haar stokje gemold.Daar komt niemand aan
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
van mijn stokje blijft die afDaar komt niemand aan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet heeft uit woede haar stokje gemold.@stokjquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
van mijn stokje blijft die afDaar komt niemand aan
![]()
![]()
Ik heb haar een rotschop gegeven en even in het afwaswater gedouwd.quote:
Omg arme parkietje ....quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb haar een rotschop gegeven en even in het afwaswater gedouwd.![]()
Minder over the top idd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De versie van Rod Steward vind ik ook mooi.
Maar dat over the top is ook erg gaaf!![]()
![]()
Tom Waits had ook een stem als geen andere.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder over the top idd!
Maar dat over the top is ook erg gaaf!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jim Crocequote:
Je weet dat hij voor mij een liedje heeft gemaakt voor Lovely.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jim Croce
Je weet dat hij voor mij een liedje heeft gemaakt voor Lovely.![]()
![]()
In the NAVY....![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-07-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3456 / +88 / +86 / 11593 / 12441
2. Dr.Mikey / 1507 / +0 / +0 / 1543 / 1978
3. aeque / 793 / +113 / +32 / 2196 / 2600
4. loveyoulongtime / 602 / +38 / +42 / 3176 / 3484
5. HappyCharly / 558 / +2 / +3 / 1904 / 2180
6. Kissingbird / 513 / +18 / +22 / 3484 / 3725
7. Jacquelinehasselbaink / 477 / +0 / +0 / 1202 / 1354
8. MizzezAmy / 467 / +3 / +27 / 2776 / 3112
9. KillemWieft / 462 / +3 / +58 / 253 / 406
10. hemarookworst / 416 / +9 / +14 / 1124 / 1359
11. devzero / 406 / +38 / +41 / 722 / 913
12. gebrokenglas / 377 / +43 / +14 / 1629 / 1840
13. Lovely / 367 / +4 / +3 / 2020 / 2344
14. FreshFruit / 357 / +0 / +0 / 1594 / 1860
15. AardappelSchotel / 334 / +50 / +38 / 1825 / 2071
16. Superbadeendje / 302 / +18 / +24 / 1187 / 1443
17. ToT / 292 / +42 / +7 / 2768 / 2988
18. Sally / 270 / +1 / +3 / 665 / 827
19. Bally-b / 244 / +0 / +54 / 220 / 285
20. kree / 226 / +0 / +5 / 1034 / 1182SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ha! Te laat. Je werd gemonibolkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan hem nog op een andere manier bolken. Keihard.quote:![]()
![]()
![]()
Hallo, het is nog helemaal schraal!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hem nog op een andere manier bolken. Keihard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En schraal zal het blijven.quote:
Heet jij toevallig Riet?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dakdekkersgrapje:
Riet moet droog gedekt worden
Arme Riet .....
Wij hadden vroeger een rieten dak.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Neen!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Riet?
Wij hadden vroeger een rieten dak.
Dan had ik die grap niet gepost![]()
![]()
Herman Finkers had die ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dakdekkersgrapje:
Riet moet droog gedekt worden
Arme Riet .....
Net als dat de cursus "omgaan met teleurstellingen" geannuleerd was.
Bij de cursus "Koken zonder pannen" deed een naakte kerel open en die zei dat het vervangen was met de cursus "Naaien zonder naald en draad".![]()
En hij had zijn broer opgegeven voor een assertiviteitstraining. "Maar hij durfde niet alleen; of ik met 'm mee wou."![]()
Denk niet zwart!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo identificeer ik me inderdaad wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Denk niet zwart!"Maameenahmompelmompel...."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zwartje ga eens katoen plukken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo identificeer ik me inderdaad wel ja.
Yes bossquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zwartje ga eens katoen plukken.Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zwartje ga eens katoen plukken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zwartje ga eens katoen plukken.
![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=449517342128835quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zwartje ga eens katoen plukken.![]()
Laat hem maar, de rekening voor de herstelbetalingen vallen vanzelf op zijn deurmatquote:
Lach met een schone bips![]()
Damn!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=449517342128835![]()
![]()
zonder in details te gaan, maar ik doe dus mee aan christelijk Israelisch ding ff in augustus enne er zijn zorgen over gerezen ivm veiligheid, nu heb ik al toegezegd en kan er niet zo onderuit.
Maarre ik voel me toch doelwit op podium beetje, maak ik me nu teveel zorgen of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Zolang je maar geen "Fuck Palestina!" gaat roepen, zal het vast wel goed gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef kree het volgende:
zonder in details te gaan, maar ik doe dus mee aan christelijk Israelisch ding ff in augustus enne er zijn zorgen over gerezen ivm veiligheid, nu heb ik al toegezegd en kan er niet zo onderuit.
Maarre ik voel me toch doelwit op podium beetje, maak ik me nu teveel zorgen of niet?![]()
![]()
Zal zo'n vaart niet lopen in NL denk ik, daarbij zal er gewoon beveiliging zijn en in NL zou iedereen zich vrij moeten voelen om mee te doen met wat dan ook. Angst is een slechte raadgever, dan laat je anderen winnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef kree het volgende:
Maarre ik voel me toch doelwit op podium beetje, maak ik me nu teveel zorgen of niet?Lach met een schone bips![]()
Weet je dat negers in de 2de wereldoorlog slechter behandeld werden dan Duitse krijgsgevangenen? Ken jij het verhaal van Mustang Tuskegee Airmen of Rosa Parks?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat hem maar, de rekening voor de herstelbetalingen vallen vanzelf op zijn deurmatActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
sjah denk je? ik verwacht persoonlijk ook niet zo een probleem eigenlijk., want zeker wat wij doen als band wat medewerking verleend is niet over politiek enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je maar geen "Fuck Palestina!" gaat roepen, zal het vast wel goed gaan.
Maar het blijft christelijk en Israel thema. vandaar ook de liedjes, zorgen niet echt heb ik. Maargoed zoiets kan zo onwijs verkeerd begrepen worden door een terrorist en tis met veel mensen daarom dus vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ik meer weet dan jij denktquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je dat negers in de 2de wereldoorlog slechter behandeld werden dan Duitse krijgsgevangenen? Ken jij het verhaal van Mustang Tuskegee Airmen of Rosa Parks?
Vooral veel naar links kijken, daar komt de kogel meestal vandaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef kree het volgende:
Maarre ik voel me toch doelwit op podium beetje, maak ik me nu teveel zorgen of niet?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
gevraagd over beveiliging, maar voorzover ik nu weet, is er niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal zo'n vaart niet lopen in NL denk ik, daarbij zal er gewoon beveiliging zijn en in NL zou iedereen zich vrij moeten voelen om mee te doen met wat dan ook. Angst is een slechte raadgever, dan laat je anderen winnen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dan hebben de terroristen al gewonnen he, als je je laat leiden door angst!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
sjah denk je? ik verwacht persoonlijk ook niet zo een probleem eigenlijk., want zeker wat wij doen als band wat medewerking verleend is niet over politiek enzo.
Maar het blijft christelijk en Israel thema. vandaar ook de liedjes, zorgen niet echt heb ik. Maargoed zoiets kan zo onwijs verkeerd begrepen worden door een terrorist en tis met veel mensen daarom dus vooral.
Sta sterk, broeder!![]()
![]()
nou dacht meer beetje aan rand podium opstellen achter mijn keyboard enzo....... kan ik nog wegduiken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooral veel naar links kijken, daar komt de kogel meestal vandaan.
doe er lollig over he, maar eigenlijk denk ik er toch serieus over na. want niet helemaal gerust op.Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal er ook geen dreiging zijn me thinks.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
gevraagd over beveiliging, maar voorzover ik nu weet, is er niet.
kweet het daarom zeg ik het niet af.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan hebben de terroristen al gewonnen he, als je je laat leiden door angst!
Sta sterk, broeder!Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat jij ook niet achterlijk bent.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer weet dan jij denkt
En toch dat woord gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je dat negers in de 2de wereldoorlog slechter behandeld werden dan Duitse krijgsgevangenen? Ken jij het verhaal van Mustang Tuskegee Airmen of Rosa Parks?
Potjandikkie complimenten dag hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet achterlijk bent.
hmm verwacht daar op zijn minst 1000 man ofzo in zaal, dus oke groot, mja relatief gezien met festivals over mainstream niet, voor zoiets mss wel....quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zal er ook geen dreiging zijn me thinks.Do what you love, love what you do!![]()
het zou ironisch zijn als er echt wat gebeurt he? hahaha ga er niet van uit maar anders dan mogen jullie dezen quoten onder het kaarsje in de OP.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
We zullen een kaarsje voor je in de OP zetten, onder dat kloppende speklappenhart!Do what you love, love what you do!![]()
Dan zou ik me echt geen zorgen maken, iedereen die terreur aanhangt zoekt een groot podium lijkt me. Dan is dit niet echt iets wat voor ze in het oog springtquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmm verwacht daar op zijn minst 1000 man ofzo in zaal, dus oke groot, mja relatief gezien met festivals over mainstream niet, voor zoiets mss wel....
nou je stelt me beetje gerust welquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt geen zorgen maken, iedereen die terreur aanhangt zoekt een groot podium lijkt me. Dan is dit niet echt iets wat voor ze in het oog springt
Homo,Homo, Homo...quote:![]()
![]()
ik niet persoonlijk natuurlijk, het hele idee van iets over Israel enzo mss wel voor de fanatiekelingen van tegenhanger.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoezo zou jij interessant genoeg zijn om vermoord te worden?Do what you love, love what you do!![]()
We hebben het wel over De Grote Kree, hequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoezo zou jij interessant genoeg zijn om vermoord te worden?![]()
Wat heeft je geaardheid hiermee te maken?quote:
Als compost in zijn voortuin.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoezo zou jij interessant genoeg zijn om vermoord te worden?
Nou ja, dat vraagt de familie van iedereen die omgekomen is door terreur zich ook af waarom mijn familielid?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoezo zou jij interessant genoeg zijn om vermoord te worden?Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: