SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Je schrijft "een van de beste TT's ooit" verkeerdquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Je schrijft "een van de beste TT's ooit" verkeerd![]()
Nu is het maar een halve AS. Zou jij het leuk vinden als je doormidden wordt gezaagd?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja hoor, jij mag dat. Ik heb weer even gewisseld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:55 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Als je het ok vindt, dan zou ik graag die ui willen jatten van je
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag dat. Ik heb weer even gewisseld.
TR de OP dan helemaal kapot!quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu is het maar een halve AS. Zou jij het leuk vinden als je doormidden wordt gezaagd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vindenquote:
Lovelyquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vinden![]()
![]()
![]()
Welnee, het is onz hier he.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vinden
Maar goed dat ik het vertel dan.quote:
Yep, nu moet ik t niet weer vergeten natuurlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hey ik ga niet alles voor je doen hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, nu moet ik t niet weer vergeten natuurlijk
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey ik ga niet alles voor je doen hoor.
Ik slide dan je DM wel in..quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, laat het dan weten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je een nieuwe kink ontdekt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, laat het dan wetenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Krijg je spontaan drang om te kakken?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat net naar die toespraak van Biden te kijken, vandaar dat ik hier aan moest denken.
Ook dat, maar het is meer dat ik me afvroeg of hij adult diapers droeg!quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijg je spontaan drang om te kakken?![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
In de groene container flikkeren en opnieuw proberen dus.![]()
Want?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar het is meer dat ik me afvroeg of hij adult diapers droeg!
Het is een hoogbejaard verward hoopje ellende die ÉCHT niet meer uit z'n woorden kan komen, zelfs niet in een afgesloten ruimte met een autocue!quote:
Maar hij blijft wel president tot het einde van z'n termijn!![]()
![]()
Mwa die man moet lekker met pensioen ..quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een hoogbejaard verward hoopje ellende die ÉCHT niet meer uit z'n woorden kan komen, zelfs niet in een afgesloten ruimte met een autocue!
Maar hij blijft wel president tot het einde van z'n termijn!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een verpleeghuis in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa die man moet lekker met pensioen ..![]()
Overal is de politiek één pot nat.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar nergens zit een natte potquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Overal is de politiek één pot nat.![]()
![]()
Misschien is dat eens nodig.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Slechter kan ook niet.
Mijn parkiet moet maar gaan regeren.
Dat zou alle problemen oplossenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet moet maar gaan regeren.![]()
![]()
Echt wel.
Met een badeend als voorzitter.quote:
Zou stemmenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een badeend als voorzitter.![]()
Even kijken wat voor kliekjes ik nog over heb van gisterenquote:Ik geloof nog iets met kikkererwten
![]()
Wie ga je ghosten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef devzero het volgende:
tijd voor een nieuwe UI. Donderdag ghostdagIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja ghosten is niet zo netjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ghosten, dus niemand. Ik vond het wel een lief spookje
Jouw spookje kijkt wel een beetje treurig.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
treurig en lief kunnen best samen gaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ghosten is niet zo netjes.
Jouw spookje kijkt wel een beetje treurig.![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
treurig en lief kunnen best samen gaan
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:09 schreef maily het volgende:
Het is donderdag maar het voelt als VrijMiBolk
Smile, it's free therapy.![]()
Kijk maar naar mijquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
treurig en lief kunnen best samen gaan
Ik blijf ze maar kopen. Die kut dingen werken niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je zelf de slingers opgehangen?
Geef er gewoon een slinger aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf ze maar kopen. Die kut dingen werken niet.![]()
![]()
Jaaaa enquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je zelf de slingers opgehangen?uitgedeeld
![]()
![]()
Jealous much?!quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijn dat je je bij haar wel afmeld![]()
![]()
Whyquote:
1 of 2?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Now you see me, now you don't
It's like a see-saw
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie meldt zich nou bij een vogel afquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijn dat je je bij haar wel afmeld![]()
![]()
Koekoekquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie meldt zich nou bij een vogel af
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie meldt zich nou bij een vogel af
Wel ff opladen hequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf ze maar kopen. Die kut dingen werken niet.![]()
![]()
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet eigenlijk het filter van de vijver nog schoon makenquote:
Maar daar heb ik geen zin inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb je een grote vijver? (pics)quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet eigenlijk het filter van de vijver nog schoon maken
Maar daar heb ik geen zin inDo what you love, love what you do!![]()
kladiladi en lekker mdm de bopla met esma en ginto op tafel?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:09 schreef maily het volgende:
Het is donderdag maar het voelt als VrijMiBolkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat doe ik alleen savonds in bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Iets om door te schuiven naar morgen dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daar heb ik geen zin inSmile, it's free therapy.![]()
Morgen regen hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iets om door te schuiven naar morgen dan?
Zeggen zeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
owh jammer wij (kinderen) hebben vorig jaar bij m'n ma de tuin opgeknapt, ze vond de vijver veels te groot.quote:
Dus toen wat gemaakt met een cementkuip enzo. Het was nog aardig gelukt voor een stel amateurs.
Zal eens kijken of ik daar plaatje van heb
Do what you love, love what you do!![]()
De vijver is hier 7 bij 3 en 1.80 diepquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh jammer wij (kinderen) hebben vorig jaar bij m'n ma de tuin opgeknapt, ze vond de vijver veels te groot.
Dus toen wat gemaakt met een cementkuip enzo. Het was nog aardig gelukt voor een stel amateurs.
Zal eens kijken of ik daar plaatje van hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met veel vissenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vijver is hier 7 bij 3 en 1.80 diep
flinke jongen danquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vijver is hier 7 bij 3 en 1.80 diep
Geen flauw idee wat je bedoelt, maar veel plezierquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kladiladi en lekker mdm de bopla met esma en ginto op tafel?![]()
Leeftijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je bedoelt, maar veel plezier![]()
Alle 2 doen ze datquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
En een gekke hond die aan het water drinktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
een esma..quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borrelplank met espresso martini
lijkt me niet lkkr
oh. Dank jequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borrelplank met espresso martini![]()
ja dat heb ik dus wel hiero al drinkt hij minder nu hij die ab kuur heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Scheelt veel geknoei in huisSmile, it's free therapy.![]()
Buddy kan niet normaal drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus wel hiero al drinkt hij minder nu hij die ab kuur heeft
Dan ligt de halve keuken vol waterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Creatief met kurkquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie vraag
#Theo en Thea: waar gaat t eigenlijk over?
Net zoals hier met Jamesquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buddy kan niet normaal drinken
Dan ligt de halve keuken vol waterSmile, it's free therapy.![]()
Ach joh, ik moet mijn gras nog afdoen @Kissingbirdquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daar heb ik geen zin in![]()
Theo en Theaquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie vraag
Jaaaa! Mdmedjquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kladiladi en lekker mdm de bopla met esma en ginto op tafel?![]()
![]()
nou kan ff niet zo snel foto's vinden van hoe het nu bij m'n ma is.
Zoeken heeft ook niet veel zin want type ik vijver en dan krijg ik foto's van mijn werk van de meertjes in duin.
Houden jullie even tegoed nog dan
Jaaaa! Mdmedjquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kladiladi en lekker mdm de bopla met esma en ginto op tafel?
En eldersquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe eens gek en doe het eens op een ander tijdstip![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ach joh, ik moet mijn gras nog afdoen @:KissingBird![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ach joh, ik moet mijn gras nog afdoen @:KissingBirdJij kunt in limburg komen wonen
![]()
Al zegt @gebrokenglas dit ook![]()
En moet het hier ook nog afdoen. Hoe hoog staat het bij jou?
hier iets van 30cmgeen zin in
wie wilden er hier nou ook alweer op vakantie om een man te vinden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie vraag
Zat nog ff te denken waar ik dan heen moest
Ik heb van morgen met de handmaaier de halve wei gedaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jij kunt in limburg komen wonen
![]()
Al zegt @:gebrokenglas dit ook![]()
zitmaaier is kapot
![]()
joewel er kunnen niet genoeg rariteiten zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Voedt jij die rariteiten eens niet @:Maily![]()
Heel hard lachen hieroquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb van morgen met de handmaaier de halve wei gedaanzitmaaier is kapot
![]()
OMG
dat is fokking veel werk!!!![]()
![]()
3 . 4 op een rij
maar waarom laat je hem niet repareren of bestel je geen nieuwe greys?Smile, it's free therapy.![]()
Weet je wat die dingen kostenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
3 . 4 op een rij
maar waarom laat je hem niet repareren of bestel je geen nieuwe greys?
En hij staat bij een bedrijf die ze kunnen maken
Maar die zijn druk
Oh hij gaat wel gemaakt wordenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
En hij staat bij een bedrijf die ze kunnen maken
Maar die zijn druk![]()
Eh jaquote:
Anders moet ik schapen kopen
Of geiten
Of alpacasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
m'n ma heeft een nieuwe tekkel erbij gekocht trouwens, puppy altijd schattig.Do what you love, love what you do!![]()
kolere die dingen zijn duur!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh ja
Anders moet ik schapen kopen
Of geiten
Of alpacasSmile, it's free therapy.![]()
Wat voor een kleur en haar?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:58 schreef kree het volgende:
m'n ma heeft een nieuwe tekkel erbij gekocht trouwens, puppy altijd schattig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bruin/zwart het is wel een mini model. ruwharige soort wel.quote:
maar was net ff bij dr langs om te kijken, beestje is er net 2 dagenschattig wel weer hoor
Geen idee joh.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
wie wilden er hier nou ook alweer op vakantie om een man te vinden?
Zat nog ff te denken waar ik dan heen moest![]()
Ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
wie wilden er hier nou ook alweer op vakantie om een man te vinden?
Zat nog ff te denken waar ik dan heen moest![]()
Puppies zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
bruin/zwart het is wel een mini model. ruwharige soort wel.
maar was net ff bij dr langs om te kijken, beestje is er net 2 dagenschattig wel weer hoor
![]()
![]()
Ohh liefquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
bruin/zwart het is wel een mini model. ruwharige soort wel.
heb je een foto? mocht je die willen postenSmile, it's free therapy.![]()
nou ik zelf niet, maar krijg zo denk nog wel iets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh lief
heb je een foto? mocht je die willen posten
Zoek daar dan ook maar even de prijs van opquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is zo'n robot ding niks voor bij jullie?
Wel een goede
Die minimaal 1000m2 kan maaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
30 cm?! Hier misschien 15quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
ow die zijn dus ook duurquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek daar dan ook maar even de prijs van op
Wel een goede
Die minimaal 1000m2 kan maaien
ik ga kijken
zie ze wel vaker
Ik ben in een gulle bui vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Voedt jij die rariteiten eens niet @:Maily![]()
![]()
Geen 30 cm hebben.quote:
Ik heb nog wel wat gras overquote:
Mag je het trucje hier ook doen
ook duur maar de helft van zo'n ding wat jullie nu hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek daar dan ook maar even de prijs van op
Wel een goede
Die minimaal 1000m2 kan maaien
Geen Gardena hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook duur maar de helft van zo'n ding wat jullie nu hebben
Hij moet het langer doen dan 1 zomerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goeie combiquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
AS met een UI, dat ik dat nog mee mag maken![]()
![]()
owh heb er eentje maar die is van paar weken terug nog toen ie ze nog bij de fokker was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh lief
heb je een foto? mocht je die willen posten
@mascara-klodderquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:58 schreef kree het volgende:
m'n ma heeft een nieuwe tekkel erbij gekocht trouwens, puppy altijd schattig.![]()
Ohhhh die ziet er lief cute uit!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
owh heb er eentje maar die is van paar weken terug nog toen ie ze nog bij de fokker was.
[ link | afbeelding ]
Wat een dropje!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
owh heb er eentje maar die is van paar weken terug nog toen ie ze nog bij de fokker was.
[ link | afbeelding ]
Gewoon een weekje van je moeder lenen
Mee gaan wandelen in je buurt
Je hebt binnen no time 3 a 4 vrouwen bij je staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beetje verlegen wel vandaag, mijn ma is er 4x eerder geweest ofzo ergens in oosten des lands. Ik zag dr voor het eerst. Schattig beestje wel en gaat ook goed met die andere voorzover ik begreep.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhhh die ziet er lief cute uit!!!Do what you love, love what you do!![]()
nou moet over een maandje ofzo oppassen op de hondjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een dropje!!
Je hebt binnen no time 3 a 4 vrouwen bij je staanwie gaat er mee wandelen?
Kan volgende week ook nogquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhhh bij jou nog goed te doen dan![]()
![]()
Ja bij jou wel jaquote:
hier gaat het lastig worden voor de grasmaaier of ik ga er met de kantenmaaier overheen
Ftfyquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een dropje!!
Je hebt binnen no time 13 a 14 vrouwen bij je staan![]()
Doe ik de hele dag al.quote:
herkenbare problemen. vandaar dat ik voor die tuin bij mij maar geld heb neergeteld anders was het het nooit gewordenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja bij jou wel ja
hier gaat het lastig worden voor de grasmaaier of ik ga er met de kantenmaaier overheen
Ow jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbare problemen. vandaar dat ik voor die tuin bij mij maar geld heb neergeteld anders was het het nooit geworden
@Kissingbird
Je moet gewoon je slaafje inschakelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hovenier heten zequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja
@:Kissingbird
Je moet gewoon je slaafje inschakelen
Niet helemaal, ik heb een bestelling binnen gekregen die ik gesorteerd heb opgeruimd. Telefonisch een 2de sol gesprek gehad.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb een bestelling binnen gekregen die ik gesorteerd heb opgeruimd. Telefonisch een 2de sol gesprek gehad.
zal dit toch moeten rapporteren bij de overheid, dit kan toch zomaar niet????quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat heet iets doen voor de kost....Do what you love, love what you do!![]()
Goffer.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb een bestelling binnen gekregen die ik gesorteerd heb opgeruimd. Telefonisch een 2de sol gesprek gehad.
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat heet: iets doen voor de kost....![]()
Totdat ze geen puppy meer zijn. Daarna zijn ze nog leukerquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2024 19:17:49 ]![]()
Dabedoelikquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Totdat ze geen puppy meer zijn. Daarna zijn ze nog leuker![]()
![]()
owh steek er de gek mee, ben er helemaal voorstander voor van hoor, ik weet niet omdat ik nu ouder ben ofzo, maar ik herinner mezelf niet dat ik zo verwend werd als mijn neefjes bv nu.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
Worden ze hard van enzo. Zei de wijze kree altijd.
Hoewel mijn broertje let erop wel hoor met hun, het zijn niet helemaal verwende krengen aan het worden
Half dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh steek er de gek mee, ben er helemaal voorstander voor van hoor, ik weet niet omdat ik nu ouder ben ofzo, maar ik herinner mezelf niet dat ik zo verwend werd als mijn neefjes bv nu.
Hoewel mijn broertje let erop wel hoor met hun, het zijn niet helemaal verwende krengen aan het wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snuffelstage voor politiehond?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is nu weer op snuffelstage.
nou ze waren jarig natuurlijk, zoals jullie wisten die dat lazen nog. maar oke. hmmmmm wel iets verwend met verjaardag denk ik. maar van tussen mij en broertje en zusje zijn die ook de enige kinderen. Dus ja oma (mijn ma) verwend ze ook teveel.quote:
Daar gaat ze keihard voor falen, schat ik zo inquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snuffelstage voor politiehond?![]()
![]()
lekker hyper ja? ik ben zo blij na dagje met mijn neefjes dat ik thuis kom en ze dan niet meer hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
Holy shit!
Mini-ToT + kermis = hysterische combinatie!
Het was hier zo lekker rustig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn parkiet wil Jeroentje wel trainen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar gaat ze keihard voor falen, schat ik zo in
Bij wiens been?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is nu weer op snuffelstage.![]()
![]()
Ik zie de beelden in een rups?? Achtige attractie ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
Holy shit!
Mini-ToT + kermis = hysterische combinatie!
Jeroentje is een ze ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar gaat ze keihard voor falen, schat ik zo in![]()
Je weet dat kost me geld!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja
@:Kissingbird
Je moet gewoon je slaafje inschakelen
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand heeft de airfryer aangezet en gaat er subiet dimsum ingooien. #kewpie dressing![]()
ik heb van de week mijn gras afgedaan...quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
het ligt er weer keurig bij.
Lijkt wel een golfbaan.How can I make this topic about me?![]()
Een half uur/uur zwoegen of een 10tjequote:
Ik wist het wel
Wil ook een golfbaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb van de week mijn gras afgedaan...het ligt er weer keurig bij.
Lijkt wel een golfbaan.Smile, it's free therapy.![]()
krijg ik een tientje per uur als ik jouw kantjes doe?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur/uur zwoegen of een 10tje
Ik wist het welHow can I make this topic about me?![]()
bollen pellen voor 4 (gulden was nog toen) een krat. dam'n was je al uur mee bezig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur/uur zwoegen of een 10tje
Ik wist het wel
Wat een graf vakantiewerk. snel mee gekapt ook toen.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
krijg ik een tientje per uur als ik jouw kantjes doe?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: