SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Je schrijft "een van de beste TT's ooit" verkeerdquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Je schrijft "een van de beste TT's ooit" verkeerd![]()
Nu is het maar een halve AS. Zou jij het leuk vinden als je doormidden wordt gezaagd?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja hoor, jij mag dat. Ik heb weer even gewisseld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:55 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Als je het ok vindt, dan zou ik graag die ui willen jatten van je
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag dat. Ik heb weer even gewisseld.
TR de OP dan helemaal kapot!quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu is het maar een halve AS. Zou jij het leuk vinden als je doormidden wordt gezaagd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vindenquote:
Lovelyquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vinden![]()
![]()
![]()
Welnee, het is onz hier he.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dit een stomme TT, dan mag je dat vinden
Maar goed dat ik het vertel dan.quote:
Yep, nu moet ik t niet weer vergeten natuurlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hey ik ga niet alles voor je doen hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, nu moet ik t niet weer vergeten natuurlijk
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey ik ga niet alles voor je doen hoor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: