SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk niet dat hij het voor een tientje gaat doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur/uur zwoegen of een 10tje
Ik wist het wel
Smile, it's free therapy.![]()
Even onderhandelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien als jij hem wat aansporing geeft @:greysbones![]()
![]()
Neenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.Jullie maken mij arm!quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik strijk bijna niksquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als ik jouw strijkwerk ook doe?
een gekreukt overhemd?quote:
bij mij komt het niet strak uit de wasmachineHow can I make this topic about me?![]()
Zijn frietjes geen patatjesquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: