SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk niet dat hij het voor een tientje gaat doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur/uur zwoegen of een 10tje
Ik wist het wel
Smile, it's free therapy.![]()
Even onderhandelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien als jij hem wat aansporing geeft @:greysbones![]()
![]()
Neenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, 20 euro. dat klinkt al beterder.Jullie maken mij arm!quote:
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik strijk bijna niksquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als ik jouw strijkwerk ook doe?
een gekreukt overhemd?quote:
bij mij komt het niet strak uit de wasmachineHow can I make this topic about me?![]()
Zijn frietjes geen patatjesquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze is niet cute. Kannibalisme is niet oke.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
doe ik ook nooit, sterker nog heb het niet eens.quote:
9/10 keer ook niet nodig en als het nou eens echt eens netjes moet zijn dan ga ik toch ff langs mijn ma
Do what you love, love what you do!![]()
Ik strijk niks... geen zin inquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een gekreukt overhemd?
bij mij komt het niet strak uit de wasmachine
Nee johquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
En als ze een overhemd willenquote:
Dan strijken ze zelf maar
heb geen meneer meer hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze een overhemd willen
"het is hier geen hotel"quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Zelf rijden in de botsautootjes met mij als passagier!![]()
En idd iets rups-achtigs; ze noemden het de Butterfly.![]()
![]()
ja maar van hem hoef ik ook niks te strijkenquote:![]()
doe het wel soms voor hem
jaaaa. op de meet!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor de nietgelovers: Jeroen is een meisje en een Teckel
[ link | afbeelding ]
Ik weet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ander model wel als mijn ma, maar ik vind die teckels wel leuk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van vroeger altijd jachthonden hadden we maar Duitse staanders meestal en daarvoor nog een herder maar toen was ik nog zo jong dat ik het me niet herinner, staat nog op paar foto's.Do what you love, love what you do!![]()
Euhm nou het is wel beetje tussen mij en mijn ma ik help haar, zij helpt mij enzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opzich werkt dat moet ik zeggen, maar dat is wel natuurlijk omdat ik niet meer thuis woon.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zat Jeroen niet bij jou op schoot, een tijd?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hier een kruising Duitse staanderquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ander model wel als mijn ma, maar ik vind die teckels wel leuk?
Van vroeger altijd jachthonden hadden we maar Duitse staanders meestal en daarvoor nog een herder maar toen was ik nog zo jong dat ik het me niet herinner, staat nog op paar foto's.
En vanuit huis ook 2 gehad
We zijn jou en Jeroentje nog niet vergeten hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Superbadeendje en @:gebrokenglasActioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
we moeten weer eens een meet doen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Superbadeendje en @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
nice blijven leuke honden wel, zeker die Duitse staanders hoe vaak niet staan wachten en roepen in duin. Wel hun eigen gangetje gaan ze "op jacht". en tja dan ga je maar naar huis.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een kruising Duitse staander
En vanuit huis ook 2 gehad
3 uur later ofzo voor de deur, niet meer dan eens met konijn mee... Ja thanks.
Was grapje toch.quote:Past mijn dikke reet niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je had er liever zelf in gezeten ?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* gebrokenglas loopt momenteel naar de winkel, kijken of er nog patat is...quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat is laatst al geprobeerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
we moeten weer eens een meet doen...
Dusssss mijn Teckel is altijd bang als ze losloopt of aan de lijn.quote:
Ze voelt haarzelf altijd veilig en als een baas in de buggy.
Veel plezier met je bange hond hoor.![]()
Geen DTS in 40+
Geen 40+ in DTSActioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
En een hernia @JustinKquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
krijg ik een tientje per uur als ik jouw kantjes doe?![]()
![]()
Nee hoor gewoon zoals ik het zeg.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
nou zo was het al tijden toch niet echt en nog niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon zoals ik het zeg.beide topics zijn leuk trouwens wmb
Het maakt mij geen bal uitquote:
Waar iemand post
En of ze het hebben over een ander topic
Zolang ze iedereen maar in zijn of haar waarde laten
En niet gaat lopen topic bashen
Jij kunt strijken?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als ik jouw strijkwerk ook doe?![]()
![]()
hoho maily alsof dat een uitzondering is? zelfs ik kan dat nog.quote:
(Jaja op de LTS brugklas kregen we er zelfs les in)
kan ook nog de kruissteek en kan met een naaimachine omgaan
en koken lukt ook nog, tis dat ik er voor mezelf geen moeite voor wil doen, maar kan het wel, de meest hoogstaande culinaire creaties komen soms uit mijn keuken .Do what you love, love what you do!![]()
Proestquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef maily het volgende:
Ee
[..]
Een junior-meneer toch?
O wacht, die is nog jong genoeg om het zelf te leren![]()
Wij zijn baas.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maily alsof dat een uitzondering is? zelfs ik kan dat nog.
(Jaja op de LTS brugklas kregen we er zelfs les in)
kan ook nog de kruissteek en kan met een naaimachine omgaan
Dat is balen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Was grapje toch.
[..]
Past mijn dikke reet niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja toch wel bazen generatie he denk, toen we het ook nog gewoon leerde op school. met handen werken en in praktijkquote:. altijd baat bij gehad
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch wel bazen generatie he denk, toen we het ook nog gewoon leerde op school. met handen werken en in praktijk. altijd baat bij gehad
Zo is dat! #GoKree!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef kree het volgende:
en koken lukt ook nog, tis dat ik er voor mezelf geen moeite voor wil doen, maar kan het wel, de meest hoogstaande culinaire creaties komen soms uit mijn keuken .![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is balen.Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Strijken, stofzuigen, dom lullen, redelijk goed spellen....quote:
van veel markten thuis
VrijMiBOquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??![]()
![]()
![]()
![]()
nou om eerlijk te zeggen, ik heb geen idee hoe dat nu gaat daar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit op een vmbo nog steeds kan ??
Maar ik kijk dan even naar wat er bv wel eens solliciteert aan mensen en vraag ik wel eens wat ze kunnen enzo beetje. (heb trouwens geen problemen mee om dat helemaal te begeleiden enzo en helpen, want vind ik leuk juist)
Maar ik merk een onwijs mindere vakkennis zowel theorie als praktijk, alleen al als ik bedenk wat ik wel wist toen ik van de toen LTS afkwam.
edit btw; ze zijn wel handiger en sneller in bv excel of dingen en bladiebla, en vooral goed lullen.
Probleem alleen dat lost niet de storing op........ waar je voor staat als monteur. dus probeer ze maar te helpen he enzo.
Als je vmbo basis of kader doetquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zeggen, ik heb geen idee hoe dat nu gaat daar.
Maar ik kijk dan even naar wat er bv wel eens solliciteert aan mensen en vraag ik wel eens wat ze kunnen enzo beetje. (heb trouwens geen problemen mee om dat helemaal te begeleiden enzo en helpen, want vind ik leuk juist)
Maar ik merk een onwijs mindere vakkennis zowel theorie als praktijk, alleen al als ik bedenk wat ik wel wist toen ik van de toen LTS afkwam.
Kun je via techniek nog steeds ongeveer hetzelfde leren
Maar na een vmbo moet je mbo kiezen
En dan BBL of BOLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:
Ik strijk 3x per jaar iets. Dat ene speciale overhemd. En die ene witte broek.
En nog een ding of zo.
Zonde van mijn tijd en de moeite verder.![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen CUL in DTS?
Geen VBL n DTS?
Ik wil eigenlijk hierover klagen, maar ja
Geen KLB in DTS
Kan gewoon
uiteindelijk tuurlijk, ik weet alleen niet of dit nieuwe systeem het betere is tov vroeger. tijd zal het leren denk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je vmbo basis of kader doet
Kun je via techniek nog steeds ongeveer hetzelfde leren
Maar na een vmbo moet je mbo kiezen
En dan BBL of BOLDo what you love, love what you do!![]()
hmmm. ik doe blijkbaar iets verkeerd dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik strijk 3x per jaar iets. Dat ene speciale overhemd. En die ene witte broek.
En nog een ding of zo.
Zonde van mijn tijd en de moeite verder.
* gebrokenglas kijkt peinzendHow can I make this topic about me?![]()
Als ze steeds meer opleidingen bedenkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk tuurlijk, ik weet alleen niet of dit nieuwe systeem het betere is tov vroeger. tijd zal het leren denk.
Zullen ze toch verbreden in het vo
Je kiest niet meer voor electrotechiek
Maar voor techniek
En daar valt veel meer onderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is overigens ONZ, dus toepasselijk hierquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een erg behulpzame post, maar ja
GEEN FHF in DTS![]()
ik kwam net in die overgang trouwens eigenlijk denk met "83. Had nog de oude LTS. daarna op MBO ging het over in dat nieuwe systeem. van per jaar en module en geen eindexamen. op de LTS had ik die nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een erg behulpzame post, maar ja
GEEN FHF in DTS![]()
![]()
![]()
Ik eis dat je het doet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: