Niet misschien.quote:
Blauw?quote:
Samen met Watkins Glen mijn favoriete circuit in GT7.quote:
Liever met een smaakje.quote:
Nou, ben benieuwdquote:
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
Zover ik weet heeft Wallonië er ook jaren miljoenen euros in gestopt om de verliezen te dekken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat het in België ligt en niet in een land waar ze onderhoud plegen op hun erfgoed.
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
JINX HET EVEN JA.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isof de RB nog langzamer
+1quote:
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komtquote:
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komt
Huh, hij moest anders flink overtuigd worden. Pas toen hij het gevoel had dat hij de sfeer binnen het team onwijs zou verpesten en gedoe zou krijgen stemde hij maar in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.
Dit team kan juist door teamplay heel veel bereiken. Dat is het mooie aan McLaren.
Norris wist één ding tijdens die race: hij gaat fair play die plek teruggeven. Vind ik een sportieve actie.
Tuurlijk liep die de boel te rekken. Maar dat hij de sfeer zou verpesten wist die voor de race ook al als hij dit flikte.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh, hij moest anders flink overtuigd worden. Pas toen hij het gevoel had dat hij de sfeer binnen het team onwijs zou verpesten en gedoe zou krijgen stemde hij maar in.
Je kan je afvragen, helpt Piastri hem juist meer punten winnen of snoept hij van hem weg. Checo helpt bijv niet maar pakt ook niks weg van Max
Kan ook zijn om wat extra druk op Norris te leggen in de verwachting dat hij en McLaren fouten gaan maken.quote:
nee, ik vond het competitie vervalsing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.
Dit team kan juist door teamplay heel veel bereiken. Dat is het mooie aan McLaren.
Norris wist één ding tijdens die race: hij gaat fair play die plek teruggeven. Vind ik een sportieve actie.
Snoepte anders afgelopen weekend nog 7 punten weg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri snoept in de regel geen punten weg van Norris. Dus daar hoeft Norris niet bang voor te zijn.
Kan, maar normaal gesproken is Norris beter. Zag je trouwens ook in deze race natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Snoepte anders afgelopen weekend nog 7 punten weg.
Britse pers…quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.facebook.com/share/sGVz7iLrLrwGVa2D/?mibextid=WC7FNe
Wat HAM bedoelt te zeggen: neem een voorbeeld aan mij zoals ik me gedroeg in bijvoorbeeld Monaco ‘21 (ik hoef niks te leren, het team moet leren) of Turkije in datzelfde jaar (het team heeft het verknald). Of hoe hij zich de afgelopen 2 jaar gedroeg, dusdanig dat het team maar excuses ging aanbieden voor de auto. Nee, dat is inderdaad het toonbeeld van een teamplayer.
Ik verbaas me regelmatig over de totale schaamteloosheid waarmee Britten proberen Max als een badboy af te schilderen. En dat niet alleen (Max is een enorme egoïst), maar tegelijk de indruk proberen te wekken alsof zij zelf wars zijn van dat soort gedrag. De zalvende goedheid. Echt weerzinwekkend.
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Domste hier was het team zelf, al was Red Bull nog wat dommer bezig dit keer en dat komt niet zo vaak voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.
Dan ga je er vrij makkelijk vanuit dat ze erom hadden mogen racen van het team terwijl er over de radio was geroepen dat ze vrij waren om te racen tot rondje 40.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.
Sowieso weet ik niet of Norris daadwerkelijk sneller was dan Piastri. Naar mijn idee reed Norris zijn banden aan gort en was Piastei bezig met banden managen. Toen hij er namelijk voorbij was zag je het verschil ook aardig oplopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ga je er vrij makkelijk vanuit dat ze erom hadden mogen racen van het team terwijl er over de radio was geroepen dat ze vrij waren om te racen tot rondje 40.
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik vond het competitie vervalsing.
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:31 schreef maan_man het volgende:
Multi 21, Singapore 2015, Brazilië 2022; kampioenen gaan voor ieder punt.
Ben benieuwd wanneer Norris eens van zich afbijt. Anders wordt het niks.
Ik denk dat Lando daar te lief voor is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.
Het is niet uit te sluiten dat Lando in de buurt van Max kan komen dit WK.
Het --teambelang-- was geweest dat Lando wint en Oscar 2de wordt: zelfde punten voor het team en Lando dichter bij Max voor het WK.
Oscar laten winnen is alleen leuk commercieel. Maar er zit een hele grote smet op deze winst.
[..]
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"
Helaas ja... en dan wordt je geen WKquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lando daar te lief voor is.
Dit is ook zo.quote:
Maar ik denk niet dat ze toen 50 miljoen euro per jaar binnen harkten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Dat gezeur over de late uurtjes en simmen...
Vroegah, toen F1 nog echt glamour was, sliepen die gasten helemaal niet. Tot in de late uurtjes zuipen en met dames op stap...Irvine die bij de GP Monaco om 10.05 uit een bootje tevoorschijn komt terwijl hij om 10:30 op de baan moet zitten voor de Warm-Up sessie, dat soort.
En dan is simmen tot 3:00 terwijl je pas 12 uur later hoeft te racen een probleem.
Dat is vanuit RBR gewoon een PR move geweest, geen gezeur. En het heeft uitstekend gewerkt, want niemand had het nog over Hongarije en de puinhoop bij het team daardoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Dat gezeur over de late uurtjes en simmen...
Vroegah, toen F1 nog echt glamour was, sliepen die gasten helemaal niet. Tot in de late uurtjes zuipen en met dames op stap...Irvine die bij de GP Monaco om 10.05 uit een bootje tevoorschijn komt terwijl hij om 10:30 op de baan moet zitten voor de Warm-Up sessie, dat soort.
En dan is simmen tot 3:00 terwijl je pas 12 uur later hoeft te racen een probleem.
De rest van het seizoen zal Lando voor Oscar eindigen omdat Oscar voor hem opzij gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.
Het is niet uit te sluiten dat Lando in de buurt van Max kan komen dit WK.
Het --teambelang-- was geweest dat Lando wint en Oscar 2de wordt: zelfde punten voor het team en Lando dichter bij Max voor het WK.
Oscar laten winnen is alleen leuk commercieel. Maar er zit een hele grote smet op deze winst.
[..]
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"
Dat geouwehoer steeds over geen WK worden. Als er bij RBR niet fundamenteel iets heel snel verandert dan wordt Norris WK met nog 2 of 3 races te gaan en is zijn enige concurrent Piastri. Ik snap niet dat mensen nog steeds niet in zien dat RBR in hele diepe problemen zit. Ze hebben op een ongelofelijke manier hun technische voordeel weten te verspelen en er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat ze hun mojo snel weer terugvinden. Dit WK gaat McLaren normaal gesproken eenvoudig binnenhalen, daarom kunnen ze Piastri ook deze zege schenken.quote:
Welke puinhoop? Je doelt misschien op de oude koeien maar Hongarije was geen puinhoop. De snelheid van de auto is structureel te laag. De strategie had Max naar een derde plaats gebracht. Meer zat er ook niet in.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is vanuit RBR gewoon een PR move geweest, geen gezeur. En het heeft uitstekend gewerkt, want niemand had het nog over Hongarije en de puinhoop bij het team daardoor.
Nee, Max deelt een hele scheldtirade met de wereld en is na een redelijke kwalificatie enorm kritisch als alles binnen het team op rolletjes loopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welke puinhoop? Je doelt misschien op de oude koeien maar Hongarije was geen puinhoop. De snelheid van de auto is structureel te laag. De strategie had Max naar een derde plaats gebracht. Meer zat er ook niet in.
"Well, that's some gentle introduction"quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:59 schreef Starflyer het volgende:
Zelfs dat laatste is twijfelachtig want Verstappen had de banden niet om op de undercut te reageren.
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Max deelt een hele scheldtirade met de wereld en is na een redelijke kwalificatie enorm kritisch als alles binnen het team op rolletjes loopt.
En wat heeft deze post te maken met de rest van de discusie?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.
De werkelijke reden dat hij zijn imago als beste en onverslaanbare F1-coureur een deuk(je) ziet oplopen.
Daar had Lewis ook last van dus zo gek is dat niet .
nou Lewis heb ik nog nooit zo gehoord op een boardradio, iig wel ontevreden, maar zo schelden als Max niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.
De werkelijke reden was dat hij zijn imago als beste en onverslaanbare F1-coureur een deuk(je) ziet oplopen.
Daar had Lewis ook last van dus zo gek is dat niet .
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou Lewis heb ik nog nooit zo gehoord op een boardradio, iig wel ontevreden, maar zo schelden als Max niet.
De grofheid wordt ook gecensureerd, dus het wordt al niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Gejank over dat ze niet meer grof mogen zijn.
Dan zend je die bende toch niet uit? Maar dat doen ze ook niet.
Nee oke, alleen weet je ook dan nog wel redelijk wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De grofheid wordt ook gecensureerd, dus het wordt al niet uitgezonden.
Valt mee hoor die periode als je de inflatie er bij pakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ze toen 50 miljoen euro per jaar binnen harkten.
De financiële belangen zijn allemaal een stuk groter nu.
Of is de rest zo langzaam?quote:
Low fuel high deploy?quote:
Als ik het vergelijk met rbr flext het wel meerquote:
Je kent het verhaal van m'n autoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met rbr flext het wel meer
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Vrije Trainingen zeggen niksquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Orde is weer hersteld. Mad Max beste Max.
Andere setup mag ik hopenquote:
Dus die rijdt zijn laatste racequote:
"Naar de exit van RBR setup"quote:
Of andere deploy of fuel load. Anders is die de haas.quote:
en je kunt het zelf rijden (als er geen race isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi circuit dit, ook op de sim. Eigenlijk vooral sector 2. Rest is allemaal saai volgas.
Gaaf.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:52 schreef wdn het volgende:
[..]
en je kunt het zelf rijden (als er geen race is)
en het water schijnt goed te drinken te zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omgeving blijft wel bijzonder. Heerlijk al die bomen en de heuvel.
een seconde...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh… George waarom verlies je twee tienden in s2
Als ze de rest nu ook van die auto afhalen zitten ze weer op het niveau van begin van het seizoenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull dominantie weer terug zo te zien.
Talent?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez verliest 8 tienden sector 2 op Max
Hoe is dit mogelijk?
het blijft een VT.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull dominantie weer terug zo te zien.
Eens. Maar dit verschil is moeilijk om te negeren. Maar ja ook in de sim of met setup kunnen ze nog wat, laten we hopen. Ook al is dit ook wel leuk voor het weekend wellicht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef wdn het volgende:
[..]
het blijft een VT.
beter om geen conclusies te trekken tenzij de auto in de muur eindigt of banden ploffen of motors.
(dat is al lang geleden)
Wat wel goed is: hij is open en eerlijk over zijn struggles. En dat is maar goed ook, want zo kunnen ze hem het best helpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:07 schreef wdn het volgende:
Perez gaf net aan de wagen niet te snappen?
Hij zegt dus net niet dat hij een n00b is?![]()
Komt ie wel een beetje laat me eh.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wel goed is: hij is open en eerlijk over zijn struggles. En dat is maar goed ook, want zo kunnen ze hem het best helpen.
Zal jou eensquote:
Er is weer liefde tussen Max en GPquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alles wel weer koek en ei tussen Max en GP
dat dan wel jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wel goed is: hij is open en eerlijk over zijn struggles. En dat is maar goed ook, want zo kunnen ze hem het best helpen.
Dat het nu op tv wordt uitgezonden zegt niks over of hij dat al een keer eerder heeft gezegd of niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt ie wel een beetje laat me eh.
Ocon being Oconquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Wat is er bij Ocon aan de hand? Ik zit op kantoor dus heb geen geluid aan
Kom danquote:
Ocan'tquote:
Alpine, dat is er aan de hand.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Wat is er bij Ocon aan de hand? Ik zit op kantoor dus heb geen geluid aan
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt eraan
Sorry @:Nattekat dat ik verzaak
Gelukkig ben ik er om niet te verzakenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt eraan
Sorry @:Nattekat dat ik verzaak
Technische problemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Black-Death het volgende:
Iemand ook nog een normaal antwoord op de vraag waarom Ocon niet rijdt?
Kom jij ook dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er om niet te verzaken
O ja, iets met auto enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er om niet te verzaken
Waterlek dacht ik dat ze het over hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Black-Death het volgende:
Oehquote:
Dank uquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waterlek dacht ik dat ze het over hadden.
Nieuw contract getekendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Black-Death het volgende:
Jij in het midden?quote:
Sommige hier gaan hier niet goed opquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor de liefhebbers nog een paar hoogtepunten van Hamilton op Spa:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel maak een Photoshop!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige hier gaan hier niet goed op
Wel een verschil ineensquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef wdn het volgende:
de McLaren zijn de RBs aan het stalken: 1 en 2, 7 en 8
die 3de was echt mega. Domste actie van het jaarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ter verdediging van Lewis kon hij niet aan al die incidenten wat doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die band gaan ze in de race toch niet gebruiken? Normaal gesproken althans..quote:
Sterretjes!quote:
Waarschijnlijk niet nee, medium na 2 ronden sneller volgens mr Kalff.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die band gaan ze in de race toch niet gebruiken? Normaal gesproken althans..
Waarom nu wel op televisie uitspreken, vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat het nu op tv wordt uitgezonden zegt niks over of hij dat al een keer eerder heeft gezegd of niet.
om de AI van de auto te overtuigen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom nu wel op televisie uitspreken, vraag ik mij dan af.
Daarvoor moet je bij de FOM zijn. Die beslissen wat er wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, naar achteren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:40 schreef Managarm het volgende:
Hebben andere teams hun voorvleugel nog aangepast?
Mercedes, Ferrari, Alpine, Sauberquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:40 schreef Managarm het volgende:
Hebben andere teams hun voorvleugel nog aangepast?
Dat zou kunnen omdat de beslissing over zijn toekomst is na deze race. Vandaar even de focus op hem, wat voor de commentatoren dan weer even een perfect onderwerp is om op in te spelenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet breaking, maar wel de officiële bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe motor maar was gister al eigenlijk bekend
Raketmotor erin en gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe motor maar was gister al eigenlijk bekend
Ik zeg jaquote:
3 coureurs zelfs.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Oeps, Max en Perez hebben te snel gereden in de pitstraat. Beiden ¤ 100 boete.
Dan kunnen we er zondag 3 ronden van genietenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
The ultimate camera!
En dan doen ze die van Perez 🤣🤣
Dit zal in de koppies gaan zitten. Schrijf dit raceweekend maar af.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:34 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat zo een enorme boete ze niet te hard raakt.
Start dan een crowdfunding man.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:34 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat zo een enorme boete ze niet te hard raakt.
VT's zeggen niksquote:
Ik mis de optie: 'I don't care'quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kan niet, je MOET een keuze maken "Y
Een circuit als Spa ligt de RB20 ook wel, denk ik. De vraag is vooral of het goed genoeg is om vanaf P11 terug naar de top te vechten.quote:
Top3 moet lukkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een circuit als Spa ligt de RB20 ook wel, denk ik. De vraag is vooral of het goed genoeg is om vanaf P11 terug naar de top te vechten.
Zie alleen maar die naam, nuff saidquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kan niet, je MOET een keuze maken "Y
Dacht die die lek warenquote:
Nee, maar de dominante zeges van Max de afgelopen jaren op Spa, geeft de burger moed.quote:
Dat was voor Yuki ja.quote:
Waarom zouden ze daarin zitten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren nog niet zwaar in de problemen gelukkig
Aansteker, opgelost.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben blij dat ik niet achter iemand zit die de hele sessie een achterlijk groot kartonnen bord voor zich houd.
Top dat de regie dat niet in beeld neemt.
Als je daar achter zit dan zeg je er toch iets van?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben blij dat ik niet achter iemand zit die de hele sessie een achterlijk groot kartonnen bord voor zich houd.
Top dat de regie dat niet in beeld neemt.
Kijkend naar FP1quote:
Goat!quote:
Opnames voor de nieuwe F1 filmquote:
Dat moeten we nog maar zienquote:
Zie je dat nu pas?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alpine met de andere livery
[ afbeelding ]
Gaan ze volgende maand ook de Orang Army filmenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien![]()
Blijkbaar hebben ze wel elk weekend nodig om te filmen en vorige week vond Alonso dat denk ik minder leuk.
Dat trekt het Amerikaanse publiek nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze volgende maand ook de Orang Army filmen
Trump vindt Orange Army wel leukquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat trekt het Amerikaanse publiek niet
Als het nu pas in beeld is zie ik dat nu pas ja. En?quote:
Geen haar op zijn ho- oh wacht.quote:
Omdat ze er in VT1 ook mee reden?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het nu pas in beeld is zie ik dat nu pas ja. En?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat ze voor Zak Hooi juichen?
Ja nou enquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ze er in VT1 ook mee reden?
Heb wat beelden gezien, op zich best leuk gemaakt en spectaculair gemaakt natuurlijk. Met allerlei onboard camera’squote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien![]()
Blijkbaar hebben ze wel elk weekend nodig om te filmen en vorige week vond Alonso dat denk ik minder leuk.
Daarom heeft Leclerc nu ook vast een rear cam, dat kan ook leuke beelden opleveren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb wat beelden gezien, op zich best leuk gemaakt en spectaculair gemaakt natuurlijk. Met allerlei onboard camera’s
Vond dit wel een leuk filmpje er over
Bemoei jij maar met je eigen teams.quote:
🤨quote:
Het hoogst haalbare is P11 deze keer, Max krijgt nog 10 plekken gridstraf.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wederom lijkt plek 3 het hoogst haalbare.
Dat zijn figuranten. Sonny Hayes is namelijk geen echte coureur.quote:
Hij bedoelt in de race.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het hoogst haalbare is P11 deze keer, Max krijgt nog 10 plekken gridstraf.
Het hoogst haalbare blijft altijd P1, of dat vanaf P12 of P13 gaat lukken wordt de grote vraag.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is wel een officieel Apex Team X Account.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is wachten tot iemand een SonnyHayesGOD account aanmaakt hier
Sonny Hayes is de naam van een van de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat zijn figuranten. Sonny Hayes is namelijk geen echte coureur.
Een figurant is een figuur zonder een inhoudelijke rol in een film, toneelstuk of reclamespot. 'Figuratie' in de muziek betekent een versiering; figuratie in het toneel betekent het geheel der figuranten of het figureren op zich: een figurant 'versiert' of vult het speelveld voor de toeschouwers. Figuranten zijn nodig om de belangstelling gaande te houden, net als publiek in een theaterzaal of tv-kijkers kijken ze naar het spel der protagonisten.
Dit zijn figuranten voor de F1 film.
Gister? Wist niet dat er toen kwali was in Hongarijequote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sonny Hayes is de naam van een van de hoofdrolspelers.
Alonso en Stroll, die zijn pas fiuguranten, werden gister ook verkeerd gedirigeerd en stoden vervolgens achter die film wagen geparkeerd.
Alonso was daar best pissed over want het kostten 'm een hoop tijd.
Dan moet ik ze eerst allebei zien voordat ik een keuze kan maken.quote:
Heb je feiten goed manquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sonny Hayes is de naam van een van de hoofdrolspelers.
Alonso en Stroll, die zijn pas fiuguranten, werden gister ook verkeerd gedirigeerd en stoden vervolgens achter die film wagen geparkeerd.
Alonso was daar best pissed over want het kostten 'm een hoop tijd.
Oh wacht.. vandaagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gister? Wist niet dat er toen kwali was in Hongarije
quote:
Nee, ging om vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee was vorige week in Hongarije
Oh, dan zit ik ernaast..quote:
De lange run is eigenlijk niet best, na 4/6 ronden geven de banden het op bij Max dus ik denk dat een podium zondag zelfs niet mogelijk gaat tenzij er weer een knotsgekke race gaat zijn met nat/droog.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hoogst haalbare blijft altijd P1, of dat vanaf P12 of P13 gaat lukken wordt de grote vraag.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan zit ik ernaast..
had het stukje vandaag pas gezien dus dacht dat het op Spa gebeurde
Mag die dan pas na de zomerstop starten?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tsunoda een gridpenalty, 60 plaatsen naar achteren.
Dat gaat een aardig vol startgrid worden dan.
Ik bedoel op zondag. Op zaterdag lijkt het me plek 13. Onvoorstelbaar hoe RBR het zo heeft kunnen verkutten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tja, Newey weg heeft er denk ik veel mee te maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe RBR het zo heeft kunnen verkutten.
Niet luisteren naar Newey, niet luisteren naar de wensen van Max maar gewoon hun eigen plan getrokken, Horner die met zijn gekonkel het team laat imploderen, Perez die het totaal laat afweten.... niet heel onvoorstelbaar hoor, meer een opsomming van dingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik bedoel op zondag. Op zaterdag lijkt het me plek 13. Onvoorstelbaar hoe RBR het zo heeft kunnen verkutten.
Ik denk dat de prestaties van Perez goed laten zien hoe dramatisch het eigenlijk met de auto gesteld is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Perez die het totaal laat afweten...
Dat zal best, maar hij haalt keer op keer Q1 niet eens. Zo slecht is die auto nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de prestaties van Perez goed laten zien hoe dramatisch het eigenlijk met de auto gesteld is.
De transfer van Rob Marshall naar McLaren is misschien nog wel het meest cruciaal van alles. Denk McLaren eens weg en de vierde titel komt er toch wel. Maar nu zet ik er geen stuiver meer op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Newey, niet luisteren naar de wensen van Max maar gewoon hun eigen plan getrokken, Horner die met zijn gekonkel het team laat imploderen, Perez die het totaal laat afweten.... niet heel onvoorstelbaar hoor, meer een opsomming van dingen.
Vroeg of laat moest dat fout gaan.
Yuki moet vanuit Vlaanderen starten.quote:
Alonsoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Altijd weer dezelfden die achterblijven bij hun teamgenoot, Perez en Hamilton.
Hij presteert zeker zelf ook niet optimaal, nee. Maar misschien is die auto wel slechter dan we denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij haalt keer op keer Q1 niet eens. Zo slecht is die auto nou ook weer niet.
Op de kasseien,....zal 'm leren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yuki moet vanuit Vlaanderen starten.
Dit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik bedoel op zondag. Op zaterdag lijkt het me plek 13. Onvoorstelbaar hoe RBR het zo heeft kunnen verkutten.
Op monza weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag die dan pas na de zomerstop starten?
Misschien, maar Max heeft er 7 wins mee en een 2e plek. Hij zal zeker moeilijk te besturen zijn maar in feite is het dus gewoon een top 3 auto. Alleen bakt Perez er gewoon niks van. In Hongarije zette die hem ook weer kansloos in de muur waarmee hij zichzelf effectief buiten spel zet. Dat je 1 x Q3 niet haalt oke. Maar dit is de 5e? keer achter elkaar oid.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij presteert zeker zelf ook niet optimaal, nee. Maar misschien is die auto wel slechter dan we denken.
Dat was het aan het begin van het seizoen, maar sinds de concurrentie een stap heeft weten te maken, kon RBR niet volgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Misschien, maar Max heeft er 7 wins mee en een 2e plek. Hij zal zeker moeilijk te besturen zijn maar in feite is het dus gewoon een top 3 auto.
Als je dan al straf krijgt kan je net zo goed alles vervangen (als dat binnen de budgetlimiet past tenminste)quote:
Hij heeft de pech dat het zo competitief is, nu een paar tienden minder snel is gelijk flink wat plaatsen verlies.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij haalt keer op keer Q1 niet eens. Zo slecht is die auto nou ook weer niet.
Als dat nou het enige was. Het is niet alleen een paar tienden langzamer, hij rijd ook de auto steeds aan barrels.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hij heeft de pech dat het zo competitief is, nu een paar tienden minder snel is gelijk flink wat plaatsen verlies.
Ik schat Oscar zn plafond wat hoger in dan Lando.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan, maar normaal gesproken is Norris beter. Zag je trouwens ook in deze race natuurlijk.
Dat kan nooit zo snel zoveel invloed gehad hebben, dus die waren al goed bezig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De transfer van Rob Marshall naar McLaren is misschien nog wel het meest cruciaal van alles. Denk McLaren eens weg en de vierde titel komt er toch wel. Maar nu zet ik er geen stuiver meer op.
Dat denk ik ook op termijn, al had ik van hem dit jaar al een beter bandenmanagement verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik schat Oscar zn plafond wat hoger in dan Lando.
Lando lijkt uit de auto wat dommer dan Oscar, die ijskoud us.
Nu is Lando nog sneller, maar Piastri legt hem in zn 2e jaar al het vuur aan de schenen en die gaat hem later verslaan. Oscar heeft nog over, Lando niet.
Denk zelf dat beide gewoon op niveau zijn en prima capaciteiten hebben. Alletwee gewoon grote talenten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik schat Oscar zn plafond wat hoger in dan Lando.
Lando lijkt uit de auto wat dommer dan Oscar, die ijskoud us.
Nu is Lando nog sneller, maar Piastri legt hem in zn 2e jaar al het vuur aan de schenen en die gaat hem later verslaan. Oscar heeft nog over, Lando niet.
Gek genoeg mogen ze flexen in de bochten, op de rechte stukken niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:03 schreef THEFXR het volgende:
Dit weekend zit er een camera op alle wagens en stippen op de voorvleugel om de hoeveelheid flex te meten tijdens het rijden.
ik zag dan ook veel slowmotions in FP1 in de bochten hoeveel die vleugels flexen, dat kan in het seizoen nog wel een ding worden.
Waarom zijn die regels er eigenlijk? Gewoon allemaal lekker laten flexenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gek genoeg mogen ze flexen in de bochten, op de rechte stukken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |