Niet misschien.quote:
Blauw?quote:
Samen met Watkins Glen mijn favoriete circuit in GT7.quote:
Liever met een smaakje.quote:
Nou, ben benieuwdquote:
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
Zover ik weet heeft Wallonië er ook jaren miljoenen euros in gestopt om de verliezen te dekken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat het in België ligt en niet in een land waar ze onderhoud plegen op hun erfgoed.
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max wint met 20s marge na een race met continu geklaag over de balans.
JINX HET EVEN JA.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wat zijn als McLaren opeens langzamer isof de RB nog langzamer
+1quote:
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komtquote:
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou wel 'lachen' zijn als straks op het eind Lando net die extra punten die hij de afgelopen race minder heeft gekregen door voorlaten Piastri tekort komt
Huh, hij moest anders flink overtuigd worden. Pas toen hij het gevoel had dat hij de sfeer binnen het team onwijs zou verpesten en gedoe zou krijgen stemde hij maar in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.
Dit team kan juist door teamplay heel veel bereiken. Dat is het mooie aan McLaren.
Norris wist één ding tijdens die race: hij gaat fair play die plek teruggeven. Vind ik een sportieve actie.
Tuurlijk liep die de boel te rekken. Maar dat hij de sfeer zou verpesten wist die voor de race ook al als hij dit flikte.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh, hij moest anders flink overtuigd worden. Pas toen hij het gevoel had dat hij de sfeer binnen het team onwijs zou verpesten en gedoe zou krijgen stemde hij maar in.
Je kan je afvragen, helpt Piastri hem juist meer punten winnen of snoept hij van hem weg. Checo helpt bijv niet maar pakt ook niks weg van Max
Kan ook zijn om wat extra druk op Norris te leggen in de verwachting dat hij en McLaren fouten gaan maken.quote:
nee, ik vond het competitie vervalsing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als die een deel van de ingelopen punten heeft gekregen omdat hij door Piastri ook zou worden geholpen.
Dit team kan juist door teamplay heel veel bereiken. Dat is het mooie aan McLaren.
Norris wist één ding tijdens die race: hij gaat fair play die plek teruggeven. Vind ik een sportieve actie.
Snoepte anders afgelopen weekend nog 7 punten weg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri snoept in de regel geen punten weg van Norris. Dus daar hoeft Norris niet bang voor te zijn.
Kan, maar normaal gesproken is Norris beter. Zag je trouwens ook in deze race natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Snoepte anders afgelopen weekend nog 7 punten weg.
Britse pers…quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.facebook.com/share/sGVz7iLrLrwGVa2D/?mibextid=WC7FNe
Wat HAM bedoelt te zeggen: neem een voorbeeld aan mij zoals ik me gedroeg in bijvoorbeeld Monaco ‘21 (ik hoef niks te leren, het team moet leren) of Turkije in datzelfde jaar (het team heeft het verknald). Of hoe hij zich de afgelopen 2 jaar gedroeg, dusdanig dat het team maar excuses ging aanbieden voor de auto. Nee, dat is inderdaad het toonbeeld van een teamplayer.
Ik verbaas me regelmatig over de totale schaamteloosheid waarmee Britten proberen Max als een badboy af te schilderen. En dat niet alleen (Max is een enorme egoïst), maar tegelijk de indruk proberen te wekken alsof zij zelf wars zijn van dat soort gedrag. De zalvende goedheid. Echt weerzinwekkend.
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Domste hier was het team zelf, al was Red Bull nog wat dommer bezig dit keer en dat komt niet zo vaak voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.
Dan ga je er vrij makkelijk vanuit dat ze erom hadden mogen racen van het team terwijl er over de radio was geroepen dat ze vrij waren om te racen tot rondje 40.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat wist hij helemaal niet. Hij was zo dom om op het einde pas overstag te gaan. Had hij het eerder gedaan dan hadden ze er nog om kunnen racen en had hij zelf nog kans gemaakt op de overwinning.
Sowieso weet ik niet of Norris daadwerkelijk sneller was dan Piastri. Naar mijn idee reed Norris zijn banden aan gort en was Piastei bezig met banden managen. Toen hij er namelijk voorbij was zag je het verschil ook aardig oplopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ga je er vrij makkelijk vanuit dat ze erom hadden mogen racen van het team terwijl er over de radio was geroepen dat ze vrij waren om te racen tot rondje 40.
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik vond het competitie vervalsing.
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:31 schreef maan_man het volgende:
Multi 21, Singapore 2015, Brazilië 2022; kampioenen gaan voor ieder punt.
Ben benieuwd wanneer Norris eens van zich afbijt. Anders wordt het niks.
Ik denk dat Lando daar te lief voor is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.
Het is niet uit te sluiten dat Lando in de buurt van Max kan komen dit WK.
Het --teambelang-- was geweest dat Lando wint en Oscar 2de wordt: zelfde punten voor het team en Lando dichter bij Max voor het WK.
Oscar laten winnen is alleen leuk commercieel. Maar er zit een hele grote smet op deze winst.
[..]
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"
Helaas ja... en dan wordt je geen WKquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lando daar te lief voor is.
Dit is ook zo.quote:
Maar ik denk niet dat ze toen 50 miljoen euro per jaar binnen harkten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Dat gezeur over de late uurtjes en simmen...
Vroegah, toen F1 nog echt glamour was, sliepen die gasten helemaal niet. Tot in de late uurtjes zuipen en met dames op stap...Irvine die bij de GP Monaco om 10.05 uit een bootje tevoorschijn komt terwijl hij om 10:30 op de baan moet zitten voor de Warm-Up sessie, dat soort.
En dan is simmen tot 3:00 terwijl je pas 12 uur later hoeft te racen een probleem.
Dat is vanuit RBR gewoon een PR move geweest, geen gezeur. En het heeft uitstekend gewerkt, want niemand had het nog over Hongarije en de puinhoop bij het team daardoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Dat gezeur over de late uurtjes en simmen...
Vroegah, toen F1 nog echt glamour was, sliepen die gasten helemaal niet. Tot in de late uurtjes zuipen en met dames op stap...Irvine die bij de GP Monaco om 10.05 uit een bootje tevoorschijn komt terwijl hij om 10:30 op de baan moet zitten voor de Warm-Up sessie, dat soort.
En dan is simmen tot 3:00 terwijl je pas 12 uur later hoeft te racen een probleem.
De rest van het seizoen zal Lando voor Oscar eindigen omdat Oscar voor hem opzij gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Plus je geeft punten weg in het WK.
Het is niet uit te sluiten dat Lando in de buurt van Max kan komen dit WK.
Het --teambelang-- was geweest dat Lando wint en Oscar 2de wordt: zelfde punten voor het team en Lando dichter bij Max voor het WK.
Oscar laten winnen is alleen leuk commercieel. Maar er zit een hele grote smet op deze winst.
[..]
Ik mag hopen dat iemand (Lando) tijdens na de race iets gezegd heeft als "dit doen we nooit meer"
Dat geouwehoer steeds over geen WK worden. Als er bij RBR niet fundamenteel iets heel snel verandert dan wordt Norris WK met nog 2 of 3 races te gaan en is zijn enige concurrent Piastri. Ik snap niet dat mensen nog steeds niet in zien dat RBR in hele diepe problemen zit. Ze hebben op een ongelofelijke manier hun technische voordeel weten te verspelen en er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat ze hun mojo snel weer terugvinden. Dit WK gaat McLaren normaal gesproken eenvoudig binnenhalen, daarom kunnen ze Piastri ook deze zege schenken.quote:
Welke puinhoop? Je doelt misschien op de oude koeien maar Hongarije was geen puinhoop. De snelheid van de auto is structureel te laag. De strategie had Max naar een derde plaats gebracht. Meer zat er ook niet in.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is vanuit RBR gewoon een PR move geweest, geen gezeur. En het heeft uitstekend gewerkt, want niemand had het nog over Hongarije en de puinhoop bij het team daardoor.
Nee, Max deelt een hele scheldtirade met de wereld en is na een redelijke kwalificatie enorm kritisch als alles binnen het team op rolletjes loopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welke puinhoop? Je doelt misschien op de oude koeien maar Hongarije was geen puinhoop. De snelheid van de auto is structureel te laag. De strategie had Max naar een derde plaats gebracht. Meer zat er ook niet in.
"Well, that's some gentle introduction"quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:59 schreef Starflyer het volgende:
Zelfs dat laatste is twijfelachtig want Verstappen had de banden niet om op de undercut te reageren.
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Max deelt een hele scheldtirade met de wereld en is na een redelijke kwalificatie enorm kritisch als alles binnen het team op rolletjes loopt.
En wat heeft deze post te maken met de rest van de discusie?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.
De werkelijke reden dat hij zijn imago als beste en onverslaanbare F1-coureur een deuk(je) ziet oplopen.
Daar had Lewis ook last van dus zo gek is dat niet .
nou Lewis heb ik nog nooit zo gehoord op een boardradio, iig wel ontevreden, maar zo schelden als Max niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij denkt dat met schelden de auto sneller wordt of beter instuurt dan is dat ronduit kinderachtig. Je zet alleen maar je collega's voor schut op deze manier.
De werkelijke reden was dat hij zijn imago als beste en onverslaanbare F1-coureur een deuk(je) ziet oplopen.
Daar had Lewis ook last van dus zo gek is dat niet .
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou Lewis heb ik nog nooit zo gehoord op een boardradio, iig wel ontevreden, maar zo schelden als Max niet.
De grofheid wordt ook gecensureerd, dus het wordt al niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Gejank over dat ze niet meer grof mogen zijn.
Dan zend je die bende toch niet uit? Maar dat doen ze ook niet.
Nee oke, alleen weet je ook dan nog wel redelijk wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De grofheid wordt ook gecensureerd, dus het wordt al niet uitgezonden.
Valt mee hoor die periode als je de inflatie er bij pakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ze toen 50 miljoen euro per jaar binnen harkten.
De financiële belangen zijn allemaal een stuk groter nu.
Of is de rest zo langzaam?quote:
Low fuel high deploy?quote:
Als ik het vergelijk met rbr flext het wel meerquote:
Je kent het verhaal van m'n autoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met rbr flext het wel meer
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Vrije Trainingen zeggen niksquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Orde is weer hersteld. Mad Max beste Max.
Andere setup mag ik hopenquote:
Dus die rijdt zijn laatste racequote:
"Naar de exit van RBR setup"quote:
Of andere deploy of fuel load. Anders is die de haas.quote:
en je kunt het zelf rijden (als er geen race isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi circuit dit, ook op de sim. Eigenlijk vooral sector 2. Rest is allemaal saai volgas.
Gaaf.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:52 schreef wdn het volgende:
[..]
en je kunt het zelf rijden (als er geen race is)
en het water schijnt goed te drinken te zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omgeving blijft wel bijzonder. Heerlijk al die bomen en de heuvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |