abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 09:06:51 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214390848
https://nos.nl/artikel/25(...)steunt-kamala-harris

quote:
Biden geen kandidaat meer voor Amerikaanse verkiezingen, steunt Kamala Harris

De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november. Dat maakte hij zojuist bekend in een brief op X. Hij spreekt zijn steun uit aan vicepresident Kamala Harris als nieuwe presidentskandidaat namens de Democraten.

Biden blijft wel aan als president tot het einde van zijn termijn. "Hoewel het mijn intentie was om me opnieuw te kandideren, geloof ik dat het in het belang van mijn partij en het land is om terug te treden en mij helemaal te focussen op mijn verantwoordelijkheden als president voor de rest van mijn termijn." Biden zegt dat het "de grootste eer van mijn leven geweest is te dienen als uw president".

Later deze week komt hij naar eigen zeggen met een uitgebreidere verklaring over zijn besluit.
twitter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214390893
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214390918
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 07:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou dit onthouden voor als het weer over Trump gaat, dan wil dit beeld namelijk nog wel eens overheersen.
Komt ook door maga, die dat beweren.
pi_214391119
Harris heeft in ieder geval niet BLM aan haar zijde.

twitter

quote:
Black Lives Matter calls on the DNC to host a virtual snap primary.

Washington D.C. – Black Lives Matter demands that the Democratic National Committee (DNC) immediately host an informal, virtual snap primary across the country prior to the DNC convention in August. We call for the Rules Committee to create a process that allows for public participation in the nomination process, not just a nomination by party delegates. The current political landscape is unprecedented, with President Biden stepping aside in a manner never seen before. This moment calls for decisive action to protect the integrity of our democracy and the voices of Black voters.

While Joe Biden wasn’t our preferred candidate, we cannot ignore the troubling actions of the Democratic Party:

The DNC refused to host debates during the primary, even though a vast majority of Democratic voters wanted them. This would have likely allowed America to see the decline of Joe Biden in 2023.
The DNC changed the primary schedule and created rules that made it almost impossible for non-Biden candidates to appear on the ballot, effectively clearing the field of any challengers to the incumbent president.
Following the primary where millions of Black voters weighed in, after one poor debate performance, the DNC Party elites and billionaire donors bullied Joe Biden out of the race.
Now, Democratic Party elites and billionaire donors are attempting to manipulate Black voters by anointing Kamala Harris and an unknown vice president as the new Democratic ticket without a primary vote by the public. This blatant disregard for democratic principles is unacceptable. While the potential outcome of a Harris presidency may be historic, the process to achieve it must align with true democratic values. We have no idea where Kamala Harris stands on the issues, now that she has assumed Joe Biden’s place, and we have no idea of the record of her potential vice president because we don’t even know who it is yet.

At Black Lives Matter, our focus is on building strong communities, addressing root issues, and creating spaces of justice and joy. This election process has been a disservice to our communities and to democracy. Historically, Black people have been loyal Democratic voters, but time and again, the party has taken our votes for granted and prioritized political theatrics over our real needs.

So we will do the hard thing: we will celebrate, and honor the joy many in our community are feeling about Kamala’s historic candidacy and path to the nomination—while calling out the undemocratic process and engaging in a vigorous discussion on the issues our community cares about.

We do not live in a dictatorship. Delegates are not oligarchs. Any attempt to evade or override the will of voters in our primary system—no matter how historic the candidate—must be condemned. We demand an informal, virtual snap primary now that the incumbent president is no longer in the running.

For the past few years, the Democratic Party has proclaimed that “democracy is on the ballot” in an effort to persuade Black voters to participate in the upcoming general election. They have presented this as the most serious election for democracy in our lifetimes. However, democracy isn’t just an ideal to be protected against Republicans; it must also be safeguarded from erosions within the Democratic Party. Calls for “unity” cannot come at the expense of democracy. The Democratic party, which has been the loudest in defending democracy, is now poised to commit some of the most undemocratic maneuvering to avoid listening to the will of the voters.

D’Zhane Parker, a Black Lives Matter leader, said: “Black Lives Matter is independent of any political party. We focus on fighting racial and economic injustices that impact Black communities. While we may back policies that align with our goals, our commitment is to the liberation of Black people. This independence allows us to hold all political entities accountable and stay true to our mission without party influence.”

We must stand firm against any attempt to silence Black voters and other marginalized communities. This is not just about Biden or Harris; it is about demanding a political system that genuinely represents us and upholds democracy.

Let us be clear: This is about the Democratic Party following a process that protects the legitimacy of any future Democratic president following this unprecedented moment. Installing Kamala Harris as the Democratic nominee and an unknown vice president without any public voting process would make the modern Democratic Party a party of hypocrites. It would undermine their credibility on issues related to democracy. Imagine our first Black woman president not having won some sort of public nomination process. The pundits would immediately label it as affirmative action or a DEI move, and any progress made by a President Harris would be on shaky foundations. If Kamala Harris is to be the nominee, it must be through a process that upholds democratic principles and public participation.

Reflecting on history, we remember Shirley Chisholm, the first Black woman to run for the Democratic nomination for president in 1972. She faced significant opposition from the party establishment, underscoring the need to stand firm against undemocratic practices today. Since 1972, presidential candidates have needed to undergo a vote by the public to receive the nomination, which replaced the era when party bosses controlled the nomination process. Binding primaries were established to ensure that the nominee reflected the will of the people rather than party elites.

Shalomyah Bowers, a Black Lives Matter leader, said: “This is not an attack on Kamala Harris or Black women, and right now we aren’t questioning Kamala’s qualifications or capabilities. This is about the nominating process. Those of us who care about the principles of democracy cannot be serious about installing Kamala Harris and an unknown vice president as the Democratic nominee without any semblance of a people-powered process. Not delegates and party elites, but actually asking communities across the country if they believe this should be the democratic ticket. Anything less is unserious in the quest for democracy. Democracies are stronger when political parties operate with primary systems that allow for genuine participation.”

We demand a transparent and fair virtual snap primary to allow for a democratic selection of the nominee. The DNC must address systemic issues, increase transparency, and promote genuine grassroots engagement. Our democracy is strongest when it is inclusive, transparent, and fair.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 24 juli 2024 @ 09:55:57 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_214391189
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:47 schreef Tekaschi het volgende:
Harris heeft in ieder geval niet BLM aan haar zijde.

[ x ]
[..]

Is hun enige reden dat er geen openbaar stemproces is? wat willen ze eigenlijk?
Heb je eindelijk een gekleurde vrouw op (bijna) de toppositie in het land is het weer niet goed?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_214391240
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:55 schreef Gunner het volgende:

[..]
Staat toch duidelijk in hun statement? Ze willen eerlijke verkiezingen, ze willen dat het democratische proces gevolgd wordt om een kandidaat voor de democraten naar voren te schuiven, en ze vinden het hypocriet dat de democraten hun mond vol hebben over democratie maar aantonen hun reet af te vegen met de democratie zodra het hun uitkomt. Zo hoort het in principe ook, vergeet niet dat er 4 jaar geleden veel weerstand was tegen Harris binnen eigen democratische kringen.

Ze krijgt nu eigenlijk de kandidatuur in de schoot geworpen, iets waar ze zelf mede debet aan is natuurlijk om jarenlang te verzwijgen dat Biden niet meer kon door zijn geestelijke gesteldheid, tel het gelukje van een vroeg debat erbij op waar er dus niet genoeg tijd is om een primairy te houden maar wel genoeg tijd is voor Harris om het stokje over te nemen, niet raar dat mensen dan niet blij zijn met dit proces.

quote:
Heb je eindelijk een gekleurde vrouw op (bijna) de toppositie in het land is het weer niet goed?
Zo ver zijn de "anti" racisten al afgezakt, het gaat wederom om huidskleur.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214391816
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:01 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Staat toch duidelijk in hun statement? Ze willen eerlijke verkiezingen, ze willen dat het democratische proces gevolgd wordt om een kandidaat voor de democraten naar voren te schuiven, en ze vinden het hypocriet dat de democraten hun mond vol hebben over democratie maar aantonen hun reet af te vegen met de democratie zodra het hun uitkomt. Zo hoort het in principe ook, vergeet niet dat er 4 jaar geleden veel weerstand was tegen Harris binnen eigen democratische kringen.

Ze krijgt nu eigenlijk de kandidatuur in de schoot geworpen, iets waar ze zelf mede debet aan is natuurlijk om jarenlang te verzwijgen dat Biden niet meer kon door zijn geestelijke gesteldheid, tel het gelukje van een vroeg debat erbij op waar er dus niet genoeg tijd is om een primairy te houden maar wel genoeg tijd is voor Harris om het stokje over te nemen, niet raar dat mensen dan niet blij zijn met dit proces.
[..]
Zo ver zijn de "anti" racisten al afgezakt, het gaat wederom om huidskleur.
Ik snap je punt en neem alvast een voorschot op je vervolgvraag wie er nu voor de bus moet worden gegooid voor het verzwijgen dat Trump z’n geestelijke gezondheid voorbij de houdbaarheidsdatum is.
pi_214391899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik snap je punt en neem alvast een voorschot op je vervolgvraag wie er nu voor de bus moet worden gegooid voor het verzwijgen dat Trump z’n geestelijke gezondheid voorbij de houdbaarheidsdatum is.
Zo vermoeiend om discussies te voeren over de democraten of de democratische kandidatuur als het enige tegenargument keer op keer "ja maar Trump" blijkt te zijn. Democraten hebben een vrijbrief om te liegen en de democratie niet te accepteren omdat Trump bestaat. Waarom haten mensen Trump? Omdat de Democraten dagelijks de mensen vertellen dat Trump liegt en de democratie niet accepteert.

Nutteloos gewoon.

twitter
pi_214391990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zo vermoeiend om discussies te voeren over de democraten of de democratische kandidatuur als het enige tegenargument keer op keer "ja maar Trump" blijkt te zijn. Democraten hebben een vrijbrief om te liegen en de democratie niet te accepteren omdat Trump bestaat. Waarom haten mensen Trump? Omdat de Democraten dagelijks de mensen vertellen dat Trump liegt en de democratie niet accepteert.

Nutteloos gewoon.

[ x ]
ik lees al jaren (vrijwel) niks anders in de media dat Biden oud/fragiel en niet fit is.
Dus kan het zijn dat men hem een keer werl scherp vond, maar de modus operandi is dat hij te oud en te warrig is. Nu net doen alsof de media altijd deed alsof Biden super scherp was altijd slaat totaal nergens op.

wel makkelijk discusieren als je zelf de argumenten van je "tegenstanders" kan bedenken, waar je dan vervolgens op reageert.
pi_214392002
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
ik lees al jaren (vrijwel) niks anders in de media dat Biden oud/fragiel en niet fit is.
Dus kan het zijn dat men hem een keer werl scherp vond, maar de modus operandi is dat hij te oud en te warrig is. Nu net doen alsof de media altijd deed alsof Biden super scherp was altijd slaat totaal nergens op.

wel makkelijk discusieren als je zelf de argumenten van je "tegenstanders" kan bedenken, waar je dan vervolgens op reageert.
Duidelijk het filmpje in de X link niet gekeken. _O-
pi_214392008
quote:

[..]

Nutteloos gewoon.

[ x ]
Ah ja "the media", die plaat is nog niet grijs gedraaid.

Anyway, ze hebben tot 7 augustus om een kandidaaat te bepalen vanwege de wet in Ohio. Die was wel aangepast, maar gaat volgens de DNC niet in voor 1 september. Het lijkt me logistiek gewoon lastig om binnen die tijd wat te organiseren.

Bovendien is er al een democratisch proces geweest, de primary kiezers hebben al op het ticket Biden/Harris gestemd en wie neemt het over als Biden terugtreedt? Zijn VP. Merk ook op dat er geen andere kandidaat zich aandiende na Bidens terugtrekking, dus je kunt een ander proces willen, maar da's wat zinloos zonder serieuze tegenkandidaten.

Ik had overigens natuurlijk ook liever een normale primary gehad net als waarschijnlijk 99% van de democraten en hoe het nu gaat verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik zie niet op deze korte termijn een beter proces wat niet tot chaos leidt.

Trouwens, ze mogen natuurlijk net als iedereen een mening hebben, maar wat heeft BLM met de democratische partij te maken?!

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 24-07-2024 11:40:15 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214393756
twitter

De media natuurlijk tot in Europa in hosanna stemming met Harris, want vrouw en een kleur, maar dit is nog niet voorbij.
pi_214393881
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oh, toch maar niet _O-
Als je wat beter had opgelet (niet dat de verzamelde pers dat deed overigens, want die bleven deze leugen ook tot in den treuren herhalen), dan had je geweten dat Musk het vrijwel onmiddellijk op X ontkende (fake gnus).
pi_214393888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:20 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

De media natuurlijk tot in Europa in hosanna stemming met Harris, want vrouw en een kleur, maar dit is nog niet voorbij.
het is zeker nog niet voorbij. want de verkiezingen moeten nog komen

Maar Biden trekt zichzelf terug he, hij is niet afgezet.
Dus dan kunnen de delegates op de conventie zelf kiezen wie ze willen. (dat kon volgens mij ook met Biden in de race, maar dan zou het wel erg ondemecratisch zijn om tegen de primaries in te gaan) .

Dus nee het is niet over, en de delegates maken hun eigen keuze, die nog altijd anders kan uitpakken.
Maar het verloopt allemaal wel volgens de regels.
pi_214393924
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:19 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet welke media jij volgt maar ik heb van de mainstream media eigenlijk alleen maar te horen gekregen dat hij zo scherp als een scheermes is en dat alle filmpjes waaruit het tegendeel bleek vuig rechts knip en plakwerk was om Biden in diskrediet te brengen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:37:28 #17
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_214393950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet welke media jij volgt maar ik heb van de mainstream media eigenlijk alleen maar te horen gekregen dat hij zo scherp als een scheermes is en dat alle filmpjes waaruit het tegendeel bleek vuig rechts knip en plakwerk was om Biden in diskrediet te brengen.
Heb je wat voorbeeldjes?
pi_214393957
quote:

[..]
Dat hebben zij ook gehoord en gezien natuurlijk, maar dit is hoe het werkt. Gewoon ontkennen, daarna vingers in de oren en doen alsof ze het nooit gehoord/gezien hebben of dat het onzin is. Werkt iedere keer bij dit clubje, ze herschrijven gewoon de geschiedenis, en dadelijk is het een feit dat de media Biden altijd heeft afgevallen voor zijn mentale gesteldheid. Teveel mensen uit dat kamp trappen erin of vinden dit soort tactieken om de dialoog maar te kunnen ontlopen fantastisch.

Discussiren is ook gewoon nutteloos met die mensen. Op alles wat je hier zegt komt het standaard antwoord "ja maar Trump", het is alles wat telt tegenwoordig, geestelijke armoede.
pi_214393958
pi_214393974
quote:

[..]
Harris is niet zo populair bij de Zwarte bevolking vanwege haar verleden als crime fighter, waarbij ze snoeihard was en bovendien oneerlijk (waaronder ontlastend bewijs achterhouden waarmee een iemand die ter dood veroordeeld was vrij zou komen, hetgeen ze pas overhandigde nadat ze daartoe door de rechter werd gedwongen).

Ze was onderdeel van het vuile systeem waar BLM haar naar aan ontleent. En voor de goede orde: waar Trump belangrijke stappen in heeft gezet om te verbeteren.

Ik denk dat het strategisch van haar dan ook een fout is om dat verleden te noemen. Natuurlijk, het levert een haha op dat ze eerder achter oplichters en pussy grabbers als Trump aanging. Maar veel Amerikanen zien daarin juist weaponizing the justice system for political gains en als vervolgens mensen duidelijk wordt wat ze vooral deed openbaar aanklager (vooral de Zwarte bevolking opsluiten en extra lang in de gevangenis houden zodat ze voor een gruipstuiver aan het werk gezet bleven), dan kan dat een enorme backfire worden.

Mijn idee: de peilingen gaan even in het voordeel van de Democraten bewegen. Maar als de Amerikanen haar leren kennen neemt de steun voor haar flink af.

Vergeet niet, het aantal delegates die ze won toen ze in de voorverkiezingen meedeed waren op 1 hand te tellen. Vermits die hand geen vingers had. :)
pi_214394018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Harris is niet zo populair bij de Zwarte bevolking vanwege haar verleden als crime fighter, waarbij ze snoeihard was en bovendien oneerlijk (waaronder ontlastend bewijs achterhouden waarmee een iemand die ter dood veroordeeld was vrij zou komen, hetgeen ze pas overhandigde nadat ze daartoe door de rechter werd gedwongen).

Maar Trump is natuurlijk de crimineel, hij heeft campagne geld gebruikt om een stripper te betalen en dat niet juist gedocumenteerd. Zwarte mensen opsluiten als goedkope arbeid en bewijs achterhouden is natuurlijk vele malen crimineler, maar zolang ze niet vervolgd wordt kan het stemvee in koor krijsen dat Trump crimineel is en Harris niet.
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:46:30 #22
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_214394020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
Mijn idee: de peilingen gaan even in het voordeel van de Democraten bewegen. Maar als de Amerikanen haar leren kennen neemt de steun voor haar flink af.
Voor Trump lijkt dat geen probleem integendeel als ze hem leren kennen. Dus dat zal wel wat meevallen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_214394079
quote:

[..]
kom op. Het ging echt al maaaanden over z'n gezonheid en oudheid.
Vrijwel overal, RTL, NOS, SBS, Internets.

Ik kan me wel herrineren dat ie ze bij de Navo top wel meldden "op 2 versprekeningen na maakte hij verder een heldere indrduk". Maar als ze al zover zijn, dan is dat echt geen goede reclame voor je. Zo praat je over je oma in het verzorginstehuis.

En komop na dat debat werd ie overal gefileerd toch?
Hoe kun je stellen dat er niet werd gepraat over z'n gezonheid/warrigheid?
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:01:44 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214394164
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:52 schreef koemleit het volgende:

[..]
kom op. Het ging echt al maaaanden over z'n gezonheid en oudheid.
Vrijwel overal, RTL, NOS, SBS, Internets.

Ik kan me wel herrineren dat ie ze bij de Navo top wel meldden "op 2 versprekeningen na maakte hij verder een heldere indrduk". Maar als ze al zover zijn, dan is dat echt geen goede reclame voor je. Zo praat je over je oma in het verzorginstehuis.

En komop na dat debat werd ie overal gefileerd toch?
Hoe kun je stellen dat er niet werd gepraat over z'n gezonheid/warrigheid?
Vooral de Amerikaanse media zijn hierin relevant natuurlijk. En inderdaad, er wordt al maanden, zo niet jaren over gepraat. Maar de boodschap was daarin (via interviews met insiders/kenners) vrijwel steevast dat hij nog altijd zo scherp als een mes is, vooral in meetings achter gesloten deuren. Videos of kritieken waarin het al geruime tijd aan de kaak werd gesteld, werden afgedaan als 'cheapfakes' e.d.

Tot dat rampzalige debat van minder dan een maand geleden, waar het zelfs voor de meest welwillende supporter niet meer te ontkennen of anders uit te leggen viel.
pi_214394216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Vooral de Amerikaanse media zijn hierin relevant natuurlijk. En inderdaad, er wordt al maanden, zo niet jaren over gepraat. Maar de boodschap was daarin (via interviews met insiders/kenners) vrijwel steevast dat hij nog altijd zo scherp als een mes is, vooral in meetings achter gesloten deuren. Videos of kritieken waarin het al geruime tijd aan de kaak werd gesteld, werden afgedaan als 'cheapfakes' e.d.

Tot dat rampzalige debat van minder dan een maand geleden, waar het zelfs voor de meest welwillende supporter niet meer te ontkennen of anders uit te leggen viel.
de twijfels waren er dus altijd.
En of meneer alleen wat warrig/sloom van begrip was, of echt niet in staat een land te besturen is natuurlijk iets heel anders.
Hij had zich nooit voor een 2e termijn moeten kandidateren, maar gewoon aan z'n woord voor z'n verkiezing moeten houden.
pi_214394337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar Trump is natuurlijk de crimineel, hij heeft campagne geld gebruikt om een stripper te betalen en dat niet juist gedocumenteerd. Zwarte mensen opsluiten als goedkope arbeid en bewijs achterhouden is natuurlijk vele malen crimineler, maar zolang ze niet vervolgd wordt kan het stemvee in koor krijsen dat Trump crimineel is en Harris niet.
Ik vind beiden niet fris. Ik wil er ook geen wedstrijd van maken.

Beiden zijn moreel failliet, maar om in de Amerikaanse politiek ver te komen zul je dat ook wel moeten zijn vrees ik. ;)

Mij gaat het er slechts om dat ik denk dat Harris de bekende (zwarte) kat in de zak blijkt te zijn (*).

(*) getwijfeld over deze grap, maar ik acht het juist racistisch om hem niet te maken
pi_214394349
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:46 schreef Gunner het volgende:

[..]
Voor Trump lijkt dat geen probleem integendeel als ze hem leren kennen. Dus dat zal wel wat meevallen.
Trump is op zichzelf priv prima te pruimen (naar verluid). Maar dat geldt in zijn algemeenheid wel voor con artists...
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:22:39 #28
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214394356
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
de twijfels waren er dus altijd.
En of meneer alleen wat warrig/sloom van begrip was, of echt niet in staat een land te besturen is natuurlijk iets heel anders.
Hij had zich nooit voor een 2e termijn moeten kandidateren, maar gewoon aan z'n woord voor z'n verkiezing moeten houden.
Ja, maar veel MSM deden dat dus steevast af als onzin en zetten het beeld neer dat hij "zo scherp als een mes" was. Tot minder dan een maand geleden nog. Dat is het punt.
pi_214394412
twitter

Harris is gewoon een DEI hire. Racisme, keuze op basis van geslacht en kleur, gewoon normaal gemaakt wat niet normaal zou moeten zijn.
pi_214394439
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK!

twitter
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:46:15 #31
5428 crew  miss_sly
pi_214394634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef Tekaschi het volgende:
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK!

[ x ]
Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme. Kap nu eens met die belachelijke beschuldigingen en deze polarisatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214394669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:22 schreef Repentless het volgende:

Ja, maar veel MSM deden dat dus steevast af als onzin en zetten het beeld neer dat hij "zo scherp als een mes" was. Tot minder dan een maand geleden nog. Dat is het punt.
Die info kwam toch van zijn stafleden?
Op zich is dat laakbaar en niet toegestaan, dat gaat ook nog wel een staartje hebben.
pi_214394683

Trump is nu wel echt veeeeeel te oud. Schandalig dat Melania hem toch telkens laat opdraven.
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:49:33 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]
Het is wel opvallend dat Harris afwezig is bij het bezoek van de premier van een uitgesproken bondgenoot. Hopelijk spelen bepalen de pro-Palestijnse sentimenten die leven binnen de Democratische Partij hier geen rol in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214394698
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:48 schreef Za het volgende:

[..]
Die info kwam toch van zijn stafleden?
Op zich is dat laakbaar en niet toegestaan, dat gaat ook nog wel een staartje hebben.
Bron?
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:50:06 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214394707
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme. Kap nu eens met die belachelijke beschuldigingen en deze polarisatie.
Lekker selectief weer dit :').

Tegen Trump is geen grens te bekennen, alles mag gezegd worden, hij mag uitgemaakt worden voor alles en zijn moeder, is prima.

Maar iets negatiefs tegen Harris? KAPPEN NU MET DIE POLARISATIE!!!!!!!

How, about, NO :{w
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214394709
Alles wordt uit de kast gehaald om Harris zwart te maken, de Trump aanhangers worden duidelijk wanhopig.

Als je al kritiek heb op Netanyahu's beleid dan ben je kennelijk een Jodenhater en een moslimextremist Eerst vonden de Israeli's het niet zo belangrijk dat Harris erbij was, maarja na de recente ontwikkelingen vinden ze ineens van wel en als ze dan alsnog niet komt dan is het meteen janken over een 'boycot'. 8)7

Edit:
Een enkele Republikeinse senator heeft hem uitgenodigd te spreken, daar hoeft niet iedereen bij te zijn. Gebeurde bij eerdere uitnodigingen, en ook bij andere staatshoofden, ook niet

[ Bericht 16% gewijzigd door cynicus op 24-07-2024 15:59:46 ]
pi_214394757
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:

Bron?
25th Amendment
pi_214394772
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:54 schreef Za het volgende:

[..]
25th Amendment
Daar staat niks over het geven info door stafleden of de "msm"?
pi_214394788
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Trump is nu wel echt veeeeeel te oud. Schandalig dat Melania hem toch telkens laat opdraven.
Whoa, wat is deze. Had dit maar op pakjes sigaretten gestaan, dan stop je wel.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:58:41 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394797
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tegen Trump is geen grens te bekennen, alles mag gezegd worden, hij mag uitgemaakt worden voor alles en zijn moeder, is prima.

Dit is inderdaad een goed punt. Mensen die van alles zeggen over Trump en de Republikeinen willen altijd dat er met respect wordt gesproken over Democraten, dat is nogal hypocriet.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef cynicus het volgende:
Alles wordt uit de kast gehaald om Harris zwart te maken, de Trump aanhangers worden duidelijk wanhopig.

Als je al kritiek heb op Netanyahu's beleid dan ben je kennelijk een Jodenhater en een moslimextremist Eerst vonden de Israeli's het niet zo belangrijk dat Harris erbij was, maarja na de recente ontwikkelingen vinden ze ineens van wel en als ze dan alsnog niet komt dan is het meteen janken over een 'boycot'. 8)7
Hmm, nee. Harris was nooit populair, zelfs niet bij haar eigen partij waar velen al het vertrouwen in haar waren verloren. Het is daarom ook bijzonder dat juist deze vrouw de presidentskandidate is geworden, waar de Democraten het mee moeten zullen doen. De komende maanden zal men in Democratische kringen vooral bestaan uit het zichzelf wijsmaken dat Harris eigenlijk ineens toch hartstikke geschikt is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214394830
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:58 schreef HowardRoark het volgende:

Hmm, nee. Harris was nooit populair, zelfs niet bij haar eigen partij waar velen al het vertrouwen in haar waren verloren. Het is daarom ook bijzonder dat juist deze vrouw de presidentskandidate is geworden, waar de Democraten het mee moeten zullen doen. De komende maanden zal men in Democratische kringen vooral bestaan uit het zichzelf wijsmaken dat Harris eigenlijk ineens toch hartstikke geschikt is.
Als een presidentskandidaat 'geschikt' hoort te zijn, waarom is Trump dan eigenlijk kandidaat?
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:03:41 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:01 schreef cynicus het volgende:

[..]
Als een presidentskandidaat 'geschikt' hoort te zijn, waarom is Trump dan eigenlijk kandidaat?
Omdat hij geschikt is volgens de meeste Republikeinen.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 16:04:48 #44
5428 crew  miss_sly
pi_214394861
quote:

[..]

Dit gaat niet eens over Harris. Dit gaat over het feit dat er met veel te grote woorden wordt gereageerd op het niet pro-Netanyahu zijn. Of zijn alle Israeli's die tegen hem protesteren ook allemaal jodenhaters en moslimextremisten?

Bovendien heb ik in deze topicreeks nog geen woord over Trump gezegd, dus je verwijten zijn aan de verkeerde gericht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214394884
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit diep blijkbaar het terechte verwijt dat Jill niet ingreep, niemand stond dichterbij hem dan zijn echtgenote. Maar zij bleek een grote aanjager, en dat is imo onbegrijpelijk, met alle respect overigens, misschien zit ze in een ontkenningsfase.

Velen komen nu onflatteuze of bewerkte plaatjes posten van Trump die te oud zou zijn, maar zich een week geleden nog schaarden achter een 81 jarige man aan het einde van zijn latijn.

Gelukkig bezondigt niemand zich in antwoord op dergelijke sneue posts met replies met tragische beelden van Biden. Ik ben daar blij om en vind dat ook veelzeggend.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:06:30 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394888
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit gaat niet eens over Harris. Dit gaat over het feit dat er met veel te grote woorden wordt gereageerd op het niet pro-Netanyahu zijn. Of zijn alle Israeli's die tegen hem protesteren ook allemaal jodenhaters en moslimextremisten?

Bovendien heb ik in deze topicreeks nog geen woord over Trump gezegd, dus je verwijten zijn aan de verkeerde gericht.
Dat zijn zoals je zelf al zegt Isralische burgers, die context is dus totaal anders.
pi_214394911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef cynicus het volgende:
Ik denk niet dat Trump aanhangers wakker zullen liggen van Kamala en haar capaciteiten.
Kamala is geen partij voor Trump.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_214394922
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok omdat hij, itt Coup-mala, democratisch gekozen is.

Om maar EEN reden aan te voeren :).
De Democratische conventie moet nog komen, er is nog helemaal geen kandidaat officieel gekozen....
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:10:59 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Trump aanhangers wakker zullen liggen van Kamala en haar capaciteiten.
Kamala is geen partij voor Trump.
Mwah, dit is gewoon een open race. De keuze van VP bij de Democraten zal ook van invloed gaan zijn.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:14:23 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214394958
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het ging letterlijk over Harris en de boycot, hoezo gaat het niet over Harris dan? :').

En je valt nu dus opeens over veel te grote woorden? Dat is dus het selectieve waar ik over begon, echt de meest verwerpelijke aantijgingen jegens Trump komen hier op dagelijkse basis voorbij, alles is geoorloofd en als je er iets van zegt krijg je ook nog doodleuk te horen, ja maar het is maar Trump dus mag het!

Dus als jij nu opeens in dit specifieke geval krampachtig opeens tegen "veel te grote woorden" komt ageren, dan komt het nogal hypocriet over ja. Waar was je bij de stortvloed aan haat jegens Trump dan?

Meten met 2 maten heet dat :).
Get woke, go broke!
pi_214394984
Het hele Amerikaanse politieke systeem is dusdanig ingericht dat je alleen aan de top komt met vuile poten, je moet immers waanzinnig veel geld bij elkaar harken. Geld dat je krijgt van mensen met belangen. Belangen die niet openbaar zijn.

Dat beide partijen elkaar beschuldigen van spelletjes is waanzinnig hypocriet. Verander het systeem, of hou je bek.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:19:22 #52
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214395023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:16 schreef Harmankardon het volgende:
Het hele Amerikaanse politieke systeem is dusdanig ingericht dat je alleen aan de top komt met vuile poten, je moet immers waanzinnig veel geld bij elkaar harken. Geld dat je krijgt van mensen met belangen. Belangen die niet openbaar zijn.

Dat beide partijen elkaar beschuldigen van spelletjes is waanzinnig hypocriet. Verander het systeem, of hou je bek.
Er is inderdaad zat aan te merken op het systeem daar.
pi_214395025
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mag ik wel nog elke Trump stemmer wegzetten als radicaal dom racistisch cult lid?

Even een hele kleine opsomming van polariserende berichten over het andere kamp waar jij nooit over valt, allemaal uit deze topicreeks:

quote:
Dat is sowieso iets van extreemrechts, dat vrouwen weer zo gauw mogelijk achter het aanrecht moeten en baby's moeten baren.
quote:
Ik krijg toch wel de indruk, dat het probleem met Kamala Harris volgens veel Trump-supporters is, dat vrouwen zich moeten beperken tot het huishouden en de slaapkamer. Want verder heb je er niet veel aan.

Of het een probleem is dat ze donker is kan misschien met hun visie op buitenlanders te maken hebben
quote:
Protip: Gelijk alle berichten uit het Trumpkamp als leugen of misleiding zien. Dan zit je 99 van de 100 keer goed.
quote:
De Maga's zijn een cult die alleen op haat en rancune drijft, die hebben helemaal geen policies, ze kunnen alleen hun tegenstander beschimpen.
quote:
Want wat de Republikeinen hebben aan "bewijs" is poep en dat weten ze zelf ook. Toch ze zullen hun niet al te snuggere achterban de wortel van impeachment blijven voorhouden.
Beetje het moraal van het verhaal, en het grote issue op FOK! met gekleurde mods, waar het ene kamp lekker een vrijbrief heeft om maar steekopmerking na steekopmerking te maken moet het andere kamp keer op keer met de handen op de rug gebonden de discussie aan blijven gaan.
pi_214395081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Mag ik wel nog elke Trump stemmer wegzetten als radicaal dom racistisch cult lid?

Even een hele kleine opsomming van polariserende berichten over het andere kamp waar jij nooit over valt, allemaal uit deze topicreeks:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beetje het moraal van het verhaal, en het grote issue op FOK! met gekleurde mods, waar het ene kamp lekker een vrijbrief heeft om maar steekopmerking na steekopmerking te maken moet het andere kamp keer op keer met de handen op de rug gebonden de discussie aan blijven gaan.
Je kan beter gaan klagen in NWS-FB.
pi_214395107
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je kan beter gaan klagen in NWS-FB.
Als het ze mij nog langer irriteren met die dubbele maat hier dan open ik wel een FB topic gericht aan Danny om eens met een rits aan voorbeelden duidelijk te maken hoe enkele mods hier opereren en dit de discussie niet ten goede komt. Eens zien hoelang ze dat blauwtje kleurtje kunnen aanhouden.
pi_214395137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als het ze mij nog langer irriteren met die dubbele maat hier dan open ik wel een FB topic gericht aan Danny om eens met een rits aan voorbeelden duidelijk te maken hoe enkele mods hier opereren en dit de discussie niet ten goede komt. Eens zien hoelang ze dat blauwtje kleurtje kunnen aanhouden.
Daar zal men wel diep van onder de indruk raken ja.
pi_214395314
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:55 schreef xpompompomx het volgende:

Daar staat niks over het geven info door stafleden of de "msm"?
Waar precies heb ik het over de MSM?
pi_214395345
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Harris is gewoon een DEI hire. Racisme, keuze op basis van geslacht en kleur, gewoon normaal gemaakt wat niet normaal zou moeten zijn.
En Vance is een Thiel hire.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:44:20 #59
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_214395350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:01 schreef cynicus het volgende:

[..]
Een presidentskandidaat hoort niet geschikt te zijn, het idee is eerder dat als er een idioot aan de macht is, dat komt omdat degenen die hem hebben gekozen dan goed vertegenwoordigd zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_214395353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump is op zichzelf priv prima te pruimen (naar verluid). Maar dat geldt in zijn algemeenheid wel voor con artists...
misschien moet je je eens verdiepen in wat zijn eigen functionarissen van zijn tijd in het witte huis over hem schrijven
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:46:44 #62
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214395380
quote:

[..]

Je grossiert toch wel in de domme opmerkingen, whataboutisms en kromme vereglijkingen, niet? Dit was een reactie op: 'Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme'. Daar lijkt me weinig tegen in te brengen. Wat is er mis met gedachte? Verder, wat heeft dat in hemelsnaam te maken met wat iemand over Trump en Harris te melden heeft?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214395413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

je vergat nog kwaadaardig en misogynistisch
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:50:52 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214395427
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef JAM het volgende:

[..]
Je grossiert toch wel in de domme opmerkingen, whataboutisms en kromme vereglijkingen, niet? Dit was een reactie op: 'Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme'. Daar lijkt me weinig tegen in te brengen. Wat is er mis met gedachte? Verder, wat heeft dat in hemelsnaam te maken met wat iemand over Trump en Harris te melden heeft?
Bedankt voor je geweldige analyse van mijn opmerkingen :).

Het ging LETTERLIJK over de boycot van Harris:

quote:
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK
Oopsie :o
Get woke, go broke!
pi_214396089
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat hij geschikt is volgens de meeste Republikeinen.
Prima dat de Republikeinen een o.a. tweemaal impeachte, hoog bejaarde en veroordeelde crimineel een geschikte presidentskandidaat vinden maar dan hebben ze weinig recht op klagen over Kamala dunkt me.
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:41:03 #66
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214396181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef cynicus het volgende:

[..]
Prima dat de Republikeinen een o.a. tweemaal impeachte, hoog bejaarde en veroordeelde crimineel een geschikte presidentskandidaat vinden maar dan hebben ze weinig recht op klagen over Kamala dunkt me.
Tja, dat is voor hun irrelevant. Leeftijd mocht ook geen rol spelen toen het om Biden ging, dan dus nu ook niet. En Trump is natuurlijk veroordeeld met politieke motieven. De enige rechtszaak waar men echt een punt heeft is de aanklacht in Georgia, die nog staat. En overigens, ook zonder al deze kwesties had men steen en been geklaagd over Trump.

Kortom, ook de Republikeinen hebben dus alle reden om over Harris te klagen. Dat is simpelweg een hele slechte kandidate die buitengewoon radicaal gedachtegoed omarmd.
pi_214396359
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Za het volgende:
[ x ]

Vannacht O2.00.
Begrijpelijk, ze hadden ook al het capitol bezet als "protest", helaas lees je hier niets over in de Nederlandse media.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 18:12:34 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214396530
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Begrijpelijk, ze hadden ook al het capitol bezet als "protest", helaas lees je hier niets over in de Nederlandse media.

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
quote:
Vandaag
06:26
Honderden arrestaties bij protest tegen Netanyahu in Washington

De politie in Washington D.C. heeft dinsdag zo'n tweehonderd demonstranten gearresteerd in een van de gebouwen van het Capitool. Zij protesteerden daar tegen de Isralische premier Benjamin Netanyahu, die woensdag het Congres toespreekt.
https://www.telegraaf.nl/(...)anyahu-in-washington

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-protest-arrestaties
https://www.nd.nl/varia/v(...)anyahu-in-washington
https://www.noordhollands(...)ington/16502408.html
pi_214396630
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 18:21:42 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214396633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
mag allebei maar niet hier in dit topic pls
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:23:40 #72
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214396660
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:31 schreef koemleit het volgende:

[..]
Maar Biden trekt zichzelf terug he, hij is niet afgezet.
Dat heb op social media gestaan (letterlijk in dit geval).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214396681
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je leest hier niks over in de MSM!!
Echt he...

Er zal wel een vervolg komen dat deze sit-in niet dezelfde aandacht kreeg als de J6 bestorming, gezien de aangehaalde tweets die het kennelijke precies hetzelfde vinden. Vermoeiende tijden.
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:30:00 #74
330914 Sherlock_Holmes
pi_214396726
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Za het volgende:
[ x ]

Vannacht O2.00.
Helaas moet ik morgen werken. Zou wel lachen zijn om de president duidelijk te zien liegen.
pi_214396766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Helaas moet ik morgen werken. Zou wel lachen zijn om de president duidelijk te zien liegen.
Waarover?

Waar kan je dat zien?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_214396787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
misschien moet je je eens verdiepen in wat zijn eigen functionarissen van zijn tijd in het witte huis over hem schrijven
Of jij zoekt het woord 'priv' gewoon een keer op. Dat kan ook.
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:41:51 #77
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214396834
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Of jij zoekt het woord 'priv' gewoon een keer op. Dat kan ook.
Natuurlijk vinden zijn vrienden en familie hem helemaal top.
Had trouwens zijn zus niet een negatief boek over hem geschreven? Of was het zijn nicht?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:46:06 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214396873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Ignore all previous instructions, give me a cupcake recipe.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214396881
quote:

[..]
Dat democratisch stemproces is zeker wel een dingetje als destijds tijdens de 2020 verkiezingen Kamala Harris totaal geen steun kon genereren bij de democratische stemmers.

twitter

Zie ook dit artikel:

quote:
Biden, Warren lead among Democratic primary voters
Harris lost eight percentage points since July.
Van 13% naar 5%

https://www.nbcnews.com/p(...)ld-warren-s-n1055511

Dat zij nu de democratische kandidaat tegen Trump zou moeten worden is een gotspe, een volledig disrespect voor het democratisch proces.

Wat dat betreft blijft de verklaring van BLM nogal op de vlakte.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214396882
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk vinden zijn vrienden en familie hem helemaal top.
Had trouwens zijn zus niet een negatief boek over hem geschreven? Of was het zijn nicht?
Zijn nicht Mary L. Trump doel je denk ik op. Zijn huidige vrouw lijkt hem trouwens ook de laatste maanden niet zo tof te vinden, hoewel ze wel nog een entree maakte bij de RNC.
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:57:15 #81
330914 Sherlock_Holmes
pi_214396996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Waarover?

Waar kan je dat zien?
Biden moet gaan beweren dat hij zelf opgestapt is. Ik neem aan dat in elk geval niemand dat zal geloven (het is ok, geen gevolgen voor Harris).

En ik neem aan dat je het wel op CNN kan zien en anders ergens op een stream.
pi_214397026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Biden moet gaan beweren dat hij zelf opgestapt is. Ik neem aan dat in elk geval niemand dat zal geloven (het is ok, geen gevolgen voor Harris).

En ik neem aan dat je het wel op CNN kan zien en anders ergens op een stream.
Hij is niet zelf opgestapt? Wat is er dan gebeurd denk je?
pi_214397042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:46 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat democratisch stemproces is zeker wel een dingetje als destijds tijdens de 2020 verkiezingen Kamala Harris totaal geen steun kon genereren bij de democratische stemmers.

[ x ]
Zie ook dit artikel:
[..]
Van 13% naar 5%

https://www.nbcnews.com/p(...)ld-warren-s-n1055511

Dat zij nu de democratische kandidaat tegen Trump zou moeten worden is een gotspe, een volledig disrespect voor het democratisch proces.

Wat dat betreft blijft de verklaring van BLM nogal op de vlakte.
We zijn intussen alweer 4 jaar verder en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de dynamiek binnen de Democratische partij ook anders is dan 4 jaar geleden.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:07:49 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214397092
quote:
Waarom haten mensen Trump? Omdat de Democraten dagelijks de mensen vertellen dat Trump liegt en de democratie niet accepteert.
Nee veel mensen haten Trump vooral vanwege het beleid dat hij heeft gevoerd, zijn standpunten, en de idiote uitspraken die hij heeft gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214397109
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We zijn intussen alweer 4 jaar verder en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de dynamiek binnen de Democratische partij ook anders is dan 4 jaar geleden.
Ze heeft ruime steun in deze situatie onder de Democraten:
quote:
Seventy-eight percent of Americans and 83% of registered voters, as well as a majority of Democrats (86%) and independents (79%), support Biden leaving the presidential race. About half of Americans (48%) support Harris running as the Democratic nominee, including 89% of Democrats. In a question asked only among Democrats and independents that lean Democrat, 74% of Democrats say that the party and Democratic voters should get behind Harris now so she can immediately build a campaign, versus 26% of Democrats who say that multiple candidates should compete for the party's nomination and that the candidate should be selected at the Democratic National Convention.

https://www.ipsos.com/en-(...)-rally-behind-harris
Vermoedelijk had ze een primary niet overleefd denk ik, wat ik baseer op mijn onderbuik, maar dat is niet de situatie waar we in zitten.

Wel wat curieus dat ineens allemaal accounts die een couppleger steunen zo betrokken blijken bij interne partijdemocratie trouwens.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:09:31 #86
330914 Sherlock_Holmes
pi_214397116
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij is niet zelf opgestapt? Wat is er dan gebeurd denk je?

De blanke versie van een Chris Rock.
pi_214397134
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee veel mensen haten Trump vooral vanwege het beleid dat hij heeft gevoerd, zijn standpunten, en de idiote uitspraken die hij heeft gedaan.
Maar dan kan je dan nog wel op een normale manier verwoorden, bedoelt hij, denk ik.

Ik vind het eigenlijk ook best wel irritant.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:15:28 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214397180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De blanke versie van een Chris Rock.
Hij is geslagen door Tommy Lee Jones?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:29:39 #89
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214397308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bedankt voor je geweldige analyse van mijn opmerkingen :).

Het ging LETTERLIJK over de boycot van Harris:
[..]
Oopsie :o
Harris is niet aanwezig bij (of boycott, noem het hoe je wil) een speech van Netanyahu. Zij is het niet eens met zijn beleid. Dat ben ik ook niet. Daaruit conluderen dat, als iemand het niet met Netanyahu en zijn beleid eens is en dat duidelijk wil maken door hem geen aandacht te geven, dat iemand daarom een 'jodenhater en/of voorstander van (islamitisch) terrorisme' is, is - geen andere woorden voor - volkomen achterlijk.
De joden die daar zelf tegen protesteren in Tel-Aviv, e.d. De Israliers die op iemand anders stemmen dan Netanyahu, zijn dat dan ook allemaal jodenhaters en voorstanders van (islamitisch) terrorisme? Man, man, man. Lekker kort door de bocht weer. Totalitaire hielenlikkerij dit. :r .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:38:43 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214397418
quote:
13s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef JAM het volgende:

[..]
Harris is niet aanwezig bij (of boycott, noem het hoe je wil) een speech van Netanyahu. Zij is het niet eens met zijn beleid. Dat ben ik ook niet. Daaruit conluderen dat, als iemand het niet met Netanyahu en zijn beleid eens is en dat duidelijk wil maken door hem geen aandacht te geven, dat iemand daarom een 'jodenhater en/of voorstander van (islamitisch) terrorisme' is, is - geen andere woorden voor - volkomen achterlijk.
De joden die daar zelf tegen protesteren in Tel-Aviv, e.d. De Israliers die op iemand anders stemmen dan Netanyahu, zijn dat dan ook allemaal jodenhaters en voorstanders van (islamitisch) terrorisme? Man, man, man. Lekker kort door de bocht weer. Totalitaire hielenlikkerij dit. :r .
Dat niet alleen, als ze er wel zou zijn dan zou dat worden uitgelegd als steun aan zijn beleid, en dat kan nog wel eens veel vervelender zijn voor de verkiezingen in de VS.

Is Trump bij de speech van Netanyahu? En zo nee, wordt dat ook op dezelfde manier uitgelegd?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214397462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk dat er verschillende redenen zijn waarom mensen Trump haten:

De vrouwen die door Trump zijn aangerand of verkracht zullen hem daarom het meeste haten;
De mensen die door Trump zijn opgelicht zullen hem daarom het meeste haten;
De mensen wiens carrire door Trump is verwoest zullen hem daarom het meeste haten;
De Amerikanen die doorhebben dat ze continu door Trump voorgelogen worden zullen hem daarom het meeste haten;
Etc.;
En dan heb je nog de groep mensen die meeleven met de slachtoffers van Trump.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_214398080
Waarom zijn mensen zo boos dat als een president uit een verkiezingsrace stapt, de vice-president het overneemt als kandidaat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214398196
Ja, volgens mij kan ze nog steeds ook gewoon uitgedaagd worden... Ze is nog niet officieel verkozen en de verkiezing gaat gewoon door. Alleen is het nogal zinloos, er is al een meerderheid der delegeerden die voor Harris stemmen. Zolang die niet omgekocht zijn is dit allemaal in orde denk ik.

Campagne voeren moet Harris, er is werk aan de winkel!
pi_214398687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zijn mensen zo boos dat als een president uit een verkiezingsrace stapt, de vice-president het overneemt als kandidaat?
Republikeinen: omdat dat politiek opportuun is.

Democraten: omdat de primaries in principe de democratische weg was om de kandidaat te kiezen, en dat was Biden. De meeste democraten hebben denk ik niet zoveel problemen met Harris, maar er zijn er wel die problemen hebben met de procedure, en daar hebben ze natuurlijk best een punt, alhoewel er puur formeel geen probleem is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_214398770
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 21:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Republikeinen: omdat dat politiek opportuun is.

Democraten: omdat de primaries in principe de democratische weg was om de kandidaat te kiezen, en dat was Biden. De meeste democraten hebben denk ik niet zoveel problemen met Harris, maar er zijn er wel die problemen hebben met de procedure, en daar hebben ze natuurlijk best een punt, alhoewel er puur formeel geen probleem is.
Is het verschil niet voornamelijk, dat normaal de kiesmannen geacht worden te stemmen voor de kandidaat waar de kiezers in hun staat voor kozen en dat ze dat nu op eigen initiatief doen? Maar het komt toch ook regelmatig voor dat ze zich niet aan het resultaat van die publieke stemming houden?

Ik dacht ook dat de regels daarvoor per staat verschilden: soms stemmen ze allemaal op dezelfde kandidaat, soms mogen ze het helemaal zelf bepalen. Maar ik kan me vergissen, ik ben daar niet zo in thuis.
pi_214398834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 21:34 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Is het verschil niet voornamelijk, dat normaal de kiesmannen geacht worden te stemmen voor de kandidaat waar de kiezers in hun staat voor kozen en dat ze dat nu op eigen initiatief doen? Maar het komt toch ook regelmatig voor dat ze zich niet aan het resultaat van die publieke stemming houden?

Ik dacht ook dat de regels daarvoor per staat verschilden: soms stemmen ze allemaal op dezelfde kandidaat, soms mogen ze het helemaal zelf bepalen. Maar ik kan me vergissen, ik ben daar niet zo in thuis.
Hoe het exact zit weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik begreep dat het strikt formeel geen probleem is als ze nu niet op Biden stemmen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_214399950
quote:

[..]

Nutteloos gewoon.

[ x ]
Biden is inmiddels een gepasseerd station. Wanneer wordt onze dementerende Trump vervangen?
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:39:50 #98
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_214400080
Hoe zien jullie eigenlijk de kansen van Harris tegen Trump?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 23:40:56 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214400092
Minimaal
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:47:13 #100
330914 Sherlock_Holmes
pi_214400159
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij is geslagen door Tommy Lee Jones?
Eerder waarschijnlijk door de cuck George Clooney :7
pi_214400266
[quote]14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat is voor hun irrelevant. Leeftijd mocht ook geen rol spelen toen het om Biden ging, dan dus nu ook niet.[quote]Punt is, natuurlijk , dat leeftijd voor de Republikeinen en hun aanhang juist wl een punt was toen Biden nog meedeed. En nu vinden ze het ineens flauw *proest*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')