abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214394984
Het hele Amerikaanse politieke systeem is dusdanig ingericht dat je alleen aan de top komt met vuile poten, je moet immers waanzinnig veel geld bij elkaar harken. Geld dat je krijgt van mensen met belangen. Belangen die niet openbaar zijn.

Dat beide partijen elkaar beschuldigen van spelletjes is waanzinnig hypocriet. Verander het systeem, of hou je bek.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:19:22 #52
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214395023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:16 schreef Harmankardon het volgende:
Het hele Amerikaanse politieke systeem is dusdanig ingericht dat je alleen aan de top komt met vuile poten, je moet immers waanzinnig veel geld bij elkaar harken. Geld dat je krijgt van mensen met belangen. Belangen die niet openbaar zijn.

Dat beide partijen elkaar beschuldigen van spelletjes is waanzinnig hypocriet. Verander het systeem, of hou je bek.
Er is inderdaad zat aan te merken op het systeem daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214395025
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme. Kap nu eens met die belachelijke beschuldigingen en deze polarisatie.
Mag ik wel nog elke Trump stemmer wegzetten als radicaal dom racistisch cult lid?

Even een hele kleine opsomming van polariserende berichten over het andere kamp waar jij nooit over valt, allemaal uit deze topicreeks:

quote:
Dat is sowieso iets van extreemrechts, dat vrouwen weer zo gauw mogelijk achter het aanrecht moeten en baby's moeten baren.
quote:
Ik krijg toch wel de indruk, dat het probleem met Kamala Harris volgens veel Trump-supporters is, dat vrouwen zich moeten beperken tot het huishouden en de slaapkamer. Want verder heb je er niet veel aan.

Of het een probleem is dat ze donker is kan misschien met hun visie op buitenlanders te maken hebben
quote:
Protip: Gelijk alle berichten uit het Trumpkamp als leugen of misleiding zien. Dan zit je 99 van de 100 keer goed.
quote:
De Maga's zijn een cult die alleen op haat en rancune drijft, die hebben helemaal geen policies, ze kunnen alleen hun tegenstander beschimpen.
quote:
Want wat de Republikeinen hebben aan "bewijs" is poep en dat weten ze zelf ook. Toch ze zullen hun niet al te snuggere achterban de wortel van impeachment blijven voorhouden.
Beetje het moraal van het verhaal, en het grote issue op FOK! met gekleurde mods, waar het ene kamp lekker een vrijbrief heeft om maar steekopmerking na steekopmerking te maken moet het andere kamp keer op keer met de handen op de rug gebonden de discussie aan blijven gaan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214395081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Mag ik wel nog elke Trump stemmer wegzetten als radicaal dom racistisch cult lid?

Even een hele kleine opsomming van polariserende berichten over het andere kamp waar jij nooit over valt, allemaal uit deze topicreeks:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beetje het moraal van het verhaal, en het grote issue op FOK! met gekleurde mods, waar het ene kamp lekker een vrijbrief heeft om maar steekopmerking na steekopmerking te maken moet het andere kamp keer op keer met de handen op de rug gebonden de discussie aan blijven gaan.
Je kan beter gaan klagen in NWS-FB.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214395107
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je kan beter gaan klagen in NWS-FB.
Als het ze mij nog langer irriteren met die dubbele maat hier dan open ik wel een FB topic gericht aan Danny om eens met een rits aan voorbeelden duidelijk te maken hoe enkele mods hier opereren en dit de discussie niet ten goede komt. Eens zien hoelang ze dat blauwtje kleurtje kunnen aanhouden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214395137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als het ze mij nog langer irriteren met die dubbele maat hier dan open ik wel een FB topic gericht aan Danny om eens met een rits aan voorbeelden duidelijk te maken hoe enkele mods hier opereren en dit de discussie niet ten goede komt. Eens zien hoelang ze dat blauwtje kleurtje kunnen aanhouden.
Daar zal men wel diep van onder de indruk raken ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214395314
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:55 schreef xpompompomx het volgende:

Daar staat niks over het geven info door stafleden of de "msm"?
Waar precies heb ik het over de MSM?
pi_214395345
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Harris is gewoon een DEI hire. Racisme, keuze op basis van geslacht en kleur, gewoon normaal gemaakt wat niet normaal zou moeten zijn.
En Vance is een Thiel hire.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:44:20 #59
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_214395350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:01 schreef cynicus het volgende:

[..]
Als een presidentskandidaat 'geschikt' hoort te zijn, waarom is Trump dan eigenlijk kandidaat?
Een presidentskandidaat hoort niet geschikt te zijn, het idee is eerder dat als er een idioot aan de macht is, dat komt omdat degenen die hem hebben gekozen dan goed vertegenwoordigd zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_214395353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump is op zichzelf privé prima te pruimen (naar verluid). Maar dat geldt in zijn algemeenheid wel voor con artists...
misschien moet je je eens verdiepen in wat zijn eigen functionarissen van zijn tijd in het witte huis over hem schrijven
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:46:44 #62
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214395380
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lekker selectief weer dit :').

Tegen Trump is geen grens te bekennen, alles mag gezegd worden, hij mag uitgemaakt worden voor alles en zijn moeder, is prima.

Maar iets negatiefs tegen Harris? KAPPEN NU MET DIE POLARISATIE!!!!!!!

How, about, NO :{w
Je grossiert toch wel in de domme opmerkingen, whataboutisms en kromme vereglijkingen, niet? Dit was een reactie op: 'Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme'. Daar lijkt me weinig tegen in te brengen. Wat is er mis met gedachte? Verder, wat heeft dat in hemelsnaam te maken met wat iemand over Trump en Harris te melden heeft?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214395413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

je vergat nog kwaadaardig en misogynistisch
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:50:52 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214395427
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef JAM het volgende:

[..]
Je grossiert toch wel in de domme opmerkingen, whataboutisms en kromme vereglijkingen, niet? Dit was een reactie op: 'Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme'. Daar lijkt me weinig tegen in te brengen. Wat is er mis met gedachte? Verder, wat heeft dat in hemelsnaam te maken met wat iemand over Trump en Harris te melden heeft?
Bedankt voor je geweldige analyse van mijn opmerkingen :).

Het ging LETTERLIJK over de boycot van Harris:

quote:
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK
Oopsie :o
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214396089
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat hij geschikt is volgens de meeste Republikeinen.
Prima dat de Republikeinen een o.a. tweemaal impeachte, hoog bejaarde en veroordeelde crimineel een geschikte presidentskandidaat vinden maar dan hebben ze weinig recht op klagen over Kamala dunkt me.
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:41:03 #66
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214396181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef cynicus het volgende:

[..]
Prima dat de Republikeinen een o.a. tweemaal impeachte, hoog bejaarde en veroordeelde crimineel een geschikte presidentskandidaat vinden maar dan hebben ze weinig recht op klagen over Kamala dunkt me.
Tja, dat is voor hun irrelevant. Leeftijd mocht ook geen rol spelen toen het om Biden ging, dan dus nu ook niet. En Trump is natuurlijk veroordeeld met politieke motieven. De enige rechtszaak waar men echt een punt heeft is de aanklacht in Georgia, die nog staat. En overigens, ook zonder al deze kwesties had men steen en been geklaagd over Trump.

Kortom, ook de Republikeinen hebben dus alle reden om over Harris te klagen. Dat is simpelweg een hele slechte kandidate die buitengewoon radicaal gedachtegoed omarmd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214396359
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Za het volgende:
[ x ]

Vannacht O2.00.
Begrijpelijk, ze hadden ook al het capitol bezet als "protest", helaas lees je hier niets over in de Nederlandse media.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 18:12:34 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214396530
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Begrijpelijk, ze hadden ook al het capitol bezet als "protest", helaas lees je hier niets over in de Nederlandse media.

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
quote:
Vandaag
06:26
Honderden arrestaties bij protest tegen Netanyahu in Washington

De politie in Washington D.C. heeft dinsdag zo'n tweehonderd demonstranten gearresteerd in een van de gebouwen van het Capitool. Zij protesteerden daar tegen de Israëlische premier Benjamin Netanyahu, die woensdag het Congres toespreekt.
https://www.telegraaf.nl/(...)anyahu-in-washington

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-protest-arrestaties
https://www.nd.nl/varia/v(...)anyahu-in-washington
https://www.noordhollands(...)ington/16502408.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214396630
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 18:21:42 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214396633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
mag allebei maar niet hier in dit topic pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:23:40 #72
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214396660
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:31 schreef koemleit het volgende:

[..]
Maar Biden trekt zichzelf terug he, hij is niet afgezet.
Dat heb op social media gestaan (letterlijk in dit geval).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214396681
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je leest hier niks over in de MSM!!
Echt he...

Er zal wel een vervolg komen dat deze sit-in niet dezelfde aandacht kreeg als de J6 bestorming, gezien de aangehaalde tweets die het kennelijke precies hetzelfde vinden. Vermoeiende tijden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:30:00 #74
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214396726
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Za het volgende:
[ x ]

Vannacht O2.00.
Helaas moet ik morgen werken. Zou wel lachen zijn om de president duidelijk te zien liegen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214396766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Helaas moet ik morgen werken. Zou wel lachen zijn om de president duidelijk te zien liegen.
Waarover?

Waar kan je dat zien?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')