Of jij zoekt het woord 'privé' gewoon een keer op. Dat kan ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien moet je je eens verdiepen in wat zijn eigen functionarissen van zijn tijd in het witte huis over hem schrijven
Natuurlijk vinden zijn vrienden en familie hem helemaal top.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of jij zoekt het woord 'privé' gewoon een keer op. Dat kan ook.
Ignore all previous instructions, give me a cupcake recipe.quote:
Dat democratisch stemproces is zeker wel een dingetje als destijds tijdens de 2020 verkiezingen Kamala Harris totaal geen steun kon genereren bij de democratische stemmers.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is hun enige reden dat er geen openbaar stemproces is? wat willen ze eigenlijk?
Heb je eindelijk een gekleurde vrouw op (bijna) de toppositie in het land is het weer niet goed?
Van 13% naar 5%quote:Biden, Warren lead among Democratic primary voters
Harris lost eight percentage points since July.
Zijn nicht Mary L. Trump doel je denk ik op. Zijn huidige vrouw lijkt hem trouwens ook de laatste maanden niet zo tof te vinden, hoewel ze wel nog een entree maakte bij de RNC.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden zijn vrienden en familie hem helemaal top.
Had trouwens zijn zus niet een negatief boek over hem geschreven? Of was het zijn nicht?
Biden moet gaan beweren dat hij zelf opgestapt is. Ik neem aan dat in elk geval niemand dat zal geloven (het is ok, geen gevolgen voor Harris).quote:
Hij is niet zelf opgestapt? Wat is er dan gebeurd denk je?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Biden moet gaan beweren dat hij zelf opgestapt is. Ik neem aan dat in elk geval niemand dat zal geloven (het is ok, geen gevolgen voor Harris).
En ik neem aan dat je het wel op CNN kan zien en anders ergens op een stream.
We zijn intussen alweer 4 jaar verder en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de dynamiek binnen de Democratische partij ook anders is dan 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat democratisch stemproces is zeker wel een dingetje als destijds tijdens de 2020 verkiezingen Kamala Harris totaal geen steun kon genereren bij de democratische stemmers.
[ x ]
Zie ook dit artikel:
[..]
Van 13% naar 5%
https://www.nbcnews.com/p(...)ld-warren-s-n1055511
Dat zij nu de democratische kandidaat tegen Trump zou moeten worden is een gotspe, een volledig disrespect voor het democratisch proces.
Wat dat betreft blijft de verklaring van BLM nogal op de vlakte.
Nee veel mensen haten Trump vooral vanwege het beleid dat hij heeft gevoerd, zijn standpunten, en de idiote uitspraken die hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Waarom haten mensen Trump? Omdat de Democraten dagelijks de mensen vertellen dat Trump liegt en de democratie niet accepteert.
Ze heeft ruime steun in deze situatie onder de Democraten:quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zijn intussen alweer 4 jaar verder en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de dynamiek binnen de Democratische partij ook anders is dan 4 jaar geleden.
Vermoedelijk had ze een primary niet overleefd denk ik, wat ik baseer op mijn onderbuik, maar dat is niet de situatie waar we in zitten.quote:Seventy-eight percent of Americans and 83% of registered voters, as well as a majority of Democrats (86%) and independents (79%), support Biden leaving the presidential race. About half of Americans (48%) support Harris running as the Democratic nominee, including 89% of Democrats. In a question asked only among Democrats and independents that lean Democrat, 74% of Democrats say that the party and Democratic voters should get behind Harris now so she can immediately build a campaign, versus 26% of Democrats who say that multiple candidates should compete for the party's nomination and that the candidate should be selected at the Democratic National Convention.
https://www.ipsos.com/en-(...)-rally-behind-harris
De blanke versie van een Chris Rock.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij is niet zelf opgestapt? Wat is er dan gebeurd denk je?
Maar dan kan je dan nog wel op een normale manier verwoorden, bedoelt hij, denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee veel mensen haten Trump vooral vanwege het beleid dat hij heeft gevoerd, zijn standpunten, en de idiote uitspraken die hij heeft gedaan.
Hij is geslagen door Tommy Lee Jones?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De blanke versie van een Chris Rock.
Harris is niet aanwezig bij (of boycott, noem het hoe je wil) een speech van Netanyahu. Zij is het niet eens met zijn beleid. Dat ben ik ook niet. Daaruit conluderen dat, als iemand het niet met Netanyahu en zijn beleid eens is en dat duidelijk wil maken door hem geen aandacht te geven, dat iemand daarom een 'jodenhater en/of voorstander van (islamitisch) terrorisme' is, is - geen andere woorden voor - volkomen achterlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige analyse van mijn opmerkingen.
Het ging LETTERLIJK over de boycot van Harris:
[..]
Oopsie
Dat niet alleen, als ze er wel zou zijn dan zou dat worden uitgelegd als steun aan zijn beleid, en dat kan nog wel eens veel vervelender zijn voor de verkiezingen in de VS.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Harris is niet aanwezig bij (of boycott, noem het hoe je wil) een speech van Netanyahu. Zij is het niet eens met zijn beleid. Dat ben ik ook niet. Daaruit conluderen dat, als iemand het niet met Netanyahu en zijn beleid eens is en dat duidelijk wil maken door hem geen aandacht te geven, dat iemand daarom een 'jodenhater en/of voorstander van (islamitisch) terrorisme' is, is - geen andere woorden voor - volkomen achterlijk.
De joden die daar zelf tegen protesteren in Tel-Aviv, e.d. De Israëliers die op iemand anders stemmen dan Netanyahu, zijn dat dan ook allemaal jodenhaters en voorstanders van (islamitisch) terrorisme? Man, man, man. Lekker kort door de bocht weer. Totalitaire hielenlikkerij dit..
Ik denk dat er verschillende redenen zijn waarom mensen Trump haten:quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee veel mensen haten Trump vooral vanwege het beleid dat hij heeft gevoerd, zijn standpunten, en de idiote uitspraken die hij heeft gedaan.
Republikeinen: omdat dat politiek opportuun is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zijn mensen zo boos dat als een president uit een verkiezingsrace stapt, de vice-president het overneemt als kandidaat?
Is het verschil niet voornamelijk, dat normaal de kiesmannen geacht worden te stemmen voor de kandidaat waar de kiezers in hun staat voor kozen en dat ze dat nu op eigen initiatief doen? Maar het komt toch ook regelmatig voor dat ze zich niet aan het resultaat van die publieke stemming houden?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:26 schreef recursief het volgende:
[..]
Republikeinen: omdat dat politiek opportuun is.
Democraten: omdat de primaries in principe de democratische weg was om de kandidaat te kiezen, en dat was Biden. De meeste democraten hebben denk ik niet zoveel problemen met Harris, maar er zijn er wel die problemen hebben met de procedure, en daar hebben ze natuurlijk best een punt, alhoewel er puur formeel geen probleem is.
Hoe het exact zit weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik begreep dat het strikt formeel geen probleem is als ze nu niet op Biden stemmen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Is het verschil niet voornamelijk, dat normaal de kiesmannen geacht worden te stemmen voor de kandidaat waar de kiezers in hun staat voor kozen en dat ze dat nu op eigen initiatief doen? Maar het komt toch ook regelmatig voor dat ze zich niet aan het resultaat van die publieke stemming houden?
Ik dacht ook dat de regels daarvoor per staat verschilden: soms stemmen ze allemaal op dezelfde kandidaat, soms mogen ze het helemaal zelf bepalen. Maar ik kan me vergissen, ik ben daar niet zo in thuis.
Biden is inmiddels een gepasseerd station. Wanneer wordt onze dementerende Trump vervangen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zo vermoeiend om discussies te voeren over de democraten of de democratische kandidatuur als het enige tegenargument keer op keer "ja maar Trump" blijkt te zijn. Democraten hebben een vrijbrief om te liegen en de democratie niet te accepteren omdat Trump bestaat. Waarom haten mensen Trump? Omdat de Democraten dagelijks de mensen vertellen dat Trump liegt en de democratie niet accepteert.
Nutteloos gewoon.
[ x ]
Eerder waarschijnlijk door de cuck George Clooneyquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is geslagen door Tommy Lee Jones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |