SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Groot fan van User Wotte
Ramaj zou wel niet tegen die Italiaanse van Gaal kennenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Redelijk bizar wel van die 40. Iemand die weet hoe zit zit? Die Diant is toch een prima keep?
Ingraven? Je hebt Pasveer op de goal. Dat is toch gewoon een betrouwbare sluitpost.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit. Die gaan zich geheid ingraven.
Ik zou zeggen grofweg twee opties. Het zou kunnen dat hij Janse voor de leeuwen wil gooien. Meent dat het te jong is om daar nog een jonge keeper achter te zetten. Maakt ook niet heel veel uit qua ervaring als Kaplan daar staat. Denk dat Hato linksback speelt dan gok ik dat je een wingback op rechts opstelt. Dat is allemaal vrij jong. Zou een overweging kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Redelijk bizar wel van die 40. Iemand die weet hoe zit zit? Die Diant is toch een prima keep?
De tegenstander he.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingraven? Je hebt Pasveer op de goal. Dat is toch gewoon een betrouwbare sluitpost.
En omdat hij er niks van kanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Of Pasveer speelt gewoon beter dan Ramaj. Voor mijn gevoel is Pasveer alleen maar uit de basis gegaan omdat ie oud is.
En omdat hij veel blessures had.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Of Pasveer speelt gewoon beter dan Ramaj. Voor mijn gevoel is Pasveer alleen maar uit de basis gegaan omdat ie oud is.
Pasveer trainde nog een weekje langer solo door en kwam toen toevallig de nieuwe trainer tegen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:31 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Was er afgelopen jaar één Sven-aankoop waar ze tevreden over waren…
Pasveer zal wel op de club slapen
Amen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Moeten ook weer niet overdrijven. Ramaj heeft ondanks dat hij echt wel een talent is ook aardig wat blunders gehad afgelopen seizoen (kan Go Ahead thuis nog wel herinneren). Daarnaast een recordaantal tegendoelpunten vorig jaar met vrijwel dezelfde verdediging waarmee we dit seizoen ook weer beginnen. Snap wel dat Farioli voor nu dan misschien een andere keuze maakt. Een ervaren keeper die volgens mij ook een stuk mondiger is qua coaching achterin.
Ik vind het vooral jammer dat hij meteen de handdoek in de ring gooit na een keer tegenslag (mochten de berichten kloppen). Pasveer is 40 jaar dus de kans is groot dat je na een half jaar/jaar alweer in de basis staat. Zegt ook wel iets over zijn mentaliteit.
Topsporter neemt geen genoegen met een reserverol achter een opa die er geen reet van kanquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Moeten ook weer niet overdrijven. Ramaj heeft ondanks dat hij echt wel een talent is ook aardig wat blunders gehad afgelopen seizoen (kan Go Ahead thuis nog wel herinneren). Daarnaast een recordaantal tegendoelpunten vorig jaar met vrijwel dezelfde verdediging waarmee we dit seizoen ook weer beginnen. Snap wel dat Farioli voor nu dan misschien een andere keuze maakt. Een ervaren keeper die volgens mij ook een stuk mondiger is qua coaching achterin.
Ik vind het vooral jammer dat hij meteen de handdoek in de ring gooit na een keer tegenslag (mochten de berichten kloppen). Pasveer is 40 jaar dus de kans is groot dat je na een half jaar/jaar alweer in de basis staat. Zegt ook wel iets over zijn mentaliteit.
Topsporter kan zijn nieuwe trainer met ervaring als keeperstrainer niet overtuigen dat hij beter is dan een opa die er geen reet van kan en gooit meteen de handdoek.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Topsporter neemt geen genoegen met een reserverol achter een opa die er geen reet van kan
Kutmentaliteit.
Die Italiaantjes hebben gewoon nog respect voor ouderen, scheelt toch al snel een jaar of tien tussen die twee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Topsporter kan zijn nieuwe trainer met ervaring als keeperstrainer niet overtuigen dat hij beter is dan een opa die er geen reet van kan en gooit meteen de handdoek.
Kutmentaliteit.
Ervaren keeper die je wel 34 wedstrijden op de been kan houden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Mag toch hopen dat Farioli meegekregen heeft dat hij dit team weer moet opbouwen en moet doorselecteren. Dat doe je niet door een 40 jarige doelman 1e keeper te maken en zo een talentvolle andere doelman eruit te gooien.
Wat een bende, nu alweer.
Het is de vraag of Pasveer zelf nog 34 wedstrijden op de been blijft.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ervaren keeper die je wel 34 wedstrijden op de been kan houden.
Jij meent dat de nummer vier van Servië zich uit tegen Ajax niet gaat ingraven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 06:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
En we dachten allemaal eindelijk dat je een keer wat zinnigs zei.
Waarom zou je je tegen dit Ajax gaan ingraven?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij meent dat de nummer vier van Servië zich uit tegen Ajax niet gaat ingraven.
Omdat je de nummer vier van Servië bent.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je je tegen dit Ajax gaan ingraven?
Als je die Rulli en Ramaj nog weet te slijten rondom de vijftien miljoen voor beide. Heb je in totaal alweer 41 miljoen terug.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Ja en een 40plusser op goal. Kom op zeg, dit kan toch niet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je die Rulli en Ramaj nog weet te slijten rondom de vijftien miljoen voor beide. Heb je in totaal alweer 41 miljoen terug.
Gaat top.
Kan je wel elke aspiratie om een team opnieuw op te bouwen in de ijskast zetten, want op Pasveer en zijn rollator ga je geen 40 wedstrijden kunnen vertrouwen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je die Rulli en Ramaj nog weet te slijten rondom de vijftien miljoen voor beide. Heb je in totaal alweer 41 miljoen terug.
Gaat top.
Het is echt onacceptabel, maar volgens mij zit de lamlendigheid van vorig seizoen nog bij de meesten in het lichaam, er wordt zo lauwtjes op gereageerd. Steijn vibes all over again, alleen dan met een lege kasquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat drinken sommige mensen hier toch vroeg. Rulli en Ramaj verkopen en Pasveer 1e keeper maken
Dit had ik ook niet helemaal doorquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:54 schreef Black-Death het volgende:
Och god de 1e wedstrijd is morgen al
Ik zit er nog niet helemaal in
Hoogtepunt in de 'succesjaren' van Feyenoord, Ajax in de halve finale van de Champions Leaguequote:
De sarcasme is jullie ontgaan geloof ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je wel elke aspiratie om een team opnieuw op te bouwen in de ijskast zetten, want op Pasveer en zijn rollator ga je geen 40 wedstrijden kunnen vertrouwen.
Dit idd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoogtepunt in de 'succesjaren' van Feyenoord, Ajax in de halve finale van de Champions League.
Vooral wanneer je zelf in je beste seizoen sinds 2001 niet eens verder komt dan de groepsfasequote:Op woensdag 24 juli 2024 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dit idd.
Daarnaast heb je ook een klein pikkie en een zieke obsessie als je dat 6 jaar na dato nog gaat zitten posten
Totaal bezopen. Pasveer speelt 6 wedstrijden en ligt er een maand of 7 uitquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt onacceptabel, maar volgens mij zit de lamlendigheid van vorig seizoen nog bij de meesten in het lichaam, er wordt zo lauwtjes op gereageerd. Steijn vibes all over again, alleen dan met een lege kas
Dino Zoff.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Italiaantjes hebben gewoon nog respect voor ouderen, scheelt toch al snel een jaar of tien tussen die twee.
Aan de andere kant, als je jezelf serieus neemt en de trainer ziet in Pasveer een betere optie, dan weet je ook dat je die trainer niet meer serieus hoeft te nemen. En wil je dan onder zo iemand werken?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Topsporter neemt geen genoegen met een reserverol achter een opa die er geen reet van kan
Kutmentaliteit.
Die tweede goal is wel goud trouwens. Hoe daar letterlijk heel de defensie inclusief wat middenvelders tot toeschouwers worden gedegradeerd door een een niet meer dan redelijke CL spits.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dit idd.
Daarnaast heb je ook een klein pikkie en een zieke obsessie als je dat 6 jaar na dato nog gaat zitten posten
Ook nog een goede loting.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vooral wanneer je zelf in je beste seizoen sinds 2001 niet eens verder komt dan de groepsfase
Blind (geloof ik) staat daar lekker te slapen bij het stappen. Dat was het grootste euvel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die tweede goal is wel goud trouwens. Hoe daar letterlijk heel de defensie inclusief wat middenvelders tot toeschouwers worden gedegradeerd door een een niet meer dan redelijke CL spits.
hij was daar niet in zijn primequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blind (geloof ik) staat daar lekker te slapen bij het stappen. Dat was het grootste euvel.
Moura was in zijn prime wel echt een fijne speler.
Te Ligt die eigenlijk daar bij twee goals al liet zien waarom hij bij al zijn volgende clubs niet slaagt. Dom instappen want STERK en GROOTquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blind (geloof ik) staat daar lekker te slapen bij het stappen. Dat was het grootste euvel.
Moura was in zijn prime wel echt een fijne speler.
Bij welke twee kools stapt hij in dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Ligt die eigenlijk daar bij twee goals al liet zien waarom hij bij al zijn volgende clubs niet slaagt. Dom instappen want STERK en GROOT
was niet eens basis dat seizoenquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts in 2016/17 meer goals gemaakt dan in 2018/19.
Je hebt gelijk ja. Die eerste goal hoort hij natuurlijk nooit daar voorin te staan. De restverdediging is ook dramatisch. ik denk dat Tagliafico daar ook niet zo moeten tackelen daar. Als die op de poten blijft staan is dat kappen een stuk lastiger.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Ligt die eigenlijk daar bij twee goals al liet zien waarom hij bij al zijn volgende clubs niet slaagt. Dom instappen want STERK en GROOT
Nou heb ik niet geklikt uiteraard maar die eerste tegentreffer volgde toch op een afgeslagen vrije trap waarbij De Ligt mee naar voren was? Dat heeft weinig met instappen te maken lijkt me.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Die eerste goal hoort hij natuurlijk nooit daar voorin te staan. De restverdediging is ook dramatisch. ik denk dat Tagliafico daar ook niet zo moeten tackelen daar. Als die op de poten blijft staan is dat kappen een stuk lastiger.
De tweede heb je gelijk ja. Leek op het eerste oog alsof dat automatisme was maar hij stapt daar inderdaad in en de rest volgt. Was geen reden om te stappen daar.
2100 minuten dat seizoen dat is ruwweg 55 minuten per wedstrijd over de gehele premier league seizoen.quote:
rotatie spelerquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
2100 minuten dat seizoen dat is ruwweg 55 minuten per wedstrijd over de gehele premier league seizoen.
Maar goed als jij dat niet zijn top vond is dat voor mij prima. Ik voel me nog steeds lichtelijke onaangenaam bij die naam. Goede voetballer, dat wel.
Hij staat als centrale verdediger zo'n beetje rechtsbuiten. Instappen is wat anders in mijn optiek. Neemt niet weg dat je daar niet moet staan als centrale verdediger met een voorsprong in de halve finale.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou heb ik niet geklikt uiteraard maar die eerste tegentreffer volgde toch op een afgeslagen vrije trap waarbij De Ligt mee naar voren was? Dat heeft weinig met instappen te maken lijkt me.
Zie de vergelijking met van Gaal niet helemaalquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef Tjacka het volgende:
laten we altijd over het 2019 seizoen praten
dat was een groter succes dan nu met die ali-express italiaanse versie van van gaal
Farioli schoffeerde bij zijn aanstelling in Nice de hele verdediging door de 40 jarige Dante de leiding te geven over de achterhoede. de fans hadden er ook geen goed woord voor over. toch kreeg nice dat seizoen de minste tegendoelpunten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja en een 40plusser op goal. Kom op zeg, dit kan toch niet?
ze schreeuwenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie de vergelijking met van Gaal niet helemaal
Op zich kan ik dit allemaal wel volgen. Beetje ervaring in je defensie is goed, dat heeft Pasveer wel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
Farioli schoffeerde bij zijn aanstelling in Nice de hele verdediging door de 40 jarige Dante de leiding te geven over de achterhoede. de fans hadden er ook geen goed woord voor over. toch kreeg nice dat seizoen de minste tegendoelpunten.
Pasveer heeft het idd slim gedaan. als enige extra op de club trainen, met de nieuwe coach in gesprek komen, één kans krijgen en die pakken. dat de buitenwacht er niet mee om kan is een probleem voor de buitenwacht. we komen erop terug zodra er een rits blunders in de competitie volgt natuurlijk
Maar die ervaring moet toch doorgaans niet van de keeper komen. Hevige Henk Timmer vibes krijg ik daarbij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op zich kan ik dit allemaal wel volgen. Beetje ervaring in je defensie is goed, dat heeft Pasveer wel.
Maar echt toekomstgericht vind ik dit niet.
Kan wel. Hoeft niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die ervaring moet toch doorgaans niet van de keeper komen. Hevige Henk Timmer vibes krijg ik daarbij.
Ik heb echt grenzeloos vertrouwen in deze trainer. Wat ik gezien heb in deze voorbereiding stelt mij tevreden.quote:
het is toch niet Farioli zijn schuld dat Sven en Maurice geen vertrouwen hadden in Remco en dat vervolgens die soap rond Rulli, Gorter en Ramage ontstond? Farioli ziet een probleem en lost het op. dat Ramage het doorzettingsvermogen van een possum heeft kan hij weinig aan doenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op zich kan ik dit allemaal wel volgen. Beetje ervaring in je defensie is goed, dat heeft Pasveer wel.
Maar echt toekomstgericht vind ik dit niet.
ik heb hem helemaal geen verwachtingen van deze trainerquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb echt grenzeloos vertrouwen in deze trainer. Wat ik gezien heb in deze voorbereiding stelt mij tevreden.
Het is alleen afwachten hoe snel competitie genoten een antwoord hebben op deze speelwijze. Dan wordt het interessant natuurlijk.
Pasveer heeft meer goede wedstrijden voor Ajax gekeept dan Ramaj.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal geen verwachtingen van deze trainer
als je pasveer als eerste keeper gaat zien en je was vroeger een keeperstrainer begrijp je er helemaal niks van
vorig jaar liep het ook zo los iddquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pasveer heeft meer goede wedstrijden voor Ajax gekeept dan Ramaj.
Doe even rustig maat het zal allemaal wel los lopen.
Van der Sar ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pasveer heeft meer goede wedstrijden voor Ajax gekeept dan Ramaj.
Doe even rustig maat het zal allemaal wel los lopen.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
Matthews bleef fit genoeg om tot zijn 50e op het hoogste niveau te spelen. Hij was ook de oudste speler die in de hoogste voetbaldivisie van Engeland speelde (50 jaar en 5 dagen) en de oudste die het land vertegenwoordigde (42 jaar en 104 dagen). Hij werd in 2002 opgenomen in de English Football Hall of Fame om zijn bijdrage aan het Engelse spel te eren.
In 1956 wordt Stanley Matthews de eerste Europese Voetballer van het jaar. Niet alleen in eigen land wordt de voetballer erg gewaardeerd, ook in het buitenland
[ afbeelding ]
Blauw staat mooi bij bejaarde keepers.quote:
Zit nog steeds brandhout in de selectie, kun je niks meequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal geen verwachtingen van deze trainer
als je pasveer als eerste keeper gaat zien en je was vroeger een keeperstrainer begrijp je er helemaal niks van
Ik heb oprecht veel vertrouwen in Farioli dat gaat een grandioos succes worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:35 schreef Sabata het volgende:
typisch eigenlijk om voor het seizoen de handdoek in de rung te gooien, en laat het maar aan de fans van niet nader te noemen andere clubs over om olie op het vuur te gooien
Holy shit mic dropquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoogtepunt in de 'succesjaren' van Feyenoord, Ajax in de halve finale van de Champions League.
Ja volle bak. Waren er nog zeikerds die vonden dat het lang duurde voor het uitverkocht wasquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stadion morgen nog uitverkocht? Half Nederland is natuurlijk op vakantie en dit is geen tegenstander die aanspreekt.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja volle bak. Waren er nog zeikerds die vonden dat het lang duurde voor het uitverkocht was.
ik zit al twee seizoenen bijzonder juistquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:35 schreef Sabata het volgende:
typisch eigenlijk om voor het seizoen de handdoek in de rung te gooien, en laat het maar aan de fans van niet nader te noemen andere clubs over om olie op het vuur te gooien
en gewoon half 9 wedstrijdquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja volle bak. Waren er nog zeikerds die vonden dat het lang duurde voor het uitverkocht was.
Brandhout kun je nog opstoken dus heeft nog een functie. In deze selectie zit veel dood hout en heeft geen functie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zit nog steeds brandhout in de selectie, kun je niks mee
ligt er ook weer net zei @Tjackaquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Veld lijkt morgen ook weer nergens op.
4 DAGENquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ligt er ook weer net zei @:Tjacka
Helpt niet
Dan heb je net die zesde pil in je mik gepropt, wordt het lichtquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[ x ]
WAT.EEN.CLUB
dat je als dj (Ajax supporter) hier aan mee werk trouwens
Ik ben al bijna 10 jaar niet meer op zo'n feest geweest makker. Hier weer ik dan weer niks van.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je net die zesde pil in je mik gepropt, wordt het licht
Parodie op een nachtfeest.
Dat zijn de mensen die net iets teveel hebben gepakt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij wel gaar om op zo'n tribune te staan
Ah dat wist ik niet. Bedankt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die net iets teveel hebben gepakt.
Het verschil was wel een beetje dat Matthews in zijn hoogtijdagen de beste speler ter wereld was en Pasveer in zijn beste jaren prima op zijn plek was in het doel van Heracles Heracles.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
Matthews bleef fit genoeg om tot zijn 50e op het hoogste niveau te spelen. Hij was ook de oudste speler die in de hoogste voetbaldivisie van Engeland speelde (50 jaar en 5 dagen) en de oudste die het land vertegenwoordigde (42 jaar en 104 dagen). Hij werd in 2002 opgenomen in de English Football Hall of Fame om zijn bijdrage aan het Engelse spel te eren.
In 1956 wordt Stanley Matthews de eerste Europese Voetballer van het jaar. Niet alleen in eigen land wordt de voetballer erg gewaardeerd, ook in het buitenland
[ afbeelding ]
Kom op zeg, de tegenstander is zo'n beetje niveau Hercules.quote:
Mwa. Volgens mij kunnen deze gasten er echt helemaal niks van en zelfs vorig jaar hebben we van tegenstanders met een beter niveau gewonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Black-Death het volgende:
Heb er wel zin in, heeft weer lang genoeg geduurd. Ben wel bang dat ik na 45 minuten al hoop dat het seizoen ten einde is
Heb je gemistquote:Op donderdag 25 juli 2024 05:51 schreef manny het volgende:
Nou mannen. Daar gaan we dan. Min of meer dezelfde selectie, maar nu met een plannetje en instructies.
Matchday. Op naar glorie!
Als je hier thuis niet van wint moet je jezelf opheffen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Volgens mij kunnen deze gasten er echt helemaal niks van en zelfs vorig jaar hebben we van tegenstanders met een beter niveau gewonnen.
En als je roept dat je goed in het geld zit mag je overal meer betalen. Zo is het altijd wat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vooral in elk interview roepen dat je moet verkopen, goed voor de verkoopwaarde
Snap alleen niet zo hoe je zo gigantisch hard moet snoeien in het salarishuis en een half jaar geleden nog een kreupele opa uit de zandbak voor een monstersalaris haalt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En als je roept dat je goed in het geld zit mag je overal meer betalen. Zo is het altijd wat.
Wellicht is dat een van de redenen. Dat Henderson bizar veel salaris krijgt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo hoe je zo gigantisch hard moet snoeien in het salarishuis en een half jaar geleden nog een kreupele opa uit de zandbak voor een monstersalaris haalt.
Ik hoop toch dat ze toen al wel een beetje zagen aankomen dat het halen van CL wat lastig ging worden (lol).quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Wellicht is dat een van de redenen. Dat Henderson bizar veel salaris krijgt.
Thanks, maar was liever nog even stil geweest en niet in deze voor voor voorronde ellende beland... maar we moeten het denk ik maar zien als oefenwedstrijden met wat extra spanning erop.quote:
Voor hetzelfde geld was het een schot in de roos en had het geleid tot plek 2 (= veel CL-euro's).quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo hoe je zo gigantisch hard moet snoeien in het salarishuis en een half jaar geleden nog een kreupele opa uit de zandbak voor een monstersalaris haalt.
Denk dat het ook de hoeveelheid contractspelers die naar beneden moet (al die nog niet eens bankzitters die ook gewoon weet ik hoeveel overgemaakt krijgen elke maand) + 1,2 grootverdieners eruit. En, for the love of god, laat dat onze aanvoerder zijn die voor een schandelijk bedrag in de woestijn mag gaan voetballen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Wellicht is dat een van de redenen. Dat Henderson bizar veel salaris krijgt.
Je stond toen hij werd gehaald geen straatlengte maar een intercontinentale vlucht achter op de nummer 2 en echt helemaal niks wees erop dat het beter ging worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het een schot in de roos en had het geleid tot plek 2 (= veel CL-euro's).
Dat het anders ging is inmiddels wel bekend
Jij roept ook steeds vaker gewoon maar wat he.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je stond toen hij werd gehaald geen straatlengte maar een intercontinentale vlucht achter op de nummer 2 en echt helemaal niks wees erop dat het beter ging worden.
Er waren inderdaad Ajacieden te vinden die na het verlies tegen Hercules nog steeds dachten dat ze het gat tot CL voetbal nog konden inlopen. Maar ik neem aan dat beleidsbepalers iets verstandiger zijn. Alhoewel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij roept ook steeds vaker gewoon maar wat he.
Naja plek 3 gaf natuurlijk al vCL. Geen idee wat de exacte stand toen was, maar als je na de winterstop een normale serie wedstrijden had weten neer te zetten was dat geen onrealistisch scenario,quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad Ajacieden te vinden die na het verlies tegen Hercules nog steeds dachten dat ze het gat tot CL voetbal nog konden inlopen. Maar ik neem aan dat beleidsbepalers iets verstandiger zijn. Alhoewel.
Ik denk dat je zelf ook nog wel herinnert dat plek 3 best tot de mogelijkheden heeft behoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad Ajacieden te vinden die na het verlies tegen Hercules nog steeds dachten dat ze het gat tot CL voetbal nog konden inlopen. Maar ik neem aan dat beleidsbepalers iets verstandiger zijn. Alhoewel.
Maar ook dan moet je een voorrondetraject in en had je in precies dezelfde situatie gezeten. Of was er dan nog een extra voorschot genomen op het mogelijk doorkomen van de voorrondes?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook nog wel herinnert dat plek 3 best tot de mogelijkheden heeft behoord.
Jij kiest ervoor om je aan het infantiele deel van de supporters vast te houden, maar voordat 2023/24 überhaupt begon waren er volgens mij al genoeg stemmen (misschien spreek ik voor mezelf) die wisten dat de puinhoop niet in één seizoen zou zijn opgeruimd. Het was duidelijk dat Ajax zich eerst op plek 3 moest focussen. Los van wat er vorig seizoen is gebeurd, in de zomer van 2023 was het plaatje ook al niet florisant, maar goed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar dan is het aantrekken van Henderson toch compleet bezopen. Helemaal als dezelfde beleidsbepalers nu doodleuk aangeven dat het salarishuis van geen kanten klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om je aan het infantiele deel van de supporters vast te houden, maar voordat 2023/24 überhaupt begon waren er volgens mij al genoeg stemmen (misschien spreek ik voor mezelf) die wisten dat de puinhoop niet in één seizoen zou zijn opgeruimd. Het was duidelijk dat Ajax zich eerst op plek 3 moest focussen. Los van wat er vorig seizoen is gebeurd, in de zomer van 2023 was het plaatje ook al niet florisant, maar goed.
De grootste ramp was natuurlijk Mislintat vorige zomer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om je aan het infantiele deel van de supporters vast te houden, maar voordat 2023/24 überhaupt begon waren er volgens mij al genoeg stemmen (misschien spreek ik voor mezelf) die wisten dat de puinhoop niet in één seizoen zou zijn opgeruimd. Het was duidelijk dat Ajax zich eerst op plek 3 moest focussen. Los van wat er vorig seizoen is gebeurd, in de zomer van 2023 was het plaatje ook al niet florisant, maar goed.
Ik vraag me vooral af op welke manier Kroes er dan bij betrokken is geweest. Hij is, als we de analyses en krantenstukjes moeten geloven, een ware nihilist die geen cent teveel uit wil geven en deals op een duizendje kan laten klappen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar dan is het aantrekken van Henderson toch compleet bezopen. Helemaal als dezelfde beleidsbepalers nu doodleuk aangeven dat het salarishuis van geen kanten klopt.
Kreupele opa nog welquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de berichten over Pasveer kloppenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:17 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie er vanavond op goal staat.
Dan ben ik nog redelijk netjes. Het was altijd al een luxe waterdrager, maar zelfs dat lukt hem niet meer echt.quote:
Voor zover ik weet wel. Je kan een Ziggo Free account aanmaken, kost niets en kan je tot de finales Europees kijken met een SmartTV / lap-top / tablet met de Ziggo app.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Is het alleen Ziggo dat vanavond de wedstrijd uitzendt?
Mwah.. Ik heb het idee dat Beuker en Kroes nog niet echt op 1 lijn zitten... Met name Kroes valt Beuker nog wel eens in de rede. Daarnaast is Beuker ook wel echt een Van Gaal-adapt. Visie, visie, visiequote:Op donderdag 25 juli 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vooral in elk interview roepen dat je moet verkopen, goed voor de verkoopwaarde
tuurlijk weet hij dat. Maar het is leuker om lekker anoniem op internet dag in dag uit te doen alsof je een hersentumor hebtquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook nog wel herinnert dat plek 3 best tot de mogelijkheden heeft behoord.
dat zal wel idd. Blijf dat apart vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de berichten over Pasveer kloppen
Maar als Ajax derde was geworden had je nu exact in dezelfde situatie gezeten, dus ik snap werkelijk niet hoe dat relevant is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tuurlijk weet hij dat. Maar het is leuker om lekker anoniem op internet dag in dag uit te doen alsof je een hersentumor hebt![]()
Echt je leest hier de meest leuke dingen
Alleen voorlopigquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef Black-Death het volgende:
Zijn de definitieve rugnummers eigenlijk al bekend?
Beste onlogischquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Je kan een Ziggo Free account aanmaken, kost niets en kan je tot de finales Europees kijken met een SmartTV / lap-top / tablet met de Ziggo app.
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggoquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste onlogisch
Je hebt een Ziggo Sport Free-account. Vanaf nu kijk je alle Europese voetbalwedstrijden van Nederlandse clubs en finales gratis met de Ziggo GO app.
Blijkbaar kijk je gewoon alles gratis. Ziggogoden.
Komt gewoon op 14 dacht ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb wel Ziggo Sport maar geen Ziggo Sport 2, dus dan moet ik eerst een account aanmaken zodat ik via de Ziggo Go app (die ik wel heb) wat wedstrijdjes gratis extra kan kijken.
Lekker omslachtig weer maar goed.
Volgens mij eerst Go Ahead, daarna Ajax op primaire kanaal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen Go Ahead komt op Ziggo Sport 1, Ajax komt op Ziggo Sport 2 volgens mij.
Geen throwaway-accounts hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggo
O ja hoor. Bij winterstop repectievelijk 5 en 9 punten achter AZ en Twente, maar die moesten nog 2x tegen elkaar. Moet ik wel bij zeggen dat ik echt in de veronderstelling was dat de winterse transferperiode gebruikt zou worden om de selectie enigszins te repareren. Toen alleen Henderson kwam in plaats van fatsoenlijke backs en eventueel een 'zes' had ik er ook weinig vertrouwen meer in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad Ajacieden te vinden die na het verlies tegen Hercules nog steeds dachten dat ze het gat tot CL voetbal nog konden inlopen.
Boeie. Het is gratisquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als hij op miraculeuze wijze er kampioen mee weet te worden is hij beter dan Ten Hag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:44 schreef Simmertje het volgende:
Als het Farioli lukt om met deze selectie derde te eindigen heeft hij het gewoon goed gedaan. Bij een tweede plek is hij gewoon een held.
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als we minder tegengoals (61![]()
![]()
) krijgen, en op zijn minst iedere wedstrijd zien dat er een gedachte achter het spel zit, ben ik al tevreden. Nooit meer Excelsior-thuis.
Dat dacht ik ook toen Steijn werd aangesteldquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeie. Het is gratisIk hoop persoonlijk dat ze eens een app lanceren waar je alle Europese competities kan kijken voor een redelijk maandbedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die kalende mannen van middelbare leeftijd met 33 merchandise is de prijs voor de Premier League belachelijk hoog.
Nee die was er niet, je moet wel corrigeren voor gemiste wedstrijden etc.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Er was zelfs een speelronde dat jullie 18e stonden![]()
![]()
Die was er wel makker. Teletekst liegt niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee die was er niet, je moet wel corrigeren voor gemiste wedstrijden etc.
Dit niet snappenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die was er wel makker. Teletekst liegt niet.
[ afbeelding ]
Ajax v Excelsior zou normaal gesproken nooit meer kunnen gebeuren. Spelers die zonder ziel of idee, maar vooral zonder zelfvertrouwen over het veld liepen en niet twee keer normaal naar elkaar over konden spelen. Normaal gesproken kan het niet meer gebeuren, maar wat is normaal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?
Die Farioli is echt een goede trainer. Die Priske is een eigenwijze lul en gewoon geen goede trainer met een achterhaalde speelwijze. Bosz faalt altijd in het tweede seizoen voor zover hij het ergens twee seizoenen heeft volgehouden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Steijn werd aangesteld
Ik denk dat Ajax vanavond best kan verrassen. Als alles meezit zou je best een gelijkspel eruit kunnen halen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Farioli is echt een goede trainer. Die Priske is een eigenwijze lul en gewoon geen goede trainer met een achterhaalde speelwijze. Bosz faalt altijd in het tweede seizoen voor zover hij het ergens twee seizoenen heeft volgehouden.
Er is maar een logische conclusie en dat is dat Ajax kampioen wordt.
Met een username als CR7 meen ik dat je zes bent en nog 'IK BEN RONALDO' schreeuwt op het pleintje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax vanavond best kan verrassen. Als alles meezit zou je best een gelijkspel eruit kunnen halen.
Wat zei u Mark?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een username als CR7 meen ik dat je zes bent en nog 'IK BEN RONALDO' schreeuwt op het pleintje.
Je hebt inmiddels balhaar. Stop.
Beetje raar hoe u reageert. Ik ben notabene positief over Ajax. Gelijkspel is toch een mooi resultaat? Het is toch een niveau hoger dan Hercules.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het tijd is voor een andere username.
Je bent wel een matige troll. Doe eens je best.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje raar hoe u reageert. Ik ben notabene positief over Ajax. Gelijkspel is toch een mooi resultaat? Het is toch een niveau hoger dan Hercules.
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Beste @:onlogisch kun je nu je er toch bent meteen ff de bagger van CR7 opruimen?
Ja want dit is ook wel echt de enige troll in dit topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.
Kan het persoonlijk wel waarderen maar het niveau is wat aandoenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.
Zo'n troll van Scrummie gister is toch ook prima, beetje heen en weer kutten en klaar. Dit soort domme bagger slaat nergens op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan het persoonlijk wel waarderen maar het niveau is wat aandoenlijk.
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gekquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:30 schreef Simmertje het volgende:
Achja, wij hebben dit seizoen niets te verliezen. Des te mooier wordt het als Ajax het dan toch een stuk beter doet dan Feyenoord.
Ik maak me er niet nader te noemen topics ook met enige regelmaat schuldig aan. Meen wel dat ik een iets hoger niveau aan te tik. Verder ben ik wellicht niet de juiste persoon.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo'n troll van Scrummie gister is toch ook prima, beetje heen en weer kutten en klaar. Dit soort domme bagger slaat nergens op.
Je zou een goede Ajax supporter zijn met die arrogantie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gek
quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gek
die onnodige tegengoals hebben zomaar het verschil 16 punten laten oplopenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou al schelen als Ajax wat minder 2-2 gelijkspeelt (lol).
Stukje gatenkaas.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou al schelen als Ajax wat minder 2-2 gelijkspeelt (lol).
Doe mij maar geitenkaas.quote:
mensen met een blauw naampje kan je wel afschaffen hier. Gebbetje heen en weer is prima maar dit gaat echt nergens meer over.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja want dit is ook wel echt de enige troll in dit topic.
Als dat wel zo was zou ik mij ontzettend zorgen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag wil ik even duidelijk maken dat ik niet achter de woorden van Wotte sta.
wie wel?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me onheus bejegend bovendien ik slinger vrij regelmatig een goede discussie aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat wel zo was zou ik mij ontzettend zorgen maken.
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken jou langer dan vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.![]()
Ik zou gaan afvallen beste Tjackaquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Zin in de wedstrijd maar geen zin in de trappen. Ben met vestje naar de trein gegaan maar het is warm gek
Zo’n vestje dat handig is in bepaalde sietewaassies?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Zin in de wedstrijd maar geen zin in de trappen. Ben met vestje naar de trein gegaan maar het is warm gek
RTquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Geschiedkundige staat niet achter je post!quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken jou langer dan vandaag
[..]
Ik zou gaan afvallen beste Tjacka
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vestje dat handig is in bepaalde sietewaassies?
Verstandig maatje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.
Geen stoney dragenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.
Ik sta achter deze woorden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn op pizza met gekarameliseerde rode ui.
Ik voorzie je graag van munitie vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.![]()
Wat tag je mij in een Ajax-topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geschiedkundige staat niet achter je post!
Ben al 10 kilo kwijt in 5 maanden vriend.
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die niet achter mijn post staat heeft gewoon een kleine piemel.
Dan ben ik blij dat ik van gecarameliseerde rode ui houdquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die niet achter mijn post staat heeft gewoon een kleine piemel.
Goed spul. Geitenkaas, gekarameliseerde rode ui en spinazie is ook fantastische combinatie. Crema Balsamico er overheen paar walnootjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik van gecarameliseerde rode ui houd
heb daar echt 0 minuten iets van gezien. Maar siwieso godts opstellen. Maar niet fit lees ik ergens?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Rasmussen kan toch niet zoveel? Zou altijd Godts opstellen
Jij hebt smaak. Evt met brie kan ook trouwens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goed spul. Geitenkaas, gekarameliseerde rode ui en spinazie is ook fantastische combinatie. Crema Balsamico er overheen paar walnootjes.
Wel uit de oven beetje honing er overheen. Feyenoord is harstikke mooie club beetje jammer van die rancuneuze calvinistische aanhang met veelal een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij hebt smaak. Evt met brie kan ook trouwens.
Jammer dat je voor Feyenoord bent.
Misschien is hij zijn zenuwen de Baasquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:22 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Baas enorm de fout in gaat
Te groot egoquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
En waar de fuck heeft Berghuis last van dat hij geen hele wedstrijd kan spelen
Je kunt je onderhand afvragen of die nog geschikt is voor topvoetbal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
En waar de fuck heeft Berghuis last van dat hij geen hele wedstrijd kan spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet zo handig dat we onze hele aanval missen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Hoorde dat van de 100 miljoen er 40% besteedbaar is. Met dezelfde logica zou er van de 26,5 di opgehaald is 10 miljoen beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou zeggen dat er dan nog wel iets bij moet.
Of de aankoopprijs van Wieffer, Hancko, Trauner en Beelen samen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoorde dat van de 100 miljoen er 40% besteedbaar is. Met dezelfde logica zou er van de 26,5 di opgehaald is 10 miljoen beschikbaar zijn.
Pakweg een halve Sutalo.
Toch beter gaan scouten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoorde dat van de 100 miljoen er 40% besteedbaar is. Met dezelfde logica zou er van de 26,5 di opgehaald is 10 miljoen beschikbaar zijn.
Pakweg een halve Sutalo.
Daar koop je inderdaad alleen maar middelmaat vanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de aankoopprijs van Wieffer, Hancko, Trauner en Beelen samen.
Wellicht stellen ze je suggestie op prijs via info@ajax.nlquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch beter gaan scouten.
Die achternamen hebben wel ietwat de klank van soa'squote:Op donderdag 25 juli 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de aankoopprijs van Wieffer, Hancko, Trauner en Beelen samen.
dat is een duidelijke neequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt je onderhand afvragen of die nog geschikt is voor topvoetbal.
Godts is lachwekkend sinds die Dave Roelvink achterna is gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef Scorpie het volgende:
Rasmussen en Forbes kunnen er geen kut van.
Hopelijk dat het met Bergwijn en Godts op de flanken dan beter gaat.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Godts is lachwekkend sinds die Dave Roelvink achterna is gegaan.
Ti’s geen keuze voor het leven hequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Die keuze voor Pasveer gaat zo pijnlijk worden
Godts en bertje hopelijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef Scorpie het volgende:
Rasmussen en Forbes kunnen er geen kut van.
Hopelijk dat het met Bergwijn en Godts op de flanken dan beter gaat.
Dachten we tegen een amateurclub ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Zelfs met deze spelers moet je met minimaal 3-0 winnen
Welnee alles is kutquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Wotte het volgende:
In principe is het nog de voorbereiding het ziet er qua spelsysteem al vrij aardig uit.
Aandoenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Wotte het volgende:
In principe is het nog de voorbereiding het ziet er qua spelsysteem al vrij aardig uit.
Ze voeren het opzich vrij aardig uit. Mag wel wat zuiverder in de passing wat meer tempo. Kan alleen maar groeien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je ziet dat ze iets proberen waar een idee achter zit maar het is allemaal nog onwennig en niet goed afgesteld. En het helpt mee dat de tegenstander er niet veel van kan.
Als we slecht spelen ligt het aan ons, en als we goed spelen ligt het aan de tegenstanderquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je ziet dat ze iets proberen waar een idee achter zit maar het is allemaal nog onwennig en niet goed afgesteld. En het helpt mee dat de tegenstander er niet veel van kan.
Nr 212 van de UEFA ranking. Wist niet eens dat er zoveel clubs waren in Europa die Europees hebben gespeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we slecht spelen ligt het aan ons, en als we goed spelen ligt het aan de tegenstander
Er zijn wel meer dingen die jij niet weetquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nr 212 van de UEFA ranking. Wist niet eens dat er zoveel clubs waren in Europa die Europees hebben gespeeld.
Ze staan wel onder Diddeleng uit Luxemburg (209).quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jij niet weet
Deze incomplete selectie, normaal gesproken heb je als aanval Bergwijn/Huis, Brobbey en Traoré. Scheelt nogal met Rasmussen en Forbsquote:
Welke club staat op 202? Ik vraag het voor een vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze staan wel onder Diddeleng uit Luxemburg (209).
M Netanya uit Israel. Passend wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Welke club staat op 202? Ik vraag het voor een vriend.
Dat dingen je kant opvallen dwing je meestal dan ook af door goed voetbal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
We gaan weer zo'n pijnlijk seizoen krijgen waarin dingen ook niet onze kant opvallen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |