SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als salami in plakjes is, is het dan nog een soort van slang?
Dingie uit Age of Empires.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik ben hier niet nerd genoeg voor.
Oh, ik dacht Nattekatquote:
ja dat.quote:
Ja eh... weet ik niet.. ik ben zo braaf dat ik geen notes hebquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Dat is nog erger dan door slotjes posten.
nopequote:
Populaire jongenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Al 2 topics vandaag over @:Nattekat .
Het moet niet gekker worden
zo braaf ben jij nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh... weet ik niet.. ik ben zo braaf dat ik geen notes heb
Oh wellquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope
hij gaf nog aan dat noten erger is dan door slotjes posten.
dat was een overduidelijke hint
Niet?quote:
Smoesjes zusquote:
Wil je er eentje dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh... weet ik niet.. ik ben zo braaf dat ik geen notes heb
Wat doe ik dan voor stouts dan?quote:
quote:
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slang op pizza is nog steeds slang op pizza
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe ik dan voor stouts dan?
Inb4 niet het nieuwe topic openen
Alleen een positieve notequote:
ja, maar dat is een momentopname Niznoquote:
Moet ik eerst wat positiefs verzinnenquote:
Dat kost vast niet zoveel moeitequote:
Afgaande op afgelopen week zeggen ze vooral "Nee deze bus gaat niet naar Schiedam."quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nee oke, het zou wel leuk zijn als ze dat zouden zeggen ipv Wollah
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kost vast niet zoveel moeite
Misschien kunnen ze dat op een bordje schrijven en omhoog houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Afgaande op afgelopen week zeggen ze vooral "Nee deze bus gaat niet naar Schiedam."
ja jij hebt veel van die momenten 4EBEquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, maar dat is een momentopname Nizno
lukt je nietquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kost vast niet zoveel moeite
quote:
quote:
Ik hoor dit wel vakerquote:
Oke, ja is goed?quote:
Ja, nee bedankt voor de support broquote:
Voor jou altijd zusquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee bedankt voor de support bro
jij altijdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel de positieve lijst toch?
maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................................quote:
Nee das momoaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................................
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................................
Je gaat broer toch niet slopen?quote:
Nee ik liep gewoon met de kin omhoog in stevige tredquote:
Oke kuzuquote:
rijst met bonen, mais en shoarma vlees.quote:
Ben je ineens in Costa Rica, Luctor?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rijst met bonen, mais en shoarma vlees.
Wie weet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ineens in Costa Rica, Luctor?
niks mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rijst met bonen, mais en shoarma vlees.
quote:
Raarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wil je dan 3 neusbeertjes voor mij meenemen?
Bedankt.quote:
Nog niet gezien hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wil je dan 3 neusbeertjes voor mij meenemen?
ben je locaties aan het roteren?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Aangekomen in de bios in Roterdam.
Film begint over vijf minuten.
Avondeten komt later wel.
Ik moet nu denken aan die plafondreclamequote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik liep gewoon met de kin omhoog in stevige tred
WOLLAHquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Aangekomen in de bios in Roterdam.
Film begint over vijf minuten.
Avondeten komt later wel.
Ahjaquote:
Fixedquote:
Niet 6 maaltijden etenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk al 3 maaltijden gegeten.
Ik zje geen problemenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je doet me denken aan het boek dat ik nu lees.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als avondeten?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht al wat een lange tunnel... Dat was dus de Laerdal tunnel
https://youtube.com/shorts/fUkfOLYAZBg?si=LXi53m3jOfMyhkDg
En vind jij het ook een toeristische attractie?quote:Lærdalstunnel
4,6
(500)
Toeristische attractie in Noorwegen
Normaal eet ik op een doordeweekse dag 2 maaltijden of zoquote:
Welk boek ben je aan het lezen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet me denken aan het boek dat ik nu lees.
Ja, doe ik altijd.quote:
Rupsje nooit genoeg?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet me denken aan het boek dat ik nu lees.
Oke boomer.quote:
Fellowship of the ring.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal eet ik op een doordeweekse dag 2 maaltijden of zo
[..]
Welk boek ben je aan het lezen ?
[..]
Ja, doe ik altijd.
quote:
Iemand anders nog broccoli?quote:
Wat burgerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had slavink, gebakken krieltjes en broccoli.
Met wat erbij?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke en wat is het verband?quote:
Nee, die ligt nog thuis. Maar is wel een favoriet van de kleine. Met haar vingertje wijzen en "appel" roepen.quote:
Broccoliquote:
Het duurde langer dan de gemiddelde attractie welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En vind jij het ook een toeristische attractie?
Gaat over hobbits.quote:
Selectieve dementiequote:
What about second breakfast?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat over hobbits.
Je weet wel, die kleine mensjes die zoveel maaltijden hebben.
En een kortere wachttijd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het duurde langer dan de gemiddelde attractie wel
Ik heb die films nog nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat over hobbits.
Je weet wel, die kleine mensjes die zoveel maaltijden hebben.
Iedereen onthoudt nu alleen dat jij vandaag broccoli hadquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Iemand anders nog broccoli?
(Ik niet)
Ja, volgens mij denkt iedereen dat ik elke dag broccoli eetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen onthoudt nu alleen dat jij vandaag broccoli had
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Al 2 topics vandaag over @:Nattekat .
Het moet niet gekker worden
Luncheon?quote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die films nog nooit gezien
De boeken ook nog nooit gelezen
Dus nee, dat wist ik niet
en gehaktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij denkt iedereen dat ik elke dag broccoli eet![]()
Oh well.. het kan erger..
Ligt er ook een beetje aan wat je als maaltijd definieert, is een stukje chocolade of fruit tussendoor voor jou ook een maaltijd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normaal eet ik op een doordeweekse dag 2 maaltijden of zo
Ja eh.. gewoonquote:
Ja, heel belangrijkquote:
Nee, want ik overleef niet op 2 stukjes chocolade of fruit op een dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je als maaltijd definieert, is een stukje chocolade of fruit tussendoor voor jou ook een maaltijd?
Oehquote:
Dan zijn het dus al 2 maaltijden + snacksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, want ik overleef niet op 2 stukjes chocolade of fruit op een dag.
Dat is wat ik zei iddquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het dus al 2 maaltijden + snacks
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik doe er ook meestal maar twee. Ontbijt is meestal koffie
Je twijfelt of je hem op hebt?quote:
Same. Sporten en dan eieren voor brunchquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keer
Maar het hangt heel erg van de dag af, wil ook nog weleens verschillen en soms eet ik 3 maaltijden op een dag
quote:
Eieren met spekquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Sporten en dan eieren voor brunch
Echt hequote:
Dinner?quote:
quote:
Ik gewoon ontbijt, lunch, diner en dan 's ochtends en 's middags meestal nog wat fruit of een mueslireepquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keer
Maar het hangt heel erg van de dag af, wil ook nog weleens verschillen en soms eet ik 3 maaltijden op een dag
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dipquote:
Als ik op vakantie ben, dan heb ik vaak wel zo'n ritme (minus de snacks)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon ontbijt, lunch, diner en dan 's ochtends en 's middags meestal nog wat fruit of een mueslireep
👊quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb GOT en Breaking Bad ook nog nooit gezienquote:
Oh, gefeliciteeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties lieve iedereen!
De films gingen een beetje langs me heen toen, was geen fan. Maar veel klasgenoten hadden het erover dus ben ook gaan kijken (dvd) en boek gekocht. Best lastig voor iemand met dyslexie. Toch enorm vermaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Ik heb de films in de bios gezien en uiteraard de boeken ook hier in de kast staan
quote:
quote:
*block*quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb GOT en Breaking Bad ook nog nooit gezien
Fight me
Ik vind dit serieus bizar. Ik verdien netto ongeveer de helft hiervan en ik kan prima wonen, op vakantie en biljetjes kopen. Hier gaat echt iets heel erg mis.quote:De opvang van asielzoekers kostte
vorig jaar 2,7 miljard euro,tegen 1,6
miljard euro in 2022.Dat meldt het
Centraal Orgaan opvang asielzoekers.
Oorzaak van de stijging zijn de hoge
kosten van de noodopvang (gemiddeld
69.400 euro per bewoner per jaar).In de
reguliere opvang is dat bedrag veel
lager (30.400 euro per bewoner).
De opvang is ook duurder geworden
doordat asielzoekers vaak te lang in de
opvang blijven,schrijft het COA in zijn
jaarverslag.
Het is de bedoeling dat asielzoekers
met een verblijfsvergunning doorstromen
naar een woning,maar daar moeten ze
vaak lang op wachten.
Priemquote:
Ohnee die ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fight me
Zeer verontrustend afwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fight me
Coolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De films gingen een beetje langs me heen toen, was geen fan. Maar veel klasgenoten hadden het erover dus ben ook gaan kijken (dvd) en boek gekocht. Best lastig voor iemand met dyslexie. Toch enorm vermaakt.
Vrouw was enorm fan. Ze had iets van 8 versies in de kast staan. Ook al zijn andere werk. Kijken de films 1 keer paar jaar. En gaan dit einde dit jaar naar concert.
WATquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die ik ook niet
En prison break en band of brothers ook niet
Maar LOTR wel
the fuckquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die ik ook niet
Maar LOTR wel
Wtf.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die ik ook niet
Maar LOTR wel
Ook zonder dat gedrag vrij verontrustend verderquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer verontrustend afwijkend gedrag.
Ze zeggen ook niet zonder reden, "de zieligheidsindustrie". Hele hoop mensen verdiend er prima aan. Want overheid moet verplicht betalen voor iedere figuur die aan komt waaien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus bizar. Ik verdien netto ongeveer de helft hiervan en ik kan prima wonen, op vakantie en biljetjes kopen. Hier gaat echt iets heel erg mis.
Ja, ditquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf.
Er bestaat gewoon geen betere serie dan BoB.
Lunch is daar vaak een beetje bijzaak nadat je het ontbijtbuffet hebt geplunderdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben, dan heb ik vaak wel zo'n ritme (minus de snacks)
Watquote:
Wordt wel gezellig tegen de helft pratenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
Halve KSC leest hierna mijn berichten niet meer zo te zien
Dimmy wel, want die heeft me met de 2e block per ongeluk weer ontblockt
Ik ook. Weet alleen niet meer of het bij de 65e ontsnapping was of de 64e...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Prison Break ben ik ergens bij het een na laatste seizoen afgehaakt of zo
Ja oke, kan je gelijk door naar het diner.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunch is daar vaak een beetje bijzaak nadat je het ontbijtbuffet hebt geplunderd
Eerste drie seizoenen zijn tof. Seizoen 4 slaat nergens op en seizoen 5 ben ik niet eens aan begonnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Prison Break ben ik ergens bij het een na laatste seizoen afgehaakt of zo
ja, dat.. op een gegeven moment weet ik het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Weet alleen niet meer of het bij de 65e ontsnapping was of de 64e...
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
Maar ik begrijp dus dat ik als ik weer tv kan kijken ik BoB moet gaan kijken?
Jaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
Maar ik begrijp dus dat ik als ik weer tv kan kijken ik BoB moet gaan kijken?
Walking Dead ben ik rond S8 ergens afgehaakt volgens mij. Gewoon te repetitief.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, dat.. op een gegeven moment weet ik het wel![]()
Net als met The Walking Dead
Volgens mij ook ergens op het einde afgehaakt
Oh wacht, ik ga er te serieus op inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actie
Goeie serie.quote:
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actie
Ja, op een gegeven moment weet je het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Walking Dead ben ik rond S8 ergens afgehaakt volgens mij. Gewoon te repetitief.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ga er te serieus op in
Ik bedoel: jaaaaa
quote:
Ohja daar heb ik ook een deel van gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment weet je het wel
Net als met The 100
Weer een nieuwe planeet, maar dan dezelfde shit
Ik vond gilmore girls wel leuk en ik ben een man van 40+quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja dan misschien eerst iets als Gilmore Girls of Charmed ofzo
Series die ik al ken
Boeken had ik ook, maar nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook een deel van gezien
Lekkere vette dimmysausquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's stevig kruiden en op de bbq legge
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties lieve iedereen!
Kippenvelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef Haags het volgende:
Bij de meeste series druk je op intro skippen oid.
Bij BoB speelde je hem gewoon iedere aflevering weer helemaal afmoest gewoon, de episode voelde niet compleet zonder te beginnen met dat nummer.
Net zoals met Doctor Whoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef Haags het volgende:
Bij de meeste series druk je op intro skippen oid.
Bij BoB speelde je hem gewoon iedere aflevering weer helemaal afmoest gewoon, de episode voelde niet compleet zonder te beginnen met dat nummer.
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vond gilmore girls wel leuk en ik ben een man van 40+
Jaquote:
Had? Je hebt toch geen boeken weggegooid he?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeken had ik ook, maar nooit aan begonnen
Is goed @kwiwiquote:
E-booksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had? Je hebt toch geen boeken weggegooid he?
Firefly en Fargo zijn ook wel vereistenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf.
Er bestaat gewoon geen betere serie dan BoB.
Zou het?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mensen zijn die hem gezien hebben
gekeken met Kaiser Wilhelm I Konig von Preussen aka Kleine man, die was erg geïnteresseerd in Duitsland.quote:
Firefly ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Firefly en Fargo zijn ook wel vereisten
Altered Carbon (alleen 1e seizoen) en Black Mirror eigenlijk ook wel
Hm, misschien overwegen om te kijken :/ Staat op Netflix?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar the pianist blijft voor mij de beste film.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gekeken met Kaiser Wilhelm I Konig von Preussen aka Kleine man, die was erg geïnteresseerd in Duitsland.
Ik heb een deel van black mirror gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien hadquote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien overwegen om te kijken :/ Staat op Netflix?
Goed woord, muilpeer. Moet vaker gebruikt worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien had
Geweldige serie die onnodig gecanceld werd, is daarna met flinke donaties van fans nog wel afgerond met een film, Serenityquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Firefly ken ik niet.
Fargo ook zeker goed ja. Al moet ik het laatste seizoen nog zien.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Grapje is pas echt compleet als @:EttovanBelgie het zou beantwoorden met:
Muilpeer op je bakkesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed woord, muilpeer. Moet vaker gebruikt worden.
Doe normie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien had
Deze zet ik even op m'n lijstjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geweldige serie die onnodig gecanceld werd, is daarna met flinke donaties van fans nog wel afgerond met een film, Serenity![]()
Firefly (TV Series 2002–2003) - Reference View - IMDb
Oh moet ik de grap nog gaan toelichtenquote:
Blijft ook interessant.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef Haags het volgende:
Heb echt een obsessie met WWII. Museums, begraafplaatsen noem maar op. Films die je 40 - 45x kijkt.
FTFYquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef Haags het volgende:
Heb echt een obsessie met WWII. Museums, begraafplaatsen noem maar op. Films die je 39 - 45x kijkt.
Uiteraard, iets wat we nooit mogen vergeten. En hopelijk nooit herhaald wordt.quote:
Zet deze er ook maar opquote:
Prison Breakquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja dan misschien eerst iets als Gilmore Girls of Charmed ofzo
Series die ik al ken
Met wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's stevig kruiden en op de bbq legge
Ozquote:
Altered carbonquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een rustige serie?quote:
https://www.atlantikwall-museum.nl/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef Haags het volgende:
Heb echt een obsessie met WWII. Museums, begraafplaatsen noem maar op. Films die je 40 - 45x kijkt.
Jaquote:
Die serie vond ik ook leukquote:
Oke, ik zal er proberen aan te denkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed woord, muilpeer. Moet vaker gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.atlantikwall-museum.nl/
Deze bezocht?
Ewl, Frankrijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het meest fascinerend vond ik Normandie en omgeving. Daar wil ik graag naar terug met de kleine.
Ben je ook in La Coupole geweest?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het meest fascinerend vond ik Normandie en omgeving. Daar wil ik graag naar terug met de kleine.
Orange Is The New Black is in vergelijking daarmee maar een softe romcomquote:
Ben ik al vaak geweest, laatste keer dat ik er was toen was er net weer een nieuwe bunker ontdekt en was toen net de eerste week open voor publiekquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Ik ben er al zeker 20 jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik al vaak geweest, laatste keer dat ik er was toen was er net weer een nieuwe bunker ontdekt en was toen net de eerste week open voor publiek
Is denk ik ook al weer een jaartje of 10 geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Ik ben er al zeker 20 jaar niet meer geweest.
Maar ik ga echt weer terug!
quote:
Shirt was wel iets te optimistisch vandaag jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vest en lange broek aangetrokken.
Da's helemaal nie waar, zeeleeuwen zijn onwijs leuk!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik heb een schijthekel aan zeeleeuwen. Kutbeesten!
Op naar de herfstquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Begint weer echt wat vroeger donker te worden
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:54 schreef Shii het volgende:
Zeeleeuwen of zeemeeuwen? Die meeuwen zijn wel heel irritant.
En minigolf, vinde jullie daleuk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Da's helemaal nie waar, zeeleeuwen zijn onwijs leuk!
winter!!quote:
Ja, maar alleen op een mooie baan. Niet zo eentje die sinds de jaren 90 niet meer onderhouden is.quote:
Blijf die automatische ondertitels bij YT echt briljant vindenquote:
Mijn broer heeft al bijna Sky Radio kerstradio op staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi haalt kerstboom vast uit de kelder
heeft dat stel op Aruba Bonaire of Curaçao die midgetgolfbaan nog?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar alleen op een mooie baan. Niet zo eentje die sinds de jaren 90 niet meer onderhouden is.
die van mij staat al gereed in mijn windlicht.. het hele jaar door in de huiskamerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi haalt kerstboom vast uit de kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |