Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties lieve iedereen!
Kippenvelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef Haags het volgende:
Bij de meeste series druk je op intro skippen oid.
Bij BoB speelde je hem gewoon iedere aflevering weer helemaal afmoest gewoon, de episode voelde niet compleet zonder te beginnen met dat nummer.
Net zoals met Doctor Whoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef Haags het volgende:
Bij de meeste series druk je op intro skippen oid.
Bij BoB speelde je hem gewoon iedere aflevering weer helemaal afmoest gewoon, de episode voelde niet compleet zonder te beginnen met dat nummer.
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vond gilmore girls wel leuk en ik ben een man van 40+
Jaquote:
Had? Je hebt toch geen boeken weggegooid he?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeken had ik ook, maar nooit aan begonnen
Is goed @kwiwiquote:
E-booksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had? Je hebt toch geen boeken weggegooid he?
Firefly en Fargo zijn ook wel vereistenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf.
Er bestaat gewoon geen betere serie dan BoB.
Zou het?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mensen zijn die hem gezien hebben
gekeken met Kaiser Wilhelm I Konig von Preussen aka Kleine man, die was erg geïnteresseerd in Duitsland.quote:
Firefly ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Firefly en Fargo zijn ook wel vereisten
Altered Carbon (alleen 1e seizoen) en Black Mirror eigenlijk ook wel
Hm, misschien overwegen om te kijken :/ Staat op Netflix?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar the pianist blijft voor mij de beste film.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gekeken met Kaiser Wilhelm I Konig von Preussen aka Kleine man, die was erg geïnteresseerd in Duitsland.
Ik heb een deel van black mirror gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Firefly en Fargo zijn ook wel vereisten
Altered Carbon (alleen 1e seizoen) en Black Mirror eigenlijk ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |