Ik ook. Weet alleen niet meer of het bij de 65e ontsnapping was of de 64e...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Prison Break ben ik ergens bij het een na laatste seizoen afgehaakt of zo
Ja oke, kan je gelijk door naar het diner.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunch is daar vaak een beetje bijzaak nadat je het ontbijtbuffet hebt geplunderd
Eerste drie seizoenen zijn tof. Seizoen 4 slaat nergens op en seizoen 5 ben ik niet eens aan begonnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Prison Break ben ik ergens bij het een na laatste seizoen afgehaakt of zo
ja, dat.. op een gegeven moment weet ik het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Weet alleen niet meer of het bij de 65e ontsnapping was of de 64e...
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
Maar ik begrijp dus dat ik als ik weer tv kan kijken ik BoB moet gaan kijken?
Jaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
Maar ik begrijp dus dat ik als ik weer tv kan kijken ik BoB moet gaan kijken?
Walking Dead ben ik rond S8 ergens afgehaakt volgens mij. Gewoon te repetitief.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, dat.. op een gegeven moment weet ik het wel![]()
Net als met The Walking Dead
Volgens mij ook ergens op het einde afgehaakt
Oh wacht, ik ga er te serieus op inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actie
Goeie serie.quote:
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanbevelen en eerst opbouwen, die afleveringen zijn redelijk lang met veel actie
Ja, op een gegeven moment weet je het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Walking Dead ben ik rond S8 ergens afgehaakt volgens mij. Gewoon te repetitief.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ga er te serieus op in
Ik bedoel: jaaaaa
quote:
Ohja daar heb ik ook een deel van gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment weet je het wel
Net als met The 100
Weer een nieuwe planeet, maar dan dezelfde shit
Ik vond gilmore girls wel leuk en ik ben een man van 40+quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja dan misschien eerst iets als Gilmore Girls of Charmed ofzo
Series die ik al ken
Boeken had ik ook, maar nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook een deel van gezien
Lekkere vette dimmysausquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's stevig kruiden en op de bbq legge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |