Het duurde langer dan de gemiddelde attractie welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En vind jij het ook een toeristische attractie?
Gaat over hobbits.quote:
Selectieve dementiequote:
What about second breakfast?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat over hobbits.
Je weet wel, die kleine mensjes die zoveel maaltijden hebben.
En een kortere wachttijd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het duurde langer dan de gemiddelde attractie wel
Ik heb die films nog nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat over hobbits.
Je weet wel, die kleine mensjes die zoveel maaltijden hebben.
Iedereen onthoudt nu alleen dat jij vandaag broccoli hadquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Iemand anders nog broccoli?
(Ik niet)
Ja, volgens mij denkt iedereen dat ik elke dag broccoli eetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen onthoudt nu alleen dat jij vandaag broccoli had
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Al 2 topics vandaag over @:Nattekat .
Het moet niet gekker worden
Luncheon?quote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die films nog nooit gezien
De boeken ook nog nooit gelezen
Dus nee, dat wist ik niet
en gehaktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij denkt iedereen dat ik elke dag broccoli eet![]()
Oh well.. het kan erger..
Ligt er ook een beetje aan wat je als maaltijd definieert, is een stukje chocolade of fruit tussendoor voor jou ook een maaltijd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normaal eet ik op een doordeweekse dag 2 maaltijden of zo
Ja eh.. gewoonquote:
Ja, heel belangrijkquote:
Nee, want ik overleef niet op 2 stukjes chocolade of fruit op een dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je als maaltijd definieert, is een stukje chocolade of fruit tussendoor voor jou ook een maaltijd?
Oehquote:
Dan zijn het dus al 2 maaltijden + snacksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, want ik overleef niet op 2 stukjes chocolade of fruit op een dag.
Dat is wat ik zei iddquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het dus al 2 maaltijden + snacks
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik doe er ook meestal maar twee. Ontbijt is meestal koffie
Je twijfelt of je hem op hebt?quote:
Same. Sporten en dan eieren voor brunchquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keer
Maar het hangt heel erg van de dag af, wil ook nog weleens verschillen en soms eet ik 3 maaltijden op een dag
quote:
Eieren met spekquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Sporten en dan eieren voor brunch
Echt hequote:
Dinner?quote:
quote:
Ik gewoon ontbijt, lunch, diner en dan 's ochtends en 's middags meestal nog wat fruit of een mueslireepquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same.. dan rond 11-12 uur een keer eten en dan in de avond een keer
Maar het hangt heel erg van de dag af, wil ook nog weleens verschillen en soms eet ik 3 maaltijden op een dag
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dipquote:
Als ik op vakantie ben, dan heb ik vaak wel zo'n ritme (minus de snacks)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon ontbijt, lunch, diner en dan 's ochtends en 's middags meestal nog wat fruit of een mueslireep
👊quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |