Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien hadquote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien overwegen om te kijken :/ Staat op Netflix?
Goed woord, muilpeer. Moet vaker gebruikt worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien had
Geweldige serie die onnodig gecanceld werd, is daarna met flinke donaties van fans nog wel afgerond met een film, Serenityquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Firefly ken ik niet.
Fargo ook zeker goed ja. Al moet ik het laatste seizoen nog zien.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Grapje is pas echt compleet als @:EttovanBelgie het zou beantwoorden met:
Muilpeer op je bakkesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed woord, muilpeer. Moet vaker gebruikt worden.
Doe normie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een muilpeer kreeg, omdat ik die films nog nooit gezien had
Deze zet ik even op m'n lijstjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geweldige serie die onnodig gecanceld werd, is daarna met flinke donaties van fans nog wel afgerond met een film, Serenity![]()
Firefly (TV Series 2002–2003) - Reference View - IMDb
Oh moet ik de grap nog gaan toelichtenquote:
Blijft ook interessant.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef Haags het volgende:
Heb echt een obsessie met WWII. Museums, begraafplaatsen noem maar op. Films die je 40 - 45x kijkt.
FTFYquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef Haags het volgende:
Heb echt een obsessie met WWII. Museums, begraafplaatsen noem maar op. Films die je 39 - 45x kijkt.
Uiteraard, iets wat we nooit mogen vergeten. En hopelijk nooit herhaald wordt.quote:
Zet deze er ook maar opquote:
Prison Breakquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja dan misschien eerst iets als Gilmore Girls of Charmed ofzo
Series die ik al ken
Met wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's stevig kruiden en op de bbq legge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |