Ik hoor vooral vliegtuigmotoren. En ik zie een oude man. Dat @TeamTrump daar "mumbles incoherently" van maakt vind ikquote:
Ja je moet dan verdraaid hard schreeuwen om daar bovenuit te komen denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik hoor vooral vliegtuigmotoren. En ik zie een oude man. Dat @:TeamTrump daar "mumbles incoherently" van maakt vind ik. En de behoefte om elke tweet met zo een strekking door te posten vind ik ook
. Of obsessief, dat kan ook. Mijn mening he.
Ze noemen het een coup. Als Trump verliest zullen ze wel flink gaan huilen dat het allemaal zo oneerlijk is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik hoor vooral vliegtuigmotoren. En ik zie een oude man. Dat @:TeamTrump daar "mumbles incoherently" van maakt vind ik. En de behoefte om elke tweet met zo een strekking door te posten vind ik ook
. Of obsessief, dat kan ook. Mijn mening he.
Wat is die obsessie met hoe levendig Joe Biden is? Het is bekend dat hij geen kandidaat meer is toch? Zijn het afkickverschijnselen?quote:
Eerst keihard huilen dat ie ongeschikt is als president, en als ie dan geen kandidaat meer is is het weer niet goedquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze noemen het een coup. Als Trump verliest zullen ze wel flink gaan huilen dat het allemaal zo oneerlijk is.
Hij ging die trap wel zonder brokken op.quote:
Duurt nog wel even hoor. In 2020 waren ze nog bezig met Clinton.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat is die obsessie met hoe levendig Joe Biden is? Het is bekend dat hij geen kandidaat meer is toch? Zijn het afkickverschijnselen?
Omdat sommige mensen denken dat hij heel erg ziek is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat is die obsessie met hoe levendig Joe Biden is? Het is bekend dat hij geen kandidaat meer is toch? Zijn het afkickverschijnselen?
Wellicht omdat de man de komende zes maanden nog president van het machtigste land ter wereld is. Zomaar een gok.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als het niet op Fox is, wordt hij afgemaakt. Maar blijkbaar is de verwachting dat zijn fans dat anders gaan zien. Emotie, geen inhoud.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:30 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat niet om de X'ers, Biden gaan we nooit meer zien.
quote:
En zoals aan het begin van dit topic al geconcludeerd: hij zou vandaag weer uit isolatie mogen en hij is weer uit isolatie.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
Je mag me gerust quoten op een later punt.
Denk dat meeste mensen het wel eens zijn dat ze op dat moment de meeste kwalificerende zwarte vrouw was die de democraten op dat moment konden vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
Eerst ging het er over dat Harris niets kon en was uitgekozen puur omdat ze een zwarte vrouw was.
Misschien omdat hij de president van de VS is? Ik roep ook maar wat hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat als je als president van covid herstelt, dan je je dan vol laat gooien met pep middelen, door Secret Service laat rondrijden en je als een Mussolini laat toejuichen door je volgelingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
[..]
En zoals aan het begin van dit topic al geconcludeerd: hij zou vandaag weer uit isolatie mogen en hij is weer uit isolatie.
Dat hij nog niet weer topfit is na Covid is niet heel vreemd.
Was een goede speech imho.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:25 schreef recursief het volgende:
Bij Teletekst moeten ze nog wennen
[ afbeelding ]
Dat hangt er volgens mij vooral vanaf hoe groot je ego is en hoe belangrijk je het vind indrukwekkend op tv te komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat als je als president van covid herstelt, dan je je dan vol laat gooien met pep middelen, door Secret Service laat rondrijden en je als een Mussolini laat toejuichen door je volgelingen.
Hoho, hij heeft zijn kandidatuur ingeleverd omdat hij op mentaal gebied al enige tijd merkbaar aan het aftakelen is en dit steeds sneller lijkt te gaan. Dan moet je je daarna natuurlijk niet meer gaan bezighouden met zijn huidige levendigheid, want dan is dat een obsessie! Hij hoeft nog maar slechts 15% van zijn volledige termijn als commander-in-chief van het machtigste land op aarde uit te dienen. Is verder niet zo belangrijk, gun die man gewoon zijn pleziertje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de president van de VS is? Ik roep ook maar wat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |