Ik lees vooral on-line van stemmers dat ze best open staan voor zo'n president, maar dan niet haar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik krijg toch wel de indruk, dat het probleem met Kamala Harris volgens veel Trump-supporters is, dat vrouwen zich moeten beperken tot het huishouden en de slaapkamer. Want verder heb je er niet veel aan.
Of het een probleem is dat ze donker is kan misschien met hun visie op buitenlanders te maken hebben, maar dat was me niet duidelijk. Dus dat is waarschijnlijk gewoon het racisme in de VS.
Ze liegen allemaal, maar Trumps leugenachtige gedrag is van een compleet ander order.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, tot "men" erachter komt dat ze zelf alles en iedereen bij elkaar liegt en bedriegt.
Recent uitspraken doen dat er te veel zwarte mannen in de bak zitten terwijl ze als aanklager duizenden zwarte mannen voor bezit van 3 gram wiet jarenlang de bak inslingerde.
Om 1 van de in de aankomende weken tientallen voorbeelden te noemen.
Oh? Vertel. Wat maakt het anders dan de vele leugens van de andere kant?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:57 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze liegen allemaal, maar Trumps leugenachtige gedrag is van een compleet ander order.
De keiharde leugens elke dag maar weer. Een voorbeeld is dat hij tijdens zn presidentschap zei dat hij over 2 weken een geweldig healthcare plan zou presenteren. Natuurlijk komt hij met helemaal niets, maar gewoon het feit dat hij dat zegt is zo bizar. Bij ieder ander zou de media 2 weken lang speculeren wat dat plan in zou houden. Journalisten zouden hem en partijgenoten er constant vragen over stellen, maar nu werd er helemaal niets over geschreven, aangezien iedereen weet dat het gewoon een pure leugen is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh? Vertel. Wat maakt het anders dan de vele leugens van de andere kant?
Ik ken hem verder niet, naar daar leek het inderdaad wel op, alhoewel ik ook genoeg mensen heb gekend die dat soort dingen regelmatig heel serieus zeiden. Maar ik kon er wel om lachen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik moest even in het vorige topic kijken, maar kom op: dat is toch overduidelijk een troll-reactie?
Ja, en daar heeft Trump niks mee te maken, met extreem rechts!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is sowieso iets van extreemrechts, dat vrouwen weer zo gauw mogelijk achter het aanrecht moeten en baby's moeten baren.
Zeker niet. Het enige recht is het aanrecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik moest even in het vorige topic kijken, maar kom op: dat is toch overduidelijk een troll-reactie?
Ach, vergeleken met daadwerkelijk een veroordeelde crimineel en verkrachter zijn vind je ik je werk volgens de wet doen nu niet echt spannend.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, tot "men" erachter komt dat ze zelf alles en iedereen bij elkaar liegt en bedriegt.
Recent uitspraken doen dat er te veel zwarte mannen in de bak zitten terwijl ze als aanklager duizenden zwarte mannen voor bezit van 3 gram wiet jarenlang de bak inslingerde.
Dit is geen leugen of bedrog, he. Het woord dat je zoekt is mogelijk 'hypocriet'.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen lijst, maar vraag slechts een verwijzing naar waar ik die posts kan vinden die aan het door jou geschetste plaatje voldoen. In dit topicdeel zie ik ze namelijk niet, moetnik daarvoor in het vorige deel zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, naar daar leek het inderdaad wel op, alhoewel ik ook genoeg mensen heb gekend die dat soort dingen regelmatig heel serieus zeiden. Maar ik kon er wel om lachen.
Maar ik ga echt geen honderden posts nakijken en voor jouw gemak een mooie lijst maken. Dat mag je zelf doen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker niet. Het enige recht is het aanrecht.
Ok. Laten we bij het begin beginnen: zou jij er mee zitten als een vrouw zou winnen van Trump? Denk je dat ze daar capabel genoeg voor is, ook al is ze een vrouw?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen lijst, maar vraag slechts een verwijzing naar waar ik die posts kan vinden die aan het door jou geschetste plaatje voldoen. In dit topicdeel zie ik ze namelijk niet, moetnik daarvoor in het vorige deel zijn?
Maakt veel uit, anders krijgen we iets als dit:quote:
Dat doet die man toch weer heel netjes.quote:
Zou ik ermee zitten? Nee, ik ben Nederlander. Ik volg de Amerikaanse politiek een beetje, maar wie er uiteindelijk wint zal me verder een zorg zijn. Ik heb er totaal geen invloed op. Of de persoon die wint een vrouw, man, zwart, blank, whatever is interesseert me al helemaal geen reet. Waarom stel je in hemelsnaam de vraag aan mij of ik denk dat een vrouw daar capabel genoeg voor is, als antwoord op mijn vraag waar ik die voorbeelden kan vinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Laten we bij het begin beginnen: zou jij er mee zitten als een vrouw zou winnen van Trump? Denk je dat ze daar capabel genoeg voor is, ook al is ze een vrouw?
Nee, ik antwoordde op de bewering dat AOC een "uitstekende presidentskandidaat" is dat ze uitblinkt in hele domme beweringen doen, vergezeld met "valley girl"-taalgebruik dat doordrenkt is met non-stop "filler words" als "like, you know, like, literally, like, I DO think that, like, you know, like". Taalgebruik van een tiener waar de gemiddelde normale Amerikaan zich ook groen en geel aan ergert, omdat het uiterst onnozel overkomt.quote:We hadden het hiervoor over Alexandria Ocasio-Cortez, waarbij jij aangeeft dat ze vaak dingen zoals: "yes, yes, but ..., eh, and" zegt, maar ze denkt gewoon sneller dan ze praat. Dat doe ik ook. Ik "hoor" haar haast denken en kan de hele achterliggende redenatie prima volgen. Dus als ze weer verder gaat, dan is dat op het punt waar ik dat verwacht. Voor mij is het dus een heel coherent verhaal.
Hier kan ik verder niks mee.quote:Maar het gaat er dus maar om, hoe jij er zelf tegenaan kijkt en in hoeverre dat overeen komt met wat je hoort / leest, wat je er dan van vind.
Ik denk dus niet meteen aan "motorboaten" als ik zeg dat ik goed met een vrouw zou kunnen opschieten. Als ik dat bedoel, dan zeg ik wat anders.
Ik zal het even kort samenvatten. Eerst ging het er over dat Harris niets kon en was uitgekozen puur omdat ze een zwarte vrouw was. Er werd nog over gespeculeerd of het hebben van een vagina en vrouw genoemd worden nog op hetzelfde neerkwam. Maar competentie was er absoluut niet aan te pas gekomen en dat er geen lovende berichten over haar werk als aanklager en VP waren betekende dat ze niet veel gedaan had en wat ze gedaan had vooral slecht was geweest. Wat natuurlijk ook logisch was, want wat kon je nog meer verwachten van een vrouw die zich natuurlijk omhoog had geneukt. Want veel meer hoef je van vrouwen natuurlijk niet te verwachten.quote:
Er zijn inderdaad mensen die constateren dat Harris weinig competent is gebleken. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik simpelweg te weinig van haar weet om daar iets over te zeggen. Maar stel dat je vindt dat dat inderdaad zo is en je weet dat er capabelere kandidaten waren, dan volgt de logische vraag waarom een incompetent persoon dan toch VP kan worden i.p.v. competente mensen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
Prima. Het taalgebruik en de directheid sprak mij wel aan. Het was duidelijk haar verhaal, niet iets wat ze oplas van een teleprompter, geschreven door haar staf. En je moet op het podium toch wel in slogans praten tijdens een campagne, dus dat is gedeeltelijk onvermijdelijk. Dat heb ik ook gezien.
[..]
Ik zal het even kort samenvatten. Eerst ging het er over dat Harris niets kon en was uitgekozen puur omdat ze een zwarte vrouw was. Er werd nog over gespeculeerd of het hebben van een vagina en vrouw genoemd worden nog op hetzelfde neerkwam. Maar competentie was er absoluut niet aan te pas gekomen en dat er geen lovende berichten over haar werk als aanklager en VP waren betekende dat ze niet veel gedaan had en wat ze gedaan had vooral slecht was geweest. Wat natuurlijk ook logisch was, want wat kon je nog meer verwachten van een vrouw die zich natuurlijk omhoog had geneukt. Want veel meer hoef je van vrouwen natuurlijk niet te verwachten.
En inderdaad, als je dan naar dat Project 2025 kijkt, zakt je mond open. Als ze dat ook gaan uitvoeren, heb je als vrouw inderdaad nog maar 1 recht en een heleboel plichten. 1 van die dingen is het aanrecht. Ok, ze schrappen veel rechten van alle burgers, zoals het hele sociale vangnet en de door de overheid betaalde zorg, maar vrouwen komen er wel heel slecht vanaf.
En dat had ik hier toch ook wel gemerkt. Dus vandaar.
Ok, @:MoreDakka was er ook nogal hard op gegaan, zeker in the POL topic, maar dat tel ik dan niet mee, want ik heb het idee dat hij gewoon overal tegen is.
quote:
"mumbles incoherently" maar de video muten als ie praatquote:RNC Research
Exposing the lies, hypocrisy, and failed far-left policies of Kamala Harris and the Democrat Party. Managed by @TeamTrump and the Republican National Committee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |